Hier worden ook Kamerleden opgetrommeldquote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het goed is, is ieder kamerlid echt op zeer korte termijn op te trommelen, want ze zitten allemaal gewoon thuis
Uitslapen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de reden is waarom de RIVM tegenwoordig de cijfers een uur later presenteert?
Ik begrijp er ook weinig van. Het is alleen wel een gegeven. En niets menselijks is den mens vreemd.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap best dat je er het beste van hoopt, maar "hope for the best, prepare for the worst" is toch het devies, zou je denken. Zeker in een crisissituatie wil je tegenslagen voorkomen.
Ik heb niet de indruk gehad dat de mensen van het OMT en het RIVM die de regering adviseren nou echt dachten dat er geen tweede golf zou komen. De vraag was wanneer, niet of. Ik las ook genoeg geluiden van mensen die zeiden dat we niet moeten vergeten dat was nog niet eens op de helft zitten, dus als je dan als verantwoordelijke gewoon denkt dat het wel voorbij zal zijn... ik begrijp daar weinig van.
Vergeten de klok te verzetten bij het (definitief) beëindigen van de zomertijd eind oktober.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de reden is waarom de RIVM tegenwoordig de cijfers een uur later presenteert?
Janken, inderdaad. Dat zou wel tamelijk dramatisch zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou je toch een blaar lachen janken als er straks leden weggetrokken worden van vakantiebestemmingen na die genante vertoning met de koninklijke familie in Griekenland.
Dus.quote:Het RIVM hoopt nog steeds dat Nederland begin januari kan beginnen met het inenten van zorgverleners. Een woordvoerder zegt donderdag tegen NRC dat „we in de week van 4 januari beginnen als alles meezit”. Het RIVM spreekt daarmee een uitzending van Nieuwsuur tegen waarin woensdag schema’s te zien waren waarin de vaccinatie in de derde week van januari, rond de 18de, zou beginnen. Volgens het RIVM zijn dit „oude planningen”. Donderdagmiddag vond nog een overleg tussen alle betrokken partijen plaats over de start van de vaccinatie.
Iets met een 1 sowieso denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef Unmountable het volgende:
Wat voor cijfers verwachten jullie?
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier worden ook Kamerleden opgetrommeld
https://www.hartvannederl(...)enover-tweede-kamer/
Ergens rond de 10-12.000 gezien ze nog steeds bezig zijn met het verwerken van de ontbrekende cijfers van maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef Unmountable het volgende:
Onder de 10.000 denk ik toch wel, zo niet dan is dat toch weer een flinke stijging.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef Unmountable het volgende:
Minimaal een 9.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef Unmountable het volgende:
Japie was natuurlijk een beetje een professionele paniekzaaierquote:Op donderdag 17 december 2020 14:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch adviseurs voor?
Japie zal ze toch wel wat ingefluisterd hebben, neem ik aan?
quote:Door een eerdere ICT-storing bij de GGD zijn op maandag en dinsdag niet alle meldingen ontvangen. De achterstanden komen erbij op woensdag, donderdag en vrijdag. Daardoor vallen de dagcijfers op deze dagen hoger uit dan werkelijk.
Paniekvoetbalquote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef VoMy het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-vaccineren-a4024273
[..]
Dus.
Sticker van de juf!quote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Minimaal een 9.
Voor goed gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ging je test?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:03 schreef Sfancta het volgende:
10549 geinfecteerden
402 opgenomen
98 IC
84 doden
mijn schatting
Ik heb maar in beperkte mate met grote overheidsorganisaties te maken, maar tijdens de jaren dat ik er zijdelings iets van mee kreeg heb ik het diverse keren zien gebeuren dat een nieuwe directeur aantrad, een megalomaan project startte dat nooit kon werken, daarmee pronkte zolang het nog niet af was en dan snel voordat het instort vertrok naar een andere instelling. Vervolgens kan een interim-directeur dan puinruimen en start het hele riedeltje opnieuw.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Is het normaal bij de overheid om telkens maar een paar jaar ergens directeur te zijn?
Nog een punt waarop de regering verzuimd heeft het volk goed te informeren.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat me niet om vertrouwen; er waren gewoon echt veel mensen die dachten dat we er waren. Dat het eventjes vervelend was geweest, maar dat er geen tweede golf zou komen. Laat staan dat die net zo erg of erger zou worden.
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Minimaal een 9.
Voor goed gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |