SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z. heeft last van babyacne. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Enne.. ander onderwerp. Anticonceptie. Ik wil geen hormonen en ook niet iedere keer een condoom gebruiken. Dan blijft volgens mij alleen de koperspiraal over. Heeft iemand hier ervaring mee? Het plaatsen? Bijwerkingen? Tevreden?Protège moi de mes désirs.
Die onderste fotoquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:33 schreef Seven. het volgende:
BFD!
[ afbeelding ]
Nomnomnom
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Mijn dochter had er ook erge last van, duurde een kleine weekquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Z. heeft last van babyacne. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Jazeker! De enige die hij wilde.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh @:seven. , zulke avonden..Goed dat je positief blijft.
Wat een lieffie.Ben je tevreden over de Bibs-speen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Superveelquote:
Dat vpnden mijn broer en schoonzus ook toen het boek voor een tweede na jaren en veel mislukte IVF pogingen definitief dicht gegaan was.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:10 schreef MaJo het volgende:
Al voelt anticonceptie bij ons wel heel raar
Om die reden hou ik me er ook maar braaf aanquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat vpnden mijn broer en schoonzus ook toen het boek voor een tweede na jaren en veel mislukte IVF pogingen definitief dicht gegaan was.![]()
Je voelt 'm al aankomen zeker..
Thanks! Het eerste pakje is van mijn favoriete merk Jollein, die hebben echt zulke leuke kleertjes en andere spulletjes! De tweede is van de Hemaquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
MaJo, Aapie!!![]()
Wat een super leuke pakjes heeft ie aan ook zeg!
Ik hoop ook maar dat ze niet altijd zo snel ziek is maar waarschijnlijk pakt ze nu sneller dingen op omdat je als newborn echt nog helemaal geen weerstand hebt opgebouwd. Wij hebben wel het geluk dat we geen andere kindjes rond hebben lopen, dan word je waarschijnlijk ook een stuk sneller ziek. Al zag ik laatst ook al de eerste snotjes bij aapiequote:Op dinsdag 22 december 2020 16:15 schreef Donna het volgende:
Vorige keer is het idd wss een virusje geweest, een rondvliegende snottebel die ze opgevangen heeft ofzo. Ik hoop niet dat het een voorbode is voor later dat ze om elke scheet ziek raakt, maargoed. Eerst kijken naar het nu. Ze is nu al een paar uurtjes zonder paracetamol en mag 5 uur weer een voeding (helaas moet ik alles uit de kast halen om er genoeg in te krijgen) en ben erg benieuwd of ze dan weer koorts heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Hilmo op 22-12-2020 18:03:01 ]
Dat is inderdaad een slimme zet!quote:Op maandag 21 december 2020 18:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb een flinke stapel okergele rompers gekocht
Juist leuk toch die eigenwijsjesquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef SQ het volgende:
Ik wilde wel meedoen aan bfd maar mijn babies werken niet mee vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:57 schreef Hilmo het volgende:
Ah ik vind ze ook wel leuk hoor sq!
Hier is een sprong. Gevoed, schone luier, geslapen en nu jengelen op schoot. Denk dat hij straks kan rollen dan ofzo.Wat een droppie met die bolle rode wangetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben de laatste dagen precies hetzelfde met aapie, allemaal van die hazenslaapjes. Gelukkig zijn de lange avondslaap en de nachtslaapjes nog wel goedquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:17 schreef Nolita het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een slimme zet!![]()
En ik vind je reeks foto’s ook best tof om te zien!
Ookvoor de andere baby’s Heerlijk om te zien weer.
Donna, fijn dat je bij A kan zijn en dat het beter met haar gaat. Hopelijk snel weer samen thuis!
Mijn al 3 maanden perfect overdag slapende baby was stuk vandaag. Ze sliep niet zelf in en als ze sliep was het maar een half uur. Inmiddels ligt ze nu wel al 3 uur te slapen dus het is niet dat ze het niet nodig had. Ik hoop dat we een normale nacht gaan hebben.En ook dat het morgen weer wel goed lukt met slapen. Nu ze 5 maanden is geweest zal de wakkertijd op een gegeven moment ook wel gaan verruimen naar langer dan 1,5 uur. Ben benieuwd!
Man en ik hebben de nachtshift en de ochtendshift voor vannacht omgedraaid. De laatste tijd wordt aapie nog maar 1 keer 's nachts wakker en ik heb morgenvroeg, wanneer hij ongeveer wakker wordt, een belafspraak met het CB. Ben wel benieuwd hoe het bevalt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Heel mooi inderdaad! Nederlands merk zie ik? Zal hier wel niet aan te komen zijn ben ik bang. Hema is ook altijd leuk! Heb redelijk wat kleertjes van de hema opgestuurd gekregenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks! Het eerste pakje is van mijn favoriete merk Jollein, die hebben echt zulke leuke kleertjes en andere spulletjes! De tweede is van de Hema
[..]
Vind ik ook! En ze ziet er ook weer anders uit vanuit andere invalshoeken! Ik vind haar inderdaad op mijn vriend lijken, maar soms ook juist op mijn moeder toen ze een baby wasquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:smart_ass Ik vind haar gezichtje op iedere foto veranderen!Lijkt ze steeds meer op papa?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:57 schreef Hilmo het volgende:
Ah ik vind ze ook wel leuk hoor sq!
Hier is een sprong. Gevoed, schone luier, geslapen en nu jengelen op schoot. Denk dat hij straks kan rollen dan ofzo.Wat een schattig baasje. Herken er mijn zoon inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cindy De Vuyst
Nederlands merk inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heel mooi inderdaad! Nederlands merk zie ik? Zal hier wel niet aan te komen zijn ben ik bang. Hema is ook altijd leuk! Heb redelijk wat kleertjes van de hema opgestuurd gekregen.
[..]
Vind ik ook! En ze ziet er ook weer anders uit vanuit andere invalshoeken! Ik vind haar inderdaad op mijn vriend lijken, maar soms ook juist op mijn moeder toen ze een baby was. Alleen dan de donkere versie want mijn moeder en ik hebben (hadden in haar geval) allebei blond haar en blauwe ogen
.
Manlief.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe combineren jullie het huishouden en het hebben van meerdere kinderen? Mijn huishouden is momenteel nogal aan het versloffen..
Ik heb nu een jaar een robot stofzuiger en kan niet meer zonder.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe combineren jullie het huishouden en het hebben van meerdere kinderen? Mijn huishouden is momenteel nogal aan het versloffen..
Met een militair precies schema en zo nu en dan een McFlurry om mezelf te belonen.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen probleemquote:Op woensdag 23 december 2020 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ah @:MaJo lief van je! Papa en mama sturen regelmatig pakketjes deze kant op dus misschien bestel ik wel wat en laat ik het naar hen verzenden en sturen zij het door. Samen met een hele hoop andere Nederlandse dingen.
+1quote:Op woensdag 23 december 2020 11:51 schreef tpopml het volgende:
@:sunshine1982 ik heb al moeite met het huishouden met één baby![]()
en verlof...
Hier tips voor het vier maanden sprongetje? Mickey wordt sinds een paar dagen echt krijsend wakker, of nja... Hij krijst in zijn slaap, maar slaapt door. De borst lijkt wel troost te bieden... Maar mijn hart breekt![]()
Wat fijn! De koorts is weer gezakt dus? En hebben ze nu een oorzaak gevonden?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Met een militair precies schema en zo nu en dan een McFlurry om mezelf te belonen.![]()
Wij zijn weer thuis!!
Op woensdagmorgen komt een leuke vrouw ons helpen tegen betaling van 40 euro. En ik doe elke dag 1 wasje + drogen tussendoor, dat vouw ik op als Colin 's avonds slaapt. Dan trek ik gelijk de keuken recht. Mijn man zorgt voor het vuilnis en brengt de luiers naar de containers. En verder haal ik een paar keer per maand het beddengoed van de bedden, dat was het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat fijn Donnaquote:Op woensdag 23 december 2020 13:08 schreef Donna het volgende:
Ja al minimaal 24u geen koorts gehad en ze zien geen zieke baby. Als er iets veranderd moeten we direct bellen, maar er was geen reden om ons nog te houden. Tenzij we zelf ongerust waren dan mochten we nog wel een nachtje blijven.
Bloed en kweekjes allemaal goed. Ze is wss wat gevoelig voor virussen maar dat zien ze best wel vaak bij winterbaby's zei de kinderarts.
Nou goed dan
Omgquote:Op woensdag 23 december 2020 14:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:seven. Ben blij dat wij niet meer naar het cb gaan.Moeilijk doen over 50 cc..
Fijn dat hij is goedgekeurd!
@:majo Tof! Ben je nu helemaal over op wasbaar?
Kusjes voor @:donna en A.
Oh jongens, Z. lachte vandaag bewust naar me.![]()
* D.U.M.A.N. smelt
https://imgur.com/a/kyrq7k6
Ik vind het echt volstrekt idioot dat ze over hoeveelheden beginnen bij een baby die voor het grootste deel moedermelk krijgt. Hadden ze een goed argument? Groeit hij te hard?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:41 schreef Seven. het volgende:
Consultatiebureau heeft Colin weer goedgekeurd. Prikjes lijkt hij wel prima op te reageren.
Alleen is ze wel van mening dat hij nogal veel eet (900ml gekolfde melk en 1 of 2 flessen kv). Ze zei dat 850ml gekolfde melk ook wel genoeg zou zijn. Dus ik gaf maar aan dat hij tijdens zijn vorige bezoekje ook al een liter gekolfde melk wegtikte op een dag. Ze zinspeelde op stoppen of serieus minderen met de kunstvoeding maar ik ben niet van plan om daar direct aan mee te werken want het leidt onherroepelijk tot een hongerige baby.![]()
Uiteindelijk heb ik het gesprek zelf maar overgenomen en aangegeven dat hij nog even moet wennen aan meer tijd tussen de voedingen nu hij grotere voedingen heeft, hij heeft zijn regeldagen net pas achter de rug. Verder zorgen we voortaan dat de grote voedingen met borstvoeding gebeuren, en dan de tussendoortjes met kunstvoeding. En ik wil wel meer kolven als hij doorslaapt (dan gaat mijn productie weer omhoog en hebben we bijna geen kunstvoeding meer nodig).
Gaat wel over 850-900ml plus de 400ml kunstvoeding die hij er soms ook nog bij wegtiktquote:Op woensdag 23 december 2020 14:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:seven. Ben blij dat wij niet meer naar het cb gaan.Moeilijk doen over 50 cc..
Fijn dat hij is goedgekeurd!
@:majo Tof! Ben je nu helemaal over op wasbaar?
Kusjes voor @:donna en A.
Oh jongens, Z. lachte vandaag bewust naar me.![]()
* D.U.M.A.N. smelt
https://imgur.com/a/kyrq7k6
Normaal zie je borstvoedingskinderen wel wat afvlakken bij 3 maanden. Colin gaat in een rechte lijn door momenteel. Beertjequote:Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het echt volstrekt idioot dat ze over hoeveelheden beginnen bij een baby die voor het grootste deel moedermelk krijgt. Hadden ze een goed argument? Groeit hij te hard?
Ik zou de volgende keer gewoon geen antwoord meer geven. Krijgen ze van mij ook niet meer als ze vragen hoe vaak en hoe lang hij drinkt. Het gaat prima, hij groeit goed, dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |