SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serious Request: The Lifeline 2020
[ Bericht 2% gewijzigd door livelink op 19-12-2020 09:47:49 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Team Sander/Sophie gaat winnen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:07 schreef Vlinder het volgende:
Sander heeft de vaart er ook flink in
Hij heeft ook echt geoefend.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Dat ziet er niet slecht uit, dat rennen van Sander.
Reguliere muziek is ook verbeterd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:57 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit echt weer een stuk leuker om te kijken. Prima muziek ook.
Iedere ploeg vier uur, die tijden staan altijd zo voor twee uur steeds volgens mij.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:12 schreef Vlinder het volgende:
Waarom hoeven hun maar tot 00.00 eigenlijk? Dacht iedere ploeg 6 uur lang zoals voorheen toch?
Hehe, groot gelijk!quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:06 schreef Viv het volgende:
Ik heb even de titel van dit topic aangepast. Groetjes, de SEO-fee
Ik heb hem toegevoegd. Is wel erg vol nu, die OP.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:17 schreef Vlinder het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze in de OP?
Hier staat dat ze tot 02.00 moeten, maar links onderin beeld staat 23.59
Het achterliggende interne gidssysteem kan geen uitzendingen aan die doorlopen over middernacht heen, dus daarom is 'ie in twee stukken geknipt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:17 schreef Vlinder het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze in de OP?
Hier staat dat ze tot 02.00 moeten, maar links onderin beeld staat 23.59
Hey, eentje heeft een stukje gelopenquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:24 schreef Vlinder het volgende:
Das ook wat. Heb je gasten, doe je er niks mee en zitten ze al bijna een uur werkeloos in die hoek
Wie zijn die gasten en waarom ligt er 1 in t tapijt gerold?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:24 schreef Vlinder het volgende:
Das ook wat. Heb je gasten, doe je er niks mee en zitten ze al bijna een uur werkeloos in die hoek
Ze hebben nu al 10x hun naam gezegd, maar hoe heten ze nou? Goldband? Echt noooooooooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wie zijn die gasten en waarom ligt er 1 in t tapijt gerold?
haha echt hequote:Op vrijdag 18 december 2020 23:48 schreef Vlinder het volgende:
"Wijnand blijf er eens vanaf. dan kan ik een plaat aanzetten"
Tering zeg. Wijnand jonguh, ik zou lekker op bed gaan.
Klopt, maar hij is daardoor wel een hele fijne DJ voor dit soort dagen, en zijn muzieksmaak is echt primaquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rob is echt een kleuter he met al die knopjes en capriolen
Drie op een rij is wel genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Slapeloze nachten
Eens kijken hoeveel posts op rij ik kan scoren
Thanksquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drie op een rij is wel genoeg.
Alhoewel... ik ga maar eens m'n bed opzoeken, dus succes met 60-op-een-rij.
De wereld is leuk, de rest meuk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Goldband is verder gewoon verschrikkelijk, dus blij dat ik die gemist heb
*The Dutch Strokesquote:
Gedaan. Als er bezwaren zijn, laat het maar weten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef Vlinder het volgende:
Een aantal dingen kunnen tot na kerst wel even onder een spoiler![]()
En dan deze erin
[ afbeelding ]
Lag het aan mij of was het niet zo goed....quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:35 schreef PjotterFRL het volgende:
Daar is Typhoon. De hele Nederlandse muziekscene komt voorbij deze week gok ik.
Daar zou je inderdaad zo plat Amsterdams van gaan praten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Plaatje bij het praatje. Dit is de roze ligakoek waar ze het over hebben in het nieuws.
[ afbeelding ]
Inderdaad spuuglelijk
En dan? Met zn allen op een kluitje bij het glazen huis? (lol)quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:24 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er echt niets meer mee. Ze hadden het glazenhuis moeten behouden.
Ja met Michiel en Gerard. 1!11quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:24 schreef DaMook het volgende:
Met dit gezeik heb ik dus helemaal niks. Een glazen huis zonder publiek zou echt hetzelfde zijn als nu.. alleen dan zonder loopband.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:24 schreef DaMook het volgende:
Wel jammer dat ze het niet de Noodband noemen en dat bij het stilvallen In The Morning wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:46 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Met dit gezeik heb ik dus helemaal niks. Een glazen huis zonder publiek zou echt hetzelfde zijn als nu.. alleen dan zonder loopband.
Hahaquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze het niet de Noodband noemen en dat bij het stilvallen In The Morning wordt gedraaid.
Ja, maar meteen uitgezet. Zo jammer dit.quote:
Ik vind het totaal geen verrassing dat dit aan mensen veel troost biedt. Ik zie geen reden om hem dan meteen uit te zetten, in ieder geval voor langer dan 5 minuten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar meteen uitgezet. Zo jammer dit.
Ik vind het echt een vreselijk nummer. Ik kan niet tegen dit soort nummers. Prima dat het mensen troost biedt, daar heb ik geen moeite mee, maar het is niks voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen verrassing dat dit aan mensen veel troost biedt. Ik zie geen reden om hem dan meteen uit te zetten, in ieder geval voor langer dan 5 minuten.
Nu al arcade fire-genot gemist.
Ja prima, ik kan er vaak ook niet zoveel mee. (Deze vind ik zowaar wel te duwen.) Maar het klonk alsof je zoiets wilde zeggen als “stekker uit deze show, ik luister niet meer”quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk nummer. Ik kan niet tegen dit soort nummers. Prima dat het mensen troost biedt, daar heb ik geen moeite mee, maar het is niks voor mij.
Nee, alleen voor dat nummer. Vanochtend draaiden ze hem ook al trouwens. Ook nav iemand die ze aan telefoon hadden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja prima, ik kan er vaak ook niet zoveel mee. (Deze vind ik zowaar wel te duwen.) Maar het klonk alsof je zoiets wilde zeggen als “stekker uit deze show, ik luister niet meer”
Lekker man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |