Is nog niet officieel overleden toch?quote:
Jij was de enige met het juiste motief. Over 5 minuten horen we of hij overleden is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nog niet officieel overleden toch?
Maar dit zal ongetwijfeld jaarlijks wel iemand voorspellen.
Als ik het filmpje zag lijkt het me niet dat ie nog leeft of het gaat overlevenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij was de enige met het juiste motief. Over 5 minuten horen we of hij overleden is.
Kans is klein dat hij 2022 haalt. Maar mogelijk word in de persco zo zijn overlijden al bekend gemaaktquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als ik het filmpje zag lijkt het me niet dat ie nog leeft of het gaat overleven
Hmmm....quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:51 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries-Hoofd gestoten tegen bruggetje tijdens Elfstedentocht
Ah dus het was tóch geen Marokkaan !quote:
Tong80 had hoofd goedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij was de enige met het juiste motief. Over 5 minuten horen we of hij overleden is.
Kastplantje misschien, maar ik geloof niet dat die in leven zal worden gehouden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nog niet officieel overleden toch?
Maar dit zal ongetwijfeld jaarlijks wel iemand voorspellen.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry maar ik vind het een eng topic hoor. voorspellen wie er doodgaat en dan juichen als daadwerkelijk iemand doodgaat
Ja, in deze reeks al jaren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:15 schreef DoubleDip het volgende:
Was Peter R De Vries al voorspeld?
https://nos.nl/l/2389434
Door mij. Niet de reden, wel dat het een hoofdblessure zou zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:15 schreef DoubleDip het volgende:
Was Peter R De Vries al voorspeld?
https://nos.nl/l/2389434
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |