Het is ook niet eerlijk, het is een pandemie. Daarin probeert men zoveel mogelijk bewegingen buitenshuis te beperken die niet noodzakelijk zijn. Gourmetnoten zijn niet noodzakelijk, het is namelijk een niche zoals je zelf zegt en het gaat om de algemene voedselvoorziening.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een notenwinkel hebt dan is het natuurlijk niet eerlijk als AH wel noten mag verkopen en jij niet, dus of je verbiedt de notenverkoop of je laat die nichewinkels gewoon open.
Het is eigenlijk janken en lachen tegelijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb in tijden niet zo hard gelachen als gisteren en vandaag.
En dat om een bloedserieus onderwerp.
Precies. Het blijft bij mooie woorden en grote praat vanuit het kabinet. Als winkels echt zo onveilig zijn sluit je alle winkels, inclusief supermarkten en ga je vol over op bezorging. Dan bezorg je een noodpakket aan iedereen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar echt harde maatregelen gaan ze niet nemen, want de verkiezingen zijn te dichtbij. Tot een full lockdown zullen ze nooit overgaan en toegeven aan de sterke lobby's blijft ook te verleidelijk.
Of even niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een notenwinkel hebt dan is het natuurlijk niet eerlijk als AH wel noten mag verkopen en jij niet, dus of je verbiedt de notenverkoop of je laat die nichewinkels gewoon open.
Nu doe je net alsof je meteen corona krijgt als je nootjes gaat halen. Wij gaan al maanden juist naar de kleinere zaakjes omdat daar geen uitschot komt en ze de zaakjes veel beter op orde hebben dan iedere supermarkt. Dit is boos doen om het boos doen zonder enige realiteitszin. Ga jij maar lekker in de drukke super staan om ons land te reddenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:25 schreef Kyran het volgende:
Sorry hoor, maar ja. Men moet het er maar even mee doen. Er gaan straks mensen dood, omdat ze geen reguliere zorg kunnen krijgen, omdat men zo nodig verse noten moet eten. Alsof de spullen in de supermarkten allemaal zo slecht zijn tegenwoordig. Prima spul, wat een aanstellerij om het als "troep" weg te zetten.
Hoe egoistisch kan men zijn zeg.
Laat Mark, Hugo en Wiebes maar de Oudjaarsconference verzorgen. Topamusementquote:Op woensdag 16 december 2020 10:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is eigenlijk zo triest dat je erom moet lachen
Verhuis naar Friesland en dan roepen de onafhankelijkheid uitquote:Op woensdag 16 december 2020 10:29 schreef aartstyle het volgende:
Ben hier echt over de zeik van. Al die winkels kunnen de tering krijgen. Wie van Fok gaat er met me mee, we kopen met z'n alleen een eiland en gaan daar lekker wonen met onze eigen staat en regels.
Wil met een groot deel van Nederland ff niks meer te maken hebben.
Dat gevoel had ik al jaren, elke keer als ik terugkwam van een reis. De hele Corona periode heeft dat alleen maar versterkt.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:29 schreef aartstyle het volgende:
Ben hier echt over de zeik van. Al die winkels kunnen de tering krijgen. Wie van Fok gaat er met me mee, we kopen met z'n alleen een eiland en gaan daar lekker wonen met onze eigen staat en regels.
Wil met een groot deel van Nederland ff niks meer te maken hebben.
Dit kan nog wel eens leuk worden binnen het kabinet.quote:
En dan gecombineerd met toegestaan aanbod of gewoon geen lock down. Ja, wij zijn Kruidvat wij zijn een drogisterij, maar verkopen ook een berg andere meuk, kijk maar naar onze SBI code. Oké, dan mogen jullie open.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon aangeven met sbicodes welke winkels open mogen, dan heb je geen discussies.
Vandaar "als"quote:Op woensdag 16 december 2020 10:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat de overheid dit niet wil, en dat is een grote aanname....
Voor al die dingen had je naar de apotheek gekund. Hoeft de Etos niet voor open te blijven.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig gister niet naar de kruidvat geweest maar naar de etos
had pijnstillers nodig, maagtabletten en maandverband voor de vrouw.......![]()
Ik kan me er ondertussen eerlijk gezegd niet eens meer over verbazen. Mn broertje werkt in een verzorgingstehuis en mag kerst ook op komen draven.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:31 schreef Jazeg het volgende:
Inmiddels liggen er in 5 dagen netto 350 patiënten bij op de verpleegafdelingen. Zorgpersoneel mag lekker de feestdagen door op het tandvlees. En waar gaat het over in de media? Of de Action en de Wibra wel 30% essentiële producten verkopen.
Wat een mensen.
Nee, dat soort figuren kunnen prima Nederland een dictatuur vinden omdat alle winkels dicht moeten en tegelijkertijd als daad van verzet naar de toch nog steeds geopende winkels gaan en zichzelf dan heel stoer vinden.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:32 schreef Momo het volgende:
Tot zo ver ook het argument NEDERLAND DICTATORLAND argument van die trommelende sjappiesals die al lang niet ontkracht was...
Maar dat hele funshoppen is er wel af dus, want blijkbaar zijn het alleen de 'essentiële' dingen die verkocht worden. Wie komt er dan uberhaupt nog bij de action?quote:
Lijkt me stug, wat heeft ze (en in het verlengde haar partij) te winnen met het ondermijnen van het coronabeleid van het kabinet? De wappies die dat fantastisch vinden stemmen sowieso wel op FvD/PVV.quote:
We bouwen Sealand uitquote:Op woensdag 16 december 2020 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verhuis naar Friesland en dan roepen de onafhankelijkheid uit
https://www.rtlnieuws.nl/(...)elers-rutte-de-jongequote:Op woensdag 16 december 2020 10:35 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand dat RTLnieuws artikel nog over spanningen in het kabinet van een paar werken terug? Ik kan hem niet zo vinden..
Dankjewelquote:Op woensdag 16 december 2020 10:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)elers-rutte-de-jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |