Zijn Toty SBC's?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef Kiid het volgende:
Base icon gedaan en stoichkov gekregen. Geen geweldenaar, maar op zijn minst nog bruikbaar. Wil nu even untradable gaan spelen tot TOTY want heb meer dan 500k verloren de afgelopen weken...
Packweight is wel drama. Uit die 83x25 pack niks, 85x5 niks en heb denk ik ook zo'n 40 a 50 player picks gedaan en daar is niks noemenswaardigs uitgekomen. De eerste paar keer dat ik het deed kreeg ik Alisson 2x en Dybala, maar nu is het echt 3x niks meer. Ook mijn Virgil van Dijk daaraan te danken. Lijkt te zijn aangepast
Rivals en WL rewards tel ik al niet eens meer mee. Moet nog de eerste bruikbare speler krijgen.
Morgen weekend leaguequote:Op donderdag 24 december 2020 15:25 schreef Apekoek het volgende:
Irritant, waarom schieten zo veel spelers de lucht in qua waarde. Wil zakaria maar was eerst iets van 150k en zit nu op 225k
Hij was ook laag ivm moeizame lotingquote:
Firmino is een betere kaart dan Rulebreaker Pogba en 2 ton goedkoper.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EA slaat met Bissaka en Firmino wel de plank totaal mis
En je bent 800k kwijt, waar je Pogba weer kan verkopen, zelfs als hij nog wat zakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Firmino is een betere kaart dan Rulebreaker Pogba en 2 ton goedkoper.
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef el-blanchito het volgende:
Jullie ook allemaal een ultimate pakket als kerstkadootje van EA? 1 vriend van mij kreeg’m niet, maar m’n andere maten wel allemaal.EA
(Zat wel geen kloot in)
Op het ea forum staat ook een topic vol klachten, volgens mij heeft iedereen hetzelfde probleem. Wel schandalig van EA dat ze zoiets niet verhelpen of oplossen, die belgium striker objective was ook al anders. (Hattrick scoren op world class ipv 1 goal), even als die friendly objective door 3 goals te scoren, dit kan alleen als je tegen een vriend speelt.quote:
800k die je kwijt bent aan een CM terwijl je voor 200k Kante hebt die ook goed is.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Firmino is een betere kaart dan Rulebreaker Pogba en 2 ton goedkoper.
Nope, helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef el-blanchito het volgende:
Jullie ook allemaal een ultimate pakket als kerstkadootje van EA? 1 vriend van mij kreeg’m niet, maar m’n andere maten wel allemaal.EA
(Zat wel geen kloot in)
Ook dit jaar wat points gekocht maar geen pack hier hoor 😂quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:30 schreef papert het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Misschien alleen de spelers die wel eens FIFA points hebben gekocht.
Nadeel van Kante is zijn passing, ik heb zijn inform ook gehad en die vond ik ook niet echt super. Het is een dure kaart maar je kan ook 5 ton flikkeren in een icon sbc en daar pure stront uit krijgen. Je weet nu wel dat je een prima CM hebt voor dat geld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
800k die je kwijt bent aan een CM terwijl je voor 200k Kante hebt die ook goed is.
Flashback Robben is wel echt een must idd. Weet nog niet of ik hem ga doen, hij is wel een prima link met Marquinho die weer linkt aan mijn Mbappe.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En je bent 800k kwijt, waar je Pogba weer kan verkopen, zelfs als hij nog wat zakt.
Ik vind 200-300k echt wel het maximale wat ik aan speler SBC uit wil geven, buiten icons, en dan moet het ook wel een speler zijn die perfect in mijn team past. Enige uitzondering die ik zou maken is voor een flashback Robben.
Zorg gewoon dat Oblak kan halen verschil is maar 11k dat heb je 100% nog in je clubquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef Dopekoe het volgende:
Freeze sbc gaf mij Mendy, helaas inmiddels nog maar 36k waard...
Mensen zien eindelijk in dat het verdedigend nogal tegenvalt met hem...
Anyway, heb nu 59k te besteden aan een laliga keeper. Zou uiteraard gewoon Oblak moeten zijn maar die is te duur momenteel, dus moet ik een andere : Pacheco sif, courtois of Lloris?
Lloris vanwege 2 Franse cv's
Kans op een kaart van verschillende promos, als ze er 1 releasen deze week zal dat wel OTW, RTTF, Freeze, Rulebreakers en nog iets dat ik vergeet worden. 86+ squad ofzo voor zeer waarschijnlijk een waardeloze kaart dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:06 schreef Apekoek het volgende:
Wat is die zogenaamde party bag? Ik heb een goedkopere kessie op de markt nodig
Als OTW er niet in zou zitten is het primaquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kans op een kaart van verschillende promos, als ze er 1 releasen deze week zal dat wel OTW, RTTF, Freeze, Rulebreakers en nog iets dat ik vergeet worden. 86+ squad ofzo voor zeer waarschijnlijk een waardeloze kaart dus.
En uiteraard untradeable.
84 squad nodigquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kans op een kaart van verschillende promos, als ze er 1 releasen deze week zal dat wel OTW, RTTF, Freeze, Rulebreakers en nog iets dat ik vergeet worden. 86+ squad ofzo voor zeer waarschijnlijk een waardeloze kaart dus.
En uiteraard untradeable.
Nope 100 % zeker niet dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat Oblak kan halen verschil is maar 11k dat heb je 100% nog in je club
Lekker spelertje. Als je nog plek hebt zou ik hem als invaller gebruiken. Bij mij speelt ie als CAM in de basis. Zijn runs met de bal de 16 in zijn heel sterk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
84 squad nodig![]()
Dus valt best mee, ik haalde freeze Verratti eruit, en ik leverde ongebruikte untradables ervoor in![]()
Kan slechter...
Die is wel meer waard toch? Wel een prima invaller als spits.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Falcao uit die SBC, die zou normaal ook 30k zijn oid. Geen slechte kaart op het eerste gezicht, alleen lastig te linken.
Gelukkig veel untradeable keepers erin kunnen gooien, dat scheelt![]()
70k op de markt, maar dat is enkel doordat recordbreaker kaarten quicksellen voor 69k.quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef papert het volgende:
Nog
[..]
Die is wel meer waard toch? Wel een prima invaller als spits.
Ik heb helaas geen kaart die ik kan gebruiken. Ook niet als invaller.
Rulebreaker Podence. Hij lijkt minder dan totgs Coman te zijn, en ook die zit niet bij mij op de bank. Speel ook niet met buitenspelers.
Keita, de andere 2 hebben een IF kaart die nagenoeg identiek is.quote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef G3rtonimo het volgende:
Lvl 30 seasonsobjective bereikt.
Welke speler raden jullie aan. Aspas, Keita of Romagnoli?
Ik zou gaan voor romagnoli omdat ik een untradable serie A team met wat extra Italianen wil bouwenquote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef G3rtonimo het volgende:
Lvl 30 seasonsobjective bereikt.
Welke speler raden jullie aan. Aspas, Keita of Romagnoli?
Ja?quote:Op zondag 27 december 2020 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kaart is achterlijk overpriced
Nee ook overpriced.quote:Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef papert het volgende:
[..]
Ja?
Zijn RTTF Sissokko en RTTF Sanchez zoveel beter?
Dat vind ik leuker om te spelen dan rivals en WL. WL is alleen de eerste 5 wedstrijden leuk, daarna is het al gauw weer alleen maar mbappe, cr7, neymar en icons. Rivals sowieso al in divisie 1quote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef lesleyyb het volgende:
Vandaag is echt weer zo'n dag waarop het zwaar k*t is Fifa te spelen, heb voor die Freeze Capa nu 10 games "gespeeld", (bij de drop-back spelers leave ik meteen" alle 10 gewonnen en nog wil ik wat kapot smijten van de hoeveelheid FUT BS die voorbij komt
Als je iemand zoekt om coop te spelen, Lmk. Zit ook divisie 1 maar heb geen zin om alleen rivals te grinden. Ook nog steeds geen team 😂quote:Op zondag 27 december 2020 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik leuker om te spelen dan rivals en WL. WL is alleen de eerste 5 wedstrijden leuk, daarna is het al gauw weer alleen maar mbappe, cr7, neymar en icons. Rivals sowieso al in divisie 1
heb vandaag ook de 200 friendly wins milestone gehaald dus ook veruit mijn meest gespeelde gamemode, normaal ook betere gameplay dan rivals maar vandaag was blijkbaar opposite day, komende dagen nog maar even deulofeu unlocken want vandaag ben ik er klaar meequote:Op zondag 27 december 2020 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik leuker om te spelen dan rivals en WL. WL is alleen de eerste 5 wedstrijden leuk, daarna is het al gauw weer alleen maar mbappe, cr7, neymar en icons. Rivals sowieso al in divisie 1
Denkt niet dat dat gaat. Ik speel op series x. De spelers poule is klein zonder crossplayquote:Op zondag 27 december 2020 17:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Als je iemand zoekt om coop te spelen, Lmk. Zit ook divisie 1 maar heb geen zin om alleen rivals te grinden. Ook nog steeds geen team 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |