Monaquote:Op woensdag 16 december 2020 20:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat een flauwe reactie dit van Mona Keijzer:
[..]
Dit is wel een mooi stukje, zou dat smsje snel gepubliceerd worden denk je?
[..]
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kijk, dat is een aanname die je doet
Zo ver is het dus gekomen. Mensen die bang zijn om te testen. Er zijn zoveel ergere diagnoses. Elk relativeringsvermogen is verdwenen, we zitten allemaal met oogkleppen op in de coronatunnel.quote:
plusje, je hebt ook gelijkquote:Op woensdag 16 december 2020 20:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zo ver is het dus gekomen. Mensen die bang zijn om te testen. Er zijn zoveel ergere diagnoses. Elk relativeringsvermogen is verdwenen, we zitten allemaal met oogkleppen op in de coronatunnel.
Ja of mensen zien er gewoon tegenop om met een wattenstaaf oraal aangerand te worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zo ver is het dus gekomen. Mensen die bang zijn om te testen. Er zijn zoveel ergere diagnoses. Elk relativeringsvermogen is verdwenen, we zitten allemaal met oogkleppen op in de coronatunnel.
Hij steunt viruswaanzin achter de schermen. Bagatelliseer het niet zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:48 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Dat gedoe met complotdenkers, Lange Frans en die andere rapper wordt zo ontzettend opgeblazen. Daar is helemaal niks mee gebeurd, ze zijn alleen in gesprek gegaan, meer niet. En ja, Baudet is tegen de lockdown, net zoals die demonstranten dus natuurlijk gaat hij dan ook op een podium staan, niks mis mee.
Ook is Baudet helemaal geen antisemiet, wat een onzin.
effect van de mondkapjes en het sluiten van de horecaquote:Op woensdag 16 december 2020 20:46 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij vandaag de eerste keer dat echt het hele kaartje donkerblauw is op het dashboard van de rijksoverheid
[ afbeelding ]
Ooit gehoord van lenen bij een buur of vriend? Gewoon zwaar terecht dat al die winkels dicht blijven.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:19 schreef macca728 het volgende:
nou HEMA en Co toch dicht.
Zeker bang voor negatieve reacties.
Al vind ik ze best essentieel hoor, waar moet je nu een schaar kopen of iets dergelijks, dingen die je gewoon nodig heb.
Hoe verrassendquote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nd-wacht-met-prikken
We gaan later prikken want de GGD heeft geen mensen, locaties of ICT gereed.
Ik zal mijn mening even samenvatten: Hugo, houdoe, bedankt en niet tot ziens.
Op internet bestellenquote:Op woensdag 16 december 2020 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ooit gehoord van lenen bij een buur of vriend? Gewoon zwaar terecht dat al die winkels dicht blijven.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
Scheuren, snijden met een mes, lenen bij je buren, wachten tot 20 januari...quote:Op woensdag 16 december 2020 20:19 schreef macca728 het volgende:
Al vind ik ze best essentieel hoor, waar moet je nu een schaar kopen of iets dergelijks, dingen die je gewoon nodig heb.
Die zijn weer tot leven gekomen.quote:
Dat is wat te nuanceren wanneer je je realiseert dat ze GEEN prullaria (ver)kochten maar eetwaren/schoonmaak middelen e.d. Niet essentiėle waren werden net als in onze omringende landen, keurig afgedekt. De rest is reutelen uit een onderbroek.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En gooi daar nog dat Hema/Wibra /Action debacle er achteraan
Albert. Bol.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:19 schreef macca728 het volgende:
nou HEMA en Co toch dicht.
Zeker bang voor negatieve reacties.
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wil je mensen verbieden om een huishouden met anderen te vormen?
Kan het artikel niet lezen, wat staat er als reden? Dat is voor de inentingen van zorgmedewerkers? GGD gaf vorige week nog aan klaar te zijn, locaties en mensen waren 'niet het complexe' werd volgens mij gezegd?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:58 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |