Sure, welkom bij de clubquote:Op woensdag 16 december 2020 20:04 schreef okselzweet het volgende:
Heyyyy, sorry voor de offtopic, maar ik zou ook graag een mention willen krijgen in het vervolgBij voorbaat dank!
Als je een TR zet dan kunnen we dat beter zienquote:Op woensdag 16 december 2020 20:28 schreef Scheepskok het volgende:
Kan er alsjeblieft wat meer geschoond worden? Ik heb het over Mikeytt en Jameshond
Heb het genoteerd in onze agenda voor de eerstvolgende wekelijkse teamoverleg.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:44 schreef Maanvis het volgende:
Niet elk Maanvistopique hoeft dicht he!!!
Wanneer is die?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb het genoteerd in onze agenda voor de eerstvolgende wekelijkse teamoverleg.
wanneer krijgt @Corona nou eens eindelijk een ban op dit forum zeg sjongejongequote:Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan even duren i.v.m. corona.
Plompzakken is lekkerquote:
Leonos is al een tijd opgegeven.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:12 schreef jameshond7 het volgende:
Kan hier iets aan gedaan worden?
[..]
Ribje aan de toekomstige nabstaandenquote:Op donderdag 17 december 2020 17:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leonos is al een tijd opgegeven.
Wat zijn dit nou voor vervuilende one liners!!quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Dan kijk je toch niet, het is zo simpel.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 18 december 2020 18:39 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor vervuilende one liners!!
@:Haags kan er ook wat van!
Terechte kl8!quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
KLB / Hete pepers in mijn yeux
Foutje zeker dat je er meteen slotje op gooide. xD
Haha oeps ja had een meltdownquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
KLB / Hete pepers in mijn yeux
Foutje zeker dat je er meteen slotje op gooide. xD
Vervelendquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:39 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor vervuilende one liners!!
@:Haags kan er ook wat van!
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dan kun je hem ook weer open doen toch![]()
Persoonlijk vind ik dit een vervelende beweging waarbij de moderatie er steeds meer vooral op uit lijkt de users te cyber bullyen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:yvonne @:danny @:murp @:iedereen Wat vinden jullie hier nou van!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |