quote:Op donderdag 17 december 2020 16:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zijn er klaar voor![]()
oh wacht....alleen het ICT systeem niet
ik heb nog 10 porties pulled pork in de vriezer en krijg dit weekend nog een complete varkenpoot, we komen niet om van de honger denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:06 schreef Mammietje het volgende:
Edit: verkeerde quote... gebeurt ook de beste. Je ziet het.![]()
Ja..... storing (gebeurt de besten!) en Predje zit aan een leeg bordje met kerst...
![]()
Aiaiai... als dat maar goed komt! "cliffhanger"
Ik ga voor het eerst m'n eigen tiramisu maken. Geen idee hoe dat uitpakt, dus ik maak een week voor kerst alvast een proefexemplaar. Het is niet andersquote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat wij heel burgerlijk een bakplaatachtige activiteit gaan doen. Weinig voorbereiding dus dezelfde dag inkopen doen kan prima.
Hoef je ook niet bang te zijn dat je bezoek krijgt.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst m'n eigen tiramisu maken. Geen idee hoe dat uitpakt, dus ik maak een week voor kerst alvast een proefexemplaar. Het is niet anders
tiramishu is vrij makkelijk, met lange vingers dopen in de drank ?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst m'n eigen tiramisu maken. Geen idee hoe dat uitpakt, dus ik maak een week voor kerst alvast een proefexemplaar. Het is niet anders
Een.... varkens...poot.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb nog 10 porties pulled pork in de vriezer en krijg dit weekend nog een complete varkenpoot, we komen niet om van de honger denk ik.
Ik snap die mensjes, echt.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Misschien is dat ook nog een optie voor mijn eigen moeder.![]()
Die spreekt ook iedere dag met maar 1 iemand af.![]()
Want ja, anders kan je toch helemaal niks meer?
beenham he.....lust je niet ?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Een.... varkens...poot.![]()
Nah... als dat geen smullen wordt...![]()
Voor de hond.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Een.... varkens...poot.![]()
Nah... als dat geen smullen wordt...![]()
Onze premier is gewoon een beunhaas. Je wist dat er een run kwam op een kerstvakantie naar onze overzeese gebieden. Zelf als je het toestaat, hoef je het niet zo prominent in een speech te benoemen. Gewoon reizen naar de meeste landen wordt ontraden. Feitelijk juist en dan niet aanvullen met behalve.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
16 dec. 2020
Wil jij even lekker naar de buitenlandse zon? Het strand op? Het zwembad in? Nou, dan ben je volgens onze premier Mark Rutte een regelrechte aso! Voor alle landen geldt code oranje, maar houden Nederlanders zich daar aan? Nadia nam een kijkje op Schiphol.
Oeh oeh.... Ik bied me aan om te keuren!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zijn er klaar voor![]()
oh wacht....alleen het ICT systeem niet
Lekkere timing, maar niet heus. Dat zijn nou nét zaken die de drukte in de supermarkten wel kunnen verminderen.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:51 schreef Predator40 het volgende:
De Sligro, Makro en Hanos ook niet meer open voor particulieren......
2 weken geleden is het nog genoemd door onze minister president:quote:Op donderdag 17 december 2020 17:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
Onze premier is gewoon een beunhaas. Ja, wist dat er een run kwam op een kerstvakantie naar onze overzeese gebieden. Zelf als je het toestaat, hoef je het niet zo prominent in een speech te benoemen. Gewoon reizen naar de meeste landen wordt ontraden. Feitelijk juist en dan niet aanvullen met behalve.
Hopelijk is er dan nog plek op de ICquote:Op donderdag 17 december 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel heel anders...quote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beenham he.....lust je niet ?
Ik ben echt heel blij dat m'n eigen ouders niet zo recalcitrant zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik snap die mensjes, echt.
"Helemaal niks is iets anders dan nu even niet, ma!" "Dat maak ik zelf wel uit! Grom!"
Tja, iets met duur van leven en kwaliteit van leven.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik snap die mensjes, echt.
"Helemaal niks is iets anders dan nu even niet, ma!" "Dat maak ik zelf wel uit! Grom!"
Behoorlijk stom. Verlichten de supermarkten, genoeg levensmiddelen die nu gewoon weggedonderd kunnen worden en hebben al te lijden door gebrek aan open horeca.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:51 schreef Predator40 het volgende:
De Sligro, Makro en Hanos ook niet meer open voor particulieren......
Plek zet. CEO officequote:Op donderdag 17 december 2020 17:19 schreef Mammietje het volgende:
Ik wordt steeds meliger.Tijd om te gaan voordat ik ook op de afdeling 'flauwe grappen' zit.
![]()
Kantoor is voor @:StateOfMind en mij samen te klein in deze tijden.![]()
Zaterdag naar het enige echt oranje land vliegen.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
16 dec. 2020
Wil jij even lekker naar de buitenlandse zon? Het strand op? Het zwembad in? Nou, dan ben je volgens onze premier Mark Rutte een regelrechte aso! Voor alle landen geldt code oranje, maar houden Nederlanders zich daar aan? Nadia nam een kijkje op Schiphol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |