Er werden toen idd serieuze bedragen geboden voor een PS4 met P.T. eropquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt de nieuwe PT. Misschien kan ik wel 1500 euro scoren als ik mijn ps5 + digitale CP in de verkoop zet!
Niet alles geloven, is niet voor niks GOTY.quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar is the last of us 2 wel leuk? Ik lees alleen maar over bruut geweld en woke stuff
TLOU2 is geweldig en ijzersterk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar is the last of us 2 wel leuk? Ik lees alleen maar over bruut geweld en woke stuff
Briljant wraakverhaal, laat je niks op de mouw spelden en beleef die intensiteit. Dit verhaal gaat naughty dog nooit meer evenaren denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Yes, thanks voor de tip, heb uiteraard al een centraal klaag topic gemaakt voor mn vrienden van postNLquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
@:Jimbo
Fok! heeft nu een subforum voor Fok!kers die een webshop hebben.
Wellicht kun je daar in deze skere tijden jouw shops wat promoten (volgens mij mag dat daar).
WEB / Welkom in WEB: ontmoetingsplaats en podium voor webshophouders!
Per webshop mag je 1 topic maken ter promotie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yes, thanks voor de tip, heb uiteraard al een centraal klaag topic gemaakt voor mn vrienden van postNL
Twijfel wat ik er mee doeGa sowieso aanwezig zijn daar
Dan kan ik inmiddels dat hele subforum volzettenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Per webshop mag je 1 topic maken ter promotie.
En je hebt er meerdere, dus grijp die kans
en een goede corrigerende tik geven uiteraard.quote:Op zaterdag 19 december 2020 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Mijn zoontje van 4 heeft zijn eerste ingame purchase gedaan.
Nu maar de creditcard eraf halen.
Dus het is beter dan deel 1?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Briljant wraakverhaal, laat je niks op de mouw spelden en beleef die intensiteit. Dit verhaal gaat naughty dog nooit meer evenaren denk ik.
Ik vond van wel.quote:
Hoeveel heb je er eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kan ik inmiddels dat hele subforum volzetten
mwahquote:
Ik speelde vals met cloudsaves, dus het viel wel mee. Anders wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 07:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect. Was het heel moeilijk?
Als de gameplay maar beter isquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Briljant wraakverhaal, laat je niks op de mouw spelden en beleef die intensiteit. Dit verhaal gaat naughty dog nooit meer evenaren denk ik.
Fortnite skins?quote:Op zaterdag 19 december 2020 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja dacht ik Al.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik speelde vals met cloudsaves, dus het viel wel mee. Anders wel.
Maar het is gewoon bullshit. Dat 25 warchiefs en captains killen in 40 minuten en dan nog alle side-objectives.
Als je in een groepje iemand aanvalt pakt hij altijd de verkeerde (een random uruk ipv een captain)
Captains die steeds wegrennen waardoor je tijd verliest. En vaak bleef ik dan haken achter een steen/boom/gebouw tijdens het achtervolgen.
Al die irritante en tijdverspillende monologen van die uruks.
Warchiefs met alle immunities.
Uruks die je aanvallen terwijl je een andere probeert te dominaten.
Qua verhaal: nee. Verre van. Het is een complete shitshow na een tijdje vol met goedkope momenten.quote:
Oeps, hopelijk geen monsterbedragquote:Op zaterdag 19 december 2020 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een nonsens over die shitshow. Maarja ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua verhaal: nee. Verre van. Het is een complete shitshow na een tijdje vol met goedkope momenten.
Qua gameplay: ja. Ontzettend genoten van de graphics en de gameplay. Niets vernieuwends, eigenlijk hetzelfde als deel 1, maar wat een belevenis.
Ja, ik had hetzelfde over jouw post kunnen zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een nonsens over die shitshow. Maarja ieder zijn mening.
Dat media prijsje serieus nemenquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Niet alles geloven, is niet voor niks GOTY.
Horizon Chase Turboquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is nog te complex, extra banen voor horizon chase turbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |