SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Daar begint het alquote:RIVM: 'vaccinatiebewijs' is pas eind maart te downloaden, niet eind januari
yepquote:
maakt toch niet uit, voordat ik als gezonde, blanke, werkende man aan de beurt ben voor een vaccin zijn we 2 jaar verder.quote:
Denk je dat niet werkende donkere mensen eerder aan de beurt zijn?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, voordat ik als gezonde, blanke, werkende man aan de beurt ben voor een vaccin zijn we 2 jaar verder.
ja, het ging niet meer. je merkte dat ie geen strijdlust meer hadquote:Op woensdag 16 december 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah nee, gecondoleerd![]()
In laten slapen?
Sterkte met dit verliesquote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja, het ging niet meer. je merkte dat ie geen strijdlust meer had
Dan is het de beste keuze voor je viervoeter. Hij heeft wel een mooie leetijd bereikt toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
Beetje zoals US dus?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu is ie boven samen met DN Sjef
Jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig gesport deze week?
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Suske en Wiske en het Hondenparadijs![]()
Bizarwquote:Op woensdag 16 december 2020 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar je kan nog wel naar de douglas
[..]
Denk dat ze samen op het strand zijn en rondrennen achter de meeuwen aanquote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
FTFYquote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze samen op het strand zijn en rondrennen achter de teefjes aan
exacte leeftijd weten we niet maar hij is oud geworden.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het de beste keuze voor je viervoeter. Hij heeft wel een mooie leetijd bereikt toch?
Ja ja ...jij bent geen kletskop zekerquote:
ja dat begrijp ik. Maar zo is het niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
exacte leeftijd weten we niet maar hij is oud geworden.
Toch voelt de keuze erg kut. voelt alsof ik hem af heb laten maken
hi Bos, jaquote:Op woensdag 16 december 2020 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze samen op het strand zijn en rondrennen achter de meeuwen aan
quote:Op woensdag 16 december 2020 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ja ...jij bent geen kletskop zeker![]()
Leer mij de Brabo's kennen
moet je ook niet mixen allemaalquote:Op woensdag 16 december 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Gadsalletering, ben hier een beetje de Ali Chemicali aan het uithangen. Wilde de douche weer eens een keertje goed schoonmaken van kalkaanslag, dus lekker een emmer vol met schoonmaakazijn, chloor en allesreiniger, echt die lucht![]()
Je weet dat je die dingen niet door elkaar mag gooien?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Gadsalletering, ben hier een beetje de Ali Chemicali aan het uithangen. Wilde de douche weer eens een keertje goed schoonmaken van kalkaanslag, dus lekker een emmer vol met schoonmaakazijn, chloor en allesreiniger, echt die lucht![]()
Daar had je me wel voor mogen waarschuwenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je ook niet mixen allemaal
"het mengen van schoonmaakmiddelen kan zelfs zo giftig zijn dat het je zenuwstelsel, lever en nieren kan beschadigen en in sommige gevallen tot de dood leiden"quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had je me wel voor mogen waarschuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |