SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z. heeft last van babyacne. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Enne.. ander onderwerp. Anticonceptie. Ik wil geen hormonen en ook niet iedere keer een condoom gebruiken. Dan blijft volgens mij alleen de koperspiraal over. Heeft iemand hier ervaring mee? Het plaatsen? Bijwerkingen? Tevreden?Protège moi de mes désirs.
Die onderste fotoquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:33 schreef Seven. het volgende:
BFD!
[ afbeelding ]
Nomnomnom
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Mijn dochter had er ook erge last van, duurde een kleine weekquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Z. heeft last van babyacne. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Jazeker! De enige die hij wilde.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh @:seven. , zulke avonden..Goed dat je positief blijft.
Wat een lieffie.Ben je tevreden over de Bibs-speen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Superveelquote:
Dat vpnden mijn broer en schoonzus ook toen het boek voor een tweede na jaren en veel mislukte IVF pogingen definitief dicht gegaan was.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:10 schreef MaJo het volgende:
Al voelt anticonceptie bij ons wel heel raar
Om die reden hou ik me er ook maar braaf aanquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat vpnden mijn broer en schoonzus ook toen het boek voor een tweede na jaren en veel mislukte IVF pogingen definitief dicht gegaan was.![]()
Je voelt 'm al aankomen zeker..
Thanks! Het eerste pakje is van mijn favoriete merk Jollein, die hebben echt zulke leuke kleertjes en andere spulletjes! De tweede is van de Hemaquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
MaJo, Aapie!!![]()
Wat een super leuke pakjes heeft ie aan ook zeg!
Ik hoop ook maar dat ze niet altijd zo snel ziek is maar waarschijnlijk pakt ze nu sneller dingen op omdat je als newborn echt nog helemaal geen weerstand hebt opgebouwd. Wij hebben wel het geluk dat we geen andere kindjes rond hebben lopen, dan word je waarschijnlijk ook een stuk sneller ziek. Al zag ik laatst ook al de eerste snotjes bij aapiequote:Op dinsdag 22 december 2020 16:15 schreef Donna het volgende:
Vorige keer is het idd wss een virusje geweest, een rondvliegende snottebel die ze opgevangen heeft ofzo. Ik hoop niet dat het een voorbode is voor later dat ze om elke scheet ziek raakt, maargoed. Eerst kijken naar het nu. Ze is nu al een paar uurtjes zonder paracetamol en mag 5 uur weer een voeding (helaas moet ik alles uit de kast halen om er genoeg in te krijgen) en ben erg benieuwd of ze dan weer koorts heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Hilmo op 22-12-2020 18:03:01 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |