Sinterklaas heeft het misschien iets versterkt, maar basis is inderdaad wat jij zegt. Dit is gewoon al weken gaande. Wij zijn al een paar weken aan het stijgen na die dip naar 4k en dat begin je goed terug te zien in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft gewoon Sinterklaas gevierd binnen het eigen gezin. Denk echt dat het effect van die ene avond wordt overschat.
De build-up van deze cijfers is gewoon al wekenlang gaande. Winkelstraten waren druk, mensen gaan gewoon massaal naar kantoor, de middelbare scholen waren open, noem maar op. Hele dag door overal veel te veel contactmomenten.
Het is ook gewoon overal druk op de weg. Die beelden van maart / april ga je niet meer terugzien.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben ik ook heel benieuwd naar.
Ben maar een dag tijdens spits buiten geweest, maar ik vond het niet echt duidelijk rustiger om eerlijk te zijn, maar N=1 en puur op wat ik zag.
Zei het gisteren ook al, in maart/april kon ik met de ogen dicht op de linker baan chillen richting werk. Nu was het gewoon druk en stond ik zelfs even stil.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:27 schreef gniffie het volgende:
Honderden pakketpunten alsnog dicht
Iedereen al kerstcadeau's ingeslagen?
Hoe creatief moeten ze zijn om die pakketpunten een hogere vergoeding te geven?quote:Branchevereniging VVP schat in dat 1200 tot 1300 pakketpunten de komende dagen hun deuren sluiten. "Dat gaat problemen opleveren in deze maand, wat een piektijd is", zegt Gert Koudijs van VVP. "PostNL, DHL en DPD zijn hier niet blij mee. Zij zien hun distributie vastlopen. Ze zullen heel creatief moeten zijn om dit op te lossen."
Mobiliteitscijfersquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben ik ook heel benieuwd naar.
Ben maar een dag tijdens spits buiten geweest, maar ik vond het niet echt duidelijk rustiger om eerlijk te zijn, maar N=1 en puur op wat ik zag.
Zei het gisteren ook al, in maart/april kon ik met de ogen dicht op de linker baan chillen richting werk. Nu was het gewoon druk en stond ik zelfs even stil.
Net geen 100% groei de afgelopen 14 dagenquote:
Ja, maar 13-12 was nog voor de lockdown. Volgende week gaan we wat verschil zien hopelijk. Al wordt dat met een beetje pech teniet gedaan door kerst.quote:
PostNL heeft dat direct al ingesteld.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Hoe creatief moeten ze zijn om die pakketpunten een hogere vergoeding te geven?
Zaten wij niet ergens halverwege november op ruim 4000 toen iedereen al er over droomde om in december te versoepelen?quote:
Ik word er niet vrolijker van maar evengoed bedankt!quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Zo dat is denk ik weer genoeg cijfers en figuren om te verwerken
Maar blijkbaar gaan de PostNL punten nu ook dicht.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
PostNL heeft dat direct al ingesteld.
Snap niet dat de rest dat voorbeeld niet volgt.
Pakketpunt aan de overkant is direct overgegaan op een webshop, en bezorgt alle bestellingen thuis voor 1 euro.
Voor pakketjes blijft ze gewoon open.
Dat wordt topdrukte in de supermarkten en bouwmarkten als die pakketpunten nog wel openblijven. Benieuwd of we dan toch sluiting van supermarkten gaan zien omdat het te druk wordt.quote:"In punten die dichtgaan halen we de pakjes op en die brengen we naar andere punten in de buurt", zegt een woordvoerder van PostNL.
Ja, na het sluiten van de kroegen en het stoppen van de sportcompetities ging het vrij rap van 11K naar 4-5K volgens mij.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zaten wij niet ergens halverwege november op ruim 4000 toen iedereen al er over droomde om in december te versoepelen?
Acht de kans erg klein dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar blijkbaar gaan de PostNL punten nu ook dicht.
[..]
Dat wordt topdrukte in de supermarkten en bouwmarkten als die pakketpunten nog wel openblijven. Benieuwd of we dan toch sluiting van supermarkten gaan zien omdat het te druk wordt.
Ik lees het ja, dat gaat een groot probleem worden nu iedereen veroordeeld is op online verkoop.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar blijkbaar gaan de PostNL punten nu ook dicht.
[..]
Dat wordt topdrukte in de supermarkten en bouwmarkten als die pakketpunten nog wel openblijven. Benieuwd of we dan toch sluiting van supermarkten gaan zien omdat het te druk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |