SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Minimaalquote:Op woensdag 16 december 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"daar moet een piemel in Fok Haags"
Ongeveer 349.000 resultaten (0,86 seconden)
En dan missen we de quotes onder Justin nog.quote:
Of eerst flink pittig bedorven Indiaas eten en dan je kip madras over de hal uitsmeren.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst alles netjes poetsen en dan gewoon een brute gerriederrie op een blinkende tafel maakt wel meer indruk..
Dat wordt een balletje opgooien bij balliemedewerker.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Staart naar zijn bank, ik zou eigenlijk wel een nieuwe willen.
Ikwea?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef gianni61 het volgende:
is er plek voor een meubelboulevard in foqueville?
Loopt lekker.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ah bank is ook snel, afgelopen vrijdag bericht dat ze het zo zo druk hebben dat de overdracht van huis een week opgeschoven moet worden.
Ontvang net de verklaring die ze oorspronkelijk voor volgende week woensdag moesten leveren
I like how you thinkquote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of eerst flink pittig bedorven Indiaas eten en dan je kip madras over de hal uitsmeren.
Lekker op de scooter met -10quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan werk je in Den Haag en woon je in Rotterdam?
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Staart naar zijn bank, ik zou eigenlijk wel een nieuwe willen.
Heb ik ze nog niet verteldquote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo ver is 't niet toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, dan verhuis je specifiek naar Rotterdam en kan je nog elke dag naar Den Haagquote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan verhuis je specifiek naar Rotterdam en kan je nog elke dag naar Den Haag
Het is wel een beetje omgekeerde wereld ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan verhuis je specifiek naar Rotterdam en kan je nog elke dag naar Den Haag
Heb je wel een keertje verdiendquote:Op woensdag 16 december 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
schoonmaak is gecanceld![]()
Wat een heugelijke dag zo
ja en dan niet die gekke energiekostenquote:Op woensdag 16 december 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een keertje verdiend
Niet eens met sushi?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan niet die gekke energiekosten
Ga dit vieren met een groot pak slavinken vanavond
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even lekker de boel de boelquote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zondagen?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
en werk 3 koopavonden in de week. das per koop avond een tientje extra en er is een bonus op de bank verkopen. Dat was zon 150/200 per maand zeiden ze
Het is in ieder geval weer werk.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ja tis denk ik geen topwerkgever maar de sfeer voelde wel goed daar. En ik moet nu gewoon werk hebben dus.
nou iddquote:Op woensdag 16 december 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval weer werk.Gewoon kijken hoe het bevalt, zoeken vanuit werk is toch altijd wat relaxter.
Flapperende flamingojurkjesquote:Op woensdag 16 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
mag alleen geen spijkerbroeken aan dus moet online shoppen
Niet-jeans hoeven niet zo veel te kosten gelukkig.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
mag alleen geen spijkerbroeken aan dus moet online shoppen
Zo'n reader of wat?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
Dit is wel echt een dagje van spijkers met koppen slaan tot zover zeg.
Mooi
Ook laatste dingen binnen voor betaalpakket bij Rabobank, wat werkt dat grappig joh met die raboscanner met kleurtjes enzo.
quote:
Ik ook, maar om de boel te activeren moet je dat apparaat gebruiken. En volgens mij voor grote bedragen ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik het allemaal met mijn telefoon.
Je kan ook scannen met je telefoonquote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zit een cameraatje in waarmee je een kleurencode moet scannen. Die geeft in combinatie met je pas en pincode een retourcode.
Ik ben dat ding altijd kwijt.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook, maar om de boel te activeren moet je dat apparaat gebruiken. En volgens mij voor grote bedragen ook.
Oh geen idee, ga het zo als het nu lijkt toch niet (veel) gebruiken vooralsnog. Is meer als backup rekening en om de overwaarde van m'n hut te stallen zodat alles binnen deposito garantie stelsel blijft vallen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook scannen met je telefoon
quote:
Las een stukje dat hoeren ook terug gaan naar Oost-Europa voor de kerstdagen nu er toch geen geld verdienen valt.quote:
Ik heb iets soortgelijks van ING voor de zaak, die hebben een kleurige QR-code.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zit een cameraatje in waarmee je een kleurencode moet scannen. Die geeft in combinatie met je pas en pincode een retourcode.
wtfquote:Op woensdag 16 december 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Familiebezoek enzo en vakantie.
Nichtje van me is teamleiderhoofdCEOstewardessenplanning van over de hele wereld!!!1111!!11quote:Op woensdag 16 december 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me is stewardess. Die ziet niks anders dan overboekte vluchten de laatste 2 weken.
Kwam stelletje in beeld die naar Tenerife gingen, hadden maar heel even getwijfeld maar toch besloten te gaan.quote:
maar heel de wereld is oranje volgens onze overheidquote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam stelletje in beeld die naar Tenerife gingen, hadden maar heel even getwijfeld maar toch besloten te gaan.
Vind het wel grappigquote:Op woensdag 16 december 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks van ING voor de zaak, die hebben een kleurige QR-code.
"noodzakelijk"quote:Op woensdag 16 december 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heel de wereld is oranje volgens onze overheid
je kan beter hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me is teamleiderhoofdCEOstewardessenplanning van over de hele wereld!!!1111!!11![]()
Overal Oranjesupporters.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heel de wereld is oranje volgens onze overheid
Is prostitutie daar wel nog toegestaan?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Drie van mijn nichtjes zitten nu ook in Spanje te werken
Heb je genoeg geld dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is prostitutie daar wel nog toegestaan?
Een matroos op een multicat:quote:
ja, maar geen interessequote:
Dat is eigenlijk exact wat ik verwachtte. Goeie naam wel dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een matroos op een multicat:
[ afbeelding ]
Zijn een beetje manusje van alles bootjes die ingezet worden om grotere (werk)schepen/projecten te ondersteunen.
ee, zo'n bootje heb ik nog nodig voor een bordesje te kunnen monterenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn een beetje manusje van alles bootjes die ingezet worden om grotere (werk)schepen/projecten te ondersteunen.
gebruik ik ook al jaren. Werkt primaquote:Op woensdag 16 december 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
Dit is wel echt een dagje van spijkers met koppen slaan tot zover zeg.
Mooi
Ook laatste dingen binnen voor betaalpakket bij Rabobank, wat werkt dat grappig joh met die raboscanner met kleurtjes enzo.
koop danquote:Op woensdag 16 december 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
h
[..]
ee, zo'n bootje heb ik nog nodig voor een bordesje te kunnen monteren
Mja ik zit al jaren bij de staatsbankquote:Op woensdag 16 december 2020 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebruik ik ook al jaren. Werkt prima
beetje duur voor een werkje van 2 dagenquote:
pontonnetje hurenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje duur voor een werkje van 2 dagen
kan ook.quote:
Zit er dan 1 iemand op zo'n ding?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vers bloedquote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
*waait even aan
Eens even kijken of hier nog wat bekenden rondhangen
er gaat vaag ergens een belletje rinkelenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
*waait even aan
Nauwelijksquote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
*waait even aan
lijkt er wel opquote:
Vetquote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt er wel opze zijn nu al mn papieren aan 't bekijken maar dat lijkt meer formaliteit te zijn
Zelfde gebouw, maar op 2e etage. Indeling is iets anders/minder logisch waardoor 't wat kleiner lijkt, maar niet zo is.quote:
Weet niet hoe lang je er blijft? maar ikea hoeft zeker niet lelijk te zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zelfde gebouw, maar op 2e etage. Indeling is iets anders/minder logisch waardoor 't wat kleiner lijkt, maar niet zo is.
Badkamer met in de hoek een douche en een wastafel en verder leeg. 2x zo groot asl wat ik nu heb. Perfecte plek voor een wasmachine methinks?
Die aansluiting zit dan weer in de berging bij de CV ketel. Maar goed, ga wel ff kijken of ik dat eenvoudig toch voor elkaar kan krijgen in die badkamer. Want dan kan mn vrieskast in die berging.
Moet verder alleen sauzen en een vloer leggen. Maar goed dat laatste gaat een uitdaging worden want niks is recht natuurlijk (rond gebouw). Dus misschien dat ik een vinyl vloer laat leggen en anders gewoon een ikea laminaatje.
max 2-3 jaar denk ikquote:Op woensdag 16 december 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang je er blijft? maar ikea hoeft zeker niet lelijk te zijn
maar nice
Nu ligt er helemaal geen vloer?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
max 2-3 jaar denk ik
en die ikea vloeren zijn zeker niet lelijk. 't is alleen giga bewerkelijk en irritant om oppervlakte zo uit te gaan rekenen
Nee kaal beton. Er lag wat ik begreep vloerbedekking in, maar dat moet eruit gehaald worden bij oplevering. Laminaat/vinyl mag blijven liggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu ligt er helemaal geen vloer?
Nee dat had ik door de verhuurder dan nog uit laten halen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het er niet uit hoeven sjorren is dan wel weer lekker. Vloerbedekking lijkt me met jou toch geen geweldige optie.
Hue huequote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het er niet uit hoeven sjorren is dan wel weer lekker.
quote:
Nu heenrennen dus.quote:
Oh, da's wel chill! En garage is ook nice.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat had ik door de verhuurder dan nog uit laten halen.
Ze hebben zelf sowieso nog een nieuwe kookplaat geplaatst en de vaatwasser wordt ook nog vervangen.
Ik heb wat leuke vluchten meegemaakt. Met die kerel van Oplichters in het buitenland naar Roemenië toe.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me wel een boeiende vlucht die nu op Boekarest en Boedapest vliegen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's wel chill! En garage is ook nice.
die is ook echt lekker daar jaquote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even emmertje snert halen.
Dan geen lasagne.quote:
Niet overal, mijn Jumbo heeft nop.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
Jumbo heeft een deel van het Hema assortiment he
hmm daar kan ik nog naar kijkenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
Jumbo heeft een deel van het Hema assortiment he
en over de helft van de weekquote:Op woensdag 16 december 2020 13:53 schreef Haags het volgende:
We zitten over de helft van deze maand
En toch moet ik zeggen dat 2020 voor mij persoonlijk (en zakelijk) een top jaar is geweest tot nu toe.quote:
Kon slechter. Ik mis vooral de uitstapjes en het niet na hoeven denken bij sociale interactie.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En toch moet ik zeggen dat 2020 voor mij persoonlijk (en zakelijk) een top jaar is geweest tot nu toe.
Voor de uitverkorenenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ahaa, dus daar zijn ze mee bezig waarom ze geen startdatum geven.
https://nos.nl/collectie/(...)tiebewijs-downloaden
Bijna de kortste dagquote:Op woensdag 16 december 2020 13:53 schreef Haags het volgende:
We zitten over de helft van deze maand
Yup. Alles vraagt wat meer planning.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kon slechter. Ik mis vooral de uitstapjes en het niet na hoeven denken bij sociale interactie.
Financieel heb ik ook zeker niet te klagen gehad nee.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En toch moet ik zeggen dat 2020 voor mij persoonlijk (en zakelijk) een top jaar is geweest tot nu toe.
Iedereen leeft nog. Soort van. Even afkloppen want we zijn er nog niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op woensdag 16 december 2020 13:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Financieel heb ik ook zeker niet te klagen gehad nee.
Zeker niet en vanaf komend jaar helemaal niet meer.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Financieel heb ik ook zeker niet te klagen gehad nee.
Ik ben toch aardig wat centjes kwijtgeraakt en dat gaan er nog veel en veel meer worden maar goed als dat het belangrijkste isquote:
quote:
Morgen niet meer hoor.quote:
In je zaterdagavondoutfit met Action tas naar de Wibra gaanquote:Op woensdag 16 december 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Die foto erbij ook![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-dit-kan-gewoon-niet
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
*waait even aan
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Pietje petje afzakbroek en Chanelle "nicht im haren spritzen"
"even lekker shoppen na het paaldansen"quote:Op woensdag 16 december 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je zaterdagavondoutfit met Action tas naar de Wibra gaan![]()
Die foto zegt eigenlijk alles ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Die foto erbij ook![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-dit-kan-gewoon-niet
Dasty in een IBC. dat is nog eens een gat in de markt.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
wibra moet gewoon een tappunt neerzetten dat je voor een paar centen je fles dasty kunt bijvullen
Ja hčquote:Op woensdag 16 december 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die foto zegt eigenlijk alles ja.
prima wasmiddel wel.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me wel een boeiende vlucht die nu op Boekarest en Boedapest vliegen.
Knutselmeuk en tuinverlichting.quote:
Vooral dit ja, zooi die je 1 keer kan gebruiken en dan moet wegflikkeren, maar je hoeft het in ieder geval niet schoon te maken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
en goedkoop gereedschap voor eenmalig gebruik
Ja dit eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knutselmeuk en tuinverlichting.
Als het een tijdelijk iets is, zou ik er vinyl in laten snijden. Goedkoop, praktisch en makkelijker weer te verwijderen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zelfde gebouw, maar op 2e etage. Indeling is iets anders/minder logisch waardoor 't wat kleiner lijkt, maar niet zo is.
Badkamer met in de hoek een douche en een wastafel en verder leeg. 2x zo groot asl wat ik nu heb. Perfecte plek voor een wasmachine methinks?
Die aansluiting zit dan weer in de berging bij de CV ketel. Maar goed, ga wel ff kijken of ik dat eenvoudig toch voor elkaar kan krijgen in die badkamer. Want dan kan mn vrieskast in die berging.
Moet verder alleen sauzen en een vloer leggen. Maar goed dat laatste gaat een uitdaging worden want niks is recht natuurlijk (rond gebouw). Dus misschien dat ik een vinyl vloer laat leggen en anders gewoon een ikea laminaatje.
Vooral ideaal om even wat uit te proberen en er geen rib aan kwijt te zijn.quote:
Pendek? Zeker weer iets vies?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar gauw nog even een pendek halen
Babi pendek met kroepoek?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pendek? Zeker weer iets vies?
Ik wil gewoon de hele knutselafdeling wel als atelier in mijn huis.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral ideaal om even wat uit te proberen en er geen rib aan kwijt te zijn.
Google leert me onderbroeken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lijkt mn moeder welquote:Op woensdag 16 december 2020 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de hele knutselafdeling wel als atelier in mijn huis.Had eigenlijk nog wat tubes verf moeten hamsteren.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de hele knutselafdeling wel als atelier in mijn huis.Had eigenlijk nog wat tubes verf moeten hamsteren.
Nou dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Las gisteren een interview met de eigenaar van de Action "Ja wat vind u dat de Action een van de grootse milieuvervuilers van de wereld is geworden qua plastic?" "Nou, nou dan ga maar eens kijken in de Parijse voorsteden, wij brengen welvaart naar de allerarmsten en dat is ook heel belangrijk"
Wat is dit nou weer voor onzin.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Las gisteren een interview met de eigenaar van de Action "Ja wat vind u dat de Action een van de grootse milieuvervuilers van de wereld is geworden qua plastic?" "Nou, nou dan ga maar eens kijken in de Parijse voorsteden, wij brengen welvaart naar de allerarmsten en dat is ook heel belangrijk"
Of je hebt iets gehaald, leuk, je wilt er meer van, kan niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige nadeel vind ik de grilligheid van het assortiment, als ik heen ga, wil ik wel gewoon kunnen halen waar ik voor kwam.
Zou ik nog even mee wachtenquote:
Of dat ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je hebt iets gehaald, leuk, je wilt er meer van, kan niet.
Ik zei niet dat ik ging he.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik nog even mee wachtenWe vinden je best lief hierzo
ik ben er eigenlijk al best lang niet meer geweest.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige nadeel vind ik de grilligheid van het assortiment, als ik heen ga, wil ik wel gewoon kunnen halen waar ik voor kwam.
Nice.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ja dat is echt irritant. Dat iets bevalt en je meer wil halen en dan is het er niet meer.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja letterlijk of we in deze tijd van vervuiling door plastic nog wel de consumptiemaatschappij moeten stimuleren voor de armeren, zo dan.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.
sowieso onzinquote:schreef UitStraling
Vond net je kerstkaart met magneten op de denkbeeldige mat. Thanks!quote:Op woensdag 16 december 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt hoor, nadat mn moeder stierf kon ik bijna zelf een action openen met alle verf en knutselzooi die ze op voorraad had..quote:Op woensdag 16 december 2020 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is echt irritant. Dat iets bevalt en je meer wil halen en dan is het er niet meer.
Bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja letterlijk of we in deze tijd van vervuiling door plastic nog wel de consumptiemaatschappij moeten stimuleren voor de armeren, zo dan.
Wat is een ledpad? En wat knutsel jij eigenlijk, of ben je meer als mij dat je van die verschillende fases hebt?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een paar weken geleden een ledpad gehaald voor m'n knutsels.
Alsof ik ooit nog wat doe.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt hoor, nadat mn moeder stierf kon ik bijna zelf een action openen met alle verf en knutselzooi die ze op voorraad had..
Dat is een serieuze prestatie, dat lukt mij echt nooit.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Vorige maand ofzo nog met een lijstje naar de Action gegaan en me er keurig aan gehouden
Daarom is m'n huis ook zo 'schoon' ineens.
teach me, masterquote:Op woensdag 16 december 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Vorige maand ofzo nog met een lijstje naar de Action gegaan en me er keurig aan gehouden
Daarom is m'n huis ook zo 'schoon' ineens.
Ja niet voor iemand die in nullen en enen leest.quote:
Een soort lichtbak, maar dan met LEDverlichting! Lijkt me makkelijk bij m'n diamond painting en bij patronen overtrekken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is een ledpad? En wat knutsel jij eigenlijk, of ben je meer als mij dat je van die verschillende fases hebt?
Ik durf het bijna niet te vragen maar: Diamond painting?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort lichtbak, maar dan met LEDverlichting! Lijkt me makkelijk bij m'n diamond painting en bij patronen overtrekken.
Ik wilde er vrij snel weer wegquote:Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een serieuze prestatie, dat lukt mij echt nooit.
Waaraan? Zoveel kun je niet?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch aardig wat centjes kwijtgeraakt en dat gaan er nog veel en veel meer worden maar goed als dat het belangrijkste is
En nu de achterruit?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet voor iemand die in nullen en enen leest.
Voorruit dan;
Vindt u het niet een bezwaar dat Action met dergelijke producten het consumentisme opjaagt?
,,Het is maar hoe je ernaar kijkt. Wij maken welvaart voor iedereen toegankelijk. Ga een keer met me mee naar een Action ten noorden van Parijs; daar zie je mensen die nauwelijks geld hebben om eten te kopen, maar die ook wel eens een cadeautje voor de verjaardag van hun kind willen kopen. Of die met kerst prachtige ballen in hun boom willen hangen. Wij maken dat mogelijk. Als je wilt, kun je elk jaar een andere kleur in je kerstboom hangen. Als je een kleine portemonnee hebt en je wilt toch welvaart in je huis brengen, maken wij dat mogelijk. Je kunt ook zeggen dat we daarin een belangrijke maatschappelijke rol vervullen.
Ik ben een kastGerda, dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar: Diamond painting?
AH. Daimondpainting waag ik me niet aan, te priegelig. Heb wel een soort vergrootglasbril met ledlampjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort lichtbak, maar dan met LEDverlichting! Lijkt me makkelijk bij m'n diamond painting en bij patronen overtrekken.
Ohja.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde er vrij snel weer weg
Wat?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Heb wel een soort vergrootglasbril met ledlampjes.
ja dat wel, maar wat is diamondpainting?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een kastGerda, dat was toch al bekend?
Een bak plastic.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja dat wel, maar wat is diamondpainting?
Ja onder de streep wss ook nog goedkoper dan ikea laminaatje.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het een tijdelijk iets is, zou ik er vinyl in laten snijden. Goedkoop, praktisch en makkelijker weer te verwijderen.
onderbroekenquote:Op woensdag 16 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
kunnen ook vies zijn.quote:
Ja dat vroeg je vorige keer ook al toen ik dat zei maar dat ga ik niet doen.quote:
Ik hou wel echt van priegelhobby's ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
AH. Daimondpainting waag ik me niet aan, te priegelig. Heb wel een soort vergrootglasbril met ledlampjes.
Ik had me 'm grappiger voorgesteld.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je vorige keer ook al toen ik dat zei maar dat ga ik niet doen.
https://www.bol.com/nl/p/(...)HSQ.1.2.ProductImage
Oud bloed eigenlijkquote:
En van dildo'squote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou wel echt van priegelhobby's ja.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me 'm grappiger voorgesteld.
Ik ben fan, kabouters zijn wat lastig te schilderen maar dit helpt als stukken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had me 'm grappiger voorgesteld.
Gevaarlijke post in combinatie met de onderbroeken.quote:
Daar zijn m'n ouders ook helemaal zoet mee. M'n vader krijgt met kerst weer eentje van The Beatles.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een bak plastic.
Steentjes plakken volgens een patroon, beetje hetzelfde idee als m'n borduurpatronen.
Zitten je dino's al in elkaarquote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bewaar ze tot het weekend.quote:
Oh ik dacht echt zo eentje met van die kijkertjes op de glazen zoals bij diamantslijpers en zo. Deze is wel okeequote:Op woensdag 16 december 2020 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je vorige keer ook al toen ik dat zei maar dat ga ik niet doen.
https://www.bol.com/nl/p/(...)HSQ.1.2.ProductImage
bonkjes?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevaarlijke post in combinatie met de onderbroeken.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik had nog niet alles bijgelezenquote:Op woensdag 16 december 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevaarlijke post in combinatie met de onderbroeken.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik had nog niet alles bijgelezen
Elkaar geslagenquote:Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat hebben jij en Buda gedaan?
was even vergeten dat het hier soms snel kan gaanquote:
Dino's? die van Lego?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bewaar ze tot het weekend.
Gewoon lekker een huiselijk tafelkleedje overheen gooienquote:Op woensdag 16 december 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet vooral even wat verzinnen op de tafel. Witte steentjes op een witte tafel...
Het is besmettelijk hequote:Op woensdag 16 december 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
samen met buda naar de huisarts voor de ogen
Heb ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker een huiselijk tafelkleedje overheen gooien
Even naar de Act... eehm Hem... eehm AH dan?quote:
👀quote:Op woensdag 16 december 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kekke kleurtjes hoor.quote:
en al alles open gekrast?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Veel te lang bezig geweest met het bestellen van decemberkrasloten
Je begint nu pas?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Veel te lang bezig geweest met het bestellen van decemberkrasloten
Leuk cadeautje wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef ze met de kerst, kunnen ze flink wat inhalen.
Ik hoor dan die foute klemtoon van die reclamequote:
oh ken de reclame niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk cadeautje wel.
[..]
Ik hoor dan die foute klemtoon van die reclame
Hij is niet van mij hoor, ik heb alleen de plaatjeslink even gefixt.quote:
uhuhquote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is niet van mij hoor, ik heb alleen de plaatjeslink even gefixt.
I knowquote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is niet van mij hoor, ik heb alleen de plaatjeslink even gefixt.
quote:
Was deze post.quote:
True, true.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
maar hij had van jou kunnen zijn.
Have funquote:Op woensdag 16 december 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
Goed. Nu echt even beagle knuffelen en gerrie frees op halen
10 wat?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft hier nog meer al 10 geen medicijnen of zorg gehad?
Is er niet iets als no-claim?
Meer dan een paracetamolletje gebruik ik doorgaans niet. Daarom kies ik ook voor het hoogte eigen risico.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft hier nog meer al 10 jaar geen medicijnen of zorg gehad?
nope, dat hebben ze in het begin 1 jaar geprobeerd geloof ik. nu moet je gewoon dokken.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ben van zekerheden en gewoon de hoogste. En voor tanden kan het bij mij wel uit.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer dan een paracetamolletje gebruik ik doorgaans niet. Daarom kies ik ook voor het hoogte eigen risico.
Onderbroek in je poep.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht je weer met die siswet op de proppen kwam.
Zwarte tanden gespot.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Je hoeft geen verzekering te hebben voor de tandarts, just saying.quote:
Hrrrquote:Op woensdag 16 december 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
't Is toch nog een drukke dag. En morgen heb ik echt van 9 tot 18 uur meetings. Wat een genot. Met de nadruk op not.
Juist niet daardoor.quote:
Why always so granny serious?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hoeft geen verzekering te hebben voor de tandarts, just saying.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Why always so granny serious?
Wat is dat toch voor een business met alleen maar meetings, zijn er ook mensen die alle werk doen?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
't Is toch nog een drukke dag. En morgen heb ik echt van 9 tot 18 uur meetings. Wat een genot. Met de nadruk op not.
niet nodigquote:Op woensdag 16 december 2020 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Het ministerie van Verzekeringszaken.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een business met alleen maar meetings, zijn er ook mensen die alle werk doen?
Ik wil verder niet opspeluh .![]()
Steeds een stukje crv er af, hoef je ook minder te betalen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
niet nodig
nu 3 jaar achter elkaar geopereerd en telkens is mijn zorgpremie verlaagd
Die vergaderen zoveel om juist jou een ziektekostenverzekering aan te smerenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een business met alleen maar meetings, zijn er ook mensen die alle werk doen?
Ik wil verder niet opspeluh .![]()
vandaag is een groot stuk crv weggevallenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steeds een stukje crv er af, hoef je ook minder te betalen.
Daar verdienen we grof aanquote:Op woensdag 16 december 2020 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vergaderen zoveel om juist jou een ziektekostenverzekering aan te smeren
Toch niet je woef?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
vandaag is een groot stuk crv weggevallen
Goeie gerrie?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
vandaag is een groot stuk crv weggevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |