Dat was ETH toch? Het stortte in elkaar voor geen enkele reden en bleef toen maandenlang dood.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja
Ik denk dat we dan een soort zwart gat opentrekken waar het hele crypto-universum in verdwijnt...
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is dit voor onmogelijke hoop stront?
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
TCC heeft een gelimiteerd aantal CAT NFT's uitgegeven die je recht geven op x% van de opbrengst van de oogst.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
digitale vogelflats met vruchtenhagel, leukquote:Op woensdag 16 december 2020 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
$22.166quote:
Een paar pareltjes:quote:Op donderdag 17 december 2020 08:04 schreef Maikuuul het volgende:
Altijd genieten die reacties op nu.nl
Het artikel boeit niet, de reacties
De onkunde, de jaloezie, de verzinsels, de adviezenquote:Op donderdag 17 december 2020 08:13 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Een paar pareltjes:
-------------
Was een bitcoin in 2011 geen eur 1 ongeveer, tja zou een mooie winst geweest zijn, maar ga nog liever in drijfzand staan ; )
-------------
Klinkt als een goed moment om te verkopen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat de koers nog heel veel verder zal stijgen.
-------------
De bitcoin is voor veel mensen te duur om te kopen. Daarentegen zie ik veel potentie in de ripple. Kan wel is flink gaan stijgen.
-------------
Ik ken iemand die heeel erg veel euro’s krijgt voor een deel van de in te wisselen bitcoins....
Alleen de uitbetaling hiervan wordt steeds maar weer uitgesteld...dan is er een bug, dan ligt het weer aan de notarissen of het OM heeft weer vragen, dan weer moeten de banken hun goedkeuring geven.
Waarom duurt dit zo lang allemaal? Om mensen te weerhouden in te stappen?
en dan bij 100k FOMO.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De onkunde, de jaloezie, de verzinsels, de adviezenheerlijk
Nah 25kquote:Op donderdag 17 december 2020 09:04 schreef Dimachaerus het volgende:
binnen enkele dagen 30k denk ik
Daarna snel terug naar 17kquote:Op donderdag 17 december 2020 09:04 schreef Dimachaerus het volgende:
binnen enkele dagen 30k denk ik
quote:
mn bags thoquote:Op donderdag 17 december 2020 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Voordeel voor alts is nu dat elke sat stijging meer waard is in fiat
Game onquote:Op donderdag 17 december 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5
RFI tikte de $2 alweer aan
quote:Op donderdag 17 december 2020 11:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat is slechts +10% vanaf hier he
wel echt bizar hoe groot de absolute stijgingen nu worden
Ah is dit de 2020 versie van wallstreet bonussen?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik denk zodra de Amerikaanse regering weer een stimulus package uitgeeft.
Chinees nieuwjaar schijnt ook altijd goed te zijn voor een pump.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah is dit de 2020 versie van wallstreet bonussen?
quote:Op donderdag 17 december 2020 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah is dit de 2020 versie van wallstreet bonussen?
Mijn seed en Ledger heb ik gescheiden opgeslagen (allebei achter slot en grendel). Bij de Ledger ligt een handleiding voor als mij iets overkomt.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef D. het volgende:
N.a.v. dit topic (WGR / Hoe raken je erfgenamen aan jouw geld in p2p accounts?) vroeg ik me af of jullie iets geregeld hebben voor jullie crypto?
Zou kopenquote:
En dat deed ie iets van 6x ofzoquote:Op woensdag 16 december 2020 20:15 schreef alilami het volgende:
[..]
"Een bitcoin-fan kocht in 2010 twee pizza's met 10.000 bitcoin"
Idd meteen door scrollen voor de reacties.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:04 schreef Maikuuul het volgende:
Altijd genieten die reacties op nu.nl
Het artikel boeit niet, de reacties
Damn, da's bijna $1,5 miljard.quote:
Ik dacht 1 keer? Het was best lastig om iemand te vinden die twee pizza's wilde regelen voor wat bitcoin.quote:
Die hebben we nog flink uitgelachen met z'n allenquote:Op donderdag 17 december 2020 21:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/de(...)n-portugal~a2aa7dc8/
Some people thinkquote:Op vrijdag 18 december 2020 01:42 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Jaaaaahhhaaaahaaajaaajajaja
Familie Taihuttu over een aantal jaar in de Quote 500.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hebben we nog flink uitgelachen met z'n allen
Total marketcapquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:18 schreef Blik het volgende:
ik ken ook mensen die denken dat VET naar 1000 dollar gaat... Hecht ik daar waarde aan, niet echt
Je mag in je handjes klappen als het naar $0.02 gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:18 schreef Blik het volgende:
ik ken ook mensen die denken dat VET naar 1000 dollar gaat... Hecht ik daar waarde aan, niet echt
En als ie naar $0.12 eoy gaat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je mag in je handjes klappen als het naar $0.02 gaat.
Klasse is niet te koop zo blijktquote:
Die coin is dood.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is minder dan 20% stijging...quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
dankje, ik vroeg me al af waar je dat kon zien. geeft toch een stuk vertrouwen voor veel mensen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5 @:Kyran en wie er meer nog in RFI zitten:
RFI Liquidity voor Uniswap is weer gelockt.
Dit was voor 1 maand gedaan om flexibel te blijven en die maand verliep vandaag (RFI bestaat dus ook ongeveer een maand nu) en dat zorgde voor wat onzekerheid (begrijpelijk).
Developer Morpheus heeft het nu in 3 delen van 25% gelockt, dus voor 1, 2 en 3 maanden en daarnaast 25% OTC overgedragen aan Enreach. Dit geeft een stuk meer vertrouwen.
Prijs zit alweer een tijdje om en nabij de $2 dus dat ziet er ook prima uit.
Enreach OTC deal:
https://medium.com/enreach-io/enreach-brokers-otc-for-reflect-finance-liquidity-d03d348621f5
Locks op de blockchain:
https://v2.unicrypt.network/pair/0x4C8341379E95f70c08Defb76C4F9C036525edc30
quote:
Wanneer ben jij te dom geworden om iets te vinden wat je in 2 minuten kan opzoeken?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer heeft VET voor het laatste een stijging van 20% gehad?
Gozert, anderhalve maand geleden stond het nog op 0,0076 cent, nu op 0,014 cent (beiden in euro)quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer heeft VET voor het laatste een stijging van 20% gehad?
Wait, RFI is een maand oud?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5 @:Kyran en wie er meer nog in RFI zitten:
RFI Liquidity voor Uniswap is weer gelockt.
Dit was voor 1 maand gedaan om flexibel te blijven en die maand verliep vandaag (RFI bestaat dus ook ongeveer een maand nu) en dat zorgde voor wat onzekerheid (begrijpelijk).
Developer Morpheus heeft het nu in 3 delen van 25% gelockt, dus voor 1, 2 en 3 maanden en daarnaast 25% OTC overgedragen aan Enreach. Dit geeft een stuk meer vertrouwen.
Prijs zit alweer een tijdje om en nabij de $2 dus dat ziet er ook prima uit.
Enreach OTC deal:
https://medium.com/enreach-io/enreach-brokers-otc-for-reflect-finance-liquidity-d03d348621f5
Locks op de blockchain:
https://v2.unicrypt.network/pair/0x4C8341379E95f70c08Defb76C4F9C036525edc30
jep.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wait, RFI is een maand oud?
https://reflectfinance.medium.com/quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:42 schreef One_conundrum het volgende:
Thanks. dat verklaart waarom ik zo weinig kong vinden.
Waar vind ik de beste uitleg, pls?
https://vechainstats.com/(...)1355cd53c8affc1c4b0/quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Check deze idioot@:onlogisch @:fathank
quote:Total clauses (26.519.302)
Clauses sent
0
Clauses received
26.519.302
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wait, RFI is een maand oud?
bij een bitcoin-automaat. misschien ook bij localbitcoins.comquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:35 schreef D. het volgende:
Kun je ergens met contant geld crypto kopen?
Iemand hier weleens zo’n automaat gebruikt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
bij een bitcoin-automaat. misschien ook bij localbitcoins.com
1000 dollar lijkt me schromelijk overdreven. Maar een dollartje of 5 moet wel lukken over een jaar of 6quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:18 schreef Blik het volgende:
65 biljoen market capquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1000 dollar lijkt me schromelijk overdreven. Maar een dollartje of 5 moet wel lukken over een jaar of 6
als bitcoin op een miljoen staat moet dat makkelijk lukkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1000 dollar lijkt me schromelijk overdreven. Maar een dollartje of 5 moet wel lukken over een jaar of 6
5 dollar is slechts 300 miljard marketcap. Daar is geen 1 miljoen aan bitcoin-waarde voor nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als bitcoin op een miljoen staat moet dat makkelijk lukken
300 miljard mc op basis van de huidige circulerende supply jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 dollar is slechts 300 miljard marketcap. Daar is geen 1 miljoen aan bitcoin-waarde voor nodig.
Hoezo is dat? Hoezo zou de waarde van Vechain niet kunnen stijgen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vechain kan niet echt klimmen op sats dus volledig afhankelijk van bitcoin,
420 blaze it homotjequote:Op zaterdag 19 december 2020 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
300 miljard mc op basis van de huidige circulerende supply ja
420 miljard gezien de totale supply 84 miljard is
vechain kan niet echt klimmen op sats dus volledig afhankelijk van bitcoin,
bitcoin op een miljoen en sats gelijk dan komt vechain op 75 cent
ethereum doet $1.2m aan tx fee per dag
vechainwallmart doet $7k per dag
op $25k wordt de dagelijks gegenereerde vtho geburned
er is dus nog een laaaaaaanggge weg te gaan en vechain zal voorlopig niet op eigen merits dergelijke koerswaardes halen
hooguit in een zieke bullrun ergens in de $ 0.xx
bitcoin op 1 miljoen en zieke vtho burn? dan is 5 dollar zelfs laag
zie de chartsquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo is dat? Hoezo zou de waarde van Vechain niet kunnen stijgen?
Vergeet niet dat Vechain Company ook gewoon coins dumpt om te kunnen opereren, dus je zal die coin nooit boven de 250 sats Max zien komenquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie de charts
in de jarenlange bearmarket nooit echt boven de 75 sats kunnen komen
paar maanden geleden stond hij op 200+ sats nu weer terug gedumped naar de 75 sats range
manipulatie
In het boek Digital Gold: Bitcoin and the Inside Story of the Misfits and Millionaires Trying to Reinvent Money zegt die gast meerdere keren. Ook andere sources zeggen een flink aantal keer.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik dacht 1 keer? Het was best lastig om iemand te vinden die twee pizza's wilde regelen voor wat bitcoin.
Lees hier de oorspronkelijke oproep en hoe dat daarna ging: https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0
Lekker manquote:
Vandaag toch 1 ETH kunnen ophalen, blij dat ik er van af benquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Universa daily volume is 50k. Jokes on you.
Je hebt een private key of seed words nodig. Die heb je bij het aanmaken van je bitcoin wallet ergens moeten opslaan/opschrijven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef Knoopcel het volgende:
Ik heb in 2015 ooit eens 5 van die bitcoins gekocht voor een meijer of 6, maar verder nooit meer wat mee gedaan. Als je dan geen gegevens meer hebt, ben je die zooi dan gewoon kwijt, of kun je dat nog ergens achterhalen?
Ja, die key heb ik nog wel en inderdaad een hele lijst met woorden. Was nog een heel gedoe destijdsquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je hebt een private key of seed words nodig. Die heb je bij het aanmaken van je bitcoin wallet ergens moeten opslaan/opschrijven.
Als je die terug kunt vinden kun je er gewoon bij en anders heb je pech.
Ok nice dan kun je gewoon een wallet applicatie downloaden en restoren met die key of die woorden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Ja, die key heb ik nog wel en inderdaad een hele lijst met woorden. Was nog een heel gedoe destijds
Watte? Respect dat je me wilt helpen, maar na "ok nice" liep ik al vastquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ok nice dan kun je gewoon een wallet applicatie downloaden en restoren met die woorden.
Check bijvoorbeeld dit filmpje:quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:17 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Watte? Respect dat je me wilt helpen, maar na "ok nice" liep ik al vast
Zegt meer over jezelf. Alsof ik via een forum waar ik te traceren ben (of uberhaupt) een ton ga vervreemden.quote:
Nee, dat zit wel goed hoor. Ik heb intussen begrepen dat de waarde al bijna een ton is?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef Gehrman het volgende:
@:Knoopcel nooit je private key of seed words aan iemand anders geven want dan ben je alles kwijt
Mja, dat kan ook zomaar weer dalen tot een paar tientjesquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Nee, dat zit wel goed hoor. Ik heb intussen begrepen dat de waarde al bijna een ton is?
680 euro voor 5 bitcoin ongeveer als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:32 schreef Quotidien het volgende:
Wel knap dat je in 2015 voor 100 euro kon kopen.
Welke exchange? Soms is dit marketmaking, soms zijn het bots, maar als alles transacties in de spread vallen kan het net zo goed zijn dat het volume door de exchange zelf kunstmatig wordt opgepompt.quote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef D. het volgende:
Weer even een vraagje
Er staat in- en verkoop orders open; bijv.:
160
159
157
156
154
142
140
139
136
135
Nu verschijnen er bij trade history orders van bijv. 150. Waar komen deze dan vandaan?
Bilaxy. Dan gooit de exchange er inkooporders in die ze dan weer zelf vullen?quote:Op zondag 20 december 2020 21:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Welke exchange? Soms is dit marketmaking, soms zijn het bots, maar als alles transacties in de spread vallen kan het net zo goed zijn dat het volume door de exchange zelf kunstmatig wordt opgepompt.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef fathank het volgende:
Wanneer ben jij te dom geworden om iets te vinden wat je in 2 minuten kan opzoeken?
Deze man is Bitcoin gewoon aan het shillen.quote:Op maandag 21 december 2020 08:24 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik zou met 130 miljard $ aan vermogen echt maling hebben aan bitcoin koers
Ja inderdaad mensen gaan massaal Bitcoin kopen terwijl ze in de rij staan voor de voedselbonnenquote:Op maandag 21 december 2020 09:50 schreef Gehrman het volgende:
Congress agrees to $900 billion Covid stimulus deal after months of failed negotiations
Moooon
Mensen die het nodig hebben niet. Maar groep mensen die al in aandelen of bitcoin zitten spenderen daar ook een gedeelte van hun stimulus aan. Check r/wallstreetbets maar eens. Retail investeerde massaal na de eerste stimulus via Robinhood in aandelen. Ik betwijfel echter of de groep groot genoeg is om bitcoin te laten moonen.quote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja inderdaad mensen gaan massaal Bitcoin kopen terwijl ze in de rij staan voor de voedselbonnen
quote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja inderdaad mensen gaan massaal Bitcoin kopen terwijl ze in de rij staan voor de voedselbonnen
wie van jullie is vagina.destroy@gmail.com?quote:Op maandag 21 december 2020 12:09 schreef dimmak het volgende:
Iemand al gecheckt of hij slachtoffer is van de Ledger hack? Mijn mailadres is gelukkig alleen maar terug te vinden, maar van een groot gedeelte is er meer informatie te vinden. Gevolg is dat je dus deze mails kunt krijgen. Bij interesse kan ik de link geven zodat je het zelf kunt checken.
[ afbeelding ]
Oei. Mijn e-mailadres uitgelektquote:Op maandag 21 december 2020 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie van jullie is vagina.destroy@gmail.com?
https://we.tl/t-rRqtJ22YxIquote:Op maandag 21 december 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar kan je die lijst checken @:Dimmak ?
quote:Op maandag 21 december 2020 12:22 schreef aTypisch het volgende:
weet je welke bitcoin meme ik echt leuk vind?
HAVE FUN STAYING POOR
ik ga die denk vaker gebruiken
einde bericht
$0.135quote:Op maandag 21 december 2020 09:14 schreef F.Sinatra het volgende:
Bondly blijft rond die 15 cent schommelen. Soms lijkt het er wat te gebeuren maar dan zet het toch niet echt door.
Klopt, er gaat niets boven een paper walletquote:Op maandag 21 december 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Zo zie je maar. Nog een reden om je 23k gewoon op een ouderwets papiertje te bewaren @:fathank
Vorige week zei je dat RFI dood was toen het op $1,05 stond.quote:
Ik weet dat je fan bent van paper wallets, maar hardware wallets zijn niet alleen maar dure gadgets. Deze leak is schandelijk ernstig maar zegt helemaal niets over de veiligheid van hardware wallets an sich.quote:Op maandag 21 december 2020 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, er gaat niets boven een paper wallet![]()
Die Ledger en Trezor rommel is alleen maar uitgevonden om je een te dure gadget aan te smeren.
Ieder z'n hobby. Ik hou het bij papier.quote:Op maandag 21 december 2020 13:02 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik weet dat je fan bent van paper wallets, maar hardware wallets zijn niet alleen maar dure gadgets. Deze leak is schandelijk ernstig maar zegt helemaal niets over de veiligheid van hardware wallets an sich.
Weet niet, alles is wat in het rood vandaag lijkt het.quote:Op maandag 21 december 2020 12:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
$0.135
BTC corrigeert even... Heeft dat te maken met de Ledger hack, of?
Ik denk dat het vooral een persoonlijke voorkeur is.quote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ieder z'n hobby. Ik hou het bij papier.
Ben in 9 jaar in crypto nog niet in een situatie geweest waar een hardware wallet nodig was.
Mss als je veel transacties doet op publieke computers dat het wat toevoegt.
ik sta niet op de lijstquote:Op maandag 21 december 2020 12:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://we.tl/t-rRqtJ22YxI
Ik heb de files zelf gepload bij WeTransfer speciaal voor jullie.
Let op, als je niet direct bij Ledger zelf hebt besteld loop je risico als je 'm in gebruik hebt genomen met de meegeleverde herstel seed (woordenlijst). Het is dan aan te raden de Ledger eerst te resetten zodat je een nieuwe seed krijgt.quote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik sta niet op de lijst
heb via coolblue besteld zag ik
jaquote:Op maandag 21 december 2020 13:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Let op, als je niet direct bij Ledger zelf hebt besteld loop je risico als je 'm in gebruik hebt genomen met de meegeleverde herstel seed (woordenlijst). Het is dan aan te raden de Ledger eerst te resetten zodat je een nieuwe seed krijgt.
Er gaan verhalen rond van supply chain attacks die alvast de herstelzin opslaan van je Ledger. Jij koopt dan deze Ledger en zet je coins erop. De personen die de herstelzinnen alvast opgeslagen hebben checken elke dag even of er al coins opstaan. Zodra dit het geval is, kunnen ze de wallet herstellen met de herstelzin op een andere Ledger en zo je wallet leeg maken.
Oei. Hopelijk staan ze op Vechain om de authenticiteit te waarborgen.quote:Op maandag 21 december 2020 13:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Let op, als je niet direct bij Ledger zelf hebt besteld loop je risico als je 'm in gebruik hebt genomen met de meegeleverde herstel seed (woordenlijst). Het is dan aan te raden de Ledger eerst te resetten zodat je een nieuwe seed krijgt.
Er gaan verhalen rond van supply chain attacks die alvast de herstelzin opslaan van je Ledger. Jij koopt dan deze Ledger en zet je coins erop. De personen die de herstelzinnen alvast opgeslagen hebben checken elke dag even of er al coins opstaan. Zodra dit het geval is, kunnen ze de wallet herstellen met de herstelzin op een andere Ledger en zo je wallet leeg maken.
Lolquote:Op maandag 21 december 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Zo zie je maar. Nog een reden om je 23k gewoon op een ouderwets papiertje te bewaren @:fathank
Heb nog even verder gekeken, een herstelzin wordt normaalgesproken niet meegeleverd, maar er zijn gevallen bekend waarbij er toch een in de verpakking is gekomen, het gaat dan om dit soort scams:quote:Op maandag 21 december 2020 13:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze kan echt rechtstreeks in het rijtje Chinees nieuwjaar en wallstreetbonusquote:Op maandag 21 december 2020 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mensen die het nodig hebben niet. Maar groep mensen die al in aandelen of bitcoin zitten spenderen daar ook een gedeelte van hun stimulus aan. Check r/wallstreetbets maar eens. Retail investeerde massaal na de eerste stimulus via Robinhood in aandelen. Ik betwijfel echter of de groep groot genoeg is om bitcoin te laten moonen.
Ja want Amerikanen zijn nu eenmaal te dom om te poepen.quote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2020 12:09 schreef dimmak het volgende:
Iemand al gecheckt of hij slachtoffer is van de Ledger hack? Mijn mailadres is gelukkig alleen maar terug te vinden, maar van een groot gedeelte is er meer informatie te vinden. Gevolg is dat je dus deze mails kunt krijgen. Bij interesse kan ik de link geven zodat je het zelf kunt checken.
[ afbeelding ]
Voldeed een eenvoudige 'gooi uit ledger nu in de prullenbak en bewaar uw papieren wallet voortaan maar bij uw zus (dit had niet nodig geweest als u in de eerste plaats helemaal geen ledger had aangeschaft) uit veiligheidsoverwegingen', niet?quote:
Ik laat je zus wat anders bewarenquote:Op maandag 21 december 2020 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voldeed een eenvoudige 'gooi uit ledger nu in de prullenbak en bewaar uw papieren wallet voortaan maar bij uw zus (dit had niet nodig geweest als u in de eerste plaats helemaal geen ledger had aangeschaft) uit veiligheidsoverwegingen', niet?
quote:Op maandag 21 december 2020 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik laat je zus wat anders bewaren
Als ze de "$5 wrench" methode toepassen heeft dat ook weinig zin.quote:Op maandag 21 december 2020 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voldeed een eenvoudige 'gooi uit ledger nu in de prullenbak en bewaar uw papieren wallet voortaan maar bij uw zus (dit had niet nodig geweest als u in de eerste plaats helemaal geen ledger had aangeschaft) uit veiligheidsoverwegingen', niet?
je ledger zelf is niet kapot he, je gegevens (waar je woont, je 06) zijn gelektquote:Op maandag 21 december 2020 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het equivalent van een "Ik heb cryptocoins" vlag aan je huis hangen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je ledger zelf is niet kapot he, je gegevens (waar je woont, je 06) zijn gelekt
Exact. Dus je kan maar beter afscheid nemen van je ledger of verhuizen voordat een stel doorgesnoven tokkies aan je deur staan. Je had dus onderaan de streep 'gewoon' je wallet op een papiertje moeten schrijven i.p.v. zo'n ding aanschaffen. Door dat ding liggen je gegevens nu voor het oprapen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je ledger zelf is niet kapot he, je gegevens (waar je woont, je 06) zijn gelekt
quote:
Coldcard aanschaffen en verstoppen en wat BSV kopen om op de Ledger te zetten. Als ze dan langs komen begin je "het ware woord van Satoshi te verkondigen" na het overhandigen van je Ledger en dat je al je bitcoin ingewisseld hebt voor BSV. Dan zijn ze zo weer weg.quote:Op maandag 21 december 2020 14:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze de "$5 wrench" methode toepassen heeft dat ook weinig zin.
Je zou wel kunnen denken aan een 2e wallet aanmaken op de Ledger met een klein bedrag erop. Plausible deniability.
Wat zou jij doen met je helikoptergeld?quote:Op maandag 21 december 2020 14:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Deze kan echt rechtstreeks in het rijtje Chinees nieuwjaar en wallstreetbonus
quote:Op maandag 21 december 2020 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Coldcard aanschaffen en verstoppen en wat BSV kopen om op de Ledger te zetten. Als ze dan langs komen begin je "het ware woord van Satoshi te verkondigen" na het overhandigen van je Ledger en dat je al je bitcoin ingewisseld hebt voor BSV. Dan zijn ze zo weer weg.![]()
VET kopen.quote:Op maandag 21 december 2020 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met je helikoptergeld?
Deze man.quote:Op maandag 21 december 2020 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik laat je zus wat anders bewaren
Gewoon zeggen dat een of andere crimineel ze net voor wasquote:Op maandag 21 december 2020 14:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze de "$5 wrench" methode toepassen heeft dat ook weinig zin.
Je zou wel kunnen denken aan een 2e wallet aanmaken op de Ledger met een klein bedrag erop. Plausible deniability.
Zelfde als een dikke wagen voor de deur of een Rolex om je pols.quote:Op maandag 21 december 2020 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het equivalent van een "Ik heb cryptocoins" vlag aan je huis hangen.
Gelukkig was dat pas slechts enkele maanden geleden al bekend.quote:Op maandag 21 december 2020 12:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
$0.135
BTC corrigeert even... Heeft dat te maken met de Ledger hack, of?
Weet niet of je zo blij zou zijn als jouw adres in die lijst stondquote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfde als een dikke wagen voor de deur of een Rolex om je pols.
Dan hoeven ze je niet eens eerst te mailen maar kunnen ze gelijk aanbellen.
Storm, glas water.
Adres van CZ op straat?quote:Op maandag 21 december 2020 18:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Die hebben cold storage op een Ledger denk ik.
En een nieuw woonadres regelenquote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef Piva het volgende:
Wel handig zo'n ledger hack.
Ipv boating accident kan je nu gewoon een aangeven in n van de tien duizend ledger phising emails te zijn getrapt en je alles bent verloren.![]()
![]()
Dit was die 60 euro compleet waard. Nu alleen nog even een nieuw email aanmaken en telefoonnummer
quote:Op maandag 21 december 2020 18:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Die hebben cold storage op een Ledger denk ik.
En gebruik geen 2FA per SMS als je telefoonnummer op de lijst staat, je bent dan kwetsbaar voor sim-swapping.quote:Op maandag 21 december 2020 20:04 schreef onlogisch het volgende:
Voor de mensen wiens e-mail wel gelekt is :
One thing worth doing tbh if you're on the leaked list - if you use that email address on any exchanges, change it. You can set up alt addresses on Yahoo for instance. You ideally don't want the leaked email address linked to any exchanges you use regularly or people could use the info to try to access your account.
Ik wens ze veel succes met de hidden wallet.quote:Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet of je zo blij zou zijn als jouw adres in die lijst stond
En controleer of je dit emailadres ook niet gebruikte als main account voor je password manager.quote:Op maandag 21 december 2020 20:04 schreef onlogisch het volgende:
Voor de mensen wiens e-mail wel gelekt is :
One thing worth doing tbh if you're on the leaked list - if you use that email address on any exchanges, change it. You can set up alt addresses on Yahoo for instance. You ideally don't want the leaked email address linked to any exchanges you use regularly or people could use the info to try to access your account.
Ja dat ging goed met die Rolexbende. En een auto is weer wat moeilijker te verpatsen. Je kan het wel downplayen, maar als je adres en 06 is die file staan is het gewoon mooi kut.quote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfde als een dikke wagen voor de deur of een Rolex om je pols.
Dan hoeven ze je niet eens eerst te mailen maar kunnen ze gelijk aanbellen.
Storm, glas water.
Ja tuurlijk is het kut, maar ik zou me niet zo druk maken om een scriptkiddy die een mailtje stuurt dat ik moet betalen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja dat ging goed met die Rolexbende. En een auto is weer wat moeilijker te verpatsen. Je kan het wel downplayen, maar als je adres en 06 is die file staan is het gewoon mooi kut.
Gelukkig kon ik alleen een mailalias in de maillist vinden.
Hier had ik tijdens de top van de bull run in dec 2013 mijn fractie van een bitcoin op gezet om mee te traden met 0 ervaring (everyone is a genius in een bull markt). In 2015 werd hun exchange-website overgenomen door de FBI, gelukkig had ik enkele maanden eerder al mijn 0.2 BTC weggehaald, lol.quote:BTC-E: In October 2014, the Bitcoin exchange BTC-E was hacked and 568k accounts were exposed. The data included email and IP addresses, wallet balances and hashed passwords.
Compromised data: Account balances, Email addresses, IP addresses, Passwords, Usernames, Website activity
Hier had ik voor een weekje in nov 2017 mijn nieuwe BTC-aankoop opgeslagen toen ik weer terugkwam naar de cryptomarkt (weer bij de top van de bull run, smh). Deze hack was wel ernstig, vele miljoenen XRP's zijn er toen buitgemaakt door de hackers, hier een topic van de gedupeerden:quote:GateHub: In October 2019, 1.4M accounts from the cryptocurrency wallet service GateHub were posted to a popular hacking forum. GateHub had previously acknowledged a data breach in June, albeit with a smaller number of impacted accounts. Data from the breach included email addresses, mnemonic phrases, encrypted master keys, encrypted recovery keys and passwords stored as bcrypt hashes.
Compromised data: Email addresses, Encrypted keys, Mnemonic phrases, Passwords
Dat telefoontje klinkt meer als een troll actie.quote:
Of het nou trollacties zijn of niet. Dit is natuurlijk 1 grote clusterfuck. Kijk even wat voor onzin je nu allemaal tegenkomt op reddit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat telefoontje klinkt meer als een troll actie.
Er heeft al iemand een mooie site met een kaartje gemaakt: https://fivedollarwrench.comquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Of het nou trollacties zijn of niet. Dit is natuurlijk 1 grote clusterfuck. Kijk even wat voor onzin je nu allemaal tegenkomt op reddit.
The Internetquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er heeft al iemand een mooie site met een kaartje gemaakt: https://fivedollarwrench.com
Oeh eind van de straat vanavond maar ff aanbellen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er heeft al iemand een mooie site met een kaartje gemaakt: https://fivedollarwrench.com
quote:Hey BTC-freak,
Ik weet waar je huis woont.
Als je niet gauw 1 BTC overmaakt, dan kun je op bezoek rekenen van...
de FOK! Knokploeg
Het is erg vervelend als je gegevens gelekt zijn. Werkelijk niemand zit daar op te wachten. Maar er is ook niet direct een man overboord. Denk dat 95% van de pogingen bij een e-mailtje zullen blijven. Daar moet je nooit op reageren. Doe je dat wel dan weten ze dat ze beet hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:25 schreef alilami het volgende:
Bij mij op de hoek heeft iemand een Ledgerwaar kan ik de inhoud zien?
[..]
Dat is wel echt bizar vetquote:
Die leak doet niks af aan de veiligheid van een Ledger zelf.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:46 schreef vigen98 het volgende:
Daarom nooit een Ledger kopen. Paper wallets zijn gewoon the best.
Een hardware wallet biedt alleen wat meer gebruikersgemak als je in het bijzijn van anderen transacties moet doen. Verder is het niet beter/veiliger dan een papiertje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die leak doet niks af aan de veiligheid van een Ledger zelf.Een hardware wallet biedt altijd meer zekerheid, maar zelfs dan moet je nog je seed ergens veilig opslaan. Zelf heb ik mijn seed ergens in een kluis en thuis heb ik mijn ledger voor als ik transacties wil doen. Wel stap ik binnenkort over naar een Coldcard. Ledger als bedrijf is wel klaar nu.
Hoe heb je dit gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij met mijn gegraveerde metaalstripjes.
Op iedere hoek van de straat zit wel een metaalboer die dat soort werk voor je kan doen. Kost je 5 tientjes of zo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar kan je je ledger dan nog wel gebruiken eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hardware wallet biedt alleen wat meer gebruikersgemak als je in het bijzijn van anderen transacties moet doen. Verder is het niet beter/veiliger dan een papiertje.
Een hardware wallet zorgt er niet voor dat je coins veiliger zijn dan wanneer je je phrase gewoon op een papiertje hebt staan. Want als jij een hardware wallet hebt en ik heb jouw recovery phrase kan ik nog steeds bij je coins. Of zie ik iets over het hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lol
wat heeft een hardware wallet met je seeds/keys te maken? of wat doe je nog meer met dat papiertje?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:20 schreef fathank het volgende:
5 tientjes maak ik een seed voor je op 2cm dik staal
En uiteraard verified in de vechain-database
bij een hardware wallet moet je je seed ook gewoon nog apart opslaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hardware wallet zorgt er niet voor dat je coins veiliger zijn dan wanneer je je phrase gewoon op een papiertje hebt staan. Want als jij een hardware wallet hebt en ik heb jouw recovery phrase kan ik nog steeds bij je coins. Of zie ik iets over het hoofd
Sterker nog, doordat de Ledger gegevens nu op straat liggen is het potentieel gevaarlijk om zo'n ding te hebben. Als je je coins gewoon op een papiertje had bewaard had je dit hele gezeik ook niet gehad
Hey dimaquote:TV Saarland is accredited by DAkkS, the national accreditation body for the Federal Republic of Germany. TV Saarland’s blockchain service certification methodology is based on established blockchain service evaluation standards and industry-leading expertise and experience within TV Saarland. This evaluation model and system is held in such high regard that their blockchain certification model has been authorized for use by the Certification and Accreditation Administration of the People’s Republic of China (CNCA) in China.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar kan je je ledger dan nog wel gebruiken eigenlijk? Pas als het bedrijf op de fles gaat voorzie ik problemen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hardware wallet biedt alleen wat meer gebruikersgemak als je in het bijzijn van anderen transacties moet doen. Verder is het niet beter/veiliger dan een papiertje.
Dit dus. Daarnaast heeft Ledger ook nog een 25e woord trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij een hardware wallet moet je je seed ook gewoon nog apart opslaan
je hardware wallet is de vervanger van een andere wallet, niet van je papiertje met een private seed
sowieso een simpel papiertje voor je (spaar)geldzou toch wat zoeken dat tegen zaken als water- en vuurschade kan
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
SEC Charges Ripple and Two Executives with Conducting $1.3 Billion Unregistered Securities Offering
https://www.sec.gov/news/press-release/2020-338
Goed leesvoer voor iedereen met een Ledgerquote:Op woensdag 23 december 2020 08:23 schreef dimmak het volgende:
Daarnaast heeft Ledger ook nog een 25e woord trouwens.
When 2.0 sirquote:
Valt mee toch? Staat 0,01 onder de prijs waar ik op gekocht heb en vrijwel 2/3e van de alts staan nog in het rood.quote:
Ik zag 'm ook net in de grafieken, zag er "groen" uit. Niet in verdiept wat het is maar zal er met de kerst eens naar kijken.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:51 schreef weetjewel5 het volgende:
Zit iemand in Synthetix? gaat wel lekker de laatste dagen moet ik zeggen.
Het is een exchange voor derivaten. Er staan dus tokens op als sGOLD, sUSD, sDEFI etc. die de prijs van die assets volgen, best grappig. En inmiddels al decentraal als ik t goed heb.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook net in de grafieken, zag er "groen" uit. Niet in verdiept wat het is maar zal er met de kerst eens naar kijken.
"Wall Street" (als in de klassieke beurzen) mag wel uitkijken, met de opkomst DeFi kunnen heel wat grote namen het onderspit gaan delven.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Het is een exchange voor derivaten. Er staan dus tokens op als sGOLD, sUSD, sDEFI etc. die de prijs van die assets volgen, best grappig. En inmiddels al decentraal als ik t goed heb.
En de wallstreetbonussen danquote:Op woensdag 23 december 2020 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Wall Street" (als in de klassieke beurzen) mag wel uitkijken, met de opkomst DeFi kunnen heel wat grote namen het onderspit gaan delven.
ligt die bewijslast niet bij die andere coins?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:59 schreef Evenstar het volgende:
Beetje opgeruimd. Kritiek op alle coins mag gewoon, maar hou het een beetje inhoudelijk en probeer iets verder te komen dan "shitcoin" roepen.
Op het moment dat decentrale platforms de handel in aandelen en derivaten op een blockchain kunnen afhandelen tegen veel lagere kosten dan kan dat best concurrentie opleveren toch?quote:
Als je een beetje handig bent, kun je nu al meedoen via zogenaamde pre-ipo contracten: https://np.reddit.com/r/C(...)he_coinbase_pre_ipo/quote:"Coinbase was valued at more than $8 billion in 2018 after a $300 million funding round led by Tiger Global Management. The company, started in 2012, has raised more than $500 million from backers that also include Andreessen Horowitz, Y Combinator and Greylock Partners, according to its website. Coinbase said it has has more than 35 million verified users in more than 100 countries and more than $25 billion in assets on its platform."
hoe koop ik ditquote:Op woensdag 23 december 2020 20:28 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Coinbase gaat naar de beurs in 2021. Naar verwachting tijdens het eerste kwartaal.
[..]
Als je een beetje handig bent, kun je nu al meedoen via zogenaamde pre-ipo contracten: https://np.reddit.com/r/C(...)he_coinbase_pre_ipo/
Deze contracten worden aan het eind van de IPO dag, omgezet in 'tokenized shares' die allemaal 1 op 1 gebacked zijn door de echt aandelen (Nasdaq). Mocht Coinbase om wat voor reden dan ook niet publiek gaan voor 21 juni 2022 (1.5 jaar) dan settlen de contracten voor 32 USD.
De contracten worden aangeboden door CM-Equity en vallen onder Duits toezicht. Zijn qua toezicht dus net zo veilig als Turbo's bijvoorbeeld (alleen hebben geen leverage of stoploss)
Mening:
Ben persoonlijk gn fan van Coinbase, maar om vr de IPO mee te kunnen doen, dat lijkt me een absolute buitenkans. Ik denk dat dit DE IPO van 2021 wordt met enorme hype en buying pressure. Ik zit dus long en ga eruit op de dag van de IPO. Hopelijk enkele honderden procenten hoger.
Bullmarket + IPO + Crypto is veel opwaarts potentieel, imho. (Ik heb overigens al eerder met succes ook AirBNB ingekocht op dat platform, voor de IPO op $75. Was erg gemakkelijk). 60 Miljard is een absurde waardering, maar ik denk dus dat we nog veel hoger gaan openen volgend jaar.
sure, alles op de blocckhain!!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op het moment dat decentrale platforms de handel in aandelen en derivaten op een blockchain kunnen afhandelen tegen veel lagere kosten dan kan dat best concurrentie opleveren toch?
Even die links volgen. En eruit, omdat Coinbase langetermijn geen goede investering is en zeker niet op deze waardering. Beste profit maak je door er voor de IPO in te gaan en op de IPO spike te lappen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe koop ik dit
en waarom eruit op de dag van IPO
"In the event that Coinbase does not publicly list by June 1, 2022, CBSE balances will cash-expire to US$ 32, in line with an 8 billion dollar valuation."quote:Op woensdag 23 december 2020 20:28 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Coinbase gaat naar de beurs in 2021. Naar verwachting tijdens het eerste kwartaal.
[..]
Als je een beetje handig bent, kun je nu al meedoen via zogenaamde pre-ipo contracten: https://np.reddit.com/r/C(...)he_coinbase_pre_ipo/
Deze contracten worden aan het eind van de IPO dag, omgezet in 'tokenized shares' die allemaal 1 op 1 gebacked zijn door de echt aandelen (Nasdaq). Mocht Coinbase om wat voor reden dan ook niet publiek gaan voor 21 juni 2022 (1.5 jaar) dan settlen de contracten voor 32 USD.
De contracten worden aangeboden door CM-Equity en vallen onder Duits toezicht. Zijn qua toezicht dus net zo veilig als Turbo's bijvoorbeeld (alleen hebben geen leverage of stoploss)
Mening:
Ben persoonlijk gn fan van Coinbase, maar om vr de IPO mee te kunnen doen, dat lijkt me een absolute buitenkans. Ik denk dat dit DE IPO van 2021 wordt met enorme hype en buying pressure. Ik zit dus long en ga eruit op de dag van de IPO. Hopelijk enkele honderden procenten hoger.
Bullmarket + IPO + Crypto is veel opwaarts potentieel, imho. (Ik heb overigens al eerder met succes ook AirBNB ingekocht op dat platform, voor de IPO op $75. Was erg gemakkelijk). 60 Miljard is een absurde waardering, maar ik denk dus dat we nog veel hoger gaan openen volgend jaar.
Maar staat nu al op 238:$ https://ftx.com/trade/CBSE/USDquote:Op woensdag 23 december 2020 20:28 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
[..]
Dus een downside risk van pak 'm beet 86,5%, nog vr de beursgang. Deze FOMO laat ik voorbijgaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef Plots het volgende:
[..]
Maar staat nu al op 238:$ https://ftx.com/trade/CBSE/USD
Nul zorgen hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt mee toch? Staat 0,01 onder de prijs waar ik op gekocht heb en vrijwel 2/3e van de alts staan nog in het rood.
Bondly is een multi-platform project (o.a. Ethereum, Cardano, Binance, Polkadot, Trustchain, DOS Network, Kusama) en dat neemt tijd. Ik ben er nu ingestapt omdat de coins nog heel goedkoop zijn. Instappen als iets al duur is vind ik dan wat minder geniaal want dan is de kans dat het nog flink omhoog gaat niet zo groot
1 listing op een fatsoenlijke exchange en ze gaan van $5,5 miljoen marketcap naar $20 of mss zelfs $50 miljoen.
Dat kan ik natuurlijk niet beloven maar de potentie is er.
Mocht je geen vertrouwen in het project hebben, dan is verkopen altijd een optie. Het is het niet waard om in de zorgen te zitten.
Je zou ook eens kunnen rondkijken in de Telegram groep ( https://t.me/bondlyfinance ) en de Twitch streams van Brandon kijken. Het is een hele positieve, leuke club iig.
komt omdat bitcoin ook niet in de categorie van dat andere spul hoortquote:Op donderdag 24 december 2020 07:05 schreef dimmak het volgende:
Normaal gesproken zou BTC ook mee zak gegaan zijn, maar BTC geeft geen neuk meer om alts.
Jaaaaaaaaaa feestennnnquote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef Blik het volgende:
UNIVERSAJAJAJAJA!!!!
m00n!
Merry Christmas
Mijn avond eten...quote:Op woensdag 23 december 2020 20:27 schreef alilami het volgende:
De Amerikaanse elite wil voorkomen dat Brad Garlinghouse rijker wordt dan Bezos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |