Er is zoveel gepost sinds ik voor het laatst postte dat het me niet lukt om op alles te reageren
@Donna wat naar dat A. alweer in het ziekenhuis ligt

Vorige keer hebben ze geen oorzaak ontdekt toch? Wel vreemd dat ze steeds zo hoge koorts krijgt, daar zou toch een reden voor moeten zijn zou je denken. En voel je alsjeblieft niet schuldig dat ze de fles krijgt, dat zegt echt niets

Qua slapen begint hier 's avonds en 's nachts wel een ritme in te komen maar overdag gaat het echt nog alle kanten op. De laatste dagen doet hij steeds kleine slaapjes en schrikt dan na een minuut of 20 weer wakker. En zo gaat het de hele dag door...
@Zo-is-dat wat een ontzettend leuke outfits

Ik wil ook wel een keer twinnen! Ik hoop met kerst in ieder geval een gezinsfoto te maken met foute kersttruien voor de boom

Tempen doe ik na de kraamweek ook niet meer. Sindsdien 2x gedaan omdat ik hem warm aan vond voelen maar verder niet.
@madam-april wow nu al zitten en kruipen

Dat is wel een hele snelle baby die je daar hebt!
Verder foto's van Colin

Ik heb vaak met aapie ook plezier tijdens het verschonen. Tenzij hij een nieuw pakje aanmoet, mouwen zijn voor hem de hel

Gelukkig is ie daarna wel weer snel vrolijk. Sowieso een erg vrolijk mannetje de laatste tijd, kiek nou

![tUhH40E.jpg]()
![ynT4chk.jpg]()
Hij lacht veel, wil continu "spelen" en is over het algemeen heel zoet. Alleen wel huilen als hij honger heeft, dat is er nog niet uit helaas.
Trouwens tijdens het douchen een grappig momentje beleefd. Ik had aapie horizontaal op mijn arm liggen ter hoogte van mijn borst om hem te wassen. Zijn gezichtje zat dus bij mijn borst en opeens *hap*. Zat ie te drinken onder de douche

Van speenverwarring dus geen sprake bij de kleine man
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam