Stop hypnoses!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:01 schreef Steven184 het volgende:
Kansenpareltjes hebben ook een uitje vandaag:
[ twitter ]
Ik eet momenteel een broodje met geprakte ei met maggi en mayo, en ik gelukkig heb ik al mijn smaak en reukvermogen nog.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wordt de zondebok, Asscher of Wonderboy Wiebes?
Het hele kabinet dat nu aftreedt zou wel aardig kut zijnquote:
Hoezo? Dan worden ze demissionair en dat maakt met vier maanden tot de verkiezingen niet heel veel uit. Alleen geen bijzonder grote wetten/beleidswijzigingen meer van het kabinet.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het hele kabinet dat nu aftreedt zou wel aardig kut zijn
Dat is waar. Als er maar geen significante wijzigingen plaatsvinden in het leiderschap in een tijd als dit, niet handig.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoezo? Dan worden ze demissionair en dat maakt met vier maanden tot de verkiezingen niet heel veel uit.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waar. Als er maar geen significante wijzigingen plaatsvinden in het leiderschap in een tijd als dit, niet handig.
Ik vind het fijn weer om in Nederland te wonen, nieuwe baan met uitzicht op een vaste baan (wat niet slecht is in de wetenschap). Dus in het algemeen wel erg positief, al is het inderdaad een rare tijd om ergens nieuw te beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, is ook een tof idee hoor. Heel professioneel opgezet ook met een heuse studio oid. Sowieso doen ze hier redelijk veel met kerst.
[..]
Oef, dat is wel een mindere tijd om te beginnen ja. Ik had laatst ook een kerstlunch met m'n team waarvan ik ruim helft al half jaar uberhaupt ook niet heb gezien online.
Over smaak zou ik dan toch wel twijfelen in dezequote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel een broodje met geprakte ei met maggi en mayo, en ik gelukkig heb ik al mijn smaak en reukvermogen nog.
Je woonde in Noorwegen toch? Beviel het niet daar?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het fijn weer om in Nederland te wonen, nieuwe baan met uitzicht op een vaste baan (wat niet slecht is in de wetenschap). Dus in het algemeen wel erg positief, al is het inderdaad een rare tijd om ergens nieuw te beginnen.
Nog 2 weken tot deze toko failliet gaat en sommigen verlaten het schip al.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:31 schreef Klopkoek het volgende:
Weet je wat, gezien al mijn posts worden verwijderd door de extreem-rechtse moderators (ja, als het op Nederland aan komt is Tijger-m een uit de hoogte doenende rechtse betweter) zien jullie mij niet meer terug.
Moge dit forum snel failliet gaan. Deze broedplaats voor arrogantie en racisme. Nederland gaat kapot.
Wel prettig dat Klopkoek altijd zo genuanceerd is.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nog 2 weken tot deze toko failliet gaat en sommigen verlaten het schip al.
Wat is dit nou voor extreemrechtse opmerking dan.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel prettig dat Klopkoek altijd zo genuanceerd is.
Want in andere landen is het allemaal zoveel beter. In Nederland heb je niets te klagen. (maar dat doen we graag)quote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef hhh38 het volgende:
Rutte mag echt nooit meer zeggen dat we een gaaf land hebben met dat walgelijk slechte crisismanagement rondom corona. Nu ook weer met die vaccins, waarom leren ze niks?
Hoe bedoel je? De Roverheid ontneemt ons ALLES.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want in andere landen is het allemaal zoveel beter. In Nederland heb je niets te klagen. (maar dat doen we graag)
Alles gaat kapot, we mogen helemaal NIETS meer. Elke traditie wordt van ons afgepakt. Lodewijk zag het allemaal al aankomen, het is allemaal de schuld van Mark Rutte. We gaan met zijn allen dood. Het is te laat.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De Roverheid ontneemt ons ALLES.
En als je ook maar een beetje kritiek uit wordt je GEBOEID en in elkaar geslagen door de politie, die staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis straks!quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De Roverheid ontneemt ons ALLES.
*wordquote:Op donderdag 17 december 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als je ook maar een beetje kritiek uit wordt je GEBOEID en in elkaar geslagen door de politie, die staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis straks!
Maak dat die mensen maar wijs.quote:
Dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maak dat die mensen maar wijs.
Morgen komt Allah oogsten wat zijn volgelingen hebben gezaaid. Nou, daar sta je dan met je Wir Schaffen Das stomme Merk0l en ze haten ook al homo's ja dat doen wij ook maar zij doen ergere dingen met homo's en dan heb je ook nog die kloteHugo de Jonge ik kan niet naar hem kijken hoor ik word laaiend als ik hem zie engnek om nog te zwijgen over joris demmink want waarom zou het niet aan joris demmink liggen he PISWOEST word ikquote:Op donderdag 17 december 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alles gaat kapot, we mogen helemaal NIETS meer. Elke traditie wordt van ons afgepakt. Lodewijk zag het allemaal al aankomen, het is allemaal de schuld van Mark Rutte. We gaan met zijn allen dood. Het is te laat.
We kloppen onszelf altijd zo graag op onze schouder dat we zo goed zijn, dan mag de lat ook wel hoog liggen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want in andere landen is het allemaal zoveel beter. In Nederland heb je niets te klagen. (maar dat doen we graag)
Nee mensen die kritiek hebben zijn kansloze tokkies!quote:Op donderdag 17 december 2020 12:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Hugo de Jonge is wel schrijnend incompetent, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Ik zou niet in een ander land willen wonen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kloppen onszelf altijd zo graag op onze schouder dat we zo goed zijn, dan mag de lat ook wel hoog liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |