Goed!! Druk de laatste dagenquote:
Wel met de trein toch !!quote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed!! Druk de laatste dagenff op en neer naar mijn moeder in Cuijk geweest en veel oppassen momenteel door die 'keiharde' lockdown
![]()
Gedoe voor ouders die kinderen hebben die naar opvang gaan. Ga je nog wat leuks met kerst doen met de kleine?
Hele stapels cadeaus uitpakken en hele stapels eten verorberen. Verder weet ik het nog niet. Kerstfilm kijken waarschijnlijkquote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed!! Druk de laatste dagenff op en neer naar mijn moeder in Cuijk geweest en veel oppassen momenteel door die 'keiharde' lockdown
![]()
Gedoe voor ouders die kinderen hebben die naar opvang gaan. Ga je nog wat leuks met kerst doen met de kleine?
Dat is leukquote:Op zondag 20 december 2020 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele stapels cadeaus uitpakken en hele stapels eten verorberen. Verder weet ik het nog niet. Kerstfilm kijken waarschijnlijk
Grace Kelly op NPO2quote:Op zondag 20 december 2020 17:23 schreef stokj het volgende:
Als ik deze foto zie moet ik nog altijd lachen om de opmerking van een user dat dit twee reptielen zijn, de manier hoe ze kijken.
[ afbeelding ]
Ook over deze, dat de baby schrikt van de neus van de moeder:
[ afbeelding ]
Mooie vrouw voor die leeftijd in die periode. Die Reinier III was zeker blij dat hij bij haar naar binnen mocht.quote:
Iedereen zou Grace Kelly willen.quote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Mooie vrouw voor die leeftijd in die periode. Die Reinier III was zeker blij dat hij bij haar naar binnen mocht.
Wie zijn ze?quote:Op zondag 20 december 2020 17:23 schreef stokj het volgende:
Als ik deze foto zie moet ik nog altijd lachen om de opmerking van een user dat dit twee reptielen zijn, de manier hoe ze kijken.
[ afbeelding ]
Ook over deze, dat de baby schrikt van de neus van de moeder:
[ afbeelding ]
Op de bovenste foto zie je koning Carl-Gustav van Zweden met naast hem kroonprinses Victoria van Zweden. Die kleine meid is de dochter van Victoria.quote:
Is jouw inschatting dat ze ook een leuke persoonlijkheid zou hebben? Sommige vrouwen die mooi zijn zijn in het echt kattig en achterbaks (en soms ook nog eens vies).quote:
Ze leek me wel een leuke persoonlijkheid te zijn, ja.quote:Op zondag 20 december 2020 20:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Is jouw inschatting dat ze ook een leuke persoonlijkheid zou hebben? Sommige vrouwen die mooi zijn zijn in het echt kattig en achterbaks (en soms ook nog eens vies).
Prinsen en prinsessen moeten toch eigenlijk knap en mooi zijn?quote:Op zondag 20 december 2020 20:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Op de bovenste foto zie je koning Carl-Gustav van Zweden met naast hem kroonprinses Victoria van Zweden. Die kleine meid is de dochter van Victoria.
Op de onderste foto zie je erfhertogin Stephanie van Luxemburg en haar zoon Charles van Luxemburg. Stephanie is getrouwd met erfhertog Guillaume, de zoon van hertog Henri van Luxemburg. Zijn vader heette hertog Jan
Dat kan maar hoeft niet. Ik heb een collega die precies op die Stephanie lijkt.quote:Op zondag 20 december 2020 20:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Prinsen en prinsessen moeten toch eigenlijk knap en mooi zijn?
Hebben ze tegen mij gelogen toen ik nog klein was?
Haaahaha!quote:Op zondag 20 december 2020 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan maar hoeft niet. Ik heb een collega die precies op die Stephanie lijkt.
Over Elizabeth werd ook gezegd dat ze een uitgepufte boerenmeid was
Je weet niffoquote:Op zondag 20 december 2020 23:21 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens... net gefapt en dan in bed zo je brein van hahahaha laten we nog een ronde doen!!!
Jwz homiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |