Maar doe je ook mee in de app?quote:
Heb je uitgenodigd!quote:Op maandag 21 december 2020 21:35 schreef lylastich het volgende:
DM gestuurd, ik ga het ook weer proberen
Ik kijk heel moltalk nooit maar hoopte echt op hem.quote:
Er vanuit gaande dat je op je mobiel zit: rechtsboven op je username klikken, dan verschijnt er een knopje met ‘DM’quote:Op woensdag 23 december 2020 07:00 schreef Cirilico het volgende:
Ik kan weer eens het dm knopje niet vinden.
Gaarne ontvang ik ene uitnodiging onder mijn username.
Tnx. De tekst verscheen wel inderdaad, maar klikken lukte evengoed niet. XDquote:Op woensdag 23 december 2020 10:21 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je op je mobiel zit: rechtsboven op je username klikken, dan verschijnt er een knopje met ‘DM’
Als je op dm klikt en je hebt geen of al gelezen berichten hebt verschijnt er een vraagteken op je ui....die kun je dan wel aanklikkenquote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Tnx. De tekst verscheen wel inderdaad, maar klikken lukte evengoed niet. XD
Heb 't inmiddels gevonden via desktopversie.
Ik denk omdat je precies op het moment dat ik op 'uitnodigen' klikte je je username had veranderd ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:moira
Ik krijg de uitnodiging niet te zien in de app
Ik heb hem geaccepteerdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk omdat je precies op het moment dat ik op 'uitnodigen' klikte je je username had veranderd ofzoMaar nu kon ik je vinden onder ESF1Gamer dus als het goed is heb je 'm nu sowieso!
Oe! Ik wil ook weer meespelen!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:46 schreef Moira het volgende:
Iedereen weer toegevoegd!
Als iedereen geaccepteerd heeft hebben we nu in totaal 50 deelnemers.
Da's echt ruim de helft minder dan voorgaande seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |