Ik dacht cryo maar dat was niet zo, ik ben lekker op tijd naar bed gegaanquote:
Yeahhhquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
4, 5 en 6 januari zijn erbij gekomen:
[ afbeelding ]
Wat verwachten we?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
4, 5 en 6 januari zijn erbij gekomen:
[ afbeelding ]
Ik had het gepost en toen zag ik hetquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:57 schreef engine het volgende:
SN9 Pressed
SN9 Venting
Er is wel wat gaande dus vandaag
Static fire test.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het gepost en toen zag ik het![]()
quote:
Ik schrok alquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee bedoelde voor 4,5 en 6 januari.
Jepquote:
Dat zou kunnen betekenen dat ze een of meerdere lekkages hebben gevonden bij de 1e test (wat niet onmogelijk is na het ongelukje) en testen of het lek na reparatie gedicht is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Jep
edit: Al kom ik op de stream ook een hoop comments tegen die beweren dat vandaag wederom een ambient test is. Waarom ze die 2x doen is me een raadsel, maar ik ben dan ook geen rocket scientist
Ik denk dat ze gelijk hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Jep
edit: Al kom ik op de stream ook een hoop comments tegen die beweren dat vandaag wederom een ambient test is. Waarom ze die 2x doen is me een raadsel, maar ik ben dan ook geen rocket scientist
Ik wilde hem net postenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:15 schreef Jonmen het volgende:
Volgens mij is SpaceX nog iets gekker van plan dan de belly flop van Starship.
Ik snap alleen niet wat hij bedoelt...
Maar het klinkt alvast krankzinnigen nog leuker om naar te kijken
![]()
![]()
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |