abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:34:51 #226
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196799764
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik ben ook geen fan van geert en stem er niet op maar hij heeft wel gewoon gelijk.
als een normale werknemer zoveel vergissingen maakt ligt je er allang uit.
Hij heeft helemaal geen gelijk. Hij roept maar wat. Zoals altijd.
Antifa
pi_196799765
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sowieso werken er nog heel veel mensen zoals voorheen en krijgen zij gewoon hun salaris. Dat is hoe het werkt, he.
Sterker nog, mijn vrouw kreeg een bonus (alle 150.000 werknemers wereldwijd kregen dat overigens) van $250 voor de inzet tijdens COVID.
pi_196799783
quote:

[..]

ik ben ook geen fan van geert en stem er niet op maar hij heeft wel gewoon gelijk.
Je kan niet eens zoveel vergissingen maken....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:36:21 #229
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196799793
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Werkt prima op een smartphone, die iedereen heeft.
Er zijn natuurlijk ook gewoon een heleboel (oudere) mensen die niet verder komen dan wat basale functies op hun telefoon. Als die ter plekke ergens verplicht moeten inloggen op een specifieke app wordt dat een ramp zonder ondersteuning.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:36:28 #230
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196799796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig nieuwe partijen de afgelopen 20 jaar zo succesvol als de pvv
Ja, maar er zijn wel 10 oudere partijen die succesvoller zijn.
Antifa
pi_196799821
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn wel 10 oudere partijen die succesvoller zijn.
De pvv staat op de 11de plek in de peilingen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196799849
quote:

[..]

Als een voetballer 4 penalties mist moet hij ook ontslagen worden? De Jonge ligt wel onder een enorm vergrootglas. Ik ben er niet vies van om hem te bekritiseren, het kan in mijn ogen een stuk beter, maar het kan ook een heel stuk slechter.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:40:35 #233
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196799874
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat een trieste onzin durven ze bij de FvD te spuien.

Overigens is van de oversterfte bijna 1000 op het conto van de hittegolf te schrijven.
Géén kloon van tvlxd!
pi_196799882
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Als een voetballer 4 penalties mist moet hij ook ontslagen worden? De Jonge ligt wel onder een enorm vergrootglas. Ik ben er niet vies van om hem te bekritiseren, het kan in mijn ogen een stuk beter, maar het kan ook een heel stuk slechter.
denk dat er nog veel teams zijn die hem nog een penalty laten nemen na 4 gemiste penalty's ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196799887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Nee, dan vliegt de trainer er uit want de voetballer kostte 150 miljoen ;)
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:42:19 #236
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196799895
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

De pvv staat op de 11de plek in de peilingen?
Succes heeft natuurlijk niets te maken met het aantal zetels maar met wat je bereikt.
ChristenUnie heeft al 2x meegeregeerd, GroenLinks bestuurt mee in behoorlijk wat colleges + leveren de burgemeester van Amsterdam, D66 zit in heel veel coalities. Ook een protestpartij als de SP krijgt overall meer voor elkaar dan de PVV. Ik denk dat zelfs de SGP meer invloed heeft op het reilen en zeilen van het land dan de PVV.
Antifa
pi_196799902
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dan vliegt de trainer er uit want de voetballer kostte 150 miljoen ;)
inderdaad ....daar spelen even andere belangen mee, en tevens mag die speler gewoon geen penalty's meer nemen na 4 gemiste
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196799919
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:31 schreef Momo het volgende:

[..]

Altijd van de zijkant roepen, maar de enige kans dat je hebt gehad om zelf mee te regeren rent hij weg...
Precies. Ze hadden Geert gewoon premier moeten maken lang geleden. Dat had ie faliekant gefaald en was hij allang van het toneel verdwenen. Met zijn dictatoriale partij.
De vereniging Groep Wilders doet onder de naam PVV mee aan de verkiezingen. Een partij die meedoet aan de verkiezingen moet door tenminste 2 rechtspersonen zijn opgezet en tenminste 1 lid hebben. In het geval van de Vereniging Groep Wilders is de vereniging opgezet door de Stichting Groep Wilders en Geert Wilders, en het enige lid is Geert Wilders. Je kunt geen lid worden van de PVV, alleen donateur of vrijwilliger. Omdat er geen andere leden dan Geert Wilders zijn hoeft hij ook de financien aan niemand anders openbaar te maken, die zijn immers bekend bij alle leden. Dat iemand uberhaupt op een partij met zo'n structuur kan stemmen. En dan bij de verkiezingen op de proppen komen met een programma van 1 A4-tje.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:44:52 #239
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196799943
quote:

[..]

Uiteindelijk doet Nederland het deze tweede golf beter dan de meeste andere Europese landen. Maar kritiek leveren is wel zo makkelijk natuurlijk.
Antifa
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 11:45:59 #240
5428 crew  miss_sly
pi_196799965
Overigens logenstraft onderstaande bericht de idee dat het kabinet speelt met de gedachte van een (in)directe vaccinatieplicht.

quote:
Kabinet tegen belonen van vaccineren
Het kabinet ziet er weinig in om mensen die zijn ingeënt tegen het coronavirus een soort beloning te geven. Uit onderzoek door verschillende instellingen blijkt dat bijna driekwart van de Nederlanders ervoor is om gevaccineerden meer vrijheden te geven dan mensen die zich niet hebben laten inenten. Ze zouden bijvoorbeeld ook na een corona-uitbraak in een bepaald gebied naar een café mogen, terwijl mensen die vaccinatie geweigerd hebben de toegang kan worden ontzegd.

Minister De Jonge zegt dat vaccineren niet verplicht wordt en dat hij veel nadelen ziet in een vorm van beloning. "Je moet niet willen dat daar een impliciete druk van uitgaat en dat het toch een vorm van drang en dwang wordt."

Het kabinet wil nog wel een advies van de Gezondheidsraad over de situatie dat een deel van de bevolking wel en een deel niet is ingeënt.
Bron: NOS.nl Liveblog
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196799966
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

Uiteindelijk doet Nederland het deze tweede golf beter dan de meeste andere Europese landen. Maar kritiek leveren is wel zo makkelijk natuurlijk.
Kritiek wegwuiven is nog een stuk makkelijker.
pi_196799968
Pfieuw, begon me al af te vragen of de beste men ze nog wel allemaal op een rijtje had:
Bron nos.nl

Maken we hier even een notitie van voor over een paar maanden? Aangezien het niet de eerste keer is dat ie zich inlaat met draaikonterij (wel/niet/wel/niet/wel/niet mondkapjesverplichting etc).

Het kabinet ziet er weinig in om mensen die zijn ingeënt tegen het coronavirus een soort beloning te geven. Uit onderzoek door verschillende instellingen blijkt dat bijna driekwart van de Nederlanders ervoor is om gevaccineerden meer vrijheden te geven dan mensen die zich niet hebben laten inenten. Ze zouden bijvoorbeeld ook na een corona-uitbraak in een bepaald gebied naar een café mogen, terwijl mensen die vaccinatie geweigerd hebben de toegang kan worden ontzegd.

Minister De Jonge zegt dat vaccineren niet verplicht wordt en dat hij veel nadelen ziet in een vorm van beloning. "Je moet niet willen dat daar een impliciete druk van uitgaat en dat het toch een vorm van drang en dwang wordt."

Het kabinet wil nog wel een advies van de Gezondheidsraad over de situatie dat een deel van de bevolking wel en een deel niet is ingeënt.
pi_196799975
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

Behalve dan als het op het beginmoment van vaccineren aankomt, dan doet Nederland het niet zo goed.
Maar we zijn Nederlanders toch, om ons goed te voelen moeten we toch iets hebben om over te zeuren : oO/
pi_196799985
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:42 schreef VoMy het volgende:

[..]

Succes heeft natuurlijk niets te maken met het aantal zetels maar met wat je bereikt.
ChristenUnie heeft al 2x meegeregeerd, GroenLinks bestuurt mee in behoorlijk wat colleges + leveren de burgemeester van Amsterdam, D66 zit in heel veel coalities. Ook een protestpartij als de SP krijgt overall meer voor elkaar dan de PVV. Ik denk dat zelfs de SGP meer invloed heeft op het reilen en zeilen van het land dan de PVV.
Als niemand met het PVV wil regeren krijgen ze ook niet echt de volledige kans om wat te bereiken natuurlijk. Ik ben best benieuwd hoe het met het land zou gaan als de PVV eens goed zou regeren.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:48:09 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196800004
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Behalve dan als het op het beginmoment van vaccineren aankomt, dan doet Nederland het niet zo goed.
Maar we zijn Nederlanders toch, om ons goed te voelen moeten we toch iets hebben om over te zeuren : oO/
De scheidslijn tussen zeuren (om het zeuren) en terechte kritiek leveren is soms erg dun.

Overigens heeft iedereen imo alle recht om na negen maanden vol met maatregelen en beperkingen op sociaal-maatschappelijk-economisch vlak zeer kritisch te zijn.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:48:09 #246
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196800005
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als niemand met het PVV wil regeren krijgen ze ook niet echt de volledige kans om wat te bereiken natuurlijk. Ik ben best benieuwd hoe het met het land zou gaan als de PVV eens goed zou regeren.
Dan zouden ze wellicht eerst eens kunnen proberen om het niveau van schreeuwende kleuters te ontstijgen. Dan gaan er deuren voor je open.
Antifa
pi_196800029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Pfieuw, begon me al af te vragen of de beste men ze nog wel allemaal op een rijtje had:
Bron nos.nl

Maken we hier even een notitie van voor over een paar maanden? Aangezien het niet de eerste keer is dat ie zich inlaat met draaikonterij (wel/niet/wel/niet/wel/niet mondkapjesverplichting etc).

Meest schokkende van dat artikel vind ik nog wel hoeveel mensen er blijkbaar voorstander van zijn om mensen meer vrijheden te geven na vaccinatie. Ik betwijfel of ze er dan wel helemaal goed over na denken. Maar dat heeft me tijdens de crisis sowieso verbaasd; hoeveel mensen alles maar lijken te accepteren :{
pi_196800035
Wat betreft dat vaccinatiebewijs, ik denk niet dat het wenselijk is om dat in te gaan zetten om bijvoorbeeld een concert bij te mogen wonen. Logisch dat er een database komt (is ook voor de veiligheid) maar verder dan dat zou het ook niet moeten gaan.

Probeer in een zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk mensen te vaccineren. Wanneer het effect van de vaccinaties zichtbaar is in de cijfers (besmettingen, opnames en doden) langzaam maatregelen versoepelen voor iedereen, ongeacht leeftijd of vaccinatiestatus. Blijf de basisregels wel benadrukken: was je handen, werk zo veel mogelijk thuis, ga niet ziek naar je werk etc. etc. Schaf de mondkapjesplicht af, hou deze nog wel een tijdje in stand voor zaken als het OV.

De moeilijkste overweging is wanneer de 1,5 meter losgelaten kan worden omdat zowat alle beperkingen hierop steunen. Is het haalbaar om deze regel hier wel vast te houden en daar niet? Ik denk het niet. Het is natuurlijk niet voor te stellen dat je in een bioscoop wel met een volle zaal mag zitten, maar in een bar maximaal 10 mensen ontvangen kunnen worden. Ik denk dat ze de 1,5 meter plicht (want dat is het eigenlijk) gaan veranderen in een advies om waar het kan afstand te houden van elkaar zolang de vaccinatiegraad nog niet de 60% of 70% of whatever heeft bereikt.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:50:01 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196800039
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Precies. Ze hadden Geert gewoon premier moeten maken lang geleden. Dat had ie faliekant gefaald en was hij allang van het toneel verdwenen. Met zijn dictatoriale partij.
De vereniging Groep Wilders doet onder de naam PVV mee aan de verkiezingen. Een partij die meedoet aan de verkiezingen moet door tenminste 2 rechtspersonen zijn opgezet en tenminste 1 lid hebben. In het geval van de Vereniging Groep Wilders is de vereniging opgezet door de Stichting Groep Wilders en Geert Wilders, en het enige lid is Geert Wilders. Je kunt geen lid worden van de PVV, alleen donateur of vrijwilliger. Omdat er geen andere leden dan Geert Wilders zijn hoeft hij ook de financien aan niemand anders openbaar te maken, die zijn immers bekend bij alle leden. Dat iemand uberhaupt op een partij met zo'n structuur kan stemmen. En dan bij de verkiezingen op de proppen komen met een programma van 1 A4-tje.
Waar hij wel goed in is de "gewone man" te vertegenwoordigen. Veel mensen maken zich druk om immigratie, reljeugd etc. Maar hij doet dat compleet op de onderbuik van die mensen met niet reële plannen. Toch iets waar je schijnbaar best goed van kan bestaan. Die mensen voelen zich gehoord. Al zal Wilders nooit echt regeren.
Maar ik heb 10 keer liever Wilders dan Baudet, met pure wetenschapsontkenning. Als je ook kijkt op twitter zijn alle extremisten ook over gestapt naar Baudet.
pi_196800055
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik kan geen app op mijn pc instaleren en kan toch inloggen.
Het gaat uiteraard over mobiel. Ik ga er niet vanuit dat je om ergens binnen te komen je pc mee wil nemen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')