SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:17 schreef Slobeend het volgende:
De ene dartende Australiër ziet er nog pauperiger uit dan de ander.
Het leger des heils in Australië deelt iedereen pijltjes uitquote:
zonde. Hier zag hij er veel meer als een Überduitser uit.quote:
39quote:
hey stijnquote:Op woensdag 16 december 2020 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
I prefer not to speak, if i speak.. i'm in big trouble.
Dit is gewoon het ultieme dartslichaam.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:18 schreef Tagliano het volgende:
Dit is ook zo'n pens die lekker een beetje meeschudt bij bewegingen
Pics?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Wacht, het was zijn chick. Die was viesdik.
Picsquote:Op woensdag 16 december 2020 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Wacht, het was zijn chick. Die was viesdik.
Leuk toch, zo’n oude video van vGerwen?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
zonde. Hier zag hij er veel meer als een Überduitser uit.
Morgenquote:
Wat had je dan tegen hem?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
Hopp staat goed te speren met prachtige pijltjes. Dat ik heb getypt dat ik hem graag zag verliezen.
Vervelende hype.quote:
quote:
Niet echt. Arteta z'n schuld niet. Hier gaat iedereen mee falen.quote:
Hopp is een lieve jongen, waarom deed je dat?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
Hopp staat goed te speren met prachtige pijltjes. Dat ik heb getypt dat ik hem graag zag verliezen.
Dit viel mij even op.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, laten we doen alsof de rest wel normaal is.
Inderdaad, Hopp is een prima speler. Veel leuker dan die andere Duitse darters.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
Niet gehypnotiseerd zijn door de Arische ogen van Kurzquote:Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, Hopp is een prima speler. Veel leuker dan die andere Duitse darters.
Does it mathers?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mathers staat elke leg op Mathers afstand
Ik was Kurz vergeten, sorryquote:Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet gehypnotiseerd zijn door de Arische ogen van Kurz.
En unterbuchner dan? Edit: die heeft geen blauwe ogenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was Kurz vergeten, sorry
The Cube heb je ook nogquote:Op woensdag 16 december 2020 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was Kurz vergeten, sorry
Is dat zo?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar dien je toch kaal voor te zijn?
En Ajax-Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar om Liv-Tot Barca-Sociedad en Nap-Int tegelijkertijd te plannen, en ook nog darts🥴.
En dan ook nog Ajax - Utrecht!quote:Op woensdag 16 december 2020 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar om Liv-Tot Barca-Sociedad en Nap-Int tegelijkertijd te plannen, en ook nog darts🥴.
Die doet niet echt meer mee helaas.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
The Cube heb je ook nog
Nee ik zie haren uit z'n nek komen.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij zie je een extra speklaag.
Toen had je ook nog de vreselijke David Pallett-hype.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die doet niet echt meer mee helaas.
Jammer want the Cube was wel echt heel leuk. Heeft twee goede sets in zijn leven gegooid.
De nieuwe Duitse Coatquote:Op woensdag 16 december 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Hopp dreigt een gigantisch kaal hoofd te krijgen.
Ik ben een hele grote fan van David Pallett, dat je het maar weet.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen had je ook nog de vreselijke David Pallett-hype.
Eerst waren het de fietsen, nu dit weerquote:Op woensdag 16 december 2020 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee! De 6 is verdwenen van het bord
Tijd om Jorrit Hendrix te bellen.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
De Duitse Noppert.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Het is pas speeldag 2. Geef ze nog wat tijdquote:Op woensdag 16 december 2020 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een grap die er niet uitkomt.
Ik ben een loser. Ik zal mezelf voor altijd haten.quote:
Daar hadden ook een paar mensen last van in het Promessteektopic.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een grap die er niet uitkomt.
Dat 'oplettende kijkers' opmerkten dat de 16 de 6 mist.quote:
Maar ben je ook beter dan poepzor?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk niet dat ik het veel minder zou doen dan Mathers
Nee ik kan er helemaal niks van.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ben je ook beter dan poepzor?
Waar is die Cadby eigenlijk?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hadden beter Kyle Anderson of Cadby kunnen hebben dan Mathers.
Yannick is dit met mij eens
Tokkie zijn in Australië.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is die Cadby eigenlijk?
Whitlock Schindler madhouse genotquote:Op woensdag 16 december 2020 19:36 schreef Szura het volgende:
Dit is Anderson-Artut niveau qua dubbels
In de cel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo, hij pakt flink uit met die actie.quote:
Zijn leven is aardig kaputskiquote:Op woensdag 16 december 2020 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.barney-darts.com/mondkapje-barney-army.html
Hier worden de vrouwtjes wel geil van denk ik.
quote:Voordelen van Barney Darts
A Real darts experience
Ik denk niet dat dat ooit nog goed gaat komen.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij zijn belofte inlossen?
Kelderklasse genotquote:
Mooi, ik vond hem een paar jaar geleden al een erg irritante klootzak.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat ooit nog goed gaat komen.
Daar houdt het publiek van deze zender vanquote:Op woensdag 16 december 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Witchville 3,8/10 op IMDB![]()
Ze weten wel de goede films aan te kopen bij RTL hè.
Tokkies leggen toch geen 40 piek neer voor dit meesterwerk?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Staat ie ook al op feesboek? @:wimderon
Dit gaat een hoop mooie tokkiefoto's opleveren.
Het prachtige Almere City.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ twitter ]
Yannick heeft een zware sportsdag.
Het verhaal er om heen is best triest. Zijn vrouw heeft hem een beetje belazerdquote:Op woensdag 16 december 2020 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, ik vond hem een paar jaar geleden al een erg irritante klootzak.
Hij had een prachtig godstalent. Eeuwig zonde dat het er nooit helemaal uit kan gaan komenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verhaal er om heen is best triest. Zijn vrouw heeft hem een beetje belazerd
Maar hoe dan? Gewoon vreemdgegaan?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verhaal er om heen is best triest. Zijn vrouw heeft hem een beetje belazerd
Hoi Zjakquote:Op woensdag 16 december 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had een prachtig godstalent. Eeuwig zonde dat het er nooit helemaal uit kan gaan komen.
Een verstandig mens ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tokkies leggen toch geen 40 piek neer voor dit meesterwerk?
Ja, erg jammer. Had gewoon in de top 5 van de wereld moeten staan nu.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had een prachtig godstalent. Eeuwig zonde dat het er nooit helemaal uit kan gaan komen.
Nooit trouwen JR.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Gewoon vreemdgegaan?
Als ik het goed had van hem gescheiden en al zijn geld afgenomen waardoor hij nu compleet blut is.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Platt is zelfs een 100% Engelsman.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien dat ze van Engelse gevangenen afstammen.
Dat heeft hij dan niet zo slim geregeld.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik het goed had van hem gescheiden en al zijn geld afgenomen waardoor hij nu compleet blut is.
Morgenmiddag is de moeilijkste sessie om te voorspellenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:47 schreef Szura het volgende:
Dit worden de makkelijkst verdiende punten voor pick ‘m
Door de trillende kin van Engel Gabriël.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet gehypnotiseerd zijn door de Arische ogen van Kurz.
Ik ga als een trein, 3x 3-0 dan.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:47 schreef Szura het volgende:
Dit worden de makkelijkst verdiende punten voor pick ‘m
Op ieder potje past een deksel ouwe reusquote:Op woensdag 16 december 2020 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al goed op weg richting die doelstelling.
Nee, is gewoon een contract dat je geld kost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
Kolere ons aller Ajax fansScherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kolere ons aller Ajax fansUUUUUUUUU @PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hateboer is een waardeloze debielquote:Op woensdag 16 december 2020 19:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Hans Hateboer veroorzaakt een penel allen. En Morata is viesmad.
Kolere ons aller Ajax fansWaar moet ik naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de kutschimmel geweest ja?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi maar op Twitter. @:mani89
Moet weer viral gaan.
Jazekerquote:Op woensdag 16 december 2020 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is de kutschimmel geweest ja?
Die voeren ook een hoop wanbeleid daar zeg.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:50 schreef Szura het volgende:
Schalke op weg naar de 28e wedstrijd op rij zonder zege
Zeah Zêkahquote:Op woensdag 16 december 2020 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is de kutschimmel geweest ja?
@JR-Style-93quote:Op woensdag 16 december 2020 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi maar op Twitter. @:mani89
Moet weer viral gaan.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik het goed had van hem gescheiden en al zijn geld afgenomen waardoor hij nu compleet blut is.
Hopp moet hierna weer tegen een vreselijk vervelend cynisch mannetjequote:Op woensdag 16 december 2020 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die Mathers een vreselijk vervelend cynisch mannetje. Blij dat dat afgelopen is nu
Die 2e screenshot was pijnlijk om te lezen. 20 regels achter elkaar zonder leestekensquote:Op woensdag 16 december 2020 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Barcelona snoeihard verliest.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
Straks lekker kijken hoe Imanol rondjes rent om de altijd irritante R. Koeman.
Die eerste las prima weg vond je?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die 2e screenshot was pijnlijk om te lezen. 20 regels achter elkaar zonder leestekens
Het was nog lang onrustig op het kamp..quote:Op woensdag 16 december 2020 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan mijn tv splitten in twee schermenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:57 schreef Szura het volgende:
Mooi
Tv: darts
iPad: Ajax
iPhone: toch maar Barca zien falen dan
Ook niet, maar in ieder geval wel zinnen gemaakt met puntenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die eerste las prima weg vond je?
Van wanneer is dit?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker. Ben benieuwd naar het boek.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die eerste las prima weg vond je?
Zijn schrijfstijl leest niet echt prettig weg.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karin Krappen.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:59 schreef F.Sinatra het volgende:
Stond zij in de playboy?
Of was dat Mieke?
Mieke Bambi de Boer.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:59 schreef F.Sinatra het volgende:
Stond zij in de playboy?
Of was dat Mieke?
Hoe verhoudt zich dit tot vorig jaar?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
PT23 Steve Beaton 84,14
Q Niels Zonneveld 83,37
Q Gordon Mathers 81,03
Q Amit Gilitwala 80,48
Ik ken hem niet maar hij is de favorietquote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar hij is de favoriet
Ik vind King erg vervelend tijdens wedstrijden maar buiten potjes hoor ik hem graag.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hopp moet hierna weer tegen een vreselijk vervelend cynisch mannetje
Kan hem nie vinde nie.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Staat ie ook al op feesboek? @:wimderon
Dit gaat een hoop mooie tokkiefoto's opleveren.
Waarom is hij boos?quote:
Had zo een broer van Mikkie kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
De saaie dikke linkshander Bailey.
Bert van Marwijk zat ooit bij de NOS het WK te analyseren zonder dat hij iets gekeken hadquote:
VAN MJIN BLASTINGCENTENN!!!!!1!1!quote:Op woensdag 16 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Bert van Marwijk zat ooit bij de NOS het WK te analyseren zonder dat hij iets gekeken had
Ik schaterquote:Op woensdag 16 december 2020 20:04 schreef Coco het volgende:
Hopelijk rydt hij over die baileys heen
Verdient hij meer mee dan jij en ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Bert van Marwijk zat ooit bij de NOS het WK te analyseren zonder dat hij iets gekeken had
Niet zo zeuren maat ik vind persoonlijk zijn schrijfstijl echt prima te doen omdat hij gelijk to the point komt ik vind het persoonlijk f****** k** voor hem dat hij dit heeft doorgemaakt . en dat zijn leven nu zo is !!quote:Op woensdag 16 december 2020 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn schrijfstijl leest niet echt prettig weg.
Whyquote:Op woensdag 16 december 2020 20:05 schreef Coco het volgende:
Er zijn wat users mad in het KNVB beker topic.
Nu krijgt hij terroristengeld, in de regio van @DeeBeequote:Op woensdag 16 december 2020 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdient hij meer mee dan jij en ik.
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verdient hij meer mee dan jij en ik.
We krijgen straks een vrouwquote:Op woensdag 16 december 2020 20:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Komen er ook nog leuke wedstrijden?
Geen sympathieke clubquote:Op woensdag 16 december 2020 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV heeft een schwalbe nodig om op voorsprong te komen tegen de Graafschap.
Heeft al twee jaar terug eens meegedaan en kansloos verloren van Steve ''als het draait'' Lennon.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:06 schreef Mani89 het volgende:
1 pijl en ik weet gelijk dat Bailer er geen hol van kan, trage linkshandige aidsworp.
Maar eentje hequote:
Had je twee jaar geleden al kunnen wetenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:06 schreef Mani89 het volgende:
1 pijl en ik weet gelijk dat Bailey er geen hol van kan, trage linkshandige aidsworp.
PSV'ers zeker, die zijn altijd mad.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:05 schreef Coco het volgende:
Er zijn wat users mad in het KNVB beker topic.
Omdat ie een homo is.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom moet bij Mathers steeds zijn voornaam genoemd worden
Cadby genotquote:Op woensdag 16 december 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er komt dit jaar een hele vracht teringzooi uit Australië zeg.
Gelukkig hebben we Whitlock en Heta nog
Abo nemenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik doneer trouwens graag 5 euro aan FOK als die tyfusadvertenties verdwijnen
Dan kun je een abo nemen en die ads weghalenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen adblock hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik als ik de afschriften van de nieuwe servers te zien krijg.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Firefox op mijn mobiel hep wel adblock bij mij.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op mijn mobiel is dat wat lastiger
FEE / Hoe ziet jouw "kerstborrel" eruit?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik als ik de afschriften van de nieuwe servers te zien krijg.
O jaquote:Op woensdag 16 december 2020 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je een abo nemen en die ads weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |