Voor dat wattenstaafje of voor het testresultaat?quote:
Waar kan jij het nou hebben opgelopen? Je zit toch permanent in strikte zelfverklaarde lockdown?quote:
moest eenmaal niezen na het avondetenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Waar kan jij het nou hebben opgelopen? Je zit toch permanent in strikte zelfverklaarde lockdown?
Die huisgenoten lopen het logischerwijs ook weer ergens buitenshuis op hèquote:Op woensdag 16 december 2020 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn ontzettend goed bezig om het aandeel 15-20% te minimeren. Houden we nog 80% over, vreemd dat de besmettingen niet stoppen zeg.
Wil je mensen verbieden om een huishouden met anderen te vormen?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn ontzettend goed bezig om het aandeel 15-20% te minimeren. Houden we nog 80% over, vreemd dat de besmettingen niet stoppen zeg.
Ai, eenmaal, na het eten, ja.. Dan heb je waarschijnlijk de ernstigste mutatie te pakken. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
moest eenmaal niezen na het avondeten
Heel wat personen hebben geen idee waar ze besmet raakten, dus ik neem aan dat de percentages enkel gevallen betreffen waar men wel een vermoeden had. Als ik de percentages optel krijg ik 102.3, meer dan door afrondingsfouten verklaard kan worden; blijkbaar kon men meerdere lokaties opgeven.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]
Een vraag komt meestal wel voort uit een aanname.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een aanname doe je als je iets stelt op basis van iets wat je niet zeker weet. Ik stel een vraag, dat is dus geen aanname
Dat gedoe met complotdenkers, Lange Frans en die andere rapper wordt zo ontzettend opgeblazen. Daar is helemaal niks mee gebeurd, ze zijn alleen in gesprek gegaan, meer niet. En ja, Baudet is tegen de lockdown, net zoals die demonstranten dus natuurlijk gaat hij dan ook op een podium staan, niks mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Baudet/FvD is gruwelijk door het ijs gezakt. Hij heeft echt keihard zijn eigen ruiten ingegooid door in te zetten op complotidioten a la Lange Frans e.d. en het nazistische/antisemitische gedachtengoed van hem en de zijnen.
Veel meer dan wat zeteltjes gaat ie niet krijgen.
Teveel peper.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nou nog 2 keer niezen en het wordt morgen mooi weerquote:Op woensdag 16 december 2020 19:39 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe lang de lockdown duurt, wanneer de lockdown te lang duurt dan zijn mensen het zat en willen ze eruit. De ondernemers (horeca en MKB) is hij al kwijt, het zou raar/tegenstrijdig zijn dat die nog op hem stemmen. Op de manier hoe hij hen in hun ondergoed zet... Maar natuurlijk gaan de verkiezingen dan uitgesteld worden onder het mom van "het risico is gewoon te groot", dat komt hem dan beter uit.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze in maart gaan presteren.
Voor sommige users hier kwam dat gerollebol binnen FvD prima uit.
Niet dat ik een FvD aanhanger ben (op het moment zou ik niet weten van wie ik wel aanhanger moet zijn, nu mijn immer geliefde VVD mij gruwelijk in de kou laat staan sinds afgelopen april).
Maar het zou mij niet verbazen als de FvD flinke winst gaat pakken.
Als er verkiezingen komen ...
Mijn onderbuikgevoel zegt dat er iets gevonden gaat worden waardoor dat 'verschoven' gaat worden (lees: dat zou Rutte verdomde goed uit komen)
Opgeblazen of niet, hij heeft zich wel ingelaten met dat soort lieden en dat stoot toch (potentiële) kiezers af.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:48 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Dat gedoe met complotdenkers, Lange Frans en die andere rapper wordt zo ontzettend opgeblazen. Daar is helemaal niks mee gebeurd, ze zijn alleen in gesprek gegaan, meer niet. En ja, Baudet is tegen de lockdown, net zoals die demonstranten dus natuurlijk gaat hij dan ook op een podium staan, niks mis mee.
Ook is Baudet helemaal geen antisemiet, wat een onzin.
Vriendelijk verzoek om voor politiek geneuzel gewoon het POL-subforum te gebruiken (en voor die andere klapjosti's gewoon BNW)quote:Op woensdag 16 december 2020 19:48 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Dat gedoe met complotdenkers, Lange Frans en die andere rapper wordt zo ontzettend opgeblazen. Daar is helemaal niks mee gebeurd, ze zijn alleen in gesprek gegaan, meer niet. En ja, Baudet is tegen de lockdown, net zoals die demonstranten dus natuurlijk gaat hij dan ook op een podium staan, niks mis mee.
Ook is Baudet helemaal geen antisemiet, wat een onzin.
Hoe bedoel je. Van de overheid die de regels verkeert uitlegt en dat ondernemers daardoor wel door gaan met ondernemen?quote:Op woensdag 16 december 2020 19:58 schreef Randier het volgende:
Lees net over de Hema, Wibra en Action. 2020 is wel echt het jaar van de schofterigheid he?
Kijk, dat is een aanname die je doetquote:Op woensdag 16 december 2020 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een vraag komt meestal wel voort uit een aanname.
Wat een flauwe reactie dit van Mona Keijzer:quote:Op woensdag 16 december 2020 20:12 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ken-aan-winkels.html
Goh. Mona weer.
Dit is wel een mooi stukje, zou dat smsje snel gepubliceerd worden denk je?quote:"Wat je zag is dat winkels in praktijk de randen hebben opgezocht. Ze dachten slim te zijn, terwijl ze eigenlijk verstandig hadden moeten zijn. " Want het is volgens haar "echt niet zo dat we op het ministerie kijken of iets wat haaks staat op het beleid, namelijk de besmettingen omlaag krijgen, toch wel kan."
quote:Winkelketens reageren verbaasd tegenover de NOS. Ze hebben wel degelijk contact gehad met Economische Zaken, zeggen ze, en gehoord dat ze weer open mogen. "Wij hebben ons keurig aan de regels gehouden die op de site kwamen", zegt een woordvoerder van Action.
Bovendien, in het sms'je waarin sterkte met het ombouwen van de winkel werd gewenst zei de ambtenaar van Economische Zaken ook nog dat het fijn was, dat de winkel kon bijdragen aan het verdelen van de drukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |