Ik zet nu meteen na het naar bed brengen van kind Wii Fit aan. Zo'n routine helpt mij. En dan heb ik daarna ook nog tijd om te bankhangen (waarbij ik met mezelf afgesproken heb dat ik niet mag snaaien).quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Barreltje het volgende:
Thuis sporten is hier ook nog niet ingesleten.. al 1 keer yoga gedaan.. iets met ruggengraat![]()
You go woman!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:12 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben onder de 100 kilo!![]()
Lijstje:
L: slawraps met roomkaas en kipfilet en een bakje kwark
T: Appel met cottage cheese pindakaas dip
D: Meloensalade met witte kaas, paprika en komkommer en een broodje ernaast.
T: Bakje watermeloen
Ik kan het merken ook aan mijn kledingquote:
Die bevestiging is ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan het merken ook aan mijn kleding
Haha ja inderdaad!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die bevestiging is ook altijd leuk.
Mooie mijlpaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:12 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben onder de 100 kilo!![]()
Lijstje:
L: slawraps met roomkaas en kipfilet en een bakje kwark
T: Appel met cottage cheese pindakaas dip
D: Meloensalade met witte kaas, paprika en komkommer en een broodje ernaast.
T: Bakje watermeloen
Hele mooie mijlpaal. Lekker bezigquote:
Dank je! Is een hele poos geleden dat ik maar 2 cijfers zag op de weegschaalquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Mooie mijlpaalgefeliciteerd, goed bezig!
Dank je!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:06 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hele mooie mijlpaal. Lekker bezig
Lijstje:
O: Kwark, mango
L: pannekoek met eiwitpoeder
B: uur wandelen
T: kwark
D: beenham, pofaardappel en boontjes
T: maiswafels
Ja maar eind maart moet ik mijn trouwjurk afpassen, dan wil ik nog wat kwijt zijn 😅 ik ga niet als een malle nog 5 kg afvallen, maar 1 of 2 zou mooi zijn ...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
Ach ja, het hoeft toch ook niet snel. Het is er ook niet snel aangekomen, denk ik altijd maar.
O - Kwark met lijnzaad en pompoenpitten
T - Kiwi
L - Broccoli, ikeagroenteballetjes en ikeaardappel/broccoligratindingen
D - Kvarg, blauwe bessen en twee volkoren boterhammen met philadelphia en komkommer
Wat is een iets gedetailleerder recept van je T? Ik heb namelijk alles in huis en klinkt heel goed !quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:39 schreef VitaBella het volgende:
Er kwam bij mijn lijstje nog:
T: een boterham met boterhamworst
D: volkoren penne met spinazie ricotta saus, courgette en spinazie
T: appel uit de oven met kaneel, rozijnen, Alpro natural en een beetje stroop
quote:
Als het maar naar beneden gaat toch? Dat is het belangrijkste!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef MeisPluis het volgende:
Gefeliciteerd!
Hier heb ik echt de hele dag honger, ik word er gek van ... dus maar een extra tussendoortje gepakt.
Morgen proberen dat te voorkomen, maar wil hardlopen dus de vraag is of dat lukt 😁
Ach, de weegschaal gaat gestaag naar beneden (niet in zo’n grote stappen als sommigen hier) dus het zal wel goed zijn!
Zeg datquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:00 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]___!!1!!
Dat gaat sneller en makkelijker dat gezegd
Ik kan prima 3 kg in een maand aankomen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
Ach ja, het hoeft toch ook niet snel. Het is er ook niet snel aangekomen, denk ik altijd maar.
Yup, dit!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:38 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik kan prima 3 kg in een maand aankomen hoor
Pindakaasfrostingquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:16 schreef minilot het volgende:
Yup, dit!Makkie.
Avondwandeling duurde maar anderhalf uur wegens zere kleine teen van mijn meewandelende zwager, maar alsnog dertigduizend stappen vandaag, dus ik keur het goed qua beweging
Van de pindakaasfrosting afblijven is overigens allerminst gelukt. Zelfdiscipline nog ietwat in decembermodus
Wow, goed bezig!quote:
Waar at jij het op?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PindakaasfrostingIk dacht dat ik dat niet lekker zou vinden, maar 2020 proved me wrong.
Deze taart! (niet op klikken indien enorme behoefte aan taart)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sorry lees hem nu pas, komtie!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:40 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Wat is een iets gedetailleerder recept van je T? Ik heb namelijk alles in huis en klinkt heel goed !
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze taart! (niet op klikken indien enorme behoefte aan taart)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ziet er wel heel goed uit
[..]
Deze taart! (niet op klikken indien enorme behoefte aan taart)Oeh die ziet er erg lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
[..]
Deze taart! (niet op klikken indien enorme behoefte aan taart)En hoeveel kcal is dit monster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendin heeft sindskort een of ander (bodemloze) cheesecakerecept gevonden, en ik weet niet hoe het kan, maar zo'n 1/8e taartpunt is maar 175 kcal ofzo en hij is superlekker en er zitten ook extra veel eiwitten in, en het vult als een malle
ze heeft hem al in een speculaas- en koffiesmaak-variant gemaakt, en as we speak is nu een chocoladevariant aan het maken(en geloof dat aardbei, vanille etc ook nog een keer in de planning staat
indien interesse kan ik wel eens een fotootje posten en haar het recept vragen...It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Oeh graag! Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
En hoeveel kcal is dit monster?
Mijn vriendin heeft sindskort een of ander (bodemloze) cheesecakerecept gevonden, en ik weet niet hoe het kan, maar zo'n 1/8e taartpunt is maar 175 kcal ofzo en hij is superlekker en er zitten ook extra veel eiwitten in, en het vult als een malle
ze heeft hem al in een speculaas- en koffiesmaak-variant gemaakt, en as we speak is nu een chocoladevariant aan het maken(en geloof dat aardbei, vanille etc ook nog een keer in de planning staat
indien interesse kan ik wel eens een fotootje posten en haar het recept vragen...
Check!quote:
Ziet er goed uit! Dank voor het delen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:15 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Check!
[ afbeelding ]
iig een fotootje.
https://www.zonder-fratse(...)ruidnotencheesecake/
Dit is het recept wat ze heeft gebruikt, maar natuurlijk niet met wat kleine aanpassingen (zo is ze nu eenmaal)
- de kruidnoten dan weggelaten omdat het dan wel snel gaat tellen qua calorieën. Maar zonder is het door de speculaaskruiden nog steeds superlekker!)
- ze gebruikt de zuivelspread van de AH omdat die betere macro's heeft en minder kcal
- geen steviala maar 150 gr sukrin gold
Voor de koffievariant:
- de speculaaskruiden vervangen door 30 gr oploskoffie
Het is dan ook absoluut geen dieet-taartquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:03 schreef LuNaTiC het volgende:
En hoeveel kcal is dit monster?
indien interesse kan ik wel eens een fotootje posten en haar het recept vragen...
Ja die kwark en zuivelspread denk ik dan, ik heb er ook geen verstand vanquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is dan ook absoluut geen dieet-taartDe peanutbutterfrosting bestaat alleen al uit pindakaas, boter en poedersuiker. En dan de chocoladecake nog en de oreo's
![]()
Wat gebruikt ze als cheese dan? Kwark?
Deal!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:44 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN jij bakt, ik help je mee opeten
Dank! Ga ik morgen eens proberen!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:08 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Sorry lees hem nu pas, komtie!
Appel uithollen (ik heb een appelboor gebruikt) bestrooien met kaneel en vullen met rozijnen (dit kan ook als ie uit de oven komt), klein beetje honing of stroop eroverheen.
25/30 min op 180 graden in de oven. Toen ie eruit kwam Alpro erover geschept, nog wat rozijnen, kaneel en stroop/honing er overheen. Was echt lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |