JA WAAR IS KLB DAN NOG VOOR ALS IK HIER AL NIET EENS OVER MAG PRATEN!?!?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Dan kijk je toch niet, het is zo simpel.
Rustig maarquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
JA WAAR IS KLB DAN NOG VOOR ALS IK HIER AL NIET EENS OVER MAG PRATEN!?!?
Tevens wordt die oogaids je door de strot geduwd op bepaalde zenders. Zeker rond kerst en oud&nieuw.
FB is verderopquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Tevens wordt die oogaids je door de strot geduwd op bepaalde zenders. Zeker rond kerst en oud&nieuw.
Van bepaalde mods kun je enkel dooddoeners verwachten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Dan kijk je toch niet, het is zo simpel.
Je zapt voorbij en je bent er vanaf.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:34 schreef Solotovski het volgende:
Zou nog liever sterven dan Friends kijken
Joey mijn heldquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:37 schreef Haags het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het leuk vond.
Kapot hard gelachen om Joey en zijn Franse les.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:37 schreef Haags het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het leuk vond.
Kapot hard gelachen om Joey en zijn Franse les.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |