SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Sousa spreekt het Nederlands volk toequote:
Volgens heywoodu is het Krutsjmarquote:
Maar dat is een Tsjechquote:Op donderdag 17 december 2020 23:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens heywoodu is het Krutsjmar
Ten opzichte van de rest valt daar nog wat voor te zeggen ookquote:Op donderdag 17 december 2020 23:26 schreef Szura het volgende:
Zwerver W Jones een grote naam in de middag - Maijer
mes steek pijnquote:Op donderdag 17 december 2020 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Steek onderwater naar Raybar
Deze kan best speren volgens de cijfertjes, als het draait tenminste.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij zou de kwartfinalist van vorig jaar niet picken tegen een mongolenchinees?
Toch knap. Die zat echt op de bodem financieel etc. Teruggevochten genot. #BELIEVEquote:Op donderdag 17 december 2020 23:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zaterdagavond krijgen we weer vingerlikaids met The Hammer
Eerst kreeg hij een hond en viel hij af door het 3 uur wandelen per dag, toen ging hij weg bij zijn vrouw en dan en dan endanquote:Op donderdag 17 december 2020 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch knap. Die zat echt op de bodem financieel etc. Teruggevochten genot. #BELIEVE
Elke darter heeft nooit geen geldquote:Op donderdag 17 december 2020 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch knap. Die zat echt op de bodem financieel etc. Teruggevochten genot. #BELIEVE
Schitterend. Ik pink een traan weg.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst kreeg hij een hond en viel hij af door het 3 uur wandelen per dag, toen ging hij weg bij zijn vrouw en dan en dan endan
Hij zat echt finaal aan de grond. Van WK finalist naar 2-3 jaar aan een stuk de eerste ronde eruit. Koekoek.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke darter heeft nooit geen geld
Hij pleurde inderdaad alles uit. Overigens is Hamilton een zeer sympathiek mensquote:Op donderdag 17 december 2020 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
Ik keek laatst wat filmpjes van het WK2012 terug en dan bij iedere smerige 100+ finish van Hamilton die ex in beeld met een vuistje
Ik zie jou er liever mee inderdaad boh bohquote:Op donderdag 17 december 2020 23:39 schreef Wereldgozer het volgende:
@:poepz0r snellie lust is wel de laatste die ik met zon ding wil zien
Oké Fredsjquote:Op donderdag 17 december 2020 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie jou er liever mee inderdaad boh boh
Zat nog in een docu ooit van franske Bauer (lol)quote:Op donderdag 17 december 2020 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
is hij echt zoveel afgevallen of valt het vanavond tegen als ik de tv aanzet?quote:Op donderdag 17 december 2020 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Prima avondsessie morgen met de graatmagere John Henderson
wat voor vitaal beroep doe jij?quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:33 schreef spleeh het volgende:
Wat kan een mens blij zijn dat hij tot 14:00 moet werken.
Geen Mansell voor mij
Werk in een warehouse voor online bestellingen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat voor vitaal beroep doe jij?
Er wordt inderdaad gebulld voor de wedstrijd in een achterafzaaltjequote:Op vrijdag 18 december 2020 10:16 schreef tbleune het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste plek, maar wie mag eigenlijk beginnen met de set? Is dat via loting of moet er ge"bullt" worden?
De werken van Mikkie zou ik nooit onderschatten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:33 schreef spleeh het volgende:
Wat kan een mens blij zijn dat hij tot 14:00 moet werken.
Geen Mansell voor mij
Hij is gigantisch afgevallen en weegt nog een slordige 150 kilo.quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is hij echt zoveel afgevallen of valt het vanavond tegen als ik de tv aanzet?
Panlatquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij is gigantisch afgevallen en weegt nog een slordige 150 kilo.
Volgend jaar in de RTL-studio als analistquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
@:dutchsuomifan1992 is erkend door Duzza.
[ twitter ]
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij is gigantisch afgevallen en weegt nog een slordige 150 kilo.
Kan ook wel op het podium dan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad gebulld voor de wedstrijd in een achterafzaaltje
is dit een zeer matige imitatie van de echte Yannick?quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:55 schreef Yannickdv het volgende:
Vannmiddag de erg irritante Ierse klootzak Mansell tegen de sympathieke Nieuw-Zeelander Puha.
Hopelijk wint de laatstgenoemde zonder al te veel poeha en breekt Mansell nog voor de wedstrijd zijn linkerenkel.
Gefeliciteerd met je eerste post.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:55 schreef Yannickdv het volgende:
Vannmiddag de erg irritante Ierse klootzak Mansell tegen de sympathieke Nieuw-Zeelander Puha.
Hopelijk wint de laatstgenoemde zonder al te veel poeha en breekt Mansell nog voor de wedstrijd zijn linkerenkel.
Wie is dit?quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:55 schreef Yannickdv het volgende:
Je legt het er wel heel dik bovenop.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:55 schreef Yannickdv het volgende:
Mwah, ik zou subtieler zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je legt het er wel heel dik bovenop.
Ik heb hier geen zin in. Zou je hiermee op kunnen houden?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:00 schreef Yannickdv het volgende:
Vanmiddag de uiterst sympathieke Labanauskas tegen de Chinees Chengan. Hopelijk valt de Chinees vanmiddag nog van de trap en breekt hij daarbij zijn rechterenkel.
Dagjesmensquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik skip trouwens vandaag (een groot deel van) de middagsessie. Sleutels ophalen. En voor dit programma verzet ik de afspraak niet
Nieuwe Multipla is eindelijk rijklaar?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik skip trouwens vandaag (een groot deel van) de middagsessie. Sleutels ophalen
Van harte ouwe reus!quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik skip trouwens vandaag (een groot deel van) de middagsessie. Sleutels ophalen. En voor dit programma verzet ik de afspraak niet
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:55 schreef Yannickdv het volgende:
Sleutels van de peniskooi allen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:02 schreef Slobeend het volgende:
Roelof aka Ryan Joyce, maar ik ben volgens mij de enige die die vergelijking ziet.
Puha cuckquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:09 schreef Tagliano het volgende:
My wife runs all that
Puha heeft zijn zaakjes op orde
Nee?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Luister jij de krokante leesmap niet
Kijk hierboven eens allen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Exact op tijd voor de danseressen
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:12 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De werken van Mikkie op het WK.
De wattequote:Op vrijdag 18 december 2020 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
En alvast The Grand Tour binnenslepen genot
Hoe haalt dit in godsnaam het WK nogquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:12 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De werken van Mikkie op het WK.
Vloergodquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe haalt dit in godsnaam het WK nog
Naar de triple twintig gooien en hopen dat het erin valtquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig niet elk jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben het half jaar op plank laten liggenquote:
Hmm nouja het is er in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben het half jaar op plank laten liggenWant er kon geen andere geschoten worden vanwege corona
Bloed kruipt waar het niet gaan kan, Boswachter. Ik kom al sinds 2008 op FOK! en sinds december 2012 kom ik vaak in de dartstopics. Maw je weet maar nooit of ik hier nog vaak kom posten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
Na zo'n ongekend succes moeten we @:dutchsuomifan1992 waarschijnlijk laten gaan... Een aderlating voor FOK en specifiek het DRT subforum.
Ik vergelijk het een beetje met de Danny Vera situatie bij VI.
Mooi om hem hier te hebben gehad
Het ga je goed strijder! Verover de wereld!
Die kan er ook geen klote vanquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:35 schreef KennyPowers het volgende:
De erg sympathieke Cody Harris is hiervoor gesneuveld
Puha gooit maar 77...quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik had Mansell ietsje lager ingeschat
Daarom zei ik ook dat ik hem lager inschatte, prima op zijn dubbels en scorend wel redelijk okquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell gooit 93 gemiddeld. Kunnen we wel denigrerend gaan doen, maar dat is gewoon prima.
Ik gok zomaar dat dit voor iedereen verrassend is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik hem lager inschatte, prima op zijn dubbels en scorend wel redelijk ok
Puha gooit ook bizar slechtquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell gooit 93 gemiddeld. Kunnen we wel denigrerend gaan doen, maar dat is gewoon prima.
Des te knapper dat avg te halenquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Puha gooit ook bizar slecht
Poehee wat slechtquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het voor Mansell wel prettig is om een veredelde trainingspartij te mogen spelen.quote:
Dus jij zit niet met je volle focus deze pot te kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk even The Mandalorian af genot.
#MeerdereSchermen
Tuurlijk wel ouwe reus, maar ik moet mijn serietjes bijhouden allen. Hierna gaan we weer verder met de Arrowverse aflevering 506 inmiddels genot.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus jij zit niet met je volle focus deze pot te kijken
Nepfan
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik bijna hapte.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje, dit heb jij wel door toch. Ik had gehoopt op een hap van @:slobeend
Puha wordt afgemanselld.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik bijna hapte.
MONKGOD. Haalde eens de kwartfinale ofzo Lakeside ?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell en Colin Monk kregen vroeger altijd de witte was.
Halve finale in 2002 zelfs.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MONKGOD. Haalde eens de kwartfinale ofzo Lakeside ?
Wat was ook alweer het laagste gemiddelde tot nu toe?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
Mansell en Colin Monk kregen vroeger altijd de witte was.
Hoe is het met z’n zoonquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MONKGOD. Haalde eens de kwartfinale ofzo Lakeside ?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef Slobeend het volgende:
Menzel gooit beter dan Djozee gisteren, laat dat even op je inwerken.
Vroeger had je ook een Canadees op Lakeside die ook een heel kuteind moest reizen en 9-0 klop kreeg van Koos volgens mijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
Heel dat teringeind weer terugvliegen naar Nieuw Zeeland koekoek.
Wat te denken van die Illagan etc. Vanuit de Filipijntjes helemaal joe joe.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger had je ook een Canadees op Lakeside die ook een heel kuteind moest reizen en 9-0 klop kreeg van Koos volgens mijn.
En dan ook nog een reizen met een bananenboot.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat te denken van die Illagan etc. Vanuit de Filipijntjes helemaal joe joe.
Life of Pi genot.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
En dan ook nog een reizen met een bananenboot.
BDO toernooi.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
PT2 Ryan Searle 98,31
PT18 Max Hopp 94,94
PT17 Adam Hunt 94,29
PT16 Mickey Mansell 93,94
PT26 Callan Rydz 93,53
PT4 Ross Smith 93,18
Q Karel Sedlacek 93,11
PT24 Luke Woodhouse 92,23
PT6 Ryan Joyce 92,22
Q David Evans 91,89
Q Lisa Ashton 91,33
Q Edward Foulkes 90,97
Q Jamie Lewis 90,67
PT29 Steve West 90,37
Armoede.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Szura het volgende:
Wat vinden jullie van Stevens naar Schalke?
Ik kan niet zeggen dat ik daar een hele gepeperde mening over hebquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Szura het volgende:
Och weer die act.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Szura het volgende:
Kan beter bij Cambuur blijven.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Szura het volgende:
(lol).quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
Sjon Part gaat naar Q School aldus Sjon zelf bij Sky.
Sky zie ik alles genot.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:00 schreef Tagliano het volgende:
We missen de opkomst van onze grote Chinese vriend
Die club is niet meer te redden.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Szura het volgende:
Die teringdikke moet zijn bek houden anders verbouwen we die een keer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:02 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak moet de domme medemens even Engels vertalen.
Lijkt mij bij RTL publiek geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:02 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak moet de domme medemens even Engels vertalen.
Effe dimmen poepiequote:Op vrijdag 18 december 2020 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die teringdikke moet zijn bek houden anders verbouwen we die een keer.
Weten we zeker dat dit Akwasi niet is?quote:
Goeiste vraag allen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weten we zeker dat dit Akwasi niet is?
Wel mooi nummerquote:
Dat is zeker zo ouwe dibbes. Ik pink een traan weg. Maar het haalt het qua emoties uiteraard niet bij dit nummer:quote:
HEY TEUN:quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
Teun de Boer leest gewoon mee hier.
Ja. Op de qualifier gooide hij een acceptabele 87 gemiddeld. En hij heeft hier en daar wel een 90+ laten noteren. Maar vaker wat hij tot nu toe laat zien.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:08 schreef Szura het volgende:
@:wimderon, is die Chinees er eentje van het soort ‘het draait vaak niet’?
2071 volgers.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:11 schreef Szura het volgende:
Zjak is de enige die de kutlijst van Zijtveld raadpleegt
Ik zag het.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord heeft een groot probleem. @:slobeend
[ twitter ]
Texeiraatje kuitbeen gebroken ookquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord heeft een groot probleem. @:slobeend
[ twitter ]
Ik heb de toto al even aangepast.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Texeiraatje kuitbeen gebroken ook
Gelukkig begint dit zondag vroeg en kunnen we kijken zonder al te veel darts te missen
Ja leuk geweest welquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:15 schreef Yannickdv het volgende:
Maandag speelt Almere City tegen het erg lelijke klote Jong PSV. Ik hoop dat Almere wint op de Herdgang zodat zij in de race blijven voor het kampioenschap. Hopelijk grijpt het coronavirus om zich heen bij PSV.
Taglianogodquote:
Kutspotify.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:11 schreef Szura het volgende:
Zjak is de enige die de kutlijst van Zijtveld raadpleegt
SFEERquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:24 schreef Szura het volgende:
Ah ze gaan Ahoy weer verheerlijken. Ahoy, waar de Nederlandse bezopen tokkies alle buitenlandse spelers hinderden door boegeroep en gefluit. Echt een fantastisch visitekaartje was dat ja.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:24 schreef Szura het volgende:
Ah ze gaan Ahoy weer verheerlijken. Ahoy, waar de Nederlandse bezopen tokkies alle buitenlandse spelers hinderden door boegeroep en gefluit. Echt een fantastisch visitekaartje was dat ja.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:25 schreef wimderon het volgende:
Als Roland het darts moest verkopen in China dan snap ik wel dat het daar toen niet van de grond is gekomen.
Roland opent dan gewoon YouTube op zijn mobiel en kijkt nog eens terug hoe Taylor hem om de oren sloeg met een 9-darter.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:25 schreef wimderon het volgende:
Als Roland het darts moest verkopen in China dan snap ik wel dat het daar toen niet van de grond is gekomen.
Die danseressenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ik had dit even gemist, genot.
Marcel PDC maakt een buitenlander belachelijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ik had dit even gemist, genot.
Ik was er de eerste keer bij, ga er nooit meer heenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:24 schreef Szura het volgende:
Ik vertrouw die koopoptie nog voor geen meter.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:28 schreef Szura het volgende:
Alvarez richting Valencia. Strik erom.
Ik vermoed dat hij zijn vrouw zelfs uitleent aan The Power.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
Scholten's respect voor Taylor is grenzeloos. Ik denk dat hij met plezier als werkslaaf in zijn huis zou werken.
https://youtu.be/KLKc9Isa_WA?t=2827quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zijn vrouw zelfs uitleent aan The Power.
Shit ik mis wat zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
Krokante Leesmap-inside @:slobeend @:mani89
Echte fans pakken de boot naar Newcastle voor een avondje Premier League.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:31 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ik was er de eerste keer bij, ga er nooit meer heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |