SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Daar begint het alquote:RIVM: 'vaccinatiebewijs' is pas eind maart te downloaden, niet eind januari
yepquote:
maakt toch niet uit, voordat ik als gezonde, blanke, werkende man aan de beurt ben voor een vaccin zijn we 2 jaar verder.quote:
Denk je dat niet werkende donkere mensen eerder aan de beurt zijn?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, voordat ik als gezonde, blanke, werkende man aan de beurt ben voor een vaccin zijn we 2 jaar verder.
ja, het ging niet meer. je merkte dat ie geen strijdlust meer hadquote:Op woensdag 16 december 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah nee, gecondoleerd![]()
In laten slapen?
Sterkte met dit verliesquote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja, het ging niet meer. je merkte dat ie geen strijdlust meer had
Dan is het de beste keuze voor je viervoeter. Hij heeft wel een mooie leetijd bereikt toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
Beetje zoals US dus?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu is ie boven samen met DN Sjef
Jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig gesport deze week?
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Suske en Wiske en het Hondenparadijs![]()
Bizarwquote:Op woensdag 16 december 2020 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar je kan nog wel naar de douglas
[..]
Denk dat ze samen op het strand zijn en rondrennen achter de meeuwen aanquote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
FTFYquote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze samen op het strand zijn en rondrennen achter de teefjes aan
exacte leeftijd weten we niet maar hij is oud geworden.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het de beste keuze voor je viervoeter. Hij heeft wel een mooie leetijd bereikt toch?
Ja ja ...jij bent geen kletskop zekerquote:
ja dat begrijp ik. Maar zo is het niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
exacte leeftijd weten we niet maar hij is oud geworden.
Toch voelt de keuze erg kut. voelt alsof ik hem af heb laten maken
hi Bos, jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze samen op het strand zijn en rondrennen achter de meeuwen aan
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ja ...jij bent geen kletskop zeker![]()
Leer mij de Brabo's kennen
moet je ook niet mixen allemaalquote:Op woensdag 16 december 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Gadsalletering, ben hier een beetje de Ali Chemicali aan het uithangen. Wilde de douche weer eens een keertje goed schoonmaken van kalkaanslag, dus lekker een emmer vol met schoonmaakazijn, chloor en allesreiniger, echt die lucht![]()
Je weet dat je die dingen niet door elkaar mag gooien?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Gadsalletering, ben hier een beetje de Ali Chemicali aan het uithangen. Wilde de douche weer eens een keertje goed schoonmaken van kalkaanslag, dus lekker een emmer vol met schoonmaakazijn, chloor en allesreiniger, echt die lucht![]()
Daar had je me wel voor mogen waarschuwenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je ook niet mixen allemaal
"het mengen van schoonmaakmiddelen kan zelfs zo giftig zijn dat het je zenuwstelsel, lever en nieren kan beschadigen en in sommige gevallen tot de dood leiden"quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had je me wel voor mogen waarschuwen
Ja, snap ik wel. Maar als het niet meer ging, was het echt beter voor hem.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
exacte leeftijd weten we niet maar hij is oud geworden.
Toch voelt de keuze erg kut. voelt alsof ik hem af heb laten maken
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze samen op het strand zijn en rondrennen achter de meeuwen aan
quote:
Ohquote:Op woensdag 16 december 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"het mengen van schoonmaakmiddelen kan zelfs zo giftig zijn dat het je zenuwstelsel, lever en nieren kan beschadigen en in sommige gevallen tot de dood leiden"
Vanochtend gekotst en toen ik vanmiddag thuiskwam van werk weer dus heb net 2 uurtjes geslapen.quote:
Oh bah, beterschap, sterkte en zulksquote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanochtend gekotst en toen ik vanmiddag thuiskwam van werk weer dus heb net 2 uurtjes geslapen.
Dankje dankje.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh bah, beterschap, sterkte en zulks
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Oeh mijn moeders vriend komt zo zijn kerstpakket brengen.
Oh lekker, ik wil ook gourmetten met kerst maar weet niet of mijn vriend daar nou echt op zit te wachten.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik werd eerder vanmiddag door pa gebeld, of ik bij zijn vriendin wil komen gourmetten tweede kerstdag![]()
Leukquote:Op woensdag 16 december 2020 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik werd eerder vanmiddag door pa gebeld, of ik bij zijn vriendin wil komen gourmetten tweede kerstdag![]()
Ter voorbereiding op het huwelijkquote:Op woensdag 16 december 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat daar een beetje Zyklon B te bereiden in zijn badkamer
Alle gasten vragen of ze even willen douchen?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ter voorbereiding op het huwelijk
Weet ik nog niet, eerst even een uurtje of wat laten intrekken en straks schoonspoelen.quote:
Hele badkamer tot aan de buren weggebrand.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, eerst even een uurtje of wat laten intrekken en straks schoonspoelen.
Dat de tegels straks van de muren afgekletterd zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele badkamer tot aan de buren weggebrand.
"breng gerust uw gouden tanden en tatoeages mee naar het feest"quote:Op woensdag 16 december 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle gasten vragen of ze even willen douchen?
"Coronamaatregelen."
Denk dat ik jou de volgende keer maar moet inhuren om het te doen, lijkt me een stuk verstandiger.quote:
Helaas.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik jou de volgende keer maar moet inhuren om het te doen, lijkt me een stuk verstandiger.
Ik neem aan dat ze deze gezellige man wel thuis bezoeken en hem een boete en een strafblad cadeau geven en korten op zijn uitkering.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:38 schreef Amarantha het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)dkapje-26293093.html Kutvolk
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helaas.
ik ben gepromoveerd nu tot balmedewerker
jammer dat die zo groot isquote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt mijn nieuwe favo emoji.
Ik las serieus balverwerkerquote:Op woensdag 16 december 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helaas.
ik ben gepromoveerd nu tot balmedewerker
hij haalt het niet bij de OG:quote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt mijn nieuwe favo emoji.
Ben er niet dagelijks meer mee bezig nee.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
lezen jullie niet het aantal besmettingen?
Jawel, inhaalslag gaan we maar vanuit?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDENquote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben er niet dagelijks meer mee bezig nee.
Ja, maar inhaalslag dus er valt zo weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Uhm ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ja zag het net ook wel hoor. Moet ik dit verplicht lezen ofzo? :S
ja, maar vandaag trek ik me er niks van aan door die 6000 van gisteren.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
en reageren met: Oh wat erg!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ja zag het net ook wel hoor. Moet ik dit verplicht lezen ofzo? :S
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want? Ik beslis toch zelf wel of ik het wil lezen of niet.
WHO doet niet anders! OPEN JE OGEN!quote:
ZiE Je nOu dE LoCkDoWn iS oNzInquote:Op woensdag 16 december 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 11.214 positieve tests gemeld
ja, nee, zo ga ik mn bank mooi bij de leenbakker kopen hoorquote:
Ja we weten al dat je een clown bent.....quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja we weten al dat je een clown bent.....
jij hebt dat rozevla.nl echt constant open staan he...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
niks te snacken gekocht natuurlijk en het is pas 1600
[ afbeelding ]
ja gewoon een tabblad klaarquote:Op woensdag 16 december 2020 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt dat rozevla.nl echt constant open staan he...
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
die collectie smileys is wel het hoogtepunt van 2020
Maakt het jaar toch nog een beetje goed.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
that's so sad.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
hij?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Oeh er zit ook een HEMA cadeaubon in het kerstpakket. Snap echt niet dat hij dat zelf niet wil hebben
Ja krijg sinds mijn moeder is overleden steeds het kerstpakket van mijn moeders vriend. Ik kreeg altijd die van mijn moeder en nu heeft hij deze traditie overgenomen.quote:
maja Hema is toch dichtquote:Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Oeh er zit ook een HEMA cadeaubon in het kerstpakket. Snap echt niet dat hij dat zelf niet wil hebben
Kan het vast ook wel online uitgeven en anders wachten, ben nu toch niks nodig nu.quote:
Wat liefquote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja krijg sinds mijn moeder is overleden steeds het kerstpakket van mijn moeders vriend. Ik kreeg altijd die van mijn moeder en nu heeft hij deze traditie overgenomen.![]()
maar dan is het toch niet raar dat hij deze ook aan jou geeft?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja krijg sinds mijn moeder is overleden steeds het kerstpakket van mijn moeders vriend. Ik kreeg altijd die van mijn moeder en nu heeft hij deze traditie overgenomen.![]()
Jaquote:
Misschien maar hij mocht van mij die bon wel hebben, het is tenslotte voor hem in eerste instantie. Maar hij riep meteen: ik wil niks hebben! Hij wou alleen wel meekijken met uitpakken haha.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan is het toch niet raar dat hij deze ook aan jou geeft?
zou pas raar zijn als hij hem nu zelf zou houden omdat er een bon van de hema in zit..
daarbij denk ik dat over het algemeen vrouwen 1000x meer waarde hechten aan de hema dan mannen..
nee, die gooi ik ook meteen weg, de bol cadeaukaart die er in zit bewaar ik welquote:Op woensdag 16 december 2020 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Hij wou zelfs het kerstkaartje van zijn werk niet hebben.!
Reden waarom ik er niet zoveel meer kom.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat een hoop viruswappies ineens in het algemene Covid-topic in COR. Echt heel naar.
ah wat sneu, die kan morgen geen boodschapjes doenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder kwam even een prakje brengen maar die was keihard op d'r bek gegaan met de fietsMorgen blauwe knie denk ik.
Ook de reden waarom ik er eigenlijk nooit gekomen ben.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reden waarom ik er niet zoveel meer kom.
Dat is liefquote:Op woensdag 16 december 2020 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op het begin viel het wel mee hoor; toen was er nog veel onwetendheid en was informatie ook niet zo makkelijk te vinden. Nu is er ook een groepje die volgens mij moedwillig de sfeer verzieken daar.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook de reden waarom ik er eigenlijk nooit gekomen ben.
Soms kun je er nog een beetje normaal praten, maar nu is het meer een gesprek van de ene wappie tegen de andere.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook de reden waarom ik er eigenlijk nooit gekomen ben.
Nu krijg ik wel zin om het even terug te lezenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms kun je er nog een beetje normaal praten, maar nu is het meer een gesprek van de ene wappie tegen de andere.
Kun je wat teksten hier kopiëren?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu krijg ik wel zin om het even terug te lezen
quote:Op woensdag 16 december 2020 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je wat teksten hier kopiëren?
Rioolfrees voor de hogedrukreiniger.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef gianni61 het volgende:
een gerrie frees, is dat zo'n sanibroyeur? zo een wc met een hakselaar er in verwerkt?
Doe je goed.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Mezelf uitgenodigd voor het eten bij m’n ouders. En zaterdag weer
Je gaat zelf maar kijkenquote:Op woensdag 16 december 2020 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je wat teksten hier kopiëren?
quote:Op woensdag 16 december 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
Weer een lief hondje hemelen in de KSC,
Soms is het zwaar en valt het ook niet mee,
Moet de Wibra nu dicht of zijn ze echt zo belangrijk,
Of is het slechts tijdverdrijf voor drie kippen en een oud lijk,
LTVDK zijn badkamer onder de Zyklon-B,
Wat flesjes mengen ook al schreeuwt iedereen nee,
Frantic opgelucht en blij met zijn nieuwe nieuwe hutje,
Hopelijk ook naar tevredenheid van zijn Zweedse kutje,
Niemand nog fut om een goed boek te lezen,
Laat staan de buren helemaal horendol te kezen,
Gelukkig genoeg positief nieuws af en toe,
Ook al is iedereen inmiddels compleet coronamoe,
Bal binnenkort in Haagse bankzaken,
Heel wat kopers zullen hun hoofd kwijtraken.
uitstraling de nieuwe ambassadeur, houd je dochter thuis want hij pakt haar heurquote:Op woensdag 16 december 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
*Stil *Mooiquote:Op woensdag 16 december 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
uitstraling de nieuwe ambassadeur, houd je dochter thuis want hij pakt haar heur
Ik heb nog een mooi oud boek, interesse? staat vol met illustratiesquote:Op woensdag 16 december 2020 17:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
ha, thanks, deze staat reeds in de kastquote:Op woensdag 16 december 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooi oud boek, interesse? staat vol met illustraties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
uitstraling de nieuwe ambassadeur, houd je dochter thuis want hij pakt haar heur
Zeker van voor 1914quote:Op woensdag 16 december 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooi oud boek, interesse? staat vol met illustraties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ongeveer uit die tijd iddquote:Op woensdag 16 december 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker van voor 1914Prinsheerlijk twee Eiserne Kreuze op de kaft
Staan nu nog op vliegtuigjes van de moderne Luftwaffe en tot een paar maanden geleden vloog de Finse luchtmacht gewoon nog vrolijk met hakenkruizen rondquote:Op woensdag 16 december 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker van voor 1914Prinsheerlijk twee Eiserne Kreuze op de kaft
Altijd leuk vliegen met Lufthansa en ze Luftwaffe noemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan nu nog op vliegtuigjes van de moderne Luftwaffe en tot een paar maanden geleden vloog de Finse luchtmacht gewoon nog vrolijk met hakenkruizen rond
quote:Op woensdag 16 december 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snaps precies [ afbeelding ]
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens wat eten. Ben benieuwd of ik deze week afgevallen ben.
Ik heb worteltjes, krieltjes en nog een gehaktschnitzel van gisteren.quote:
Ja. Maar Belgen die hun eigen heroīek opleuken met Duitse tekens...? Daar waren ze na 1914 wel van genezen lijkt me.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan nu nog op vliegtuigjes van de moderne Luftwaffe en tot een paar maanden geleden vloog de Finse luchtmacht gewoon nog vrolijk met hakenkruizen rond
met zonder kaasquote:Op woensdag 16 december 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen dus bij ouders van goede vriend eten dus daar krijg ik vast weer wat lekkers.Die zorgen er altijd wel voor dat we een goede maaltijd binnenkrijgen.
Kreeg een automatisch mailtje van KLM. 0 airmiles gespaard dit jaarquote:
Hufters. Wel Airvouchers?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg een automatisch mailtje van KLM. 0 airmiles gespaard dit jaar
Vorig jaar ongeveer 40 vluchten gehad.
Volgens mij heeft bedrijf alles netjes teruggekregen. Die hebben wel een berg bespaard aan die tripjes van mij dit jaar.quote:
Ken je dat niet?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
trouwens... een gehaktschnitzel???
Meestal zonder.quote:
nee, nooit van gehoord...quote:Op woensdag 16 december 2020 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
[..]
Meestal zonder.
Ja plaatste ik eerder vandaag ook al (maar geen reactie hehe). Wat een tokkie.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
https://www.ad.nl/groning(...)n-klappen~a2dbaa26d/
Gezellige kerel.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
oke kerst dus toch helemaal vol niet volgens de regels
Ja net uitgenodigt door de zus van stiefmonster, terwijl die eigenlijk niks zou doen. Maar nu zitten we daar toch met meer dan die die je mag uitnodigen. Nou ja 1 meerquote:
Ik haat sommige mensen echt met hart en ziel he.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al halverwege richting een flamingo. Je mag zo bij Ballie in bedquote:
Lig liever bij iemand anders in bed.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al halverwege richting een flamingo. Je mag zo bij Ballie in bed
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lig liever bij iemand anders in bed.
Nee. Meer KAAS eten. Groei je vanquote:Op woensdag 16 december 2020 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, hebben ze die wel in XXXS
kaas.. die luchtquote:Op woensdag 16 december 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Meer KAAS eten. Groei je van
wwwquote:Op woensdag 16 december 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bed ballie, bed is groot genoeg
denk jij wat ik denk...quote:Op woensdag 16 december 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
wat een tering tokkies die van die supermarkt
Geen idee maar scheelt want pas ik toch niet in.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, hebben ze die wel in XXXS
deze actquote:Op woensdag 16 december 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar scheelt want pas ik toch niet in.
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
ah hier Etto
[ afbeelding ]
we gaan es een potje vechten daar
in emmen zijn ze dat allemaal... komt door dat gesleep met hunebeddenquote:Op woensdag 16 december 2020 18:09 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik weet nog steeds niet hoe jij bij het idee komt dat ik slank ben.
Jullie lezen allemaal helemaal niet hč?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat sommige mensen echt met hart en ziel he.
quote:Een omstreden YouTube-video waarin een minderjarige medewerker van de Aldi door een volwassen klant wordt bedreigd, blijkt in scéne gezet.
Jij ook niet, want dat is er in een recente update bijgezet.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie lezen allemaal helemaal niet hč?
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Zaten beide in het afgesproken scenetje,quote:Op woensdag 16 december 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp niet wat voor opvoeding je hebt gehad als je je zo gedraagt tegen een medewerker van een winkel
Dat is toch niet vloggen?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zaten beide in het afgesproken scenetje,
Is een vlogger.
Nou tis niet grappig, denk dat ie man het satirisch bedoelde.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik idd niet gelezen.
Mis de grap
denk het niet, zie zijn andere vidsquote:Op woensdag 16 december 2020 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou tis niet grappig, denk dat ie man het satirisch bedoelde.
Alles voor de clicks.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
nou je was aannemelijk dat iemand uit zijn plaat gaat omdat hij een mondkapje op moet
oh dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij ook niet, want dat is er in een recente update bijgezet.
Ik blijf bij m'n standpunt.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Maar. Letterlijk de HELE goddamn wereld is oranje of rood nu.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Die gaan lekker naar de zon [ afbeelding ]
Alleen in Nederlandse ogen, het betekent niets meer dan dat je in quarantaine gaat bij terugkeer.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar. Letterlijk de HELE goddamn wereld is oranje of rood nu.
Wat
ja maar de zonquote:Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat
Dringend advies.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat
Update van even na 18u, dus lijkt me aannemelijk dat dat de update was.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
O
[..]
oh dat wist ik dan weer niet.
jij hebt twee jaar vrij gehadquote:Op woensdag 16 december 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Bedenk mij net dat ik met een fulltime contract weer zo gierig moet doen met vakantie
Gewoon als een normaal mens maar 3/4 wekenquote:Op woensdag 16 december 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Bedenk mij net dat ik met een fulltime contract weer zo gierig moet doen met vakantie
So sad.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als een normaal mens maar 3/4 weken
Ik zat me af te vragen wat er gebeurde als ik hier in de trein naar Duitsland stap en ik rij gewoon de grens over. Mag dat?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dringend advies.
En binnen de EU is vrij reizen een groot goed. Vond het ook belachelijk om te horen dat je nog steeds kunt inreizen zonder een test te overleggen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als een normaal mens maar 3/4 weken
Ze controleren niet bij de grens afaik.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen wat er gebeurde als ik hier in de trein naar Duitsland stap en ik rij gewoon de grens over. Mag dat?
ik weet niet hoe streng ze controlerenquote:Op woensdag 16 december 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen wat er gebeurde als ik hier in de trein naar Duitsland stap en ik rij gewoon de grens over. Mag dat?
We kunnen tussendoor ook wel gewoon een weekendje naar de Beekse Bergenquote:
Dacht meer aan palmboom. tropisch klimaat en vreemde kleine mensjes met spleetogenquote:Op woensdag 16 december 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen tussendoor ook wel gewoon een weekendje naar de Beekse Bergen
Met je eigen zak kadetjes in een hotel?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen tussendoor ook wel gewoon een weekendje naar de Beekse Bergen
Das kan einfach mit das richtige ausweiss!quote:Op woensdag 16 december 2020 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je toch weer de winkel in voor die kadetjesquote:Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je eigen zak kadetjes in een hotel?
Ze hebben daar vast wel een afhaalchinees met kapotte thermostaat in de buurt.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht meer aan palmboom. tropisch klimaat en vreemde kleine mensjes met spleetogen
Een lekker kadetje is hmmquote:Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je toch weer de winkel in voor die kadetjes
Klopt.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
Je mag gewoon naar het buitenland.
Nee nee moeders is langsgeweest, nog een halve zak over nuquote:Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je toch weer de winkel in voor die kadetjes
Niet dat ik plannen heb hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt.
Grootste ding (qua regeltjes) is dat áls er wat gebeurt, je verzekering waarschijnlijk fuck you zegt.
Kniepertjes heten die toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
Thuis
Nou vanmiddag geen bal uitgevoerd dus
Naja, heb met m'n pa nieuwjaarswafeltjes zitten bakken aan de keukentafellekker kneuterig
geen commentaarquote:Op woensdag 16 december 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dronken vrouw steelt frikandel, crasht in weiland en praat met koeien
Bitter wat moest jij in Ommen?
ander ijzer, ander receptquote:
en spekkedikken zijn toch ook uit Twente en Groningen?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ander ijzer, ander recept![]()
maar het koekje wat ze rond nieuwjaar bakken in de (noord) oostelijke delen van het land noemen ze kniepertjes idd.
Dat klinkt als spekpiemels, huehuequote:Op woensdag 16 december 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en spekkedikken zijn toch ook uit Twente en Groningen?
ja het klinkt uit alle standen ranzig en goor, daar zijn we het eensquote:Op woensdag 16 december 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als spekpiemels, huehue
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en spekkedikken zijn toch ook uit Twente en Groningen?
was je zoveel kwijt geraakt dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:44 schreef Haags het volgende:
Ik begin weer terug op gewicht te komen![]()
Viel wel mee, 1.5 kilo of zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was je zoveel kwijt geraakt dan?
Wat doet Johan Derksen helemaal daarquote:Op woensdag 16 december 2020 18:46 schreef kwiwi het volgende:
Omg er staat hier een man met een gitaar spontaan een concert te geven tussen alle flats, en hij is zooo goedIedereen op de balkons en om hem heen aan het klappen
Heb 50 chf in z'n petje gelegd, dat verdient ie wel
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:47 schreef Haags het volgende:
Ohik las sigaar. Laat maar
![]()
mijn hemel
Ik ga vroeg naar bed vanavondquote:Op woensdag 16 december 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee er staat hier niemand met z'n sigaar te spelen
Ja dat gaat wel weer goedquote:
Brilletje van 1,5kg dan maarquote:Op woensdag 16 december 2020 18:47 schreef Haags het volgende:
Ohik las sigaar. Laat maar
![]()
mijn hemel
Wat doe je met kerst?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel weer goed
Lekker man. Perfect op tijd voor de feestdagen.
1e kerstdag bij mijn broer, 2e thuis met schoonouders en schoonzus.quote:
Zo dat is niet weinig geld of zoquote:Op woensdag 16 december 2020 18:46 schreef kwiwi het volgende:
Omg er staat hier een man met een gitaar spontaan een concert te geven tussen alle flats, en hij is zooo goedIedereen op de balkons en om hem heen aan het klappen
Heb 50 chf in z'n petje gelegd, dat verdient ie wel
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo dat is niet weinig geld of zo
Nondeju, ik moet ook maar met een gitaartje gaan lopen jengelen in Zwitserland denk ikquote:50 Zwitserse frank is gelijk aan
46,34 Euro
Verdien je daar ook weer zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo dat is niet weinig geld of zo
Ja ik ook met net iets teveel. Nou ja zit vrijwel alleen maar thuis dus risico is wel te overzienquote:Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef Haags het volgende:
[..]
1e kerstdag bij mijn broer, 2e thuis met schoonouders en schoonzus.
1e is volgens de regels, 2e met 1 man teveel. Het is niet anders.
oh wow zoveelquote:Op woensdag 16 december 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Nondeju, ik moet ook maar met een gitaartje gaan lopen jengelen in Zwitserland denk ik
Ja ik ook welquote:Op woensdag 16 december 2020 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook nog what CHF liggen
Zullen we gewoon daarheen verhuizen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |