abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:41:19 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_196878517
Hij ziet er iig voldaan uit na al die lediging :D leuke tuinbroek!
disclaimer
pi_196878561
Oh @Seven. , zulke avonden.. :* Goed dat je positief blijft. :D

Wat een lieffie. O+ Ben je tevreden over de Bibs-speen?
Protège moi de mes désirs.
pi_196878641
Hoe groter de strik, hoe beter. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z. heeft last van babyacne. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?

Enne.. ander onderwerp. Anticonceptie. Ik wil geen hormonen en ook niet iedere keer een condoom gebruiken. Dan blijft volgens mij alleen de koperspiraal over. Heeft iemand hier ervaring mee? Het plaatsen? Bijwerkingen? Tevreden?
pi_196878665
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:33 schreef Seven. het volgende:
BFD!

[ afbeelding ]

Nomnomnom

[ afbeelding ]

O+

[ afbeelding ]
Die onderste foto O+ ! En gave tuinbroek ja!

Bibs speen is hier wel een hit. Het is de enige speen die hij blieft. Wel valt hij snel uit zijn mond. Weet niet of dat ligt aan de zuigkracht van A, of aan de speen.

@D.U.M.A.N. ik heb voor de zwangerschap jaren een koperspiraal gehad en ik ben van plan deze binnenkort weer te nemen. Ik vond hem fijn. Plaatsen vond ik niet bijzonder pijnlijk, maar je kan altijd van te voren een paracetamol innemen. Eruit laten halen vond ik pijnlijker. Menstruaties waren bij mij kort maar krachtig. 2 dagen dat je half doodbloedt, daarna zwakte het heel snel af. Nu zonder ac duren de menstruaties 6 dagen, maar minder heftig. Ik heb dan toch liever de kort maar krachtige menstruaties :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 22-12-2020 11:57:50 ]
pi_196878940
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Z. heeft last van babyacne. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Mijn dochter had er ook erge last van, duurde een kleine week
pi_196879487
Dank voor jullie ervaringen! O+
  Moderator/colorchick dinsdag 22 december 2020 @ 12:43:33 #257
382129 crew  Donna
pi_196879596
Babyacne is hier nu net weer over. Duurde een kleine week!

Anticonceptie wordt eerst condooms.
  Moderator/colorchick dinsdag 22 december 2020 @ 12:44:43 #258
382129 crew  Donna
pi_196879628
Ik ben bij A-tje! O+

Het lijkt allemaal wel goed en ze groeit goed ondanks dat ze steeds tijdens de fles in slaap valt dus ze zijn weer tevreden.
Kweek uitslag is er nog niet. Bloedprikken doen ze nu niet opnieuw omdat ze beter wordt en niet zieker.
pi_196879717
@Donna wat fijn! Fijn ook dat ze goed groeit: ni lekker knuffelen en hopen op een goede kweekuitslag. :*
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:45:50 #260
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_196880898
Dames ik lurk even mee naar de foto’s, echt te schattig!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 22 december 2020 @ 15:26:39 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196882952
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh @:seven. , zulke avonden.. :* Goed dat je positief blijft. :D

Wat een lieffie. O+ Ben je tevreden over de Bibs-speen?
Jazeker! De enige die hij wilde.
Resistance is futile.
pi_196883852
@Seven. heerlijke nacht is dat geweest dan. Ik moest er wel om lachen :D . En leuke foto’s! Die bibs speen is bijna een fashion statement gewoon.

@D.U.M.A.N. Bubbles heeft ook last van babyacne gehad icm hele droge huid. Ik ben steevast bij elke luierwissel babylotion op haar wangetjes gaan smeren (wij gebruiken Aveeno) en het was binnen een dag weg. Heerlijke foto’s weer! O+

@Donna wat fijn dat A aan het opknappen is! Gaat de goede kant op dus.

Bubbles laatst in een jurkje gehesen maar ze leek er niet zo van gecharmeerd :') .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 16:06:27 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196883880
Er is zoveel gepost sinds ik voor het laatst postte dat het me niet lukt om op alles te reageren :@

@Donna wat naar dat A. alweer in het ziekenhuis ligt -O- Vorige keer hebben ze geen oorzaak ontdekt toch? Wel vreemd dat ze steeds zo hoge koorts krijgt, daar zou toch een reden voor moeten zijn zou je denken. En voel je alsjeblieft niet schuldig dat ze de fles krijgt, dat zegt echt niets :*

Qua slapen begint hier 's avonds en 's nachts wel een ritme in te komen maar overdag gaat het echt nog alle kanten op. De laatste dagen doet hij steeds kleine slaapjes en schrikt dan na een minuut of 20 weer wakker. En zo gaat het de hele dag door...

@Zo-is-dat wat een ontzettend leuke outfits O+ Ik wil ook wel een keer twinnen! Ik hoop met kerst in ieder geval een gezinsfoto te maken met foute kersttruien voor de boom :+

Tempen doe ik na de kraamweek ook niet meer. Sindsdien 2x gedaan omdat ik hem warm aan vond voelen maar verder niet.

@madam-april wow nu al zitten en kruipen :o Dat is wel een hele snelle baby die je daar hebt!

Verder foto's van Colin O+ Ik heb vaak met aapie ook plezier tijdens het verschonen. Tenzij hij een nieuw pakje aanmoet, mouwen zijn voor hem de hel :X Gelukkig is ie daarna wel weer snel vrolijk. Sowieso een erg vrolijk mannetje de laatste tijd, kiek nou O+

Hij lacht veel, wil continu "spelen" en is over het algemeen heel zoet. Alleen wel huilen als hij honger heeft, dat is er nog niet uit helaas.

Trouwens tijdens het douchen een grappig momentje beleefd. Ik had aapie horizontaal op mijn arm liggen ter hoogte van mijn borst om hem te wassen. Zijn gezichtje zat dus bij mijn borst en opeens *hap*. Zat ie te drinken onder de douche O+ Van speenverwarring dus geen sprake bij de kleine man :+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 22 december 2020 @ 16:06:59 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_196883892
Ahw MaJo, hij lacht! O+
disclaimer
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 16:10:02 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196883943
Inmiddels zijn er posts bijgekomen, dat krijg je als je zo lang over een bericht doet :')

Bubbles O+ Het jurkje staat haar goed!

Aapie heeft sinds een weekje ook allemaal pukkeltjes en zijn huid voelt heel vet. Ik doe er niets aan, gaat denk ik vanzelf wel over.

Bibs is hier ook een grote hit! Vind ze ook een stuk hipper dan andere spenen :+

Anticonceptie hier ook condooms. Zou weer aan de nuvaring willen maar dat mag blijkbaar niet met borstvoeding. Dus tot die tijd maar met condooms. Al voelt anticonceptie bij ons wel heel raar :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 16:11:13 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196883961
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:06 schreef SQ het volgende:
Ahw MaJo, hij lacht! O+
Ja! Superveel O+ Vooral als ik "toeter" op zijn neus, dan giert ie het echt uit. Ben heel benieuwd ook hoe zijn lach gaat klinken. Ik smelt iedere keer als hij lacht O+
  Moderator/colorchick dinsdag 22 december 2020 @ 16:13:34 #267
382129 crew  Donna
pi_196884002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:10 schreef MaJo het volgende:
Al voelt anticonceptie bij ons wel heel raar :')
Dat vpnden mijn broer en schoonzus ook toen het boek voor een tweede na jaren en veel mislukte IVF pogingen definitief dicht gegaan was. 8)7
Je voelt 'm al aankomen zeker..
pi_196884031
MaJo, Aapie!! O+ O+

Wat een super leuke pakjes heeft ie aan ook zeg!
  Moderator/colorchick dinsdag 22 december 2020 @ 16:15:35 #269
382129 crew  Donna
pi_196884039
Vorige keer is het idd wss een virusje geweest, een rondvliegende snottebel die ze opgevangen heeft ofzo. Ik hoop niet dat het een voorbode is voor later dat ze om elke scheet ziek raakt, maargoed. Eerst kijken naar het nu. Ze is nu al een paar uurtjes zonder paracetamol en mag 5 uur weer een voeding (helaas moet ik alles uit de kast halen om er genoeg in te krijgen) en ben erg benieuwd of ze dan weer koorts heeft.
  dinsdag 22 december 2020 @ 16:19:53 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_196884115
En hartjes voor de mooie dames van Smart_ass en D.U.M.A.N O+ O+
Mijn jong drinkt juist meestal met de oogjes dicht :P
disclaimer
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 16:20:29 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196884134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:13 schreef Donna het volgende:

[..]

Dat vpnden mijn broer en schoonzus ook toen het boek voor een tweede na jaren en veel mislukte IVF pogingen definitief dicht gegaan was. 8)7
Je voelt 'm al aankomen zeker..
Om die reden hou ik me er ook maar braaf aan :Y Al zei de VK die de nacontrole deed dat het in ons geval niet nodig is, je zal maar net zien. Op zich is een zwangerschap wat mij betreft welkom maar zeker niet nu. Man wil het echt bij 1 kind houden dus voorlopig is het sowieso echt geen optie om zwanger te raken.

quote:
17s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
MaJo, Aapie!! O+ O+

Wat een super leuke pakjes heeft ie aan ook zeg!
Thanks! Het eerste pakje is van mijn favoriete merk Jollein, die hebben echt zulke leuke kleertjes en andere spulletjes! De tweede is van de Hema :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:15 schreef Donna het volgende:
Vorige keer is het idd wss een virusje geweest, een rondvliegende snottebel die ze opgevangen heeft ofzo. Ik hoop niet dat het een voorbode is voor later dat ze om elke scheet ziek raakt, maargoed. Eerst kijken naar het nu. Ze is nu al een paar uurtjes zonder paracetamol en mag 5 uur weer een voeding (helaas moet ik alles uit de kast halen om er genoeg in te krijgen) en ben erg benieuwd of ze dan weer koorts heeft.
Ik hoop ook maar dat ze niet altijd zo snel ziek is maar waarschijnlijk pakt ze nu sneller dingen op omdat je als newborn echt nog helemaal geen weerstand hebt opgebouwd. Wij hebben wel het geluk dat we geen andere kindjes rond hebben lopen, dan word je waarschijnlijk ook een stuk sneller ziek. Al zag ik laatst ook al de eerste snotjes bij aapie :X Zelf ben ik ook verkouden, geen idee hoe :?
  dinsdag 22 december 2020 @ 16:31:17 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196884327
Awww, I O+ BFD
Resistance is futile.
  dinsdag 22 december 2020 @ 16:37:10 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_196884430
Ik wilde wel meedoen aan bfd maar mijn babies werken niet mee vandaag :(

disclaimer
pi_196886147
Ah ik vind ze ook wel leuk hoor sq!

Hier is een sprong. Gevoed, schone luier, geslapen en nu jengelen op schoot. Denk dat hij straks kan rollen dan ofzo. :P
SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door Hilmo op 22-12-2020 18:03:01 ]
  dinsdag 22 december 2020 @ 18:42:52 #275
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_196886836
Hahah SQ, juist leuk om alle niet charmante foto’s erbij te hebben :). En Hilmo, wat een verzadigd uitslaaphoofdje O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_196887025
Haha SQ zitten zeker wat pareltjes tussen :D.

Hilmo die lieve rode wangetjes! O+
pi_196889111
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 18:40 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik heb een flinke stapel okergele rompers gekocht :')
Dat is inderdaad een slimme zet! :D
En ik vind je reeks foto’s ook best tof om te zien!

Ook O+ voor de andere baby’s Heerlijk om te zien weer.

Donna, fijn dat je bij A kan zijn en dat het beter met haar gaat. Hopelijk snel weer samen thuis!

Mijn al 3 maanden perfect overdag slapende baby was stuk vandaag. Ze sliep niet zelf in en als ze sliep was het maar een half uur. Inmiddels ligt ze nu wel al 3 uur te slapen dus het is niet dat ze het niet nodig had. Ik hoop dat we een normale nacht gaan hebben. :s) En ook dat het morgen weer wel goed lukt met slapen. Nu ze 5 maanden is geweest zal de wakkertijd op een gegeven moment ook wel gaan verruimen naar langer dan 1,5 uur. Ben benieuwd!
pi_196889283
Oh @SQ , de foto linksboven 🥺🥰

@Hilmo de rode wangen O+ Zo lief.

@MaKo Wat een lieve lachende Aapie. O+ Zo leuk wanneer ze interactie tonen!

@Smart_ass Ik vind haar gezichtje op iedere foto veranderen! O+ Lijkt ze steeds meer op papa?

Na de eerste nacht heb ik trouwens niet meer getempt.
Bij iedere meting had ze dezelfde temp en kz vond het ook wel prima. De laatste keer dat ik U. heb getempt kan ik me ook niet herinneren.
pi_196890929
Foto's. O+

Hier even een keertje niet. :9 Ik heb zondag de meiden even gezien, maar denk sinds donderdag/vrijdag een keer 10-15 minuten per dag. Detailhandel en kerst, 't is en blijft bijzonder. Nog een paar dagen bikkelen en dan een paar dagen inhalen. O+
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:00:03 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196893581
Haha SQ :D leuk O+

En Hilmo, hij komt duidelijk niets tekort ^O^ :Y) O+
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 23:53:27 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196894559
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef SQ het volgende:
Ik wilde wel meedoen aan bfd maar mijn babies werken niet mee vandaag :(

[ afbeelding ]
Juist leuk toch die eigenwijsjes O+ Wat is Noud groot geworden :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:57 schreef Hilmo het volgende:

Hier is een sprong. Gevoed, schone luier, geslapen en nu jengelen op schoot. Denk dat hij straks kan rollen dan ofzo. :P
SPOILER
Wat een droppie met die bolle rode wangetjes O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 20:17 schreef Nolita het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een slimme zet! :D
En ik vind je reeks foto’s ook best tof om te zien!

Ook O+ voor de andere baby’s Heerlijk om te zien weer.

Donna, fijn dat je bij A kan zijn en dat het beter met haar gaat. Hopelijk snel weer samen thuis!

Mijn al 3 maanden perfect overdag slapende baby was stuk vandaag. Ze sliep niet zelf in en als ze sliep was het maar een half uur. Inmiddels ligt ze nu wel al 3 uur te slapen dus het is niet dat ze het niet nodig had. Ik hoop dat we een normale nacht gaan hebben. :s) En ook dat het morgen weer wel goed lukt met slapen. Nu ze 5 maanden is geweest zal de wakkertijd op een gegeven moment ook wel gaan verruimen naar langer dan 1,5 uur. Ben benieuwd!
Wij hebben de laatste dagen precies hetzelfde met aapie, allemaal van die hazenslaapjes. Gelukkig zijn de lange avondslaap en de nachtslaapjes nog wel goed ^O^

Man en ik hebben de nachtshift en de ochtendshift voor vannacht omgedraaid. De laatste tijd wordt aapie nog maar 1 keer 's nachts wakker en ik heb morgenvroeg, wanneer hij ongeveer wakker wordt, een belafspraak met het CB. Ben wel benieuwd hoe het bevalt :D
pi_196894561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks! Het eerste pakje is van mijn favoriete merk Jollein, die hebben echt zulke leuke kleertjes en andere spulletjes! De tweede is van de Hema :)
[..]

Heel mooi inderdaad! Nederlands merk zie ik? Zal hier wel niet aan te komen zijn ben ik bang. Hema is ook altijd leuk! Heb redelijk wat kleertjes van de hema opgestuurd gekregen O+.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 20:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

@:smart_ass Ik vind haar gezichtje op iedere foto veranderen! O+ Lijkt ze steeds meer op papa?

Vind ik ook! En ze ziet er ook weer anders uit vanuit andere invalshoeken! Ik vind haar inderdaad op mijn vriend lijken, maar soms ook juist op mijn moeder toen ze een baby was :P. Alleen dan de donkere versie want mijn moeder en ik hebben (hadden in haar geval) allebei blond haar en blauwe ogen :D.

Op wie vind jij Z. lijken?

NJ even doorbikkelen dan en binnenkort snel weer meer tijd met je meisjes O+.
pi_196894584
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:57 schreef Hilmo het volgende:

SPOILER
Wat een schattig baasje. Herken er mijn zoon in :)
Cindy De Vuyst
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 23:56:25 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196894587
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:53 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Heel mooi inderdaad! Nederlands merk zie ik? Zal hier wel niet aan te komen zijn ben ik bang. Hema is ook altijd leuk! Heb redelijk wat kleertjes van de hema opgestuurd gekregen O+.
[..]

Vind ik ook! En ze ziet er ook weer anders uit vanuit andere invalshoeken! Ik vind haar inderdaad op mijn vriend lijken, maar soms ook juist op mijn moeder toen ze een baby was :P. Alleen dan de donkere versie want mijn moeder en ik hebben (hadden in haar geval) allebei blond haar en blauwe ogen :D.
Nederlands merk inderdaad :Y Heb er inmiddels best veel van: deken, spuugdoekjes, speenbeestje (zo'n ding wat je aan een speen hangt), aankleedkussenhoes en dus heel veel kleertjes.

Is het duur om vanuit Nederland naar de VS te verzenden? Anders mag je het ook bij mij laten bezorgen en dan maak ik er een pakketje voor je van :)

Edit: ik zie dat het tot 2 kilo 23 euro kost. Daar kom je qua kleertjes een heel eind mee denk ik!
pi_196894652
Ah @MaJo lief van je! Papa en mama sturen regelmatig pakketjes deze kant op dus misschien bestel ik wel wat en laat ik het naar hen verzenden en sturen zij het door. Samen met een hele hoop andere Nederlandse dingen :P.
pi_196898964
Hoe combineren jullie het huishouden en het hebben van meerdere kinderen? Mijn huishouden is momenteel nogal aan het versloffen..
pi_196899085
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe combineren jullie het huishouden en het hebben van meerdere kinderen? Mijn huishouden is momenteel nogal aan het versloffen..
Manlief. O+ O-) Ik help mee waar ik kan, de rest doet hij.

@Smart_ass Z. is precies U. En U. lijkt als twee druppels water op m’n man. We wachten allemaal in spanning af of Z. wel mijn ogen heeft. :+

[ Bericht 20% gewijzigd door arvensis op 23-12-2020 11:22:27 ]
pi_196899634
@Sunshine1982 ik heb al moeite met het huishouden met één baby :@ :+ en verlof...

Hier tips voor het vier maanden sprongetje? Mickey wordt sinds een paar dagen echt krijsend wakker, of nja... Hij krijst in zijn slaap, maar slaapt door. De borst lijkt wel troost te bieden... Maar mijn hart breekt :'( :@

[ Bericht 3% gewijzigd door tpopml op 23-12-2020 12:19:17 ]
pi_196899964
quote:
Ik heb nu een jaar een robot stofzuiger en kan niet meer zonder. O+
Een baby vind ik handiger met poetsen dan een dreumes / peuter. Baby kan in de wipstoel erbij zitten of ik kan tijdens een slaapje snel iets doen.
Een peuter of dreumes laat ik ‘helpen’, maar dan doe ik er vaak ook dubbel zo lang over. Tegenwoordig wil ze ook niet meer altijd helpen, dan probeer ik het met wat speelgoed in de buurt.
Wat hier het beste werkt is vriend verantwoordelijk maken voor de kindjes zodat ik zelf goed aan de slag kan. (In het weekend dus bij ons).
  Moderator/colorchick woensdag 23 december 2020 @ 12:51:02 #290
382129 crew  Donna
pi_196900668
quote:
Met een militair precies schema en zo nu en dan een McFlurry om mezelf te belonen. :+

Wij zijn weer thuis!! O+
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 12:54:12 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196900723
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ah @:MaJo lief van je! Papa en mama sturen regelmatig pakketjes deze kant op dus misschien bestel ik wel wat en laat ik het naar hen verzenden en sturen zij het door. Samen met een hele hoop andere Nederlandse dingen :P.
Geen probleem :) Als je het alsnog wil, het aanbod blijft staan :)
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:51 schreef tpopml het volgende:
@:sunshine1982 ik heb al moeite met het huishouden met één baby :@ :+ en verlof...

Hier tips voor het vier maanden sprongetje? Mickey wordt sinds een paar dagen echt krijsend wakker, of nja... Hij krijst in zijn slaap, maar slaapt door. De borst lijkt wel troost te bieden... Maar mijn hart breekt :'( :@
+1 :@ Ik zou het echt niet draaiende kunnen houden zonder mijn man. Nou hebben we altijd al een goede verdeling (hij doet het poetsen/stofzuigen en ik de was/boodschappen/financiën, koken doen we om en om) maar momenteel doet hij wel echt meer dan ik. Daar staat tegenover dat ik ook kolf en meer voor aapie zorg, hij werkt ook weer.

Ah wat lijkt me dat lastig! Zo sneu die huilende baby's, ik kan er ook maar slecht tegen ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:51 schreef Donna het volgende:

[..]

Met een militair precies schema en zo nu en dan een McFlurry om mezelf te belonen. :+

Wij zijn weer thuis!! O+
Wat fijn! De koorts is weer gezakt dus? En hebben ze nu een oorzaak gevonden?

Aapie heeft voor het eerst een wasbare luier aan, het staat zo cute O+
  Moderator/colorchick woensdag 23 december 2020 @ 13:08:52 #292
382129 crew  Donna
pi_196900967
Ja al minimaal 24u geen koorts gehad en ze zien geen zieke baby. Als er iets veranderd moeten we direct bellen, maar er was geen reden om ons nog te houden. Tenzij we zelf ongerust waren dan mochten we nog wel een nachtje blijven.
Bloed en kweekjes allemaal goed. Ze is wss wat gevoelig voor virussen maar dat zien ze best wel vaak bij winterbaby's zei de kinderarts.

Nou goed dan :Y
  woensdag 23 december 2020 @ 13:18:41 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196901201
quote:
Op woensdagmorgen komt een leuke vrouw ons helpen tegen betaling van 40 euro. En ik doe elke dag 1 wasje + drogen tussendoor, dat vouw ik op als Colin 's avonds slaapt. Dan trek ik gelijk de keuken recht. Mijn man zorgt voor het vuilnis en brengt de luiers naar de containers. En verder haal ik een paar keer per maand het beddengoed van de bedden, dat was het wel zo'n beetje.
Resistance is futile.
  woensdag 23 december 2020 @ 13:20:54 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196901242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:08 schreef Donna het volgende:
Ja al minimaal 24u geen koorts gehad en ze zien geen zieke baby. Als er iets veranderd moeten we direct bellen, maar er was geen reden om ons nog te houden. Tenzij we zelf ongerust waren dan mochten we nog wel een nachtje blijven.
Bloed en kweekjes allemaal goed. Ze is wss wat gevoelig voor virussen maar dat zien ze best wel vaak bij winterbaby's zei de kinderarts.

Nou goed dan :Y
Wat fijn Donna O+
Resistance is futile.
  woensdag 23 december 2020 @ 13:41:47 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196901650
Consultatiebureau heeft Colin weer goedgekeurd. Prikjes lijkt hij wel prima op te reageren.

Alleen is ze wel van mening dat hij nogal veel eet (900ml gekolfde melk en 1 of 2 flessen kv). Ze zei dat 850ml gekolfde melk ook wel genoeg zou zijn. Dus ik gaf maar aan dat hij tijdens zijn vorige bezoekje ook al een liter gekolfde melk wegtikte op een dag. Ze zinspeelde op stoppen of serieus minderen met de kunstvoeding maar ik ben niet van plan om daar direct aan mee te werken want het leidt onherroepelijk tot een hongerige baby. ;)

Uiteindelijk heb ik het gesprek zelf maar overgenomen en aangegeven dat hij nog even moet wennen aan meer tijd tussen de voedingen nu hij grotere voedingen heeft, hij heeft zijn regeldagen net pas achter de rug. Verder zorgen we voortaan dat de grote voedingen met borstvoeding gebeuren, en dan de tussendoortjes met kunstvoeding. En ik wil wel meer kolven als hij doorslaapt (dan gaat mijn productie weer omhoog en hebben we bijna geen kunstvoeding meer nodig).

^O^
Resistance is futile.
pi_196902940
@Seven. Ben blij dat wij niet meer naar het cb gaan. :@ Moeilijk doen over 50 cc..
Fijn dat hij is goedgekeurd!

@MaJo Tof! Ben je nu helemaal over op wasbaar? :)

Kusjes voor @Donna en A. :*

Oh jongens, Z. lachte vandaag bewust naar me. O+
* D.U.M.A.N. smelt
https://imgur.com/a/kyrq7k6
  woensdag 23 december 2020 @ 14:44:10 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_196903035
Voor het huishouden betaal ik met liefde 50 euro per week ja. Maakt iedereens leven leuker. :+

Ow hilmo! Wat een heerlijk beertje O+ en wat een zachte trekken heeft hij!
disclaimer
  woensdag 23 december 2020 @ 14:44:31 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_196903038
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:seven. Ben blij dat wij niet meer naar het cb gaan. :@ Moeilijk doen over 50 cc..

@:majo Tof! Ben je nu helemaal over op wasbaar? :)

Kusjes voor @:donna en A. :*

* D.U.M.A.N. smelt
Omg O+!! Wat is ze vroeg joh!
disclaimer
  woensdag 23 december 2020 @ 14:47:32 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_196903101
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:41 schreef Seven. het volgende:
Consultatiebureau heeft Colin weer goedgekeurd. Prikjes lijkt hij wel prima op te reageren.

Alleen is ze wel van mening dat hij nogal veel eet (900ml gekolfde melk en 1 of 2 flessen kv). Ze zei dat 850ml gekolfde melk ook wel genoeg zou zijn. Dus ik gaf maar aan dat hij tijdens zijn vorige bezoekje ook al een liter gekolfde melk wegtikte op een dag. Ze zinspeelde op stoppen of serieus minderen met de kunstvoeding maar ik ben niet van plan om daar direct aan mee te werken want het leidt onherroepelijk tot een hongerige baby. ;)

Uiteindelijk heb ik het gesprek zelf maar overgenomen en aangegeven dat hij nog even moet wennen aan meer tijd tussen de voedingen nu hij grotere voedingen heeft, hij heeft zijn regeldagen net pas achter de rug. Verder zorgen we voortaan dat de grote voedingen met borstvoeding gebeuren, en dan de tussendoortjes met kunstvoeding. En ik wil wel meer kolven als hij doorslaapt (dan gaat mijn productie weer omhoog en hebben we bijna geen kunstvoeding meer nodig).

^O^
Ik vind het echt volstrekt idioot dat ze over hoeveelheden beginnen bij een baby die voor het grootste deel moedermelk krijgt. Hadden ze een goed argument? Groeit hij te hard?
Ik zou de volgende keer gewoon geen antwoord meer geven. Krijgen ze van mij ook niet meer als ze vragen hoe vaak en hoe lang hij drinkt. Het gaat prima, hij groeit goed, dank u :)
disclaimer
  woensdag 23 december 2020 @ 14:55:48 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196903286
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:seven. Ben blij dat wij niet meer naar het cb gaan. :@ Moeilijk doen over 50 cc..

@:majo Tof! Ben je nu helemaal over op wasbaar? :)

Kusjes voor @:donna en A. :*

* D.U.M.A.N. smelt
Gaat wel over 850-900ml plus de 400ml kunstvoeding die hij er soms ook nog bij wegtikt ;) . Al denk ik zelf dat 2 flesjes kunstvoeding gisteren toevallig 1 keertje is voorgekomen op een slechte dag qua productie en een hongerige dag voor Colin.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik vind het echt volstrekt idioot dat ze over hoeveelheden beginnen bij een baby die voor het grootste deel moedermelk krijgt. Hadden ze een goed argument? Groeit hij te hard?
Ik zou de volgende keer gewoon geen antwoord meer geven. Krijgen ze van mij ook niet meer als ze vragen hoe vaak en hoe lang hij drinkt. Het gaat prima, hij groeit goed, dank u :)
Normaal zie je borstvoedingskinderen wel wat afvlakken bij 3 maanden. Colin gaat in een rechte lijn door momenteel. Beertje :@ . Ik neem het mee, maar meer ook niet. Toevallig vind ik zelf ook wel dat hij enorm bunkert :@ , dus ik hou hem al enige tijd in de gaten. 400ml kv en 900ml borstvoeding kan wel een paar daagjes maar voor een kind van 3 maanden lijkt het me nogal wat. Ik merk bijvoorbeeld aan de johannesbroodpitmeel dat hij wel zin heeft in iets vasters. Nog een maandje en dan kunnen we groenten prakken. Ik wil Rapley doen, volgens mij past dat bij Colin. Maar m'n man is er nog geen voorstander van want 'zweverig gedoe' (hij heeft 2 meiden die gewoon potjes hebben gehad).
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')