Dat zou ik wel toejuichen.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's wel een klassiekertje onder 00s-mensen, zeker als je als puber door een emofase bent gegaan.
Het wachten is nu op noteringen voor MCR en Fall Out Boy.
Er is veel te redden volgend jaar inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:50 schreef NaturalScience het volgende:
Kijken we ook even naar de pareltjes die bij de laatste 20 zitten.![]()
Heel blij dat die er nog in zitten.
Da's mooi nieuwsquote:Op donderdag 17 december 2020 17:50 schreef hhh38 het volgende:
Arctic Monkeys: 4x gestegen en 1x nieuw (op 1560)
War On Drugs: 3x gestegen en 1x nieuw (764!)
Tame Impala: 2x gestegen
Nice
Voorbarige dodenbonus.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:50 schreef Fred_B het volgende:
Rob de Nijs vliegt met alles omhoog. Poes van mijn grootje zelfs 557 plaatsen naar 308.
War On Drugs 4x gestegen. Geen nieuwenquote:Op donderdag 17 december 2020 17:50 schreef hhh38 het volgende:
Arctic Monkeys: 4x gestegen en 1x nieuw (op 1560)
War On Drugs: 3x gestegen en 1x nieuw (764!)
Tame Impala: 2x gestegen
Nice
Tokyo Hotelquote:Op donderdag 17 december 2020 17:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's wel een klassiekertje onder 00s-mensen, zeker als je als puber door een emofase bent gegaan.
Het wachten is nu op noteringen voor MCR en Fall Out Boy.
Daar was ik het bestaan een beetje van vergetenquote:
ELO, Joe Jackson, Wall Street Shuffle (!!!), Klein Orkest...quote:Op donderdag 17 december 2020 17:50 schreef NaturalScience het volgende:
Kijken we ook even naar de pareltjes die bij de laatste 20 zitten.![]()
Heel blij dat die er nog in zitten.
Op de site van @Pino112 stond Thinking of a Place als nieuwe, vond het al een beetje gek.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:52 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
War On Drugs 4x gestegen. Geen nieuwen
quote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar was ik het bestaan een beetje van vergetenDie gaat zelfs mij wel wat te ver qua tiener-emomuziek.
Helemaal eens hoorquote:
Dertienjarige meisjes uit 2007 zijn nu een jaar of 26; dikke kans dat je Monsoon ergens in de komende jaren tegen gaat komen.quote:
Het valt inderdaad allemaal wel mee dit keer.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
De boomers sterven uit. Of zijn naar Radio 5 uitgeweken.
Ik ga me niet ergeren dit jaar. Ik heb er zin in, mensen!
Het is gewoon een doorzetting van de glijdende schaal, valt weinig tegen te doen maar het zou leuk zijn als Radio 2 wat oude klassiekers zou pushen in plaats van nieuwe 13 in een dozijn nummers.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:58 schreef asco het volgende:
[..]
Het valt inderdaad allemaal wel mee dit keer.
Ik ben nog bezig, want Radio doet elk jaar wisselen met artiestennamen qua 'The' er wel of niet voor, etc etc.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de site van @:Pino112 stond Thinking of a Place als nieuwe, vond het al een beetje gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |