SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ja, is een marker.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Haar eerste dart is standaard in de 5?
Erg jammer dat je de dart niet mag werpen met je voet, kutsport.quote:
Dat ging over de 1-1 van Ashtonquote:
Keurig van Ashton.quote:
En dan vinden ze bij PSV die goal van Malen heel watquote:
Maar wij zijn nu het kutpubliek.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Zou het wel oprecht leuk vinden als een vrouw van een willekeurige darter weet te winnen zonder dat kutpubliek
Gelukkig welquote:Op woensdag 16 december 2020 21:14 schreef F.Sinatra het volgende:
THERE IS ONLY OOOOOONE LISA ASHTON
Ik mag hopen dat ze daar niet te veel van onder de indruk zijnquote:
Ik niet. Dat zou mijn 3-1 voorspelling tegenwerken.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Zou het wel oprecht leuk vinden als een vrouw van een willekeurige darter weet te winnen zonder dat kutpubliek
Ik zal vast ook wel Hunt hebben voorspeldquote:Op woensdag 16 december 2020 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Dat zou mijn 3-1 voorspelling tegenwerken.
Nu Utrecht en Sociedad nog een goaltje.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
(Jacco is heel erg kaal trouwens, ondanks dat zijn profielfoto anders doet vermoeden)
Barney kende z'n tegenstander niet eens en ging op z'n bekquote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]ze kent 3/4 van de spelers op het WK niet eens
Krijg je als je een Krook bent.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
(Jacco is heel erg kaal trouwens, ondanks dat zijn profielfoto anders doet vermoeden)
Hij kende Darin Young welquote:Op woensdag 16 december 2020 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney kende z'n tegenstander niet eens en ging op z'n bek
Zitten ook wel wat jaartjes tussen.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Altijd tegen hem.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney kende z'n tegenstander niet eens en ging op z'n bek
Sjak doet alles stiekem.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er nog geen nieuwe bittergarnituurfoto uit?
Staan wel wat meer centjes op het spel.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is onder deze omstandigheden ook een vloertoernooi
Hoezo jammer? Wat is er mis met Hunt dan?quote:
Met de grote zaal, de caller, de camera's, de interviews en de ponden die op het spel staan toch niet helemaal.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is onder deze omstandigheden ook een vloertoernooi
Wat is er mis met Ashton?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Wat is er mis met Hunt dan?
Ik ben tegen seksisme.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ashton?
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ashton?
quote:
Ashton is gewoon degelijk niveau, maar niks bijzonders. Typisch iemand die e 1 a 2 rondjes kan winnen. Categorie Richardson, North, Edgar.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashton vind ik wel een mooie speelster. Doet al jaren mee met PDC-circuit. Wint haar potjes wel eens. Toch wat anders dan Hedman die je verder nooit ziet of Sherrock met hele hype eromheen
quote:
Ik mag dus niet voor 1 van de 2 zijn?quote:
Ja okay, voor deze keer mag het.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag dus niet voor 1 van de 2 zijn?
Wrightquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongons, links of rechts?
[ afbeelding ]
102 om 95, och..quote:Op woensdag 16 december 2020 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit is denk ik de beste partij tot nu toe
Toch treurig dat je dan vaak opeens een verliezer hebt die 75% van andere R1 potten had gewonnenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit is denk ik de beste partij tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wanneer komt Griezmann met het bericht dat hij vanaf nu door het leven gaat als Antoinette?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongons, links of rechts?
[ afbeelding ]
Ze is een beetje te degelijk in niveau. Sherrock heeft mooiere uitschieters naar boven, echt een podiumspeelster (vergelijkbaar met een vdBergh/Humphries maar dan minder goed). Het is voor Ashton wel genoeg om op een uitstekend niveau mee te draaienquote:Op woensdag 16 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashton vind ik wel een mooie speelster. Doet al jaren mee met PDC-circuit. Wint haar potjes wel eens. Toch wat anders dan Hedman die je verder nooit ziet of Sherrock met hele hype eromheen
Ja het zou gek zijn als alle potten hetzelfde niveau hebbenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch treurig dat je dan vaak opeens een verliezer hebt die 75% van andere R1 potten had gewonnen
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Mee eens.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch treurig dat je dan vaak opeens een verliezer hebt die 75% van andere R1 potten had gewonnen
Zekerquote:Op woensdag 16 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is echt meer dan prima voor deze ronde
Sonaldo*quote:
De Zwaan tegen Cross. Kist tegen MVGquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gejinxtquote:Op woensdag 16 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is echt meer dan prima voor deze ronde
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het zou gek zijn als alle potten hetzelfde niveau hebben
Frank zou wel willen climaxen over Ashton heenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
Zjak zou Ashton wel een hoogtepunt willen bezorgen
Lisa voor de cumbekquote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Frank zou wel willen climaxen over Ashton heen
Hoezo dan?quote:
Had ze dit tegen Dekker niet ook? Briljant begin en toen 3x niksquote:Op woensdag 16 december 2020 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jammer. Ashton is gewend op vrouwen WK's met zo'n gemiddelde na 2 sets klaar te zijn.
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Had ze dit tegen Dekker niet ook? Briljant begin en toen 3x niks
Ja, Sherrock is veel constanterquote:Op woensdag 16 december 2020 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Had ze dit tegen Dekker niet ook? Briljant begin en toen 3x niks
Muah binnen een pot danquote:Op woensdag 16 december 2020 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, Sherrock is veel constanter
Sharrock heeft vooral veel vieze finishesquote:Op woensdag 16 december 2020 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, Sherrock is veel constanter
Verschil is er wel tussen set 1 en 2 95 gemiddeld gooien en daarna 75 gemiddeld gooienquote:
Zo zag Sharrock er ook wel uit jaquote:Op woensdag 16 december 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze 127 had Sherrock bijvoorbeeld uitgegooid. Stukje mentale klap
Och..quote:Op woensdag 16 december 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis ook allemaal niet meer in de buurt van een triple bij Ashton.
Welkom Griftequote:Op woensdag 16 december 2020 21:47 schreef Grifte het volgende:
Mooi moment om thuis van werk te komen. Hup Ashton
Ja ineens trekt het weer wat aan.quote:
Dat wordt een complete meltdown hier zoquote:
Goal Frenkie trouwens, helemaal beschamend voor Sociedadquote:Op woensdag 16 december 2020 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt een complete meltdown hier zo
Ik ga ervoor zitten
Dat wil wat zeggenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Goal Frenkie trouwens, helemaal beschamend voor Sociedad
PSV speelt alleen maar uitwedstrijden volgens ingewijden.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce PSV-Ajax in de loting dan.
Ik voorzie een rant over Nederlandse pers met hun lofuitingen voor ONZE Frenkiequote:Op woensdag 16 december 2020 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt een complete meltdown hier zo
Ik ga ervoor zitten
Nouja hij heeft nog steeds het voordeeltje.quote:
Dit is ook nog niet over.quote:
Niet onverdiend, helaas.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Goal Frenkie trouwens, helemaal beschamend voor Sociedad
Users die snel op de kast zittenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Davy na 3 zinnetjes alweer boos gekregen.
Zelfspotquote:Op woensdag 16 december 2020 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Users die snel op de kast zitten.
Zijn er ook users die in de kast zitten?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Users die snel op de kast zitten.
Jezus.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk kan De Dikke van Darte hem opbeuren.
Toch handig zo'n kringloop.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk kan De Dikke van Darte hem opbeuren.
Eerste setje aan 108, dat dan weer welquote:Op woensdag 16 december 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Hunt is het vleesgeworden grijze gebied. Zwitserland. De vierde man. Saaiheid. Geen kastanjes uit het vuur halen, uberhaupt niets doen. Gooi een steen naar zijn hoofd en hij reageert niet.
Natuurlijk, ze worden niet duidelijker dan ditquote:
Type Ian White dusquote:Op woensdag 16 december 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Hunt is het vleesgeworden grijze gebied. Zwitserland. De vierde man. Saaiheid. Geen kastanjes uit het vuur halen, uberhaupt niets doen. Gooi een steen naar zijn hoofd en hij reageert niet.
Nou zegquote:Op woensdag 16 december 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste setje aan 108, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |