Lekker spelertje. Als je nog plek hebt zou ik hem als invaller gebruiken. Bij mij speelt ie als CAM in de basis. Zijn runs met de bal de 16 in zijn heel sterk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
84 squad nodig![]()
Dus valt best mee, ik haalde freeze Verratti eruit, en ik leverde ongebruikte untradables ervoor in![]()
Kan slechter...
Die is wel meer waard toch? Wel een prima invaller als spits.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Falcao uit die SBC, die zou normaal ook 30k zijn oid. Geen slechte kaart op het eerste gezicht, alleen lastig te linken.
Gelukkig veel untradeable keepers erin kunnen gooien, dat scheelt![]()
70k op de markt, maar dat is enkel doordat recordbreaker kaarten quicksellen voor 69k.quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef papert het volgende:
Nog
[..]
Die is wel meer waard toch? Wel een prima invaller als spits.
Ik heb helaas geen kaart die ik kan gebruiken. Ook niet als invaller.
Rulebreaker Podence. Hij lijkt minder dan totgs Coman te zijn, en ook die zit niet bij mij op de bank. Speel ook niet met buitenspelers.
Keita, de andere 2 hebben een IF kaart die nagenoeg identiek is.quote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef G3rtonimo het volgende:
Lvl 30 seasonsobjective bereikt.
Welke speler raden jullie aan. Aspas, Keita of Romagnoli?
Ik zou gaan voor romagnoli omdat ik een untradable serie A team met wat extra Italianen wil bouwenquote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef G3rtonimo het volgende:
Lvl 30 seasonsobjective bereikt.
Welke speler raden jullie aan. Aspas, Keita of Romagnoli?
Ja?quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kaart is achterlijk overpriced
Nee ook overpriced.quote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef papert het volgende:
[..]
Ja?
Zijn RTTF Sissokko en RTTF Sanchez zoveel beter?
Dat vind ik leuker om te spelen dan rivals en WL. WL is alleen de eerste 5 wedstrijden leuk, daarna is het al gauw weer alleen maar mbappe, cr7, neymar en icons. Rivals sowieso al in divisie 1quote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef lesleyyb het volgende:
Vandaag is echt weer zo'n dag waarop het zwaar k*t is Fifa te spelen, heb voor die Freeze Capa nu 10 games "gespeeld", (bij de drop-back spelers leave ik meteen" alle 10 gewonnen en nog wil ik wat kapot smijten van de hoeveelheid FUT BS die voorbij komt
Als je iemand zoekt om coop te spelen, Lmk. Zit ook divisie 1 maar heb geen zin om alleen rivals te grinden. Ook nog steeds geen team 😂quote:Op zondag 27 december 2020 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik leuker om te spelen dan rivals en WL. WL is alleen de eerste 5 wedstrijden leuk, daarna is het al gauw weer alleen maar mbappe, cr7, neymar en icons. Rivals sowieso al in divisie 1
heb vandaag ook de 200 friendly wins milestone gehaald dus ook veruit mijn meest gespeelde gamemode, normaal ook betere gameplay dan rivals maar vandaag was blijkbaar opposite day, komende dagen nog maar even deulofeu unlocken want vandaag ben ik er klaar meequote:Op zondag 27 december 2020 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik leuker om te spelen dan rivals en WL. WL is alleen de eerste 5 wedstrijden leuk, daarna is het al gauw weer alleen maar mbappe, cr7, neymar en icons. Rivals sowieso al in divisie 1
Denkt niet dat dat gaat. Ik speel op series x. De spelers poule is klein zonder crossplayquote:Op zondag 27 december 2020 17:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt om coop te spelen, Lmk. Zit ook divisie 1 maar heb geen zin om alleen rivals te grinden. Ook nog steeds geen team 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |