Ooh wat fijn!quote:Op maandag 21 december 2020 15:42 schreef Donna het volgende:
Ja m'n neus is wel kapot getest nu haha, maar ik ben NEGATIEF
Misschien kakt jouw baby niet als een atoomexplosie?quote:Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn Donna! Inderdaad gauw naar A nu! Hopelijk voelt ze zich snel beter vandaag.
Wow wat ben ik soms toch positief verrast door de kracht van luiers.
Heeeeeelemaal volgekakt, van voor naar achter en van links naar rechts, maar geen druppeltje/spettertje erlangs. Heb eigenlijk ook pas 1 keer een blowout gehad en dat komt volgens mij omdat ik zelf de luier niet goed had aangedaan.
Ode aan de luier
Ik heb een flinke stapel okergele rompers gekochtquote:Op maandag 21 december 2020 18:39 schreef Nolita het volgende:
Wat een geluk dan eigenlijk dat je het cb af moest bellen. De volgende keer maar meteen het cb bellen voor een afspraak als de ggd niet meewerkt!Super dat het negatief is, hopelijk heb je al kunnen knuffelen, hoe gaat het met haar?
Hier gaat poep wekelijks wel een keer buiten de luier. Ik heb het opgegeven een oorzaak te zoeken. Ik mis de zon wel voor het verwijderen van de vlekken uit rompers.
Hahaha dat is wel echt lekker krachtig jaquote:Op maandag 21 december 2020 18:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Misschien kakt jouw baby niet als een atoomexplosie?
Soms komt het er hier dus met zoveel kracht naar buiten geperst dat het direct via de bilnaad aan de achterzijde de luier verlaat. Dan is de voorkant nog droog
(Dit gebeurt trouwens alleen als hij over mijn schouder hangt hoor, dan is dat de weg van de minste weerstand)
Welke luiers gebruik jij?quote:Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn Donna! Inderdaad gauw naar A nu! Hopelijk voelt ze zich snel beter vandaag.
Wow wat ben ik soms toch positief verrast door de kracht van luiers.
Heeeeeelemaal volgekakt, van voor naar achter en van links naar rechts, maar geen druppeltje/spettertje erlangs. Heb eigenlijk ook pas 1 keer een blowout gehad en dat komt volgens mij omdat ik zelf de luier niet goed had aangedaan.
Ode aan de luier
Okergele kattenstront, soms geplet. Of okergele chocopasta, soms met stukjes.quote:Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef Smart_ass het volgende:
Okergeel is sowieso een mooie kleur.
Kakt Goud dan tijdens het boeren? Colin schijt meestal tijdens het voeden van zich afquote:Op maandag 21 december 2020 18:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Soms komt het er hier dus met zoveel kracht naar buiten geperst dat het direct via de bilnaad aan de achterzijde de luier verlaat. Dan is de voorkant nog droog
(Dit gebeurt trouwens alleen als hij over mijn schouder hangt hoor, dan is dat de weg van de minste weerstand)
Nee maar soms blijft ie mieren na het boeren en dan hou ik m nog even omhoog, en dan komt de klapperrr.quote:Op maandag 21 december 2020 19:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kakt Goud dan tijdens het boeren? Colin schijt meestal tijdens het voeden van zich af.
Ja ik ben nu 'op bezoek' geweest. Had vannacht helemaal niet geslapen van stress (ook omdat ik bang was wel Corona te hebben, had vorige week flink koorts) dus m'n vriend zei ik blijf nog wel een nachtje bij haar, dan kan jij bijslapen en hier vanaf morgen blijven. Dus morgenochtend ga ik er echt heen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:39 schreef Nolita het volgende:
Wat een geluk dan eigenlijk dat je het cb af moest bellen. De volgende keer maar meteen het cb bellen voor een afspraak als de ggd niet meewerkt!Super dat het negatief is, hopelijk heb je al kunnen knuffelen, hoe gaat het met haar?
Hier gaat poep wekelijks wel een keer buiten de luier. Ik heb het opgegeven een oorzaak te zoeken. Ik mis de zon wel voor het verwijderen van de vlekken uit rompers.
Kleine dondersteen had vanmiddag zo'n luier, het zat tot haar oksels. Het blijft verbazingwekkend hoeveel poep er uit zo'n kleintje kan komen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Fijn dat je haar even hebt kunnen knuffelen. Hopelijk knapt ze snel op.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik ben nu 'op bezoek' geweest. Had vannacht helemaal niet geslapen van stress (ook omdat ik bang was wel Corona te hebben, had vorige week flink koorts) dus m'n vriend zei ik blijf nog wel een nachtje bij haar, dan kan jij bijslapen en hier vanaf morgen blijven. Dus morgenochtend ga ik er echt heen.
Maar heb heerlijk geknuffeld. Haar koorts loopt (zonder paracetamol) wel op en ze drinkt ook slechter. Er is dus wel weer 'iets' waar tegen ze aan het vechten is.
En idd wat een geluk bij een ongeluk dat ik die CB afspraak moest afzeggen. Die twee dames waren zo ontzettend lief voor me. Het was helemaal niet mijn intentie om er nog een sneltest uit te halen, maar ze waren beide zo nijdig dat ik te horen had gekregen dat het gewoon niet bestaat.
Eh, kruipen? Ze is toch pas net geborenquote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kleine dondersteen had vanmiddag zo'n luier, het zat tot haar oksels. Het blijft verbazingwekkend hoeveel poep er uit zo'n kleintje kan komen.
[..]
Fijn dat je haar even hebt kunnen knuffelen. Hopelijk knapt ze snel op.
Het is kleine dondersteen vandaag eindelijk gelukt, ze kan zitten en achteruit kruipen. (vooruit lukt nog niet helemaal)
We hadden eerst pampers swaddlers en nu pampers pure geloof ik. Ik merk weinig verschil tussen de twee, allebei primaquote:
Beide ouders staan gelijk in de zorg, wat dat betreft zouden een hoop mensen erop 'geilen' dat de moeder niet ineens voor de vader gaat anno 2020.quote:Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef Hilmo het volgende:
Donna, lees nu pas alles. Wat een situatie en afgeschermd van je kindtoch niet in mcl hoop ik? Ik zou dat echt te gek voor woorden vinden.
Gelukkig nu de test gehad!
Ja, ze wil veel te snel groot worden.quote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Eh, kruipen? Ze is toch pas net geboren![]()
Donna, ik hoop dat je lekker slaapt en morgen uitgerust bij je kindje kan zijn.
Geef jij eigenlijk borstvoeding?
Haha ja ze is nogal snel, rollen deed ze al met 2,5 maand.quote:Op maandag 21 december 2020 20:24 schreef Hilmo het volgende:
Ongelooflijk ja, zo'n jonge baby niet als newborn bestempelenkan er niet bij. Het is zo vreselijk triest.. wat een pech voor jullie
sterkte. Kan me niet voorstellen hoe het is, je baby in het ziekenhuis.
Madam, zitten en kruipen? Ik ging even in de lijst kijken maar baby van begin juli?? Maand ouder dan die van ons dus. Ooh mijn hemel. Rollen is iets wat past bij deze leeftijd toch?![]()
Als ze 15 is afstuderenquote:Op maandag 21 december 2020 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja ze is nogal snel, rollen deed ze al met 2,5 maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |