Nou, een paar van die video's staan al in dat topic. En dat is ook het doel van dat topic het plaatsen van stukken en video's van Maurice, dus ja....quote:Op zondag 10 januari 2021 11:31 schreef Bocaj het volgende:
@:Momo
COR / Bij De Hond in De Pot (BDHiDP) Video Podcast
Mocht het weer geen eigen ingang hebben... ?
Mogen er weer geen nieuwe frisse initiatieven opgestart worden... ?
Moet het altijd maar weer gaan zoals een Mod het wil... ?
Die man (Maurice) is zo hard bezig met het land te verbeteren en jij smoort het in het hart... !
Wat kun je er nou écht op tegen hebben?!
Als je nou ballen had dan liet je het staan... maar die heb je niet!![]()
Nou goed dan, maar je komt er wel met een blauw oog vanaf hoor!quote:Op zondag 10 januari 2021 11:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou, een paar van die video's staan al in dat topic. En dat is ook het doel van dat topic het plaatsen van stukken en video's van Maurice, dus ja....
Doe eens even normaal, joh, dit soort dingen kan je ook gewoon zeggen en vragen zonder persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:31 schreef Bocaj het volgende:
@:Momo
COR / Bij De Hond in De Pot (BDHiDP) Video Podcast
Mocht het weer geen eigen ingang hebben... ?
Mogen er weer geen nieuwe frisse initiatieven opgestart worden... ?
Moet het altijd maar weer gaan zoals een Mod het wil... ?
Die man (Maurice) is zo hard bezig met het land te verbeteren en jij smoort het in het hart... !
Wat kun je er nou écht op tegen hebben?!
Als je nou ballen had dan liet je het staan... maar die heb je niet!![]()
Zeker, maar moet wel ff zeggen dat je niet echt gevoel voor humor hebt... vond die laatste regel wel aardig gevonden door mij...quote:Op zondag 10 januari 2021 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, joh, dit soort dingen kan je ook gewoon zeggen en vragen zonder persoonlijke aanvallen.
Er is een topic voor De Hond, een is genoeg. Anders open je er een in BNW of ONZ, dan heb je er twee.
Waarom doe je zo?quote:Op zondag 10 januari 2021 13:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeker, maar moet wel ff zeggen dat je niet echt gevoel voor humor hebt... vond die laatste regel wel aardig gevonden door mij...(Vrouwen hebben geen ballen...
)
Maargoed ik ga mij wel weer gedragen als een échte TrumpFanBoy!
Bij POL ben ik al weg en misschien moet COR ook maar...
Ach laat maar... Het is goed zo. Ik snap het. (Je zult begrijpen dat ik niet echt in goede doen ben na de afgelopen week!)quote:
Het gaat om de dagcijfers. Volgens mij wordt er niet zoveel gegokt naar andere getallen.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:32 schreef leolinedance het volgende:
Geldt het 'gokverbod' alleen voor de dagcijfers? Of is dat algemeen?
Gebrek aan relevantie/inhoud voor een nieuw topic en niet erg interessant of relevant voor CORquote:Op zondag 10 januari 2021 14:29 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
COR / Crimineel Kim Feenstra geeft haar mening......
Ik vind het qua relevantie wel relevant. Vooral qua inhoud.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gebrek aan relevantie/inhoud voor een nieuw topic en niet erg interessant of relevant voor COR
Hiquote:Op zondag 10 januari 2021 08:17 schreef Noek het volgende:
[..]
It's me... Karen.
Maar een gifje moet gewoon kunnen, er zit geen enkel kwaad achter behalve wat lucht.
En ik wil atlijd wel met @:yvonne spreken.![]()
Huh, is dat nu wel weer verboden?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat om de dagcijfers. Volgens mij wordt er niet zoveel gegokt naar andere getallen.
Na overleg hebben we besloten om het in dat andere topic te doen. Compromis tussen de users die graag willen raden en de users die geklaagd hebben daarvoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh, is dat nu wel weer verboden?
In plaats daarvan zijn er nu dagelijks de 'kroegen/sportscholen kunnen weer open' posts, als de cijfers bekend zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Na overleg hebben we besloten om het in dat andere topic te doen. Compromis tussen de users die graag willen raden en de users die geklaagd hebben daarvoor.
Hoi,quote:Op zaterdag 9 januari 2021 20:11 schreef Fred het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om wat aan de voorkant zichtbaar is, maar ook wat er aan de achterzijde opgeslagen wordt.
Doordat users hier (vrijwillig) hun medische gegevens neerzetten ontstaat in de database van FOK! een interessant archief met allerlei medische gegevens die gekoppeld kunnen worden aan een privé persoon middels een e-mailadres.
In de AVG is opgenomen dat bij het opslaan van medische gegevens daar een noodzaak voor moet zijn. Volgens de FOK! policy ( https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.html ) wil FOK! niet meer opslaan dan nodig.
Bij het verwijderen van persoonsgegevens in het kader een verwijderingsverzoek worden alleen de persoonsgegevens gewist die in het profiel staan. Er worden geen posts verwijderd. Persoonsgegevens (zoals het medische gegeven over het covid vaccin dat je hebt ontvangen) die in openbare posts staan blijven dus staan.
Daarmee kan FOK! niet meer gegarandeerd voldoen aan het verwijderingsverzoek en blijven er mogelijk persoonsgegevens van iemand online staan.
Je weet dit sterk te onderbouwen met...quote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gebrek aan relevantie/inhoud voor een nieuw topic en niet erg interessant of relevant voor COR
Maar come on, zelfs ons knuffel IC arts reageert erop maar hier op COR is daar geen ruimte voor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |