Hij is ook welkom om een keertje met mijn tante te babbelen. Misschien dat luisteren naar haar verhalen als arts op de SH voor het inzicht zorgt dat de 'werkelijkehid' die hij gecreëerd heeft in z'n hoofd behoorlijk afwijkt van de realiteit.quote:Op zondag 20 december 2020 20:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]tuurlijk joh. Een inhoudsloze ad hominem als tegen "argument". Zo kennen we je tenminste weer
edit:
Voor de bewijsvoering wil ik best een keer met je bij m'n zus op de koffie gaan hoor. Gezelllig![]()
Waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 20 december 2020 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De cijfers werden kunstmatig omhoog gebracht, vervolgens pakte de media extra groot uit en legde de schuld bij Trump ?
En waarom werd die sinaasappel dan in allerijl naar het ziekenhuis getransporteerd om daar een behandeling te krijgen die erop wees dat meneer het behoorlijk te pakken hadquote:Op zondag 20 december 2020 20:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De cijfers werden kunstmatig omhoog gebracht, vervolgens pakte de media extra groot uit en legde de schuld bij Trump ?
Voor een andere take op het verhaal zouden ze dan met mijn vader moeten babbelen. Die was best blij dat er nog capaciteit op de IC was voor andere problemen dan corona, anders was hij er waarschijnlijk niet meer geweest.quote:Op zondag 20 december 2020 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is ook welkom om een keertje met mijn tante te babbelen. Misschien dat luisteren naar haar verhalen als arts op de SH voor het inzicht zorgt dat de 'werkelijkehid' die hij gecreëerd heeft in z'n hoofd behoorlijk afwijkt van de realiteit.
Maar hey, het mortaliteitscijfer is maar 0.0x!!!!
Nadat Trump zelf overal had staan roepen dat het allemaal niks voorstelt, een democratische hoax was etcetera en zich dan ook totaal niet aan de maatregelen hield.quote:Op zondag 20 december 2020 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom werd die sinaasappel dan in allerijl naar het ziekenhuis getransporteerd om daar een behandeling te krijgen die erop wees dat meneer het behoorlijk te pakken had.
Maar dat komt doordat de zorgcapaciteit te laag is en dat is de schuld van Rutte. Want die had dat gewoon moeten voorzien, kom op zeg we wisten toch allemaal al jaren dat dit virus eraan kwam.quote:Op zondag 20 december 2020 20:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor een andere take op het verhaal zouden ze dan met mijn vader moeten babbelen. Die was best blij dat er nog capaciteit op de IC was voor andere problemen dan corona, anders was hij er waarschijnlijk niet meer geweest.
Ja, daarom horen we er sinds 3 november ook niks meer over. Oh wacht...quote:Op zondag 20 december 2020 20:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nadat Trump zelf overal had staan roepen dat het allemaal niks voorstelt, een democratische hoax was etcetera en zich dan ook totaal niet aan de maatregelen hield.
Maar dat is natuurlijk de schuld van de media.
En hoe groot had die capaciteit dan precies moeten zijn om dit op te vangen?quote:Op zondag 20 december 2020 20:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat de zorgcapaciteit te laag is en dat is de schuld van Rutte. Want die had dat gewoon moeten voorzien, kom op zeg we wisten toch allemaal al jaren dat dit virus eraan kwam.
Ik las het , the show must go onquote:Op zondag 20 december 2020 21:07 schreef controlaltdelete het volgende:
The show must go on.. en de lockdown ook
De mutatie is opgedoken in het Verenigd Koninkrijk en is ook vastgesteld in Nederland, Denemarken en Australië, aldus de WHO. Landen in heel Europa moeten hun controle en preventieaanpak verdubbelen, aldus een WHO-woordvoerder.
WHO: Europese landen moeten stevigere maatregelen nemen tegen coronavirus
quote:Op zondag 20 december 2020 21:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe groot had die capaciteit dan precies moeten zijn om dit op te vangen?
Niet van die moeilijke vragen stellen.quote:
Wie zijn "jullie" ?quote:Op zondag 20 december 2020 22:15 schreef R0N1N het volgende:
Yep. On and on, jullie verzinnen steeds wel weer iets nieuws.
Alhoewel.... SBS & Discovery kunnen er volgens mij nog wat wat van leren, dat eindeloos herhalen van dezelfde, doorgaands al lang ontkrachte, afleveringen.
Bij ieder vaccin dezelfde soap opvoeren, het lijkt onderhand "the christmas carol" wel.
Om geen namen te noemen zal ik er "men (verzint)" van maken en dat slaat dan op de anti-vaxxers alhier.quote:
All the world's a stage. Marion denkt ook lollig te zijn..quote:
Smakeloosquote:Op zondag 20 december 2020 22:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
All the world's a stage. Marion denkt ook lollig te zijn..
[ twitter ]
Wanneer begint de bouw van isolatie centra? Gaat ze niet meer lukken voor t einde van de maandquote:Op zondag 20 december 2020 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand meer mag ik hopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 22:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
All the world's a stage. Marion denkt ook lollig te zijn..
[ twitter ]
Speciaal voor jouquote:Op zondag 20 december 2020 22:30 schreef mootie het volgende:
Een kerstboomhanger gemaakt van een mondkapje is dan weer smakeloos.
Ok.
quote:Op zondag 20 december 2020 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |