abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196865078
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 15:42 schreef Donna het volgende:
Ja m'n neus is wel kapot getest nu haha, maar ik ben NEGATIEF *O*
Ooh wat fijn! :*
  maandag 21 december 2020 @ 18:20:20 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_196865699
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn Donna! Inderdaad gauw naar A nu! Hopelijk voelt ze zich snel beter vandaag.

Wow wat ben ik soms toch positief verrast door de kracht van luiers :') .
Heeeeeelemaal volgekakt, van voor naar achter en van links naar rechts, maar geen druppeltje/spettertje erlangs. Heb eigenlijk ook pas 1 keer een blowout gehad en dat komt volgens mij omdat ik zelf de luier niet goed had aangedaan.

Ode aan de luier _O_
Misschien kakt jouw baby niet als een atoomexplosie? :')
Soms komt het er hier dus met zoveel kracht naar buiten geperst dat het direct via de bilnaad aan de achterzijde de luier verlaat. Dan is de voorkant nog droog :')

(Dit gebeurt trouwens alleen als hij over mijn schouder hangt hoor, dan is dat de weg van de minste weerstand :P)
disclaimer
  Moderator/colorchick maandag 21 december 2020 @ 18:22:33 #228
382129 crew  Donna
pi_196865732
A. poepte mij trouwens gisteren nog compleet eronder. Ik had de luier omhoog als muurtje, maar het knalde zo erdoorheen en zat op de vloer, m'n trui, broek en een sok. :Y)
pi_196865983
Wat een geluk dan eigenlijk dat je het cb af moest bellen. De volgende keer maar meteen het cb bellen voor een afspraak als de ggd niet meewerkt! }:| Super dat het negatief is, hopelijk heb je al kunnen knuffelen, hoe gaat het met haar?

Hier gaat poep wekelijks wel een keer buiten de luier. Ik heb het opgegeven een oorzaak te zoeken. Ik mis de zon wel voor het verwijderen van de vlekken uit rompers.
  maandag 21 december 2020 @ 18:40:41 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_196866002
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 18:39 schreef Nolita het volgende:
Wat een geluk dan eigenlijk dat je het cb af moest bellen. De volgende keer maar meteen het cb bellen voor een afspraak als de ggd niet meewerkt! }:| Super dat het negatief is, hopelijk heb je al kunnen knuffelen, hoe gaat het met haar?

Hier gaat poep wekelijks wel een keer buiten de luier. Ik heb het opgegeven een oorzaak te zoeken. Ik mis de zon wel voor het verwijderen van de vlekken uit rompers.
Ik heb een flinke stapel okergele rompers gekocht :')
disclaimer
pi_196866139
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 18:20 schreef SQ het volgende:

[..]

Soms komt het er hier dus met zoveel kracht naar buiten geperst dat het direct via de bilnaad aan de achterzijde de luier verlaat. Dan is de voorkant nog droog :')

(Dit gebeurt trouwens alleen als hij over mijn schouder hangt hoor, dan is dat de weg van de minste weerstand :P)
Hahaha dat is wel echt lekker krachtig ja :D.

De ene keer dat het wel tot ongeveer in haar nek zat was toen ik haar aan het voeden was er tijdens het voeden een explosie kwam.. zelfs het voedingskussen zat onder (door 2 hoezen heen) :X :D
pi_196866154
Okergeel is sowieso een mooie kleur.
  maandag 21 december 2020 @ 19:14:38 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196866773
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn Donna! Inderdaad gauw naar A nu! Hopelijk voelt ze zich snel beter vandaag.

Wow wat ben ik soms toch positief verrast door de kracht van luiers :') .
Heeeeeelemaal volgekakt, van voor naar achter en van links naar rechts, maar geen druppeltje/spettertje erlangs. Heb eigenlijk ook pas 1 keer een blowout gehad en dat komt volgens mij omdat ik zelf de luier niet goed had aangedaan.

Ode aan de luier _O_
Welke luiers gebruik jij? O-)
Resistance is futile.
  maandag 21 december 2020 @ 19:16:30 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196866815
quote:
17s.gif Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef Smart_ass het volgende:
Okergeel is sowieso een mooie kleur.
Okergele kattenstront, soms geplet. Of okergele chocopasta, soms met stukjes.

Okergeel steekt lekker af tegen Colin z'n overgebleven oranje nesthaartjes ^O^
Resistance is futile.
  maandag 21 december 2020 @ 19:17:56 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196866849
quote:

[..]

Kakt Goud dan tijdens het boeren? Colin schijt meestal tijdens het voeden van zich af :Y) .
Resistance is futile.
  maandag 21 december 2020 @ 19:20:41 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_196866921
quote:
11s.gif Op maandag 21 december 2020 19:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kakt Goud dan tijdens het boeren? Colin schijt meestal tijdens het voeden van zich af :Y) .
Nee maar soms blijft ie mieren na het boeren en dan hou ik m nog even omhoog, en dan komt de klapperrr.
Onder het drinken is wel favoriet ja. Zodra ik m aanleg begint ie ook te knetteren. Alsof hij eerst een vacuum moet creëeren om lucht los te kunnen laten :')!
disclaimer
  Moderator/colorchick maandag 21 december 2020 @ 19:38:48 #237
382129 crew  Donna
pi_196867393
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 18:39 schreef Nolita het volgende:

Ja ik ben nu 'op bezoek' geweest. Had vannacht helemaal niet geslapen van stress (ook omdat ik bang was wel Corona te hebben, had vorige week flink koorts) dus m'n vriend zei ik blijf nog wel een nachtje bij haar, dan kan jij bijslapen en hier vanaf morgen blijven. Dus morgenochtend ga ik er echt heen.
Maar heb heerlijk geknuffeld. Haar koorts loopt (zonder paracetamol) wel op en ze drinkt ook slechter. Er is dus wel weer 'iets' waar tegen ze aan het vechten is.

En idd wat een geluk bij een ongeluk dat ik die CB afspraak moest afzeggen. Die twee dames waren zo ontzettend lief voor me. Het was helemaal niet mijn intentie om er nog een sneltest uit te halen, maar ze waren beide zo nijdig dat ik te horen had gekregen dat het gewoon niet bestaat.
pi_196867546
quote:

[..]

Kleine dondersteen had vanmiddag zo'n luier, het zat tot haar oksels. Het blijft verbazingwekkend hoeveel poep er uit zo'n kleintje kan komen. :')

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Donna het volgende:

[..]

Ja ik ben nu 'op bezoek' geweest. Had vannacht helemaal niet geslapen van stress (ook omdat ik bang was wel Corona te hebben, had vorige week flink koorts) dus m'n vriend zei ik blijf nog wel een nachtje bij haar, dan kan jij bijslapen en hier vanaf morgen blijven. Dus morgenochtend ga ik er echt heen.
Maar heb heerlijk geknuffeld. Haar koorts loopt (zonder paracetamol) wel op en ze drinkt ook slechter. Er is dus wel weer 'iets' waar tegen ze aan het vechten is.

En idd wat een geluk bij een ongeluk dat ik die CB afspraak moest afzeggen. Die twee dames waren zo ontzettend lief voor me. Het was helemaal niet mijn intentie om er nog een sneltest uit te halen, maar ze waren beide zo nijdig dat ik te horen had gekregen dat het gewoon niet bestaat.
Fijn dat je haar even hebt kunnen knuffelen. Hopelijk knapt ze snel op.

Het is kleine dondersteen vandaag eindelijk gelukt, ze kan zitten en achteruit kruipen. (vooruit lukt nog niet helemaal :') )
  maandag 21 december 2020 @ 19:45:52 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_196867609
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kleine dondersteen had vanmiddag zo'n luier, het zat tot haar oksels. Het blijft verbazingwekkend hoeveel poep er uit zo'n kleintje kan komen. :')
[..]

Fijn dat je haar even hebt kunnen knuffelen. Hopelijk knapt ze snel op.

Het is kleine dondersteen vandaag eindelijk gelukt, ze kan zitten en achteruit kruipen. (vooruit lukt nog niet helemaal :') )
Eh, kruipen? Ze is toch pas net geboren :? :'(

Donna, ik hoop dat je lekker slaapt en morgen uitgerust bij je kindje kan zijn.
Geef jij eigenlijk borstvoeding?
disclaimer
pi_196867691
Donna, lees nu pas alles. Wat een situatie en afgeschermd van je kind :'( toch niet in mcl hoop ik? Ik zou dat echt te gek voor woorden vinden. :( Gelukkig nu de test gehad!
pi_196867729
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Welke luiers gebruik jij? O-)
We hadden eerst pampers swaddlers en nu pampers pure geloof ik. Ik merk weinig verschil tussen de twee, allebei prima ^O^ .

Donna wat fijn dat je haar hebt kunnen knuffelen maar wat naar dat de koorts oploopt! Hopelijk knapt ze snel op. Ze is gelukkig op de goede plek.
  Moderator/colorchick maandag 21 december 2020 @ 20:08:17 #242
382129 crew  Donna
pi_196868297
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef Hilmo het volgende:
Donna, lees nu pas alles. Wat een situatie en afgeschermd van je kind :'( toch niet in mcl hoop ik? Ik zou dat echt te gek voor woorden vinden. :( Gelukkig nu de test gehad!
Beide ouders staan gelijk in de zorg, wat dat betreft zouden een hoop mensen erop 'geilen' dat de moeder niet ineens voor de vader gaat anno 2020. :7
Het is gewoon zo k.ut met Corona nu, die regels veranderen ook steeds weer binnen de ziekenhuizen. Ze weten soms ook niet goed wat ze moeten en dat snap ik ook wel, helemaal op een kinderafdeling.
Het is idd niet in het MCL maar het A ziekenhuis in S in dezelfde provincie. In Groningen (beide ziekenhuizen) krijgen ouders bijv. ook een sneltest hoorde ik vandaag, veel beter. Maarja dat zal wel weer een geldkwestie zijn of iemand ergens achter een bureau die dat onzin vindt. 8)7

Toen ze 3 weken geleden opgenomen was met 9 dagen oud was ze eerst aangemerkt als 'kind op afdeling' waardoor mijn vriend maar 1 uur per dag mocht komen. Gelukkig was dat snel omgezet naar 'newborn' waardoor wij beide gewoon fulltime aanwezig mochten zijn. Maar daar was ook weer toestemming van de kinderarts voor nodig. Het is gewoon echt een gedoe in deze tijd. Ben je fatsoenlijk en vlot bevallen, krijg je dit. :X

@SQ flesbaby hier. En moet mezelf zo nu en dan wel even knijpen omdat ik 'wat als ik gewoon borst had gegeven' dingen begin te denken.
pi_196868745
Ongelooflijk ja, zo'n jonge baby niet als newborn bestempelen :'( kan er niet bij. Het is zo vreselijk triest.. wat een pech voor jullie :* sterkte. Kan me niet voorstellen hoe het is, je baby in het ziekenhuis.

Madam, zitten en kruipen? Ik ging even in de lijst kijken maar baby van begin juli?? Maand ouder dan die van ons dus. Ooh mijn hemel. Rollen is iets wat past bij deze leeftijd toch? :') :D
pi_196871558
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef SQ het volgende:

[..]

Eh, kruipen? Ze is toch pas net geboren :? :'(

Donna, ik hoop dat je lekker slaapt en morgen uitgerust bij je kindje kan zijn.
Geef jij eigenlijk borstvoeding?
Ja, ze wil veel te snel groot worden. :'( (dat super blije gezichtje toen het haar eindelijk gelukt was, was wel echt te schattig.. maar natuurlijk toen ik mijn telefoon pakte om een foto te maken was ik al te laat.. :') )
pi_196871600
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 20:24 schreef Hilmo het volgende:
Ongelooflijk ja, zo'n jonge baby niet als newborn bestempelen :'( kan er niet bij. Het is zo vreselijk triest.. wat een pech voor jullie :* sterkte. Kan me niet voorstellen hoe het is, je baby in het ziekenhuis.

Madam, zitten en kruipen? Ik ging even in de lijst kijken maar baby van begin juli?? Maand ouder dan die van ons dus. Ooh mijn hemel. Rollen is iets wat past bij deze leeftijd toch? :') :D
Haha ja ze is nogal snel, rollen deed ze al met 2,5 maand. :@
  dinsdag 22 december 2020 @ 01:15:36 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196874384
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Haha ja ze is nogal snel, rollen deed ze al met 2,5 maand. :@
Als ze 15 is afstuderen :7
Resistance is futile.
  dinsdag 22 december 2020 @ 01:23:04 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196874406
Mijn zoontje is een troll. Om 12 uur gaan kolven, wordt hij wakker dis speentje, speentje, speentje. Gelukkig had ik z'n flesje al klaarstaan dus na een paar keer speentje, de fles erin. Halfleeg, ff schone luier. Maar ook plas ongelukje dus schone romper. De rest van de fles, schijt meneer lekker van zich af >:) . Dus flesje leeg, wéér richting aankleedkussen. Sta ik zijn kont af te vegen, zeikt hij zichzelf en het hele aankleedkussen onder :+ . Dus even wassen, schone luier, schone romper ^O^ . Druk ik de knoopjes dicht, kotst hij over z'n schouder :P :7 . Derde romper is scheepsrecht.

En nu ligt meneer heel onschuldig naar me te loeren.

Het is maar goed dat aankleeskussen time tegenwoordig quality time is. We hebben ons goed vermaakt afgelopen uur. O+
Resistance is futile.
  dinsdag 22 december 2020 @ 01:24:58 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196874410
Donna, hopelijk lig je nu lekker te tukken. Ik hoop dat de koorts snel gaat zakken :* .
Resistance is futile.
pi_196878049
@Seven. ik moest erg lachen om de manier waarop je het beschrijft :D Vaak is het ook gewoon veel beter te handelen als je maar toegeeft en erom moet lachen.

@Donna Geniet van je kleintje knuffelen. Hopelijk komen ze er gauw achter wat er aan de hand is, en hoe ze het kunnen oplossen O+
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:33:15 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196878386
BFD!

Nomnomnom

O+

Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: