Niet verrassend. Ik snap niet hoe Hugo het zo lang volhoud.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-wacht-met-prikken
We gaan later prikken want de GGD heeft geen mensen, locaties of ICT gereed.
Ik zal mijn mening even samenvatten: Hugo, houdoe, bedankt en niet tot ziens.
De GGD is nog druk met mensen opleiden, locaties inrichten en een IT systeem. Zijn half januari gereed.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kan het artikel niet lezen, wat staat er als reden? Dat is voor de inentingen van zorgmedewerkers? GGD gaf vorige week nog aan klaar te zijn, locaties en mensen waren 'niet het complexe' werd volgens mij gezegd?
BNW is elders.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij steunt viruswaanzin achter de schermen. Bagatelliseer het niet zo.
Maar bij de laatste briefing zeiden ze dat het in het begin helemaal niet via de GGD ging. Dat gaat pas gebeuren bij de massa vaccinatie.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
Hoe kan dat met de jaarlijkse griepprik altijd goed gaan, zou je zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
Dat gaat via de huisarts.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Hoe kan dat met de jaarlijkse griepprik altijd goed gaan, zou je zeggen.
Ja, maar dat is dus omgegooid ivm distributieproblematiek.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar bij de laatste briefing zeiden ze dat het in het begin helemaal niet via de GGD ging. Dat gaat pas gebeuren bij de massa vaccinatie.
Ok, vreemd want de laatste briefing zeiden ze dat Pfizer via de ziekenhuizen gingen vanwege de opslag van min 80 graden. Modena gaat naar de verzorgingstehuizen wat min 40 graden opslag is en hun hebben beide de tijdelijk opslag daarvoor. Maar ik heb geen Telegraaf dus kan het artikel niet lezen.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus omgegooid ivm distributieproblematiek.
Hugo heeft inderdaad weinig goeds gegaan deze crisis. Totaal niet de juiste man, op de juiste plek.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ok, vreemd want de laatste briefing zeiden ze dat Pfizer via de ziekenhuizen gingen vanwege de opslag van min 80 graden. Modena gaat naar de verzorgingstehuizen wat min 40 graden opslag is en hun hebben beide de tijdelijk opslag daarvoor. Maar ik heb geen Telegraaf dus kan het artikel niet lezen.
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-wacht-met-prikkenquote:Gaat Nederland nu al dit jaar starten met vaccineren?
De GGD’s zeggen van niet. En in hun dertig centrale priklocaties zal het programma van start gaan. Ze verwachten dat ze pas in de loop van januari kunnen beginnen met 225.000 mensen te prikken. Zo liggen er uitdagingen in het opleiden en werven van personeel, in het inrichten van de locaties en het gereedmaken van de ict.
Vreemd want wat ik al zie in het begin zou het niet via hun gaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van de GGD ook geen hoge hoed op. Mss moeten daar eens wat koppen rollen, mensen aanstellen die wél van aanpakken weten.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:17 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hugo heeft inderdaad weinig goeds gegaan deze crisis. Totaal niet de juiste man, op de juiste plek.
Voorspelling? Pas februari eerste zorgmedewerkers die geprikt gaan worden. Bij hugo zijn beloftes moet je altijd 4 tot 6 weken achter aan plakken.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Je loopt achterquote:Op woensdag 16 december 2020 21:19 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Vreemd want wat ik al zie in het begin zou het niet via hun gaan.
Dan kan hij wat mij betreft direct aftreden.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Voorspelling? Pas februari eerste zorgmedewerkers die geprikt gaan worden. Bij hugo zijn beloftes moet je altijd 4 tot 6 weken achter aan plakken.
Mijn vader heeft er 30 jaar gewerkt bij de ggd. Wat hij me allemaal wist te vertellen over de mexicaanse griep hoe het daar ging....niet normaal.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb van de GGD ook geen hoge hoed op. Mss moeten daar eens wat koppen rollen, mensen aanstellen die wél van aanpakken weten.
Het probleem is dat “de GGD” niet bestaat. We hebben er 25. En dat werkt top in normale tijden. Maar nu niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb van de GGD ook geen hoge hoed op. Mss moeten daar eens wat koppen rollen, mensen aanstellen die wél van aanpakken weten.
Dat weet ik en daar hadden ze het over in de laatste briefing. Daarom hadden ze ook gekozen om Pfizer via de ziekenhuizen te doen en Modena in verzorgingstehuizen omdat hun wel die opslag kunnen leveren. Maar het kan zijn dat ik iets gemist na die tijd. Dat de GGD niet klaar is voor massa vaccinatie was al bekent en daar hoopte ze ook voor dat daar betere vaccins voor zouden komen (lees opslag).quote:Op woensdag 16 december 2020 21:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je loopt achter![]()
Probleem is dat deze vaccins heel koud bewaart moeten worden en lastig om te pakken zijn naar kleinere hoeveelheden. Dus moeten mensen naar het vaccin ipv het vaccin naar de mensen.
Yep. Dat er een vaccin zou komen is een van de weinig zekerheidjes in deze crisis. En dan krijg je dit.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:23 schreef Kyran het volgende:
Zucht, je verwacht het niet!
In maart was al bekend dat vaccinerenbde oplossing zou zijn. Negen maanden later is men niet klaar om, zodra een vaccin beschikaar is, die ook daadwerkelijk meteen in te zetten.
Dit komt wel met stip binnen op nummer één hoor.
Eh, trein de National Guard is nu net niet nationaal, maar alleen per staat georganiseerdquote:Op woensdag 16 december 2020 21:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat “de GGD” niet bestaat. We hebben er 25. En dat werkt top in normale tijden. Maar nu niet.
Ik vind dan ook dat er voor een volgende pandemie een crisisstructuur moet komen waarbij je de GGD naar landelijk haalt. Beetje a la national guard in de VS.
Heb je een bron? Want dit is niet hebt beeld zoals dat al enkele weken in de media verschijnt.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:24 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat weet ik en daar hadden ze het over in de laatste briefing. Daarom hadden ze ook gekozen om Pfizer via de ziekenhuizen te doen en Modena in verzorgingstehuizen omdat hun wel die opslag kunnen leveren. Maar het kan zijn dat ik iets gemist na die tijd. Dat de GGD niet klaar is voor massa vaccinatie was al bekent en daar hoopte ze ook voor dat daar betere vaccins voor zouden komen (lees opslag).
quote:Op woensdag 16 december 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je een bron? Want dit is niet hebt beeld zoals dat al enkele weken in de media verschijnt.
De briefing die ze gaven aan de 2de kamer.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je een bron? Want dit is niet hebt beeld zoals dat al enkele weken in de media verschijnt.
Dat weet ik. Maar die kunnen in crisistijd wel gefederaliseerd worden. Zie: https://en.wikipedia.org/(...)l_Guard#Federal_duty Dan vallen ze onder bevel van de president.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, trein de National Guard is nu net niet nationaal, maar alleen per staat georganiseerd
Het blijkt dat deze mensen met een nieuwe variant van het virus zijn geïnfecteerd. De nieuwe mutatie zorgt ervoor dat mensen weer uit de dood opstaan. Hopelijk heb je genoeg eten in huis, want de zombie-apocalyps is aanstaande.quote:
Zelfs de Belgen gaan straks eerder beginnen dan wijquote:Op woensdag 16 december 2020 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Echt ongelooflijk dat we weer achter de feiten aanlopen. Bij iets waarvoor je maanden aan voorbereidingstijd hebt gehad.
Duitsland en Frankrijk geven aan dit jaar nog te beginnen. Voor Nederland is 4 januari toch wel veel te ambitieus.
Hugo de Jonge neem ik het nog niet eens kwalijk. Die man is duidelijk overwerkt/oververmoeid. Blijkbaar krijgt hij onvoldoende goede ondersteuning vanuit zijn ambtenarij en/of de inrichting van het Nederlandse zorgstelsel is gewoon niet geschikt om directief van boven snel dingen te regelen.
Die is al geweest in Denemarken, daar zijn nertsen die begraven waren weer boven gekomenquote:Op woensdag 16 december 2020 21:28 schreef Viltje het volgende:
[..]
Het blijkt dat deze mensen met een nieuwe variant van het virus zijn geïnfecteerd. De nieuwe mutatie zorgt ervoor dat mensen weer uit de dood opstaan. Hopelijk heb je genoeg eten in huis, want de zombie-apocalyps is aanstaande.
Klopt maar dat kwam door gasvorming uit het massagraf.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die is al geweest in Denemarken, daar zijn nertsen die begraven waren weer boven gekomen
En het is ook al een hele tijd bekend dat er aan het eind van dit jaar- als alles mee zat- een vaccin beschikbaar zou zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Yep. Dat er een vaccin zou komen is een van de weinig zekerheidjes in deze crisis. En dan krijg je dit.
Gaf hij ook nog aan waar het dan op vast zit?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sprak vanochtend nog met iemand die zich ook bezig houdt met het vaccineren via GGD. Tijdelijk ingevlogen om dat op gang te helpen.
Die gaan op 4 januari niet beginnen hoor. Dat wordt medio januari op zijn vroegst. Een exacte datum kon niet gegeven worden, want dan krijg je wat er nu dus gaande is met die uitspraken van Hugo.
Die worden ook moe van al die mooie (en niet na te komen) woorden van Hugo.
Geen enkel excuus te bedenken. Ze hadden in maart al moeten beginnen. Echt niet te geloven dit.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En het is ook al een hele tijd bekend dat er aan het eind van dit jaar- als alles mee zat- een vaccin beschikbaar zou zijn.
Onvoorstelbaar dat je dan niet ruim op tijd al voorbereid bent maar gewoon afwacht tot de laatste dag...
Pff dat meen je nietquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sprak vanochtend nog met iemand die zich ook bezig houdt met het vaccineren via GGD. Tijdelijk ingevlogen om dat op gang te helpen.
Die gaan op 4 januari niet beginnen hoor. Dat wordt medio januari op zijn vroegst. Een exacte datum kon niet gegeven worden, want dan krijg je wat er nu dus gaande is met die uitspraken van Hugo.
Die worden ook moe van al die mooie (en niet na te komen) woorden van Hugo.
Ja online een schaar kopen voor 1 euro en dan nog 3,95 verzendkosten betalen zeker. Doet geen hond natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ooit gehoord van lenen bij een buur of vriend? Gewoon zwaar terecht dat al die winkels dicht blijven.
Ja weet ik, maar het is toch veel leuker om dat te zien als opstaan uit de dood?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt maar dat kwam door gasvorming uit het massagraf.
Dat klopt, ach wil je meteen de anatomisch les van een potvis weten dan moet is zoeken naar het openen van een rottende potvis. (niet geschikt voor mensen met een zwakke maag want de ingewanden komen naar buiten.)quote:Op woensdag 16 december 2020 21:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is toch veel leuker om dat te zien als opstaan uit de dood?
Dat willen ze je laten geloven ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Om even on topic te blijven: Mission Impossible 8: Revenge of the zombie mink. Waar Tom Cruise opgekauwd wordt door een zombie nerts.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat willen ze je laten geloven ja.
Zombie nertsen
Te huur voor Halloween 2021?quote:Op woensdag 16 december 2020 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat willen ze je laten geloven ja.
Zombie nertsen
Ook een woord waarvan je nooit had gedacht dat je hem zou gebruiken: Nertsenmassagrafquote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nouja het is ook niet dat ze niets doen. Integendeel. Het is gewoon een hele organisatie en waar dat dan precies mis gaat is mij ook niet bekend.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gaf hij ook nog aan waar het dan op vast zit?
Ze hebben toch niet in december bedacht dat er ook mensen nodig zijn om die prikjes te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |