Ziedend.quote:
Ja daarom heb ik een paar dagen niet gepostquote:Op donderdag 17 december 2020 14:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ziedend.
Net zoals al jouw posts zijn.
Ah, vandaar dat de sfeer zo goed was de afgelopen paar dagen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik een paar dagen niet gepost
Opflikkerenquote:Op donderdag 17 december 2020 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de sfeer zo goed was de afgelopen paar dagen.
Jochem en ik zijn gewoon uit hetzelfde hout gesneden en daarbij ben ik soms een beeje opvliegend, gewoon laten gaan maat.quote:
Ok.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jochem en ik zijn gewoon uit hetzelfde hout gesneden en daarbij ben ik soms een beeje opvliegend, gewoon laten gaan maat.
Geen probleem, dat schiet @Fushia2 je wel even voor.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:14 schreef KREEFTx het volgende:
Wie kan mij even snel 300k lenen bvd
@Haags beste modquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:27 schreef Paul het volgende:
Kunnen jullie op @:haags passen? Hij komt de hele tijd in ONZ
Sorry, weekend mag hij uitstapjes maken zonder toezichtquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:27 schreef Paul het volgende:
Kunnen jullie op @:haags passen? Hij komt de hele tijd in ONZ
En, wat is je mening?quote:Op maandag 21 december 2020 00:58 schreef TARDIS het volgende:
Wat moest ik ver scrollen voor ik dit topic vond.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 21 december 2020 00:58 schreef TARDIS het volgende:
Wat moest ik ver scrollen voor ik dit topic vond.
Sowieso wanstaltig om mod te zijnquote:Op maandag 21 december 2020 08:14 schreef Solotovski het volgende:
Modje van een anime subforum. Gaaaaaaaay
Idd, fuck blauwquote:Op maandag 21 december 2020 08:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sowieso wanstaltig om mod te zijn
Tardis heeft bij deze afgedaan
Normaal zeggen we nu dan BESTUUR TEGEN DE MUUR maar ik ben bang dat @TARDIS dan zijn broek laat zakkenquote:Op maandag 21 december 2020 09:30 schreef HermieHermann het volgende:
en ik mocht ook geen naam kiezen die op mijn oude leek
VRIENDJESPOLITIEK
quote:Op maandag 21 december 2020 17:47 schreef Rozevla het volgende:
Boontje komt om z’n loontje
Man (28) uit Meppel valt uit 125 meter hoge zendmast met boormachine tijdens koperdiefstal
http://vk.com/doc4689302_(...)l=7f47a7fd2da6677c36
@Mikeyttquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
Pas op, straks lokken jullie MikeyTT hier nog heen met zulke comments.
@Mikeytt het zit hier vol homo’squote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
Pas op, straks lokken jullie MikeyTT hier nog heen met zulke comments.
Mannelijke witte cis homo'squote:Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:MikeyTT het zit hier vol homo’s
TRquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:20 schreef Catkiller het volgende:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Pesten is niet okquote:
die komt niet eens van d'r dikke reet af om de afstandsbediening te pakkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:50 schreef Tlaloc het volgende:
Dit opgezet voor bij het thuiswerken nu heb ik zin in koffie
@:Fugue kom koffie voor me zetten dan
Ewa niggaquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die komt niet eens van d'r dikke reet af om de afstandsbediening te pakken
Herman vriend. Hoe is de leef.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die komt niet eens van d'r dikke reet af om de afstandsbediening te pakken
Mwah kan kutter. Ben nog wel aan het werk omdat dingen af moeten, al wilde ik eigenlijk vrij hebben en gewoon gamen en series kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
even kut als altijd, en die van jou
quote:Op woensdag 23 december 2020 09:34 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen zeggen ahh kwam door mondkapje weigeraar, was een wappie. Is het gewoon een stammenconflict.
Anti wappies zoals @:Starhopper zijn net zo mongool als de wappies zelf.
Rapper Sjors heeft nog betere nummers.quote:
wappie is #viesmadquote:Op woensdag 23 december 2020 09:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rapper Sjors heeft nog betere nummers.
Starhopper is een kutmillenial die heult met de uitgerangeerde Hobbit van 't Hek!!quote:
Beter dan een tering domme wappiequote:Op woensdag 23 december 2020 09:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Starhopper is een kutmillenial die heult met de uitgerangeerde Hobbit van 't Hek!!
Ja wat doe je nou joh lulquote:
Interesseert mij dat nouquote:Op woensdag 23 december 2020 11:12 schreef Solotovski het volgende:
Ooit was dit nog een sc waar je nog wat mocht zeggen zonder dat het doodgemod werd
Goed bezig hoor modjes
Kansloos hequote:Op woensdag 23 december 2020 11:12 schreef Catkiller het volgende:
Fugue dikke badmuts ik haat je van het puntje van mijn hoofd tot in mijn tenen
Ik dacht net onder de douche nog aan hansquote:Op woensdag 23 december 2020 11:17 schreef HermieHermann het volgende:
wanneer komt de discord aber terug, hans mist je
toen hij hier eindelijk terug was deed je gemeen, daarom is hij weer wegquote:Op woensdag 23 december 2020 11:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik dacht net onder de douche nog aan hans
Hij heeft toch genoeg kloontjes hierquote:Op woensdag 23 december 2020 11:17 schreef HermieHermann het volgende:
wanneer komt de discord aber terug, hans mist je
denk dat mijn beste vriend mij dat wel zou vertellenquote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hij heeft toch genoeg kloontjes hier
Ik had hem gezegd dat ik maar een weekje weg was.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
toen hij hier eindelijk terug was deed je gemeen, daarom is hij weer weg
zo rol ikquote:Op woensdag 23 december 2020 11:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
lekker op tijd, goeie eigenschap van een mod!!
50 cent toch. En daarna stekker uit de server.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:13 schreef Catkiller het volgende:
Als ik jou was zou ik 10 euro bieden en FOK! overnemen Noel.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
50 cent toch. En daarna stekker uit de server.
Die Danny helemaal flippen natuurlijk "wtf mijn site en forum wat doe je" en jij "ja ik heb het toch gekocht"
Hij was vast druk met zich de belangrijkste loser te voelen van het Among Us kliekje.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
lekker op tijd, goeie eigenschap van een mod!!
Bijzondere redenatiequote:Op woensdag 23 december 2020 12:20 schreef HermieHermann het volgende:
zelfs mijn post is weg over Dannys uitkering, driekwart van deze site heeft een uitkering dus als dat als beledigend wordt gezien kan het net zo goed nu al op zwart
Braddie een rondje in z’n twingoquote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Dacht k ga ff fast and the furious 8 kijken.
Na 10 min afgezet alle jezus wat slecht
Duhquote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Dacht k ga ff fast and the furious 8 kijken.
Na 10 min afgezet alle jezus wat slecht
helaas bestaat het forum over 5 dagen niet meer dus ik ga nu voor een modplekje op vivaquote:Op zondag 27 december 2020 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
@:TARDIS
Moeten @:instortendester en @:hermiehermann de honours waarnemen in Asn?
Hoezoquote:Op zondag 27 december 2020 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
Flopmodquote:
ASN wat een flopforumquote:Op zondag 27 december 2020 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
Jij kent mij tenminste. Ik zou geen idee hebben waar ik jou van zou moeten kennen, het enige wat ik je hier zie doen is viesboos spelen en zogenaamd stoer doen.quote:
Daar krijg je hier tegenwoordig een note voor, kijk maar uitquote:
@CoolGuy was toch diegene die je note na een mention (ook al heeft hij niks te zeggen in dat stukje forum)?.quote:Op maandag 28 december 2020 19:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:fugue
@:plompzakker
Hij zegt flopmod tegen een mod. SNEL NOTEN
Geen idee.quote:Op maandag 28 december 2020 19:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:coolguy was toch diegene die je note na een mention (ook al heeft hij niks te zeggen in dat stukje forum)?.
Doen alsof je mij niet kent en vervolgens opsommen waar je mij van kent.quote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij kent mij tenminste. Ik zou geen idee hebben waar ik jou van zou moeten kennen, het enige wat ik je hier zie doen is viesboos spelen en zogenaamd stoer doen.
Ik 'ken' je alleen van je gejank en gezeik in dit topic, zoals ik al aangaf.quote:Op maandag 28 december 2020 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen alsof je mij niet kent en vervolgens opsommen waar je mij van kent.
Ik doe dat in alle topics hoor, sukkeltje.quote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik 'ken' je alleen van je gejank en gezeik in dit topic, zoals ik al aangaf.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Ok, kneusje.quote:Op maandag 28 december 2020 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe dat in alle topics hoor, sukkeltje.
beter viesboos spelen dan viesboos zijn wat jij nu bent haha @Hansquote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij kent mij tenminste. Ik zou geen idee hebben waar ik jou van zou moeten kennen, het enige wat ik je hier zie doen is viesboos spelen en zogenaamd stoer doen.
Echt hequote:Op maandag 28 december 2020 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe dat in alle topics hoor, sukkeltje.
Denken dat ik ooit serieus viesboos ben geweest tijdens een bezoek aan dit forumquote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
beter viesboos spelen dan viesboos zijn wat jij nu bent haha @:Hans
zit eens niet zo te caren, we hebben net prachtige kerstdagen gehadquote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit serieus viesboos ben geweest tijdens een bezoek aan dit forumSchattig naïef wel.
Maar goed, ik zie dat het kneusje zijn hulptroepjes alweer opgetrommeld heeft, succes ermee vanavond.
Zit het je diep dat je er meer dan een uur later nog op moet reagerenquote:Op maandag 28 december 2020 20:17 schreef Catkiller het volgende:
Maar ik heb helemaal niemand opgeroepen. JochemSjakie is vies jaloers.![]()
![]()
hij liegt ook nog eens, kreeg meteen een DMquote:Op maandag 28 december 2020 20:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit het je diep dat je er meer dan een uur later nog op moet reageren
Totaal niet hoor, ik vier mijn overwinning terwijl JochemSneuneus op zoek is naar een topic waar hij wel in de smaak valt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit het je diep dat je er meer dan een uur later nog op moet reageren
Nog nooit zo druk geweest hierquote:Op maandag 28 december 2020 20:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wie wil nou niet in de KLB SC van 2020 zijn
Hahaaatjesquote:Op maandag 28 december 2020 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog nooit zo druk geweest hier
Gaan we verder op viva?quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaatjes
Bijna 2 weken doen om een SC te vullen tot 6 pagina’s![]()
BIJNA FOK UITZWAAIEN IN JANUARI BYE BYE
Wtf is een boosterpackquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Makrelis het volgende:
Al die dingen die moeten opladen... Telefoons, tablet, hoofdtelefoon, boosterpack, luidspreker. Word er niet goed van.
Een powerbank dusquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo'n extra accu voor bijv. een telefoon zodat je, ja ook onderweg je foon kan laden.
Oh een powerbankquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo'n extra accu voor bijv. een telefoon zodat je, ja ook onderweg je foon kan laden.
Ja, wordt tijd dat ze met een fuelcel komen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef Solotovski het volgende:
Maar je mag gvd toch wel eens een keer verwachten dat je een week met je accu kan doen
K red het nog geen 12 uur op mn tel zonder bijladen
als je op boosterpack zoekt kom je op pokemonkaarten, heb je een nieuwe hobby nielsquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Makrelis het volgende:
Al die dingen die moeten opladen... Telefoons, tablet, hoofdtelefoon, boosterpack, luidspreker. Word er niet goed van.
Oh ja, die pakjes met 5 kaarten ofzo heten boosterpacks. Ik ken het van Magic The Gathering. Pokemon is daar een slap aftreksel van.quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je op boosterpack zoekt kom je op pokemonkaarten, heb je een nieuwe hobby niels
Is allebei natuurlijk hartstikke gayquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ja, die pakjes met 5 kaarten ofzo heten boosterpacks. Ik ken het van Magic The Gathering. Pokemon is daar een slap aftreksel van.
Nee, polsbandjes. Die zijn pas gay.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is allebei natuurlijk hartstikke gay
Die ookquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, polsbandjes. Die zijn pas gay.
dat zal @Dimachaerus niet fijn vindenquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, polsbandjes. Die zijn pas gay.
Daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat zal @:Dimachaerus niet fijn vinden
die is veel te productief bezigquote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef Tlaloc het volgende:
@:HermieHermann jij gaat dit record wel verbreken toch
https://nl.wiktionary.org/wiki/bezorgen/vervoegingquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:28 schreef Solotovski het volgende:
Binnen een uur wordt mijn pakketje bezorgt
HEEL ERG SPANNEND
liggen ze weer een beetje op schema? Heb er voor kerst best lang op moeten wachten. Logisch ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:28 schreef Solotovski het volgende:
Binnen een uur wordt mijn pakketje bezorgt
HEEL ERG SPANNEND
Dit was natuurlijk een test om te kijken of mensen wel scherp zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/bezorgen/vervoeging
Ja, volgens mij wel. Ik hoop binnen een uur zekerheid te hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:33 schreef Haags het volgende:
[..]
liggen ze weer een beetje op schema? Heb er voor kerst best lang op moeten wachten. Logisch ook wel natuurlijk.
Zoveel vrouwen die zich niet laten prikken door jouquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
wat een megolen zijn er toch op deze forum
als je je niet laat prikken moet je je eventuele IC plek maar afstaan
gelukkig heb je een mod geen flapdrol genoemd, anders was deze post binnen 30 seconden wegquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
als je je niet laat prikken moet je je eventuele IC plek maar afstaan
Oh even vergeten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die knopjes zijn er alleen voor de sier hoor
Net zoals een clitorisquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
echt een ratquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Jou ook alquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef Catkiller het volgende:
Dima waarom stuur je mij een pic van je kleine pik
ik was niet belangrijk genoeg om mijn oude naam terug te mogen krijgen @HPLCquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:49 schreef Solotovski het volgende:
Ik neem alvast afscheid hoor @:catkiller @:hermanmetjekutusername
Dat blijft in de SC ook gewoon staan hoor:quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En het is schijnbaar wel ok is dat je in andere topics voor 'debiel' en 'mongooltje' mag worden uitgemaakt.
Er worden tegenwoordig niet echt consequente beslissingen gemaakt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
@Fuguequote:Op dinsdag 29 december 2020 17:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat blijft in de SC ook gewoon staan hoor:
[..]
Dima had het geluk dat alleen Ama aanwezig was, die is for the peoplequote:Op dinsdag 29 december 2020 17:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat blijft in de SC ook gewoon staan hoor:
[..]
Heeft je vriendinnetje bewust zo laten staan, die heeft namelijk wel iets anders uit zijn post verwijderd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:fugue
@:haags
Jullie zijn er 1 vergeten!!!!!!
Laat ze alsnog meer toe dan de restquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft je vriendinnetje bewust zo laten staan, die heeft namelijk wel iets anders uit zijn post verwijderd.
wat is dat heequote:Op dinsdag 29 december 2020 17:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ga eens weg met je aankering
Echt hequote:Op dinsdag 29 december 2020 17:33 schreef HermieHermann het volgende:
paar jaar geleden zaten we met zijn allen te lachen gieren en brullen om roze kindergrafjes en nu krijg ik al een note als ik zeg dat iemand een uitkering heeft
helaas
moet nog verzinnen wat het betekent maar als het negatief blijkt te zijn laat ik het je weten zodat het alsnog gemod kan wordenquote:
Tijden zijn veranderd broerquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:33 schreef HermieHermann het volgende:
paar jaar geleden zaten we met zijn allen te lachen gieren en brullen om roze kindergrafjes en nu krijg ik al een note als ik zeg dat iemand een uitkering heeft
helaas
quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
moet nog verzinnen wat het betekent maar als het negatief blijkt te zijn laat ik het je weten zodat het alsnog gemod kan worden
Geen coup een revolutie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:57 schreef pferdfahrer het volgende:
Waar kan ik mij aansluiten voor die coup detat?
Januari de stekker uit fok, dan lachen wij het laatst en het hardstquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:33 schreef HermieHermann het volgende:
helaas
Smakelijk hierom gelachen. Waar zal Haags nou z'n postcounts kunnen halen vanaf 1 januari ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Januari de stekker uit fok, dan lachen wij het laatst en het hardst
Ja hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Catkiller het volgende:
Rustig hier als @:Solotovski niks zegt
Geef jij even het goede voorbeeld?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef Catkiller het volgende:
volgende stap nooit meer inloggen.
Voer jij maar verwijderverzoek inquote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef jij even het goede voorbeeld?
Nou dat hoeft niet hoor, ze is best wijd.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voer jij maar verwijderverzoek in
Mooi om te zien dat je nog steeds een kneus bent.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voer jij maar verwijderverzoek in
Was jij niet die mod die zowel voor als achter de schermen werd uitgekotst?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je nog steeds een kneus bent.
Als je iets doet, moet je het goed doen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Was jij niet die mod die zowel voor als achter de schermen werd uitgekotst?
jij bent heel wijdquote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef jij even het goede voorbeeld?
En dan weer terug komen en dan weer uitgekotst worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die zowel voor als achter de schermen werd uitgekotst?
Die met een 180 graden draai in persoonlijkheid toen je naam blauw werd? JAAAAAAAA dat was jij, hahaatjes.
ik krijg nog 200 euro van jequote:Op donderdag 31 december 2020 12:04 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Tijd voor 'n mexicano met curry.
Volgens mij kreeg ik nog 200 euro van jou. Heb helaas de DM waarin je dat bevestigd niet meer.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik krijg nog 200 euro van je
aber doet nu ook opeens alsof ze allemaal dingen niet heeft gezegd dus dat zal wel modeigen zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 12:08 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik nog 200 euro van jou. Heb helaas de DM waarin je dat bevestigd niet meer.
Psychoses zijn een bitch.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
aber doet nu ook opeens alsof ze allemaal dingen niet heeft gezegd dus dat zal wel modeigen zijn
De donaties voor Braddie's voedselpakket waren dan beter besteedquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Januari de stekker uit fok, dan lachen wij het laatst en het hardst
Zal er nog een mystery guest komenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oud & Nieuw, speciale dag met speciale gasten
Die zal zich wel schuldig voelen na alles wat dit jaar is gebeurdquote:Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zal er nog een mystery guest komen
@:zosk
Die voelt helemaal niks zo lang hij gewoon Fortnite kan spelen de hele dagquote:Op donderdag 31 december 2020 17:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die zal zich wel schuldig voelen na alles wat dit jaar is gebeurd
Beter dan dat kan je je thuiswerk dagen niet bestedenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die voelt helemaal niks zo lang hij gewoon Fortnite kan spelen de hele dag
Waarom wil je rellen? Heb je dat zelf gemist in je jeugd, oude adonis?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:18 schreef Makrelis het volgende:
Nog geen rellen, jammer. Even geduld nog. Misschien wil ik het te graag.
Doe even selfie dat je in elkaar geslagen wordt. Je weet selluf mattie. Je kop erop, dat wil ik zien. Lat eroppppp!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom wil je rellen? Heb je dat zelf gemist in je jeugd, oude adonis?
Jeetje, nog steeds een drankprobleem zie ik @HermieHermann @HPLC @DeHaHaatjesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doe even selfie dat je in elkaar geslagen wordt. Je weet selluf mattie. Je kop erop, dat wil ik zien. Lat eroppppp!
Oh ja, laat jezelf helpen dat je op mij reageert.
Had die nette jongen zomaar corona.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Waar is @:Jochemsjakie eigenlijk? Eerst had die corona nu is die weg?!
Maak me toch wel zorgen om hem. Hoop dat hij nog onder de levende is.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Had die nette jongen zomaar corona.
Hij komt wel over als iemand met overgewicht dus ik hoop met je mee.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Maak me toch wel zorgen om hem. Hoop dat hij nog onder de levende is.
hij is weggepest door @Catkillerquote:Op zondag 3 januari 2021 15:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Waar is @:Jochemsjakie eigenlijk? Eerst had die corona nu is die weg?!
Herman de allerbeste wensen vriendquote:Op zondag 3 januari 2021 16:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij is weggepest door @:Catkiller
Goede user, paar keer op gestemdquote:Op zondag 3 januari 2021 16:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij is weggepest door @:Catkiller
jij ook, ik wens je een banloos 2021quote:Op zondag 3 januari 2021 16:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Herman de allerbeste wensen vriend
heb nu een abo dus heb vrijbriefquote:Op zondag 3 januari 2021 16:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jij ook, ik wens je een banloos 2021
We houden het hier gezelligquote:
@yvonnequote:Op zondag 3 januari 2021 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik probeer het altijd even gezellig als in VBL te maken maar dan zijn mijn posts opeens weg
stomquote:Op zondag 3 januari 2021 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik probeer het altijd even gezellig als in VBL te maken maar dan zijn mijn posts opeens weg
@Starhopperquote:Op zondag 3 januari 2021 16:22 schreef scrupuleus het volgende:
Al heb je hier van de nsbers als jochemsjakie
Let it gooooquote:Op zondag 3 januari 2021 16:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Deze dan joh sooooooow
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer inquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij altijd druk is met kijken of hij iemand van dienst kan zijn maar helaas.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @:TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer in
zulk soort mods hou ik wel van
Was ik een goede mod?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @:TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer in
zulk soort mods hou ik wel van
Wat mention je mijquote:Op zondag 3 januari 2021 16:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Deze dan joh sooooooow
vriend ik was anoniem toen je mod was en zat ongeveer 5 minuten in het jaar op FOK!quote:
Je bent de meest achterlijke mod ooit. Ben blij dat je blauwe kleurtje weg isquote:
Ik ben een neger dus dit is zwaar racistisch.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een neger dus dit is zwaar racistisch.
Zuig m'n pik, starpooperquote:Op zondag 3 januari 2021 16:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je bent de meest achterlijke mod ooit. Ben blij dat je blauwe kleurtje weg is
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?quote:
Hij is zo groot dat mn moeder het niet alleen kan dus je moet ff helpenquote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij is zo groot dat mn moeder het niet alleen kan dus je moet ff helpen
Altijd fijn he als je moeder weer klaar staat.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?
Nou hup hup, op je knietjes en bek openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |