SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Minimaalquote:Op woensdag 16 december 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"daar moet een piemel in Fok Haags"
Ongeveer 349.000 resultaten (0,86 seconden)
En dan missen we de quotes onder Justin nog.quote:
Of eerst flink pittig bedorven Indiaas eten en dan je kip madras over de hal uitsmeren.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerst alles netjes poetsen en dan gewoon een brute gerriederrie op een blinkende tafel maakt wel meer indruk..
Dat wordt een balletje opgooien bij balliemedewerker.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Staart naar zijn bank, ik zou eigenlijk wel een nieuwe willen.
Ikwea?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef gianni61 het volgende:
is er plek voor een meubelboulevard in foqueville?
Loopt lekker.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ah bank is ook snel, afgelopen vrijdag bericht dat ze het zo zo druk hebben dat de overdracht van huis een week opgeschoven moet worden.
Ontvang net de verklaring die ze oorspronkelijk voor volgende week woensdag moesten leveren
I like how you thinkquote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of eerst flink pittig bedorven Indiaas eten en dan je kip madras over de hal uitsmeren.
Lekker op de scooter met -10quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan werk je in Den Haag en woon je in Rotterdam?
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Staart naar zijn bank, ik zou eigenlijk wel een nieuwe willen.
Heb ik ze nog niet verteldquote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo ver is 't niet toch?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, dan verhuis je specifiek naar Rotterdam en kan je nog elke dag naar Den Haagquote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan verhuis je specifiek naar Rotterdam en kan je nog elke dag naar Den Haag
Het is wel een beetje omgekeerde wereld ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan verhuis je specifiek naar Rotterdam en kan je nog elke dag naar Den Haag
Heb je wel een keertje verdiendquote:Op woensdag 16 december 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
schoonmaak is gecanceld![]()
Wat een heugelijke dag zo
ja en dan niet die gekke energiekostenquote:Op woensdag 16 december 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een keertje verdiend
Niet eens met sushi?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan niet die gekke energiekosten
Ga dit vieren met een groot pak slavinken vanavond
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even lekker de boel de boelquote:Op woensdag 16 december 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zondagen?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
en werk 3 koopavonden in de week. das per koop avond een tientje extra en er is een bonus op de bank verkopen. Dat was zon 150/200 per maand zeiden ze
Het is in ieder geval weer werk.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ja tis denk ik geen topwerkgever maar de sfeer voelde wel goed daar. En ik moet nu gewoon werk hebben dus.
nou iddquote:Op woensdag 16 december 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval weer werk.Gewoon kijken hoe het bevalt, zoeken vanuit werk is toch altijd wat relaxter.
Flapperende flamingojurkjesquote:Op woensdag 16 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
mag alleen geen spijkerbroeken aan dus moet online shoppen
Niet-jeans hoeven niet zo veel te kosten gelukkig.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
mag alleen geen spijkerbroeken aan dus moet online shoppen
Zo'n reader of wat?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
Dit is wel echt een dagje van spijkers met koppen slaan tot zover zeg.
Mooi
Ook laatste dingen binnen voor betaalpakket bij Rabobank, wat werkt dat grappig joh met die raboscanner met kleurtjes enzo.
quote:
Ik ook, maar om de boel te activeren moet je dat apparaat gebruiken. En volgens mij voor grote bedragen ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik het allemaal met mijn telefoon.
Je kan ook scannen met je telefoonquote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zit een cameraatje in waarmee je een kleurencode moet scannen. Die geeft in combinatie met je pas en pincode een retourcode.
Ik ben dat ding altijd kwijt.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook, maar om de boel te activeren moet je dat apparaat gebruiken. En volgens mij voor grote bedragen ook.
Oh geen idee, ga het zo als het nu lijkt toch niet (veel) gebruiken vooralsnog. Is meer als backup rekening en om de overwaarde van m'n hut te stallen zodat alles binnen deposito garantie stelsel blijft vallen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook scannen met je telefoon
quote:
Las een stukje dat hoeren ook terug gaan naar Oost-Europa voor de kerstdagen nu er toch geen geld verdienen valt.quote:
Ik heb iets soortgelijks van ING voor de zaak, die hebben een kleurige QR-code.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zit een cameraatje in waarmee je een kleurencode moet scannen. Die geeft in combinatie met je pas en pincode een retourcode.
wtfquote:Op woensdag 16 december 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Familiebezoek enzo en vakantie.
Nichtje van me is teamleiderhoofdCEOstewardessenplanning van over de hele wereld!!!1111!!11quote:Op woensdag 16 december 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me is stewardess. Die ziet niks anders dan overboekte vluchten de laatste 2 weken.
Kwam stelletje in beeld die naar Tenerife gingen, hadden maar heel even getwijfeld maar toch besloten te gaan.quote:
maar heel de wereld is oranje volgens onze overheidquote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam stelletje in beeld die naar Tenerife gingen, hadden maar heel even getwijfeld maar toch besloten te gaan.
Vind het wel grappigquote:Op woensdag 16 december 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks van ING voor de zaak, die hebben een kleurige QR-code.
"noodzakelijk"quote:Op woensdag 16 december 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heel de wereld is oranje volgens onze overheid
je kan beter hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me is teamleiderhoofdCEOstewardessenplanning van over de hele wereld!!!1111!!11![]()
Overal Oranjesupporters.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heel de wereld is oranje volgens onze overheid
Is prostitutie daar wel nog toegestaan?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Drie van mijn nichtjes zitten nu ook in Spanje te werken
Heb je genoeg geld dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is prostitutie daar wel nog toegestaan?
Een matroos op een multicat:quote:
ja, maar geen interessequote:
Dat is eigenlijk exact wat ik verwachtte. Goeie naam wel dus.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een matroos op een multicat:
[ afbeelding ]
Zijn een beetje manusje van alles bootjes die ingezet worden om grotere (werk)schepen/projecten te ondersteunen.
ee, zo'n bootje heb ik nog nodig voor een bordesje te kunnen monterenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn een beetje manusje van alles bootjes die ingezet worden om grotere (werk)schepen/projecten te ondersteunen.
gebruik ik ook al jaren. Werkt primaquote:Op woensdag 16 december 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
Dit is wel echt een dagje van spijkers met koppen slaan tot zover zeg.
Mooi
Ook laatste dingen binnen voor betaalpakket bij Rabobank, wat werkt dat grappig joh met die raboscanner met kleurtjes enzo.
koop danquote:Op woensdag 16 december 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
h
[..]
ee, zo'n bootje heb ik nog nodig voor een bordesje te kunnen monteren
Mja ik zit al jaren bij de staatsbankquote:Op woensdag 16 december 2020 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebruik ik ook al jaren. Werkt prima
beetje duur voor een werkje van 2 dagenquote:
pontonnetje hurenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje duur voor een werkje van 2 dagen
kan ook.quote:
Zit er dan 1 iemand op zo'n ding?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vers bloedquote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
*waait even aan
Eens even kijken of hier nog wat bekenden rondhangen
er gaat vaag ergens een belletje rinkelenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
*waait even aan
Nauwelijksquote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
*waait even aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |