quote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar was ik het bestaan een beetje van vergetenDie gaat zelfs mij wel wat te ver qua tiener-emomuziek.
Helemaal eens hoorquote:
Dertienjarige meisjes uit 2007 zijn nu een jaar of 26; dikke kans dat je Monsoon ergens in de komende jaren tegen gaat komen.quote:
Het valt inderdaad allemaal wel mee dit keer.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
De boomers sterven uit. Of zijn naar Radio 5 uitgeweken.
Ik ga me niet ergeren dit jaar. Ik heb er zin in, mensen!
Het is gewoon een doorzetting van de glijdende schaal, valt weinig tegen te doen maar het zou leuk zijn als Radio 2 wat oude klassiekers zou pushen in plaats van nieuwe 13 in een dozijn nummers.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:58 schreef asco het volgende:
[..]
Het valt inderdaad allemaal wel mee dit keer.
Ik ben nog bezig, want Radio doet elk jaar wisselen met artiestennamen qua 'The' er wel of niet voor, etc etc.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de site van @:Pino112 stond Thinking of a Place als nieuwe, vond het al een beetje gek.
Een hang naar relatief meeslepende muziek is wel duidelijk, gezien alle dansbare zakkers. Echte 'luistermuziek' en depri-materiaal past nu gewoon beter.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dankzij corona is Nederland nog smakelozer geworden, ergens geen verrassing.
Daarom duurde die keuzelijst-analyse ook zo lang. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 17 december 2020 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, want Radio doet elk jaar wisselen met artiestennamen qua 'The' er wel of niet voor, etc etc.
Dat is.. nogal kut
Begrijpelijk, ik geef het je te doen. Was ook zeker geen kritiekquote:Op donderdag 17 december 2020 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, want Radio doet elk jaar wisselen met artiestennamen qua 'The' er wel of niet voor, etc etc.
Dat is.. nogal kut
Uit respect voor Peter Green op Fleetwood Mac stemmen, maar uiteraard niet op zo’n boomer-nummer vol gitaargepielquote:Op donderdag 17 december 2020 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Fleetwood Mac zit flink in de lift. Ik wou vragen of daar een reden voor was, maar toen dacht ik.. oh ja, Peter Green natuurlijk. Maar dan zie ik dat juist Oh Well is gezakt..
Ik vond het nieuwe album van Dua Lipa al geweldig, laat staan als het een normaal jaar zou zijn. Dan was ze misschien wel 3 of 4x nieuw binnen gekomenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een hang naar relatief meeslepende muziek is wel duidelijk, gezien alle dansbare zakkers. Echte 'luistermuziek' en depri-materiaal past nu gewoon beter.
Tussen de hier veelgedraaide nummers uit 2020 zit ook al amper wat vrolijks, terwijl ik zowel voor vrolijke als depri muziek open sta.
Fleetwood Mac is ook wel bovengemiddeld populair bij mijn generatie (20'ers) als je bedenkt uit welke periode het komtquote:Op donderdag 17 december 2020 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Fleetwood Mac zit flink in de lift. Ik wou vragen of daar een reden voor was, maar toen dacht ik.. oh ja, Peter Green natuurlijk. Maar dan zie ik dat juist Oh Well is gezakt..
Vind ik leuk.quote:Live Is Life van Opus, onlosmakelijk verbonden met de voetballegende Maradona, komt na tien jaar opnieuw in de lijst. Op positie 877 en dat is toevallig ook exact de hoogste notering die Live Is Life eerder behaalde.
Die is de gebeten Hond inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Marco Borsato krijgt flinke klappen
Ach, wel Maan genaaid.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Marco Borsato krijgt flinke klappen
Stond op nummer 1 van de top 40 toen ik geboren werdquote:
Daar kan ik echt niks mee, als de singles representatief zijn. Te 'geproduceerd', het mag voor mij wat spontaner.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het nieuwe album van Dua Lipa al geweldig, laat staan als het een normaal jaar zou zijn. Dan was ze misschien wel 3 of 4x nieuw binnen gekomen
Krijs die longen kapot.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
Guano Apes in de lijstNu Lords of the Boards nog.
Gast, ben jij echt vijftien of zo? Damnquote:Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond op nummer 1 van de top 40 toen ik geboren werd
27. Je wordt oud.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gast, ben jij echt vijftien of zo? Damn
Zag het ook. Gelukkig maar. Michael Jackson is een icoonquote:Op donderdag 17 december 2020 18:21 schreef hhh38 het volgende:
De vrije val van Michael Jackson is redelijk tot een einde gekomen trouwens
Zat ik ook naar te kijken inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2020 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sound of Silence kruipt weer naar elkaar toe.
Fijn, is muzikaal toch wel een geniequote:Op donderdag 17 december 2020 18:21 schreef hhh38 het volgende:
De vrije val van Michael Jackson is redelijk tot een einde gekomen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |