Media be like: bah genuanceerde berichten verdien je niks aan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet zo genuanceerd doen, zijn wij niet gewend hier
Echt goede bijdragen
Ja dat is het 14 dagen na sinterklaas effect ben ik bang.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Vooral zorgwekkend dat de ziekenhuiscijfers elke dag harder lijken te stijgen
Dat is altijd in de week nadat de testuitslagen dat doen he. Dag 0 infectie, dag 5 klachten, dacht 6 positieve test, dag 10 het ziekenhuis in en dag 14 de IC op. Als het tegenzit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Vooral zorgwekkend dat de ziekenhuiscijfers elke dag harder lijken te stijgen
Niet hetzelfde als de cijfers van Marino hierboven?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:18 schreef Benny het volgende:
11.931 nieuwe positieve testen
264 nieuwe ziekenhuisopnames
52 nieuwe IC-opnames
84 nieuwe overlijdens
Beste bijdrage van de dagquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:12 schreef Raveler het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste valt denk ik net zozeer mee als dat iedereen die twijfelt een coronawappie is. Maar dat is hoe het nu vaak overkomt; je bent een naïef schaap óf een coronawappie
Ik vermoed dat daartussen een hele grote groep zit die prima voor rede vatbaar is, ook al zijn ze het niet per se eens.
Ik ga me bijv. wel laten vaccineren. Niet omdat ik alles pik of geloof of bang of naïef ben. Maar omdat ik het vertrouwen heb wat sommigen (nog) niet hebben. En da's prima
Wat dat betreft zou de toon in een discussie (en in de media) vaak best wat gematigder mogen...
Jawel, cijfers tussen haakjes in tweet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als de cijfers van Marino hierboven?
Jawelquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als de cijfers van Marino hierboven?
Oja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jawel, cijfers tussen haakjes in tweet.
Denk eerder het x dagen na gewoon wekenlang naar kantoor blijven komen en massaal de winkels ingaan effect.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja dat is het 14 dagen na sinterklaas effect ben ik bang.
Zijn ze al heel de week over bezig ja, moet ook haast wel gezien de ziekenhuizen daar gewoon echt overvol zitten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zweden gaat zometeen een persco geven om (wss) zware maatregelen aan te kondigen. Zal me benieuwen of die nu uiteindelijk toch nog in een lockdown gaan.
De populariteit van Tegnell was wel hard aan het dalen, zag ik. Werd tijd ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zweden gaat zometeen een persco geven om (wss) zware maatregelen aan te kondigen. Zal me benieuwen of die nu uiteindelijk toch nog in een lockdown gaan.
Had het al in het Zweden topic gezet:quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik help het je hopen want kerst en oud en nieuw komen er nog aanquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk eerder het x dagen na gewoon wekenlang naar kantoor blijven komen en massaal de winkels ingaan effect.
Geloof niet dat 1 avondje Sinterklaas hier alleen verantwoordelijk voor is.
Iedereen is daar te druk met uit eten gaan en festivals om te gaan lekkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:27 schreef Kyran het volgende:
Even vrienden in Zweden gevraagd, maar schijnt nog niks gelekt te zijn. Hier weten wij 24h van te voren al alles en hij wist nog van niks behalve dat er om 16:15 een persco is.
Iedereen die ik ken heeft gewoon Sinterklaas gevierd binnen het eigen gezin. Denk echt dat het effect van die ene avond wordt overschat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik help het je hopen want kerst en oud en nieuw komen er nog aan
Zit ook precies een incubatietijd tussen die twee feesten.
Ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:27 schreef Jazeg het volgende:
Weet iemand hoe het met de mobiliteitscijfers zit tov vorige week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
4 gemeentes met 1 besmetting
13 gemeentes met 2-5 besmettingen
33 gemeentes met 6-9 besmettingen
59 gemeentes met 10-14 besmettingen
44 gemeentes met 15-19 besmettingen
39 gemeentes met 20-24 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |