Ik moet me er niet mee bemoeien, (want pseudo modden maar een note heb ik er wel voor over), maar gast, je posts worden niet weg gehaald om je mening, maar om je scheldpartijen omdat jij geen andere mening kan verdragen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:28 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Kijk, en daar verschillen wij dus van mening
Het is namelijk de inhoud die de muziek maakt
Als je posts laat staan waar mensen pleiten voor sociaal gedrag afstraffen, streng handhaven en zelfs een maatregel als een avondklok
Maar mijn posts weghaalt omdat ik daar zeer terecht op tegen ben, dan ben je gewoon subjectief aan het modereren.
Dat is jouw subjectieve mening waarvan akte. Wij zien dat anders en de policy van FOK! ziet dat anders.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:28 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Kijk, en daar verschillen wij dus van mening
Het is namelijk de inhoud die de muziek maakt
Als je posts laat staan waar mensen pleiten voor sociaal gedrag afstraffen, streng handhaven en zelfs een maatregel als een avondklok
Maar mijn posts weghaalt omdat ik daar zeer terecht op tegen ben, dan ben je gewoon subjectief aan het modereren.
Best dat het om mijn schelden is, maar pak dan ook de pro-lockdown figuren aan die ook schelden, die anderen asociaal noemen als ze zich niet aan de regels houdenquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet me er niet mee bemoeien, (want pseudo modden maar een note heb ik er wel voor over), maar gast, je posts worden niet weg gehaald om je mening, maar om je scheldpartijen omdat jij geen andere mening kan verdragen.
Huh? De ene kan toch prima is het vaccinatietopic.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:35 schreef DaveighChase het volgende:
Moet alles maar in het centrale topic?
2 topics gesloten : COR / Honderd bijwerkingen van het Pfizer-vaccin gemeld, twee allergische re (waarom moet deze in het vaccinatietopic?)
en COR / Doutzen Kroes noemt coronatest bij kinderen ’diep triest’ (moet in het centrale topic?)
Misschien een algemeen topic over BNers.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh? De ene kan toch prima is het vaccinatietopic.
En de ander lijkt me ook prima in het centrale topic.
Of wil je voor iedere toevallige BNer met een mening een topic openen?
Serieus? Is daar behoefte aan denk je?quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:38 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
Misschien een algemeen topic over BNers.
Zo interessant zijn BN'ers niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:38 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
We hebben daar een heel subforum voor, heet SHO.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:38 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
COR / BN'ers met een corona meningquote:Op donderdag 14 januari 2021 16:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Serieus? Is daar behoefte aan denk je?
Wat vindt Gordon van de coronatest, hoe brengt Jim Bakker zijn dagen in quarantaine door?
@Lonaa heeft er een mooi topic in het juiste subforum voor gemaaktquote:Op donderdag 14 januari 2021 17:01 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
COR / BN'ers met een corona mening
Hoe zou jij dat dan willen noemen? Het moedweillig anderen in gevaar brengen alleen voor je eigen plezier?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:44 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Best dat het om mijn schelden is, maar pak dan ook de pro-lockdown figuren aan die ook schelden, die anderen asociaal noemen als ze zich niet aan de regels houden
Bemoei je er toch eens niet de hele tijd tegenaan in FB. Daar is FB niet voor.quote:Op donderdag 14 januari 2021 17:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat dan willen noemen? Het moedweillig anderen in gevaar brengen alleen voor je eigen plezier?
Dit dusquote:Op donderdag 14 januari 2021 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
@:Lonaa heeft er een mooi topic in het juiste subforum voor gemaakt
Kon je ook wel beetje op je klompen aanvoelen he? 3 mods die in verschillende bewoordingen laten weten dat dat niet de bedoeling is of niet echt nodig.quote:
verkeerde topic, excuusquote:Op donderdag 14 januari 2021 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Wow, check dit:
SHO / Doutzen Kroes noemt coronatest bij kinderen ’diep triest’
Ik bedoel het verder niet negatief. Ik snap ook wel dat het in dit forum (corona) wel nodig zal zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2021 17:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kon je ook wel beetje op je klompen aanvoelen he? 3 mods die in verschillende bewoordingen laten weten dat dat niet de bedoeling is of niet echt nodig.
Dat is een beetje hetzelfde als een bitterbal net uit de frituur in je mond stoppen en dan huilen dat ie heet is vanbinnen en je je bakkes verbrand hebt, beetje dom.
Daar kunnen we niet aan beginnen. Weet je hoeveel Posts er verdwijnen in een topicquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:57 schreef _serial_ het volgende:
Graag even aangeven als er een post van mij gemodereerd wordt.
Er is net een normaal antwoord van mij weggehaald, zonder enig commentaar, jammer.
Er is weer een overijverige mod bezig. Blijkbaar is het weer zo'n avond.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:57 schreef _serial_ het volgende:
Graag even aangeven als er een post van mij gemodereerd wordt.
Er is net een normaal antwoord van mij weggehaald, zonder enig commentaar, jammer.
Het grote COR topic.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar kunnen we niet aan beginnen. Weet je hoeveel Posts er verdwijnen in een topic
Maar om welke post gaat dit?
Oh die.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het grote COR topic.
Ik reageerde ongeveer met "Laten we gewoon hopen dat de kamer zich houdt aan de eerder aangenomen motie van Wilders aangaande de avondklok"
Die wilde ik nog even verduidelijken met een plaatje over de stemming van die motie.
Maar dat mocht kennelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |