abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197342110
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 12:51 schreef Momo het volgende:

[..]

Na overleg hebben we besloten om het in dat andere topic te doen. Compromis tussen de users die graag willen raden en de users die geklaagd hebben daarvoor.
Sinds wanneer is dat dan? Want moderator @D_A had juist 'achter' overleg gehad ( COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier ) waarna besloten was het te gedogen. Dit nieuwe is dan neem ik aan daarna besloten?

Hoe kunnen wij users van dit soort beleidsdingetjes op de hoogte blijven? Of heb ik het gewoon gemist?

Beetje in samenhang met mijn eerdere (veel te lange) post in dit topic:

COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier
  maandag 11 januari 2021 @ 13:50:15 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197342133
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat dan? Want moderator @:D_A had juist 'achter' overleg gehad ( COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier ) waarna besloten was het te gedogen. Dit nieuwe is dan neem ik aan daarna besloten?

Hoe kunnen wij users van dit soort beleidsdingetjes op de hoogte blijven? Of heb ik het gewoon gemist?

Beetje in samenhang met mijn eerdere (veel te lange) post in dit topic:

COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier
Het topic is een aantal keren geplaatst in het grote topic rond 3 uur toen de cijfers kwamen. Maar het is misschien niet verkeerd om soms wat duidelijker te communiceren, daar heb je gelijk in :)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 11 januari 2021 @ 13:56:17 #203
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197342267
Het place your bets topic is later gekomen en daar zit denk ik de miscommunicatie. Hoe dan ook, hopelijk nu duidelijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator maandag 11 januari 2021 @ 14:18:06 #204
5428 crew  miss_sly
pi_197342730
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:50 schreef Momo het volgende:

[..]

Het topic is een aantal keren geplaatst in het grote topic rond 3 uur toen de cijfers kwamen. Maar het is misschien niet verkeerd om soms wat duidelijker te communiceren, daar heb je gelijk in :)
Dat komt waarschijnlijk omdat we zo rond 15 uur dit overleg hadden en snel besloten om het met dit topic te doen. Ik had dat misschien wat beter kunnen aangeven toen ik de link in het algemene topic zette :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Trouwste user 2022 maandag 11 januari 2021 @ 15:37:22 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_197344432
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:56 schreef D_A het volgende:
Het place your bets topic is later gekomen en daar zit denk ik de miscommunicatie. Hoe dan ook, hopelijk nu duidelijk.
'Kim Feestra wil in gesprek met Diederik Gommers want 'ze heeft nog wel een aantal vragen'.'

Je kunt mijn relevante topic over Kim Feenstra natuurlijk heropenen. Sans Racune.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 januari 2021 @ 19:11:28 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197348487
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 19:03 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik maak niemand uit voor gekkie. Ik verwijs iemand door naar het juiste forum als mod. Als je het daar niet mee eens bent verwijs ik je door naar het feedback topic.
Ik ben het daar inderdaad niet mee eens. Jij zorgt er nu voor dat onderwerpen niet bespreekbaar zijn in het topic. Waarom doe je dat? Waarom verwijs je iemand naar BNW die een afwijkende gedachte heeft? Moeten we soms allemaal in de pas lopen?

Overigens werkt mijn vrouw ook in een ziekenhuis en ligt deze verre van vol met coronapatiënten. Maar dat terzijde.
  maandag 11 januari 2021 @ 19:14:52 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197348578
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 19:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben het daar inderdaad niet mee eens. Jij zorgt er nu voor dat onderwerpen niet bespreekbaar zijn in het topic. Waarom doe je dat? Waarom verwijs je iemand naar BNW die een afwijkende gedachte heeft? Moeten we soms allemaal in de pas lopen?

Overigens werkt mijn vrouw ook in een ziekenhuis en ligt deze verre van vol met coronapatiënten. Maar dat terzijde.
Er zitten limieten aan wat hier kan en wat beter in BNW past.
Ja en in heel veel ziekenhuizen is het wel heel druk en is non-essentiële zorg afgeschaald. Dat kan Lenny en anderen bevestigen. De cijfers laten dat ook zien, als we dat gaan ontkennen zit je voor mij in BNW gebied.
pi_197356943
Er zijn posts van mij weg, waarom?

Mag ik niet zeggen dat als een user zegt dat andere users naar BNW moeten, dat hij/zij dat niet bepaalt? En juist die post laat men dan wel staan.

Ik begrijp de moderatie hier soms echt niet hoor.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2021 09:26:50 ]
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 09:52:28 #209
5428 crew  miss_sly
pi_197357374
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Er zijn posts van mij weg, waarom?

Mag ik niet zeggen dat als een user zegt dat andere users naar BNW moeten, dat hij/zij dat niet bepaalt? En juist die post laat men dan wel staan.

Ik begrijp de moderatie hier soms echt niet hoor.
Ik heb wat geveegd, omdat er allemaal pinnige posts op elkaar werden geplaatst die verder niets toevoegden.
pi_197357402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb wat geveegd, omdat er allemaal pinnige posts op elkaar werden geplaatst die verder niets toevoegden.
Ja, eens dat het niet kon, dat schelden van die users naar mij.

Maar ik snap nog niet zo goed wat er dan mis was met mijn reactie waar dat gescheld op kwam. Ach ja, volgende keer beter.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 10:21:46 #211
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197357809
De avondklok is weer van tafel gelukkig!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Moderator dinsdag 12 januari 2021 @ 10:23:51 #212
236264 crew  capricia
pi_197357844
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:21 schreef popje het volgende:
De avondklok is weer van tafel gelukkig!
Ja. Gelukkig wel. Anders waren er nog meer opgefokte fokkers hier geweest. ;)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:00:01 #213
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_197358456
Er zijn nu 2 centrale vaccinatietopics, dat lijkt me wat ruim

Deze was de eerste:
COR / Centraal vaccinatie topic #7

Deze is nieuwer, maar wel gereekst.
COR / Centraal vaccins topicreeks #7 EMA gaat met Oxford-AZ aan de slag!
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:13:45 #214
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197358675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:00 schreef freako het volgende:
Er zijn nu 2 centrale vaccinatietopics, dat lijkt me wat ruim

Deze was de eerste:
COR / Centraal vaccinatie topic #7

Deze is nieuwer, maar wel gereekst.
COR / Centraal vaccins topicreeks #7 EMA gaat met Oxford-AZ aan de slag!
Dankjewel :)
pi_197362515
Tijger is weer erg op dreef om reacties en topics die niet in zijn straatje passen te verwijderen of te sluiten.

COR / Wij worden geregeerd door psychopaten

Heeft niks met corona te maken, Wat!? :? Het Mkb is volledig gesloten wegens overheidsbeleid inzake corona, deze minister gaat er nota bene over.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197362930
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Tijger is weer erg op dreef om reacties en topics die niet in zijn straatje passen te verwijderen of te sluiten.

COR / Wij worden geregeerd door psychopaten

Heeft niks met corona te maken, Wat!? :? Het Mkb is volledig gesloten wegens overheidsbeleid inzake corona, deze minister gaat er nota bene over.
Een minister een psychopaat noemen heeft niets met COR te maken, nee. Mischien dat BNW dat wel een prima verhaal vind.
Verder bestaan je posts vooral uit onbewijsbare extreme uitspraken die wij in BNW verwachten en niet hier.

Heeft overigens weinig met straatjes maar wel met fatsoen en redelijkheid te maken en het feit dat wij een subforum hebben waarin je met dit soort theorieen terecht kan, dat is niet COR
pi_197400082
Een minister een Psychopaat noemen heeft ALLES met COR te maken
Want als je vanweg een virus fundamentele rechten&vrijheden van burgers inperkt, een avondklok wil en ingrijpt in het bedrijfsleven op een manier die we voor het laatst zagen onder de Nazi`s, dan BEN je een psychopaat

De pro-lockdown moderatie van dit forum is erg irritant
Ik kreeg een ban omdat ik Tweede Wereldoorlog vergelijkingen maak, maar users die openlijk pleiten voor een dictatoriale maatregel als een avondklok daar wordt niets aan gedaan ?

Omdat het kabinet, en OMT steeds drastischere maatregelen voorstellen, wil dat nog niet zeggen dat dit ook automatisch inhoudt dat je users die dit steunen moet tolereren en dat je de posts van degenen die hier met afschuw naar kijken zoals ik moet verwijderen he !
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
Heeft overigens weinig met straatjes maar wel met fatsoen en redelijkheid te maken en het feit dat wij een subforum hebben waarin je met dit soort theorieen terecht kan, dat is niet COR
Het is ook fatsoen en redelijkheid dat je niet een avondklok steunt
Het is ook fatsoen en redelijkheid dat je niet pleit voor streng handhaven als burgers doodgewone sociale zaken willen zoals bij elkaar op bezoek gaan.
pi_197402515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:18 schreef bluemoon23 het volgende:
Een minister een Psychopaat noemen heeft ALLES met COR te maken
Want als je vanweg een virus fundamentele rechten&vrijheden van burgers inperkt, een avondklok wil en ingrijpt in het bedrijfsleven op een manier die we voor het laatst zagen onder de Nazi`s, dan BEN je een psychopaat

De pro-lockdown moderatie van dit forum is erg irritant
Ik kreeg een ban omdat ik Tweede Wereldoorlog vergelijkingen maak, maar users die openlijk pleiten voor een dictatoriale maatregel als een avondklok daar wordt niets aan gedaan ?

Omdat het kabinet, en OMT steeds drastischere maatregelen voorstellen, wil dat nog niet zeggen dat dit ook automatisch inhoudt dat je users die dit steunen moet tolereren en dat je de posts van degenen die hier met afschuw naar kijken zoals ik moet verwijderen he !
[..]

Het is ook fatsoen en redelijkheid dat je niet een avondklok steunt
Het is ook fatsoen en redelijkheid dat je niet pleit voor streng handhaven als burgers doodgewone sociale zaken willen zoals bij elkaar op bezoek gaan.
En het is ook fatsoen om andere users geen autisten te noemen of mensen die joden verraden maar dat fatsoen lijkt bij jou niet meer aanwezig dus ik denk dat je mischien eerst je eigen kompas moet gaan zoeken in plaats van anderen de les te lezen over fatsoen.

Je posts zijn onacceptabel. Kritiek op de lockdown of een avondklok is prima, schelden en tieren niet en al helemaal niet met de termen die jij gebruikte.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 12:30:39 ]
pi_197402640
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
En het is ook fatsoen om andere users geen autisten te noemen of mensen die joden verraden maar dat fatsoen lijkt bij jou niet meer aanwezig dus ik denk dat je mischien eerst je eigen kompas moet gaan zoeken in plaats van anderen de les te lezen over fatsoen.

Je posts zijn onacceptabel. Kritiek op de lockdown of een avondklok is prima, schelden en tieren niet en al helemaal niet met de termen die jij gebruikte.
Er zijn mensen die een avondklok goed vinden, en normaal sociaal gedrag willen afstraffen

Waarom laat je die posts wel staan ?
Dat is gewoon uiterst selectief modereren

Ga alsjeblieft een ander sub-forum modereren als je zo doodsbang bent voor een virus dat je fundamentele rechten en vrijheden wilt afpakken
pi_197402654
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:36 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die een avondklok goed vinden, en normaal sociaal gedrag willen afstraffen

Ik zie dat de boodschap dus totaal niet geland is. Jammer.
pi_197402686
Ik zie dat de boodschap bij jij ook niet land
Ga objectief modereren !
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:40:15 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197402708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:36 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft een ander sub-forum modereren als je zo doodsbang bent voor een virus dat je fundamentele rechten en vrijheden wilt afpakken
Als je mensen niet meteen zou uitmaken voor nazi's of autisten zou dat al heel wat helpen. Je hoeft niet voor de avondklok te zijn, sommige mensen vinden dat een goed idee, sommige mensen vinden dat een slecht idee. Genoeg mensen die zich ook op een normale manier zich daar kritisch over kunnen uiten.
pi_197402741
Als je voor een avondklok bent, hoe kan ik daar dan in vredesnaam nog normaal kritisch op reageren ?
Als je dat al normaal vindt dan heb je toch geen grenzen meer ?
pi_197403413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Als je voor een avondklok bent, hoe kan ik daar dan in vredesnaam nog normaal kritisch op reageren ?
Als je dat al normaal vindt dan heb je toch geen grenzen meer ?
Als je meeleest in het centrale COR-topic zul je zien dat er op een vrij normale manier gediscussieerd kan worden tussen mensen die mordicus tegen een avondklok zijn, mensen die er voor zijn, en allerlei meningen er tussenin. Soms wordt dat wel eens even heftig, en dat is begrijpelijk.

Schelden met autist, tieren, mensen vergelijken met mensen die joden verraadden past niet in een heftige discussie. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, je mag zeker een tegengeluid laten horen, maar het is de toon die de muziek maakt.
pi_197403640
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 14 januari 2021 13:16 schreef . Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, je mag zeker een tegengeluid laten horen, maar het is de toon die de muziek maakt.
Kijk, en daar verschillen wij dus van mening

Het is namelijk de inhoud die de muziek maakt
Als je posts laat staan waar mensen pleiten voor sociaal gedrag afstraffen, streng handhaven en zelfs een maatregel als een avondklok
Maar mijn posts weghaalt omdat ik daar zeer terecht op tegen ben, dan ben je gewoon subjectief aan het modereren.
pi_197403737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:28 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Als je posts laat staan waar mensen pleiten voor sociaal gedrag afstraffen, streng handhaven en zelfs een maatregel als een avondklok
Maar mijn posts weghaalt omdat ik daar zeer terecht op tegen ben, dan ben je gewoon subjectief aan het modereren.
Ik moet me er niet mee bemoeien, (want pseudo modden maar een note heb ik er wel voor over), maar gast, je posts worden niet weg gehaald om je mening, maar om je scheldpartijen omdat jij geen andere mening kan verdragen.

Kap met drammen, want dat is het inmiddels.
pi_197403792
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:28 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat is jouw subjectieve mening waarvan akte. Wij zien dat anders en de policy van FOK! ziet dat anders.
pi_197403946
Zou het vaak eens zijn geweest maar ik ben tegen een avondklok en dat heb ik meermaals (normaal) kunnen delen en zelfs bespreken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197403972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet me er niet mee bemoeien, (want pseudo modden maar een note heb ik er wel voor over), maar gast, je posts worden niet weg gehaald om je mening, maar om je scheldpartijen omdat jij geen andere mening kan verdragen.
Best dat het om mijn schelden is, maar pak dan ook de pro-lockdown figuren aan die ook schelden, die anderen asociaal noemen als ze zich niet aan de regels houden
pi_197407173
Moet alles maar in het centrale topic?

2 topics gesloten : COR / Honderd bijwerkingen van het Pfizer-vaccin gemeld, twee allergische re (waarom moet deze in het vaccinatietopic?)
en COR / Doutzen Kroes noemt coronatest bij kinderen ’diep triest’ (moet in het centrale topic?)
pi_197407218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:35 schreef DaveighChase het volgende:
Moet alles maar in het centrale topic?

2 topics gesloten : COR / Honderd bijwerkingen van het Pfizer-vaccin gemeld, twee allergische re (waarom moet deze in het vaccinatietopic?)
en COR / Doutzen Kroes noemt coronatest bij kinderen ’diep triest’ (moet in het centrale topic?)
Huh? De ene kan toch prima is het vaccinatietopic.
En de ander lijkt me ook prima in het centrale topic.

Of wil je voor iedere toevallige BNer met een mening een topic openen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197407234
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh? De ene kan toch prima is het vaccinatietopic.
En de ander lijkt me ook prima in het centrale topic.

Of wil je voor iedere toevallige BNer met een mening een topic openen?
Misschien een algemeen topic over BNers.
pi_197407272
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:38 schreef DaveighChase het volgende:

[..]

Serieus? Is daar behoefte aan denk je?
Wat vindt Gordon van de coronatest, hoe brengt Jim Bakker zijn dagen in quarantaine door?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197407301
quote:

[..]

Zo interessant zijn BN'ers niet.

Die van Kroes kan in het centrale topic, die andere was al gemeld in het vaccinatietopic, waar het ook thuishoort.
pi_197407481
quote:

[..]

We hebben daar een heel subforum voor, heet SHO.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197407677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Serieus? Is daar behoefte aan denk je?
Wat vindt Gordon van de coronatest, hoe brengt Jim Bakker zijn dagen in quarantaine door?

COR / BN'ers met een corona mening
pi_197407774
quote:
@Lonaa heeft er een mooi topic in het juiste subforum voor gemaakt ^O^
pi_197407853
Duidelijk. Strenge mods hier.
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:12:06 #240
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197407864
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:44 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Best dat het om mijn schelden is, maar pak dan ook de pro-lockdown figuren aan die ook schelden, die anderen asociaal noemen als ze zich niet aan de regels houden
Hoe zou jij dat dan willen noemen? Het moedweillig anderen in gevaar brengen alleen voor je eigen plezier?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_197408268
quote:
8s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hoe zou jij dat dan willen noemen? Het moedweillig anderen in gevaar brengen alleen voor je eigen plezier?
Bemoei je er toch eens niet de hele tijd tegenaan in FB. Daar is FB niet voor.
pi_197408303
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

@:Lonaa heeft er een mooi topic in het juiste subforum voor gemaakt ^O^
Dit dus :)
pi_197408329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:11 schreef DaveighChase het volgende:
Duidelijk. Strenge mods hier.
Kon je ook wel beetje op je klompen aanvoelen he? 3 mods die in verschillende bewoordingen laten weten dat dat niet de bedoeling is of niet echt nodig.

Dat is een beetje hetzelfde als een bitterbal net uit de frituur in je mond stoppen en dan huilen dat ie heet is vanbinnen en je je bakkes verbrand hebt, beetje dom.
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:37:41 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197408382
quote:
verkeerde topic, excuus

[ Bericht 4% gewijzigd door Tarado op 14-01-2021 17:43:20 ]
pi_197408388
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kon je ook wel beetje op je klompen aanvoelen he? 3 mods die in verschillende bewoordingen laten weten dat dat niet de bedoeling is of niet echt nodig.

Dat is een beetje hetzelfde als een bitterbal net uit de frituur in je mond stoppen en dan huilen dat ie heet is vanbinnen en je je bakkes verbrand hebt, beetje dom.
Ik bedoel het verder niet negatief. Ik snap ook wel dat het in dit forum (corona) wel nodig zal zijn.

:)
pi_197415303
Graag even aangeven als er een post van mij gemodereerd wordt.
Er is net een normaal antwoord van mij weggehaald, zonder enig commentaar, jammer.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197415383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:57 schreef _serial_ het volgende:
Er is net een normaal antwoord van mij weggehaald, zonder enig commentaar, jammer.
Daar kunnen we niet aan beginnen. Weet je hoeveel Posts er verdwijnen in een topic ;)
Maar om welke post gaat dit?
zie email 27 oktober
pi_197415443
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:57 schreef _serial_ het volgende:
Er is weer een overijverige mod bezig. Blijkbaar is het weer zo'n avond.

Tijd voor andere dingen dus.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197415556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Daar kunnen we niet aan beginnen. Weet je hoeveel Posts er verdwijnen in een topic ;)
Maar om welke post gaat dit?
Het grote COR topic.

Ik reageerde ongeveer met "Laten we gewoon hopen dat de kamer zich houdt aan de eerder aangenomen motie van Wilders aangaande de avondklok"

Die wilde ik nog even verduidelijken met een plaatje over de stemming van die motie.

Maar dat mocht kennelijk niet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197415582
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:05 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het grote COR topic.

Ik reageerde ongeveer met "Laten we gewoon hopen dat de kamer zich houdt aan de eerder aangenomen motie van Wilders aangaande de avondklok"

Die wilde ik nog even verduidelijken met een plaatje over de stemming van die motie.

Maar dat mocht kennelijk niet.
Oh die.

Dat was een reactie op een verwijderde post. Inhoudelijk weinig mis mee.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')