Stop hypnoses!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:01 schreef Steven184 het volgende:
Kansenpareltjes hebben ook een uitje vandaag:
[ twitter ]
Ik eet momenteel een broodje met geprakte ei met maggi en mayo, en ik gelukkig heb ik al mijn smaak en reukvermogen nog.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wordt de zondebok, Asscher of Wonderboy Wiebes?
Het hele kabinet dat nu aftreedt zou wel aardig kut zijnquote:
Hoezo? Dan worden ze demissionair en dat maakt met vier maanden tot de verkiezingen niet heel veel uit. Alleen geen bijzonder grote wetten/beleidswijzigingen meer van het kabinet.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het hele kabinet dat nu aftreedt zou wel aardig kut zijn
Dat is waar. Als er maar geen significante wijzigingen plaatsvinden in het leiderschap in een tijd als dit, niet handig.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoezo? Dan worden ze demissionair en dat maakt met vier maanden tot de verkiezingen niet heel veel uit.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waar. Als er maar geen significante wijzigingen plaatsvinden in het leiderschap in een tijd als dit, niet handig.
Ik vind het fijn weer om in Nederland te wonen, nieuwe baan met uitzicht op een vaste baan (wat niet slecht is in de wetenschap). Dus in het algemeen wel erg positief, al is het inderdaad een rare tijd om ergens nieuw te beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, is ook een tof idee hoor. Heel professioneel opgezet ook met een heuse studio oid. Sowieso doen ze hier redelijk veel met kerst.
[..]
Oef, dat is wel een mindere tijd om te beginnen ja. Ik had laatst ook een kerstlunch met m'n team waarvan ik ruim helft al half jaar uberhaupt ook niet heb gezien online.
Over smaak zou ik dan toch wel twijfelen in dezequote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel een broodje met geprakte ei met maggi en mayo, en ik gelukkig heb ik al mijn smaak en reukvermogen nog.
Je woonde in Noorwegen toch? Beviel het niet daar?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het fijn weer om in Nederland te wonen, nieuwe baan met uitzicht op een vaste baan (wat niet slecht is in de wetenschap). Dus in het algemeen wel erg positief, al is het inderdaad een rare tijd om ergens nieuw te beginnen.
Nog 2 weken tot deze toko failliet gaat en sommigen verlaten het schip al.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:31 schreef Klopkoek het volgende:
Weet je wat, gezien al mijn posts worden verwijderd door de extreem-rechtse moderators (ja, als het op Nederland aan komt is Tijger-m een uit de hoogte doenende rechtse betweter) zien jullie mij niet meer terug.
Moge dit forum snel failliet gaan. Deze broedplaats voor arrogantie en racisme. Nederland gaat kapot.
Wel prettig dat Klopkoek altijd zo genuanceerd is.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nog 2 weken tot deze toko failliet gaat en sommigen verlaten het schip al.
Wat is dit nou voor extreemrechtse opmerking dan.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel prettig dat Klopkoek altijd zo genuanceerd is.
Want in andere landen is het allemaal zoveel beter. In Nederland heb je niets te klagen. (maar dat doen we graag)quote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef hhh38 het volgende:
Rutte mag echt nooit meer zeggen dat we een gaaf land hebben met dat walgelijk slechte crisismanagement rondom corona. Nu ook weer met die vaccins, waarom leren ze niks?
Hoe bedoel je? De Roverheid ontneemt ons ALLES.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want in andere landen is het allemaal zoveel beter. In Nederland heb je niets te klagen. (maar dat doen we graag)
Alles gaat kapot, we mogen helemaal NIETS meer. Elke traditie wordt van ons afgepakt. Lodewijk zag het allemaal al aankomen, het is allemaal de schuld van Mark Rutte. We gaan met zijn allen dood. Het is te laat.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De Roverheid ontneemt ons ALLES.
En als je ook maar een beetje kritiek uit wordt je GEBOEID en in elkaar geslagen door de politie, die staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis straks!quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De Roverheid ontneemt ons ALLES.
*wordquote:Op donderdag 17 december 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als je ook maar een beetje kritiek uit wordt je GEBOEID en in elkaar geslagen door de politie, die staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis straks!
Maak dat die mensen maar wijs.quote:
Dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maak dat die mensen maar wijs.
Morgen komt Allah oogsten wat zijn volgelingen hebben gezaaid. Nou, daar sta je dan met je Wir Schaffen Das stomme Merk0l en ze haten ook al homo's ja dat doen wij ook maar zij doen ergere dingen met homo's en dan heb je ook nog die kloteHugo de Jonge ik kan niet naar hem kijken hoor ik word laaiend als ik hem zie engnek om nog te zwijgen over joris demmink want waarom zou het niet aan joris demmink liggen he PISWOEST word ikquote:Op donderdag 17 december 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alles gaat kapot, we mogen helemaal NIETS meer. Elke traditie wordt van ons afgepakt. Lodewijk zag het allemaal al aankomen, het is allemaal de schuld van Mark Rutte. We gaan met zijn allen dood. Het is te laat.
We kloppen onszelf altijd zo graag op onze schouder dat we zo goed zijn, dan mag de lat ook wel hoog liggen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want in andere landen is het allemaal zoveel beter. In Nederland heb je niets te klagen. (maar dat doen we graag)
Nee mensen die kritiek hebben zijn kansloze tokkies!quote:Op donderdag 17 december 2020 12:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Hugo de Jonge is wel schrijnend incompetent, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Ik zou niet in een ander land willen wonen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kloppen onszelf altijd zo graag op onze schouder dat we zo goed zijn, dan mag de lat ook wel hoog liggen.
Ik ook niet met de gemiddelde buitenlander.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil mezelf niet associëren met de gemiddelde Nederlander.
Ik ook niet, maar ik word wel verdrietig van de corona aanpak. Het kabinet heeft ons in de ellende gestort door overmatige decentralisatie en gebrek aan leiderschap.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou niet in een ander land willen wonen.
Zowaar wijze woorden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet om mezelf op de borst te kloppen zo van zie mij eens de wereldburger zijn, maar er zijn weinig plekken op aarde waar je het beter hebt dan Nederland - er vanuitgaande dat je een modaal burger bent. Dan moet je het echt hebben over landen als Noorwegen en zo. Er zijn altijd nadelen en niet zo leuke incidenten, maar die heb je overal.
Dat kost me echt te veel energie, ik heb wel beter dingen te doen. (haha)quote:
Ik denk persoonlijk niet dat het de schuld is van het kabinet maar daar gaan we het toch niet eens over worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik word wel verdrietig van de corona aanpak. Het kabinet heeft ons in de ellende gestort door overmatige decentralisatie en gebrek aan leiderschap.
https://www.groene.nl/artikel/verdeel-en-heers-niet
Waarom doe je opeens serieus? Dit voelt ongemakkelijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet om mezelf op de borst te kloppen zo van zie mij eens de wereldburger zijn, maar er zijn weinig plekken op aarde waar je het beter hebt dan Nederland - er vanuitgaande dat je een modaal burger bent. Dan moet je het echt hebben over landen als Noorwegen en zo. Er zijn altijd nadelen en niet zo leuke incidenten, maar die heb je overal.
Zowaar.quote:
Eens, maar we zijn juist zo goed geworden door nooit tevreden te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Van wie dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat het de schuld is van het kabinet maar daar gaan we het toch niet eens over worden.
(sorry, de groene Amsterdammer lees ik niet)
Jammer, want het is een gedegen artikel waar verschillende betrokkenen aan het woord komen en geen links opiniestukje.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat het de schuld is van het kabinet maar daar gaan we het toch niet eens over worden.
(sorry, de groene Amsterdammer lees ik niet)
Goedzo, die cavia's hebben veel zorg en aandacht nodig.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kost me echt te veel energie, ik heb wel beter dingen te doen. (haha)
De schuld van een pandemie? Nou ja van niemand eigenlijk. De maatregelen werken vooral niet omdat de altijd eigenwijze mensen zich nergens aan houden en altijd de randen opzoeken.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van wie dan?
Om ons heen gaan ze vrolijk beginnen met vaccineren, bij ons duurt dat een maand langer omdat we weer lekker achter de feiten aanlopen. Wiens schuld is dat?
Dat zou dan de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer, want het is een gedegen artikel waar verschillende betrokkenen aan het woord komen en geen links opiniestukje.
Mijn post gaat niet over de maatregelen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De schuld van een pandemie? Nou ja van niemand eigenlijk. De maatregelen werken vooral niet omdat de altijd eigenwijze mensen zich nergens aan houden en altijd de randen opzoeken.
Pabo...quote:Op donderdag 17 december 2020 12:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Hugo de Jonge is wel schrijnend incompetent, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Ong 1x in de 10 jaar dat dit gebeurde bij de Groene.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste keer zijn.
Wonderboy.quote:In het rapport wordt de rol van veel betrokken huidige en voormalige bewindslieden kritisch besproken. De hardste kritiek lijkt uit te gaan naar Eric Wiebes, staatssecretaris van Financiën in het tweede kabinet-Rutte en nu minister van Economische Zaken. Hij krijgt het verwijt dat hij vanaf augustus 2017 "persoonlijk op de hoogte was van de groepsaanpak, de gebrekkige rechtsbescherming en de disproportionele gevolgen voor ouders van de fraudeaanpak".
Die van mij wel. (en daar reageerde je op) Qua vaccin is het toch ook niet zo dat ze in allerlei landen nu al zover daarop voorlopen of heb ik iets gemist? (behalve dan de landen zoals VS en Engeland)quote:Op donderdag 17 december 2020 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn post gaat niet over de maatregelen.
Ik vind dat Wiebes hier mee weg moet kunnen komen, want er is geen enkel ander land waar ik zou willen wonen.quote:
Heel Europa mag 27 december beginnen. Wij beginnen waarschijnlijk 4 januari (waarschijnlijk later)quote:Op donderdag 17 december 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die van mij wel. (en daar reageerde je op) Qua vaccin is het toch ook niet zo dat ze in allerlei landen nu al zover daarop voorlopen of heb ik iets gemist? (behalve dan de landen zoals VS en Engeland)
https://www.parool.nl/ned(...)voorbereid~b94928e9/quote:Op donderdag 17 december 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die van mij wel. (en daar reageerde je op) Qua vaccin is het toch ook niet zo dat ze in allerlei landen nu al zover daarop voorlopen of heb ik iets gemist? (behalve dan de landen zoals VS en Engeland)
Oh een hele week later. Hierdoor gaan we allemaal dood. Stem ze weg, knoop ze op. Doe iets.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel Europa mag 27 december beginnen. Wij beginnen waarschijnlijk 4 januari (waarschijnlijk later)
Jeetje.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh een hele week later. Hierdoor gaan we allemaal dood. Stem ze weg, knoop ze op. Doe iets.
Ja hoor, die ga ik na het werk wel even lezen. (vooruit, geef ik de groene Amsterdammert ook een kans)quote:Op donderdag 17 december 2020 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)voorbereid~b94928e9/
Komt het Parool wel door de keuring?
Duitsland wil zo snel mogelijk beginnen en is daar ook op voorbereid. Wij, ja, niet.
Frankrijk gaat ook snel beginnen, hoorde ik gisteren bij Nieuwsuur. Ontluisterende reportage was dat sowieso. Misschien ook een 'leuke' om even terug te kijken.
Laten we dat eerst maar eens afwachten dan.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje.
De kans is groter dat we pas eind januari gaan beginnen. Want, we zijn letterlijk nergens op voorbereid.
Maar hey, gaaf land.
Prima land, met gebreken.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we dat eerst maar eens afwachten dan.
En inderdaad, prima land.
Oh yes, we zijn bij mijn favoriete onderdeel beland. (dat duurde lang) Het jij-bakken.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima land, met gebreken.
Je komt een beetje over als een voetbalsupporter die boos is als iemand kritiek heeft op zijn club.
En anders rotten ze maar op naar die Oki en Doki landen waar ze vandaan komme.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die mijn prachtige Nederland minachten mogen de tering genieten!
[ afbeelding ]
Dat wel, maar ik werkte daar aan de universiteit met alleen een kleine kans om een nieuw contract te krijgen (dat was afhankelijk van of een project geld kreeg of niet). Dus nu een baan met een langer contract. Daarnaast fijn om gewoon met Kerst familie te kunnen bezoeken, dat is toch lastiger in Noorwegen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je woonde in Noorwegen toch? Beviel het niet daar?
Ach, ik vond het wel een aardige analogie. Je schoot een beetje snel in een reflex.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh yes, we zijn bij mijn favoriete onderdeel beland. (dat duurde lang) Het jij-bakken.
Je komt een beetje over als een Feyenoord-fan die alles kut vindt want Ajax.
quote:Op donderdag 17 december 2020 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit? @Slobeendquote:Op donderdag 17 december 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En anders rotten ze maar op naar die Oki en Doki landen waar ze vandaan komme.
Ik schaar het onder satire.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Kan dit? @:Slobeend
Er moet ook wat tegengas geboden worden hé, anders blijft die linkse laster hier maar doorgaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel een aardige analogie. Je schoot een beetje snel in een reflex.
Je andere post van net had al wat meer nuance. Tuurlijk is het een lastige situatie en is het niet eerlijk om het kabinet overal de schuld van te geven, wat volgens mij ook niet echt direct gedaan wordt. Toch is er genoeg ruimte voor een aantal kanttekeningen, daar werken we dan wel weer graag aan mij. Moet ook kunnen toch? Op bepaalde gebieden lopen we achter de feiten aan, dat is gewoon zonde.
Vooruit dan maar.quote:
Ja ik was me ook wel bewust dat mijn gefrustreerde opmerking de aanleiding was. Ik liet me even gaan omdat ik er soms even helemaal klaar mee ben, zo erg is het allemaal nou ook weer niet. Maar als je dat artikel van de Groene leest staat het huidige handelen van VWS in schril contrast met 2008. Het lijkt mij toch dat het kabinetsbeleid van de afgelopen 10 jaar daar met name aan bij heeft gedragen, met name de uitgebreide decentralisatie.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er moet ook wat tegengas geboden worden hé, anders blijft die linkse laster hier maar doorgaan.![]()
Ja, nu ben ik het eigenlijk volledig met je eens. Waar ik vooral door 'in een reflex' schoot was dan ook de bewering van HH dat het allemaal aan het grote boze kabinet ligt. Ik zal de laatste zijn die zegt dat het allemaal perfect gaat en zonde is het zeker want een hoop dingen kun je ook wél aan zien komen. ik ga ook niet blind achter de VVD aan hoor als je die indruk krijgt. (sterker nog, ik twijfel voor het eerst over mijn stem in maart, al zal ik er ongetwijfeld weer op uitkomen)
Ik zal er na mijn werk eens een blik op werpen.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik was me ook wel bewust dat mijn gefrustreerde opmerking de aanleiding was. Ik liet me even gaan omdat ik er soms even helemaal klaar mee ben, zo erg is het allemaal nou ook weer niet. Maar als je dat artikel van de Groene leest staat het huidige handelen van VWS in schril contrast met 2008. Het lijkt mij toch dat het kabinetsbeleid van de afgelopen 10 jaar daar met name aan bij heeft gedragen, met name de uitgebreide decentralisatie.
Gelukkig is het hier meestal wel gezellig
Dat nooit.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je nog iets hatelijks te melden over @:Koffieplanter ?
De lockdown is pas net begonnen, tegen midden januari vechten we elkaar de tent uit.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Ach, en toen was er weer rust en vrede. Wat saai.
Wel een mooiere vlag dan met dat saaie rood.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De lockdown is pas net begonnen, tegen midden januari vechten we elkaar de tent uit.
Valt her jou ook op dat user @Slobeend ons uit elkaar probeert te drijven?quote:
Probeer jij mij en Slobeend nou uit elkaar te drijven?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt her jou ook op dat user @:Slobeend ons uit elkaar probeert te drijven?
Tuurlijk niet ouwe pik.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt her jou ook op dat user @:Slobeend ons uit elkaar probeert te drijven?
https://nos.nl/artikel/23(...)ers-compenseren.htmlquote:
Ben jij voor Pieter?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ers-compenseren.html
mAar de KaMer wiLdE tOch EeN KeiHarDe aAnPak tEgeN FrauDe?!? Gelukkig laat Pieter zich niet beetnemen.
Ik vond het nu ook al niks meer trouwens, met in de rust 12 minuten reclame en eerst hart van Nederland en Shownieuws.quote:
Ja, dat is waar het is nu ook niet ideaal en Johan Derksen als analist zal absoluut niet gemist worden, maar Simon en Bart als presentatoren is wel echt niveautje schoolkrant. Of straks Marcel Meijer (lol).quote:Op donderdag 17 december 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het nu ook al niks meer trouwens, met in de rust 12 minuten reclame en eerst hart van Nederland en Shownieuws.
RTL is wat betreft reclame ook niet veel beter trouwens hoor, en die samenvatting duren ook errug lang. Ik mag hopen dat ze beide een avond doen. Of nog beter, iemand anders inhuren. Maijer zal wel gewoon lulletje aan de zijlijn blijven, wel genot als die Ten Hag gaat interviewen. (maar dat hebben we straks al in de EL wellichtquote:Op donderdag 17 december 2020 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat is waar het is nu ook niet ideaal en Johan Derksen als analist zal absoluut niet gemist worden, maar Simon en Bart als presentatoren is wel echt niveautje schoolkrant. Of straks Marcel Meijer (lol).
Ja dramatisch, Koen Weijland langs het veld (lol)quote:Op donderdag 17 december 2020 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat is waar het is nu ook niet ideaal en Johan Derksen als analist zal absoluut niet gemist worden, maar Simon en Bart als presentatoren is wel echt niveautje schoolkrant. Of straks Marcel Meijer (lol).
Pieter was namelijk degene die die harde aanpak wildequote:Op donderdag 17 december 2020 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ers-compenseren.html
mAar de KaMer wiLdE tOch EeN KeiHarDe aAnPak tEgeN FrauDe?!? Gelukkig laat Pieter zich niet beetnemen.
Wow, shocker.quote:Wat Van Dissel toont, slaat gaten in het fundamentele geloof waarop de corona-aanpak van het kabinet gebouwd is: dat Nederlanders uiteindelijk verstandig zijn.
Goh.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)own-in-gang-a4024300
[..]
Wow, shocker.
Ik heb de eerste "optreden ipv aftreden" retoriek al gehoordquote:Op donderdag 17 december 2020 18:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pieter was namelijk degene die die harde aanpak wilde
Ook Pieter Omtzigt van het CDA vindt dat het hoog tijd wordt om de fraude aan te pakken. "Zorg dat er een systeem komt dat je kunt handhaven. Op dit moment wordt er gecontroleerd als mensen een formulier netjes invullen. Maar een heleboel mensen vullen of bewust geen formulier in, of ze zetten er bewust valse informatie op. Dus als je een fout op het formulier maakt dan weten ze je altijd te vinden bij de Belastingdienst, maar als je bewust iedereen om de tuin leidt dan lijkt er nauwelijks controle te zijn."
Oh wat is zij irritant en dom.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marginaaltje Fikse. @:slobeend
Overtuigt, het is maar goed dat jij daar niet zit Slobquote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh wat is zij irritant en dom.
@:koffieplanter al overtuigt van Emma?
Overtuigtquote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Emma zowaar niet eens enorm irritant de afgelopen uitzendingen.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overtuigt
Emma weet echt een stuk meer dan ik had verwacht. Al profiteert ze ook wel van zwakke tegenstanders.
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Overtuigt, het is maar goed dat jij daar niet zit Slob
Dit kan inderdaad niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overtuigt
Emma weet echt een stuk meer dan ik had verwacht. Al profiteert ze ook wel van zwakke tegenstanders.
Vandaag en gisteren heb ik nog niet kunnen zien, dus ik kan er niet over oordelen. Voorlopig vermaak ik me met een stuntelende Hugo.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit moet wel een hoogtepunt voor je worden.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:29 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje.
https://rtvnunspeet.nl/sp(...)ijden-naar-nunspeet/
Hans Dekkers en Jukka Vastaranta wonnen hier al eens een etappe in Olympia's Tour, waar Jos Pronk een tijdrit in Nunspeet won met onder meer ook Staf en de Gees!quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit moet wel een hoogtepunt voor je worden.
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n fanatieke volger van de politiek?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijkt er niemand naar het vaccindebat? 💉
Politiek heb ik altijd al bijzonder grappig gevonden, ik kijk het puur voor de entertainment. En deze weken is het entertainment in overvloed natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n fanatieke volger van de politiek?
Leuk, genoeg mooie rondjes te maken daar!quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:29 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje.
https://rtvnunspeet.nl/sp(...)ijden-naar-nunspeet/
Nanninga heeft twee zetels nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
Eerdmans en Nanninga. Lijkt jullie dat genoeg voor een zetel?
Mijn niet.
Lijst Weird Duck.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:49 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is alweer de 89e partij op Rechts. Benieuwd naar de volgende.
Lijkt wel de Ajax-crisis van 9 jaar terug. Ieder zijn eigen klankbord, achterkamertje of koffieclubje.quote:
Dejannn vindt het ook hier uiteraard weer fantastisch.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:49 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is alweer de 89e partij op Rechts. Benieuwd naar de volgende.
Oh, die heb ik alweer even zijn goednieuwsshow niet op zien voeren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dejannn vindt het ook hier uiteraard weer fantastisch.
Hij zit in POL, waar hij ook uitgekotst wordt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, die heb ik alweer even zijn goednieuwsshow niet op zien voeren.
Users die nooit terugpraten, zoals ook dvdfreak. Ik zou niet willen zeggen dat het me fascineert maar je vraagt je toch af hoe dat soort mensen in het dagelijks leven zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:02 schreef Koffieplanter het volgende:
ikweethetookniet vind ik overigens ook echt vreselijk.
Met wel de vraag of ze wel in de Tweede Kamer waren gekomen als ze waren gebleven bij FvDquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:52 schreef hhh38 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als al die Onafhankelijke ex-FVD fracties zich nu bij hun aansluiten en ze vervolgens geen zetels halen in de Tweede Kamer.
HuubGodquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
Huub gaat weer interim spelen bij het altijd falende Schalke. Graag een reactie, @:rellende_rotscholier .
Schalke is dood en begraven.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
Huub gaat weer interim spelen bij het altijd falende Schalke. Graag een reactie, @:rellende_rotscholier .
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb nu al zin in het item in VI.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
Die is eeuwig woest op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:02 schreef Koffieplanter het volgende:
ikweethetookniet vind ik overigens ook echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is eeuwig woest op alles en iedereen.
Het niveau van wat ik gister eventjes zag was redelijk bedroevend. Is dat het hele jaar al zo of lag het aan de gasten?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marginaaltje Fikse. @:slobeend
Dat kind is ook aardig in de aap gelogeerd zeg. Je hele leven zonder fatsoenlijke haarlijn, geen sinecure.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De altijd sympathieke Chris zijn haarlijn wordt steeds gevaarlijker.
Wat is er? Ik kijk darts.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:13 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend zit nu ongetwijfeld te soppen vanwege M.
Geen schim van Arie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben geen Segers fan nee. Hypocriet gelul altijd.
Heb jij ooit in Egypte gewoond?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben geen Segers fan nee. Hypocriet gelul altijd.
Dit is mijn favoriete rubriek van allemaal.quote:
Ik ben nooit verder dan 1500km van Nederland geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij ooit in Egypte gewoond?
Rome?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder dan 1500km van Nederland geweest.
Mark Rutte zou nooit zingen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
De reacties hierover zijn overigens minstens zo enerverend. Iedereen is weer BOOS en VERBIJSTERD. Niemand mag zingen, want dat is ons afgepakt door de roverheid, maar onze minister doet het wel.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sigrid Kaag net gezien op de radio bij Spijkers met Koppen. Was weer uitstekend.
Bijzonder weinig behoefte aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Treur niet, je kan het vast nog terugluisteren.
Dartsquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou @:Slobeend weer helemaal krom gelegen hebben om Youp van 't Hek?
Knap dat je toch nog een lager niveau hebt weten te vinden dan Even tot Hier!quote:
Waarom heb jij weer gekeken, je afstandsbediening kwijt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Knap dat je toch nog een lager niveau hebt weten te vinden dan Even tot Hier!
Het is trending op Twitter en ik had wel weer even zin om mijn tenen te krommen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heb jij weer gekeken, je afstandsbediening kwijt?
Even Youp gekeken. Leuk gedaan, niet gelachen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is trending op Twitter en ik had wel weer even zin om mijn tenen te krommen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mani89Pijnlijk hoe een game zo gehypet zo snel ter aarde kan storten. 8mb, dat is precies een Playstation 2 memory card. Het verschil is dat we nu twintig jaar verder zijn. Althans wij, CDPR niet zo.
Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Pijnlijk is een understatement. Ik heb nog nooit zon ramp meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mani89Pijnlijk hoe een game zo gehypet zo snel ter aarde kan storten. 8mb, dat is precies een Playstation 2 memory card. Het verschil is dat we nu twintig jaar verder zijn. Althans wij, CDPR niet zo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
https://www.reddit.com/r/(...)/worst_surgery_ever/quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pijnlijk is een understatement. Ik heb nog nooit zon ramp meegemaakt.
wtf ....quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)/worst_surgery_ever/
Eigenlijk wil ik deze game nu wel hebben.
Jezus, wat is dit slecht.quote:Op zondag 20 december 2020 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Hier moest ik om gniffelen, wat jij @:koffieplanter
Is dit het niveau van de WLR-SC???quote:Op zondag 20 december 2020 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Mijn tenen kunnen niet verder krommen.quote:Op zondag 20 december 2020 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Martelaar voor het leven.quote:Op zondag 20 december 2020 12:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar wel dapper doorgaan, standvastig.
#1 Trending op Youtube!!!1quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou @:Slobeend weer helemaal krom gelegen hebben om Youp van 't Hek?
Met mij haal je minstens 15 goede posts per seizoen in huis.quote:Op zondag 20 december 2020 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Goede post in VBL @:rellende_rotscholier
Leuke post, maar hij was toch niet als enige die dacht dat Linssen +/-15 doelpunten ging maken?quote:Op zondag 20 december 2020 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met mij haal je minstens 15 goede posts per seizoen in huis.
Ja, ene Immerdebestebob was ook nogal onder de indruk van Linssen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuke post, maar hij was toch niet als enige die dacht dat Linssen +/-15 doelpunten ging maken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof Vitesse vertrek van Linssen op kan vangenDat wordt nog slechter voetbal komend seizoen.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, ene Immerdebestebob was ook nogal onder de indruk van Linssen.
[..]
Unai Arieta voor de vrienden.quote:
Is de nieuwe Carapaz, komend uit de opleidingsploeg van Carapaz, gevonden? Ik sta volledig achter Nixon Rosero.quote:01 Nixon Rosero - - 03:26:19
02 Abel Marcillo - - + 09:08
03 Hugo Chuquizan - - + 09:19
04 Jhony Correa - - + 09:41
05 Stiven Vela - - + 09:42
06 Joel Revelo - - + 09:48
07 Rene Garzon - - + 10:00
08 Kevin Benevides - - + 10:04
09 Luiz Barriga - -
Rare jongens die Zuid-Amerikanen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nixon, goede naam wel.
Over een jaar of 18 breekt de eerste Trump door.
Tijdens de Ronde van Ecuador reden Lenin en Stalin tegen elkaar.quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rare jongens die Zuid-Amerikanen.
Ik ben wel fan van German.quote:Op zondag 20 december 2020 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens de Ronde van Ecuador reden Lenin en Stalin tegen elkaar.
Rommel deed ook mee.
https://nos.nl/video/2361(...)k-van-deze-tijd.htmlquote:Op zondag 20 december 2020 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens de Ronde van Ecuador reden Lenin en Stalin tegen elkaar.
Rommel deed ook mee.
MarcelGOATquote:Op zondag 20 december 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2361(...)k-van-deze-tijd.html
Had toch wel gehoopt dat het langzaam wat beter zou gaan, maar het tegendeel blijkt waar.quote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Duimen voor strengere regels tijdens kerst
Engelse variant vind ik goede aanleiding voor regels zodat ik mijn familie geheel kan vermijden.quote:Op zondag 20 december 2020 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had toch wel gehoopt dat het langzaam wat beter zou gaan, maar het tegendeel blijkt waar.
Ruzie over wie wanneer mag langskomen?quote:Op zondag 20 december 2020 23:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Engelse variant vind ik goede aanleiding voor regels zodat ik mijn familie geheel kan vermijden.
So far enkel gedonder met huidige regels.
Ik verbaas me er toch om... Waar komen al deze besmettingen vandaan? Op een gegeven moment zou je zeggen dat je nog niemand buiten vindt en kan besmetten? Zitten er soms hier en daar mensen op een hoopje in kantoortuinen of aan lopende band?quote:Op zondag 20 december 2020 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had toch wel gehoopt dat het langzaam wat beter zou gaan, maar het tegendeel blijkt waar.
Ja, zeg het maar. Wordt nog een lange winter zo.quote:Op zondag 20 december 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch om... Waar komen al deze besmettingen vandaan? Op een gegeven moment zou je zeggen dat je nog niemand buiten vindt en kan besmetten? Zitten er soms hier en daar mensen op een hoopje in kantoortuinen of aan lopende band?
Bijvoorbeeld. En dat sommige gewoon lekker met hele familie kerst willen vieren.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ruzie over wie wanneer mag langskomen?
Jammer dat ze waarschijnlijk langer nodig zijn dan alleen met kerstquote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Duimen voor strengere regels tijdens kerst
Er werken ontzettend veel mensen in fabrieken. Ook daar komen allerlei mensen van buiten nog (monteurs, chauffeurs). En die mensen in de fabriek hebben vaak nog een gezin met kinderen die naar school gaan en dergelijke.quote:Op zondag 20 december 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch om... Waar komen al deze besmettingen vandaan? Op een gegeven moment zou je zeggen dat je nog niemand buiten vindt en kan besmetten? Zitten er soms hier en daar mensen op een hoopje in kantoortuinen of aan lopende band?
Alsof ik er iets van merk.quote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jammer dat ze waarschijnlijk langer nodig zijn dan alleen met kerst
Dit is de beste korte corner ooit.quote:Op zondag 20 december 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2361(...)k-van-deze-tijd.html
Dat soort mensen moet je naar Urk sturen. Maken we daar vervolgens weer een eiland van.quote:Op zondag 20 december 2020 23:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En dat sommige gewoon lekker met hele familie kerst willen vieren.
Organisator beslistquote:Op zondag 20 december 2020 23:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En dat sommige gewoon lekker met hele familie kerst willen vieren.
Klinkt goedquote:Op zondag 20 december 2020 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je naar Urk sturen. Maken we daar vervolgens weer een eiland van.
Ik zie echt op tegen oud en nieuw. Normaal altijd een toffe dag.quote:Op zondag 20 december 2020 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoop wel dat alle sport 'gewoon' doorgaat. Deze weken zijn al saai genoeg.
Waarom? Willen ze je corona geven?quote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:RR, ik ben tegenwoordig weer welkom met kerst
Eens.quote:Op zondag 20 december 2020 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie echt op tegen oud en nieuw. Normaal altijd een toffe dag.
Is een verdeling gemaaktquote:Op zondag 20 december 2020 23:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom? Willen ze je corona geven?
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat 'men' zich massaal aan de regels gaat houden op Oudjaarsdag.quote:Op zondag 20 december 2020 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie echt op tegen oud en nieuw. Normaal altijd een toffe dag.
Heb uiteindelijk niet echt een sterke relatie gezien tussen het virus en het gedrag van mensen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee joh, half januari gaan we gewoon weer omhoog met de cijfers. Iedereen geschokt natuurlijk....
Je ziet meestal na een week pas effect toch? Afgelopen maandag stond men nog in de rij voor de Ritualsquote:Op zondag 20 december 2020 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je merkt wel dat ze compleet de weg kwijt is.quote:Op maandag 21 december 2020 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat uit PvdD en vervolgens kom je bij Krol en Otten en daar ga je er weer uit; dan kom je op ingenieuze idee om je eigen partij te maken! En dan noem je het: Splinter.
Femke Merel van Kooten-Arissen doet het....
Kerken staan ook wel op dezelfde hoogte als boeren en de monarchie.quote:
Vind jij dat Asscher, Rutte en Hoekstra nog lijsttrekker kunnen zijn?quote:Op maandag 21 december 2020 09:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kerken staan ook wel op dezelfde hoogte als boeren en de monarchie.
Jawel, waarom niet? Of het verstandig is, is een andere vraag. De volledige verantwoordelijkheid dragen en doorgaan als lijsttrekker of de verantwoordelijkheid van je afschuiven; Rutte en Asscher zijn in beide gevallen bijzonder ongeloofwaardig. Die huilie-post van Asscher op Facebook deed me wel gniffelen. Wopke daarentegen kan ook na de affaire vrolijk door met zijn leven, toch?quote:Op maandag 21 december 2020 10:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij dat Asscher, Rutte en Hoekstra nog lijsttrekker kunnen zijn?
Waarom Hoekstra dan wel?quote:Op maandag 21 december 2020 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel, waarom niet? Of het verstandig is, is een andere vraag. De volledige verantwoordelijkheid dragen en doorgaan als lijsttrekker of de verantwoordelijkheid van je afschuiven; Rutte en Asscher zijn in beide gevallen bijzonder ongeloofwaardig. Die huilie-post van Asscher op Facebook deed me wel gniffelen. Wopke daarentegen kan ook na de affaire vrolijk door met zijn leven, toch?
Daar krijg je saai nationalistisch beleid van het CDA gratis bij. Ik overweeg ineens Ouwehand.quote:Op maandag 21 december 2020 10:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen in dit topic aankomende verkiezingen netjes het vakje van Pieter aankruist?
Hoe sympathiek ik sommige ideeen van PvdD vind, komen ze nog altijd over als een one-issue partij. Bij coronadebat laatst eerste interrumptie van Ouwehand haalde ze milieukwesties erbij, stikstof, alles om haar punt te maken. Ver-schrik-ke-lijk.quote:Op maandag 21 december 2020 10:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar krijg je saai nationalistisch beleid van het CDA gratis bij. Ik overweeg ineens Ouwehand.
Is er een denkbaar scenario waarin PvdD gaat meeregeren? Ik denk dat ik op zoek ga naar een enigszins integer persoon bij PvdA of GroenLinksquote:Op maandag 21 december 2020 10:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar krijg je saai nationalistisch beleid van het CDA gratis bij. Ik overweeg ineens Ouwehand.
Wopke kun je zeker luiheid (of zo) verwijten, maar de primaire problemen liggen niet bij hem in dit dossier. De primaire verantwoordelijkheid over de Belastingdienst overigens ook niet. Volgens mij is Wopke altijd behoorlijk kritisch geweest over de Belastingdienst en als minister heb ik er niet veel op aan te merken.quote:Op maandag 21 december 2020 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom Hoekstra dan wel?
[ twitter ]
Ik denk het ook niet. Dan kom je bij Kati Piri Piri uit.quote:Op maandag 21 december 2020 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er een denkbaar scenario waarin PvdD gaat meeregeren? Ik denk dat ik op zoek ga naar een enigszins integer persoon bij PvdA of GroenLinks
Dat probleem heb ik ook wel ja, al is het wel het belangrijkste issue van de toekomst imo. Ouwehand vind ik sterk maar een behoorlijk aantal ideeën vind te eenzijdig.quote:Op maandag 21 december 2020 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe sympathiek ik sommige ideeen van PvdD vind, komen ze nog altijd over als een one-issue partij. Bij coronadebat laatst eerste interrumptie van Ouwehand haalde ze milieukwesties erbij, stikstof, alles om haar punt te maken. Ver-schrik-ke-lijk.
Wat een gezeik van Hugo. Degene voor haar antwoorde Hitler, dus ze dacht (nogal fout) in die richting.quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uit de column van Hugo Borst:
En dan zag ik nog iets anders. In De Slimste Mens maakt een zekere Emma Wortelboer een, vooruit, slimme indruk. De jonge vrouw is echt heel grappig, zelfs Maarten van Rossem schiet in de lach om haar. Die combinatie, slim en geestig, maakt haar geschikt voor tv. Maar dan komt er een vraag die alles in een ander perspectief plaatst. Philip Freriks citeert uit het dagboek van Anne Frank. Hij vraagt Wortelboer wie schreef wat hij net voorlas? Emma Wortelboer flapt het er zo uit: Eva Braun?
Na drie geslaagde uitzendingen ligt overmoed op de loer. Dan antwoord je in plaats van Anne Frank zonder nadenken Eva Braun.
Je droomvrouw is net zo fout over Anne Frank als jij @:Slobeend . Dit kan niet meer mis.
Is dit I&O?quote:Op maandag 21 december 2020 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Wat valt hiervan te maken? Een bak ellende.
Dit was van onze grote vriend Maurice, best wel grote verschillen zo te zien. Bij deze hebben VVD - CDA - D'66 al bijna de helft.quote:Op maandag 21 december 2020 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit I&O?
Je kan beter een gemiddelde gebruiken: https://peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
Wel grappig dat Maurice de Hont niet meer meedoet hier
Splinter lijkt me wel DE partij voor de meeste forumleden in WLR.quote:Op maandag 21 december 2020 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat uit PvdD en vervolgens kom je bij Krol en Otten en daar ga je er weer uit; dan kom je op ingenieuze idee om je eigen partij te maken! En dan noem je het: Splinter.
Femke Merel van Kooten-Arissen doet het....
Ja, dat lijkt het hoogst haalbare vanuit progressief oogpunt. Al botsen Groenlinks en de VVD al heel snel.quote:Op maandag 21 december 2020 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit I&O?
Je kan beter een gemiddelde gebruiken: https://peilingwijzer.tomlouwerse.nl/p/laatste-cijfers.html
Wel grappig dat Maurice de Hont niet meer meedoet hier.
Edit: nog steeds mijn favoriet: VVD (42), D66 (13), GL (12), PvdA (14)=81
Ja die gaan natuurlijk hun beste vriendjes CDA meenemen, waardoor PvdA & GroenLinks uit elkaar kunnen worden gespeeld. Erg jammer.quote:Op maandag 21 december 2020 11:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt het hoogst haalbare vanuit progressief oogpunt. Al botsen Groenlinks en de VVD al heel snel.
CDA is nooit een optiequote:Op maandag 21 december 2020 10:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem aan dat iedereen in dit topic aankomende verkiezingen netjes het vakje van Pieter aankruist?
10 partijen met 10 zetels of minder. VerSplintering is compleet.quote:Op maandag 21 december 2020 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
De opkomst is hier meestal al boven de 80% toch? Dan zal het niet veel uitmaken dat je nu ook per post kan stemmen.quote:Op maandag 21 december 2020 11:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat zou de impact van corona zijn op de verkiezingen? Als stemmen per post plots een mogelijkheid wordt krijg je natuurlijk een veel hogere opkomst en me dunkt dat het vooral laagopgeleiden zijn die normaliter hun democratische plicht niet vervullen.
GL en VVD zie ik nooit gebeuren.quote:Op maandag 21 december 2020 11:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt het hoogst haalbare vanuit progressief oogpunt. Al botsen Groenlinks en de VVD al heel snel.
Is dat niet (deels) het verschil zetels/percentages?quote:Op maandag 21 december 2020 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit was van onze grote vriend Maurice, best wel grote verschillen zo te zien. Bij deze hebben VVD - CDA - D'66 al bijna de helft.
Dan blijven er 4 partijen over om mee samen te werken: D66, CDA, CU en PvdA. De rest is te klein of te verschillend of allebei. Maar PvdA heeft gezegd dat ze alleen meedoen als GroenLinks ook meedoet. Dan blijft alleen de huidige coalitie over. En zonder de VVD kom je nergens.quote:Op maandag 21 december 2020 11:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
GL en VVD zie ik nooit gebeuren.
5% is 7-8 zetels, dat vind ik niks.quote:Op maandag 21 december 2020 12:00 schreef Felagund het volgende:
Kiesdrempel van 5% zoals in Duitsland misschien invoeren? Dan heb je in ieder geval minder van die splinterpartijen.
Huidige coalitie gaat denk ik ook gewoon lekker doorquote:Op maandag 21 december 2020 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan blijven er 4 partijen over om mee samen te werken: D66, CDA, CU en PvdA. De rest is te klein of te verschillend of allebei. Maar PvdA heeft gezegd dat ze alleen meedoen als GroenLinks ook meedoet. Dan blijft alleen de huidige coalitie over. En zonder de VVD kom je nergens.
Leuke verkiezingen zo
5% is hoog, maar een vorm van een kiesdrempel is misschien wel nodig om dit land bestuurbaar te houden. Plus misschien een betere oplossing voor mensen die uit hun partij stappen of gezet worden.quote:Op maandag 21 december 2020 12:00 schreef Felagund het volgende:
Kiesdrempel van 5% zoals in Duitsland misschien invoeren? Dan heb je in ieder geval minder van die splinterpartijen.
Ik zou daar helemaal geen zin in hebben als CU en D66, die krijgen nauwelijks iets gedaanquote:Op maandag 21 december 2020 12:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Huidige coalitie gaat denk ik ook gewoon lekker door
Dat heet je verantwoordelijk pakken in landsbelang.quote:Op maandag 21 december 2020 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou daar helemaal geen zin in hebben als CU en D66, die krijgen nauwelijks iets gedaan
Is inderdaad wel hoog ja, 3 % is 4.5 zetels, dat zou dan misschien beter zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
5% is 7-8 zetels, dat vind ik niks.
Maar misschien is 2 of 3% wel handig, maar kiesdrempels zijn in het algemeen in het voordeel van de grootste partij. Dan maar versplintering.
Jemig PVV nog steeds zo grootquote:Op maandag 21 december 2020 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Liever Bij1 dan DENK.quote:Op maandag 21 december 2020 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
In de laatste gemiddelde peilingen stond DENK op één zeteltje, en ik begin mezelf erop te betrappen dat, puur voor komedie, entertainment en vermaak, ik het toch wel jammer zou vinden als ze zouden verdwijnen. Drie zetels is veel te veel, maar Azarkan zie ik graag behouden blijven voor de Tweede Kamer. Ik ga vaak gestrekt als hij aan het woord is.
Ongekend, wat een ellende. Nederland is een smakeloos én dom land dus blijkbaar.quote:Op maandag 21 december 2020 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig PVV nog steeds zo groot
quote:Op maandag 21 december 2020 10:42 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.facebook.com/(...)561752433912791/?d=n
Kijk nou wat ie doet, kijk nou wat ie doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |