Eigenlijk niet. Man had hem vast en zei dat hij warm was. Ik wist van nietsquote:Op maandag 21 december 2020 08:23 schreef SQ het volgende:
Tempen jullie je baby's eigenlijk zo regelmatig? Ik temp de mijne nooit tenzij ik het idee heb dat ie ziek is
Ik begreep dat de 'gewone' teststraat in Arnhem een snelteststraat is. Ik geloof in het Rembrandttheater. Weet niet waar je woont maar misschien is dat nog de moeite waard.quote:Op maandag 21 december 2020 08:43 schreef Donna het volgende:
Nou GGD heeft geen sneltesten zeiden 2 telefonisten, dus ik moet gewoon een normale test en binnen 48u de uitslag. Zal je zien dat ik uiteraard pas na 48 uren die uitslag krijg.
A. zelf is negatief, dat scheelt weer!
Ik kom even tussendoor fietsen, misschien nu te laat maar dan een volgende keer: in Groningen is locatie expositielaan een snelteststraat. Binnen 4 uur uitslag. En dat heeft een drive through dus je hoeft de auto niet eens uit.quote:Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Donna het volgende:
Friesland. En er schijnt in Leeuwarden 1 te zijn van de GGD, maar de GGD zegt van niet. Dus ik ben ook wel klaar met bellen en alles. Maar hopen op een snelle gewone uitslag.
Beterschap en hopelijk negatieve uitslag!quote:Op maandag 21 december 2020 08:22 schreef Miezziej het volgende:
Ohnee, veel sterkte Donna. Hopelijk krijg je snel de uitslag! Toch niet te doen om een moeder van haar baby te scheiden
Ik ga vandaag ook voor een test. Ik heb koorts en wat spierpijn. Hopelijk negatief. Ik was alweer vergeten dat je onder de 3 maanden moest bellen bij 38+. Gisteren was loempia precies 3 maanden en in de avond had hij 38.2. Ik had het niet door omdat mijn temperatuur hoger is
. Hij is verder vrolijk, drinkt en plast goed, dus heb ook niet naar de huisarts gebeld.
Never!quote:Op maandag 21 december 2020 08:23 schreef SQ het volgende:
Tempen jullie je baby's eigenlijk zo regelmatig? Ik temp de mijne nooit tenzij ik het idee heb dat ie ziek is
Fijn dat A. negatief is, maar 48 uur moeten wachten joh.. ik leef met je mee.quote:Op maandag 21 december 2020 08:43 schreef Donna het volgende:
Nou GGD heeft geen sneltesten zeiden 2 telefonisten, dus ik moet gewoon een normale test en binnen 48u de uitslag. Zal je zien dat ik uiteraard pas na 48 uren die uitslag krijg.
A. zelf is negatief, dat scheelt weer!
Ik snap de GGD echt niet hierin, vervelend want heb zelfs de situatie uitgelegd. Maar goed, ik heb de gewone test gehad en mijn vriend is gelukkig wel gewoon bij A in het ziekenhuis.quote:Op maandag 21 december 2020 10:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kom even tussendoor fietsen, misschien nu te laat maar dan een volgende keer: in Groningen is locatie expositielaan een snelteststraat. Binnen 4 uur uitslag. En dat heeft een drive through dus je hoeft de auto niet eens uit.
Dit inderdaad. Maar dat is hier tot nu toe nog niet voorgekomen.quote:Op maandag 21 december 2020 11:36 schreef Tink89 het volgende:
Na de kraamweek temperatuurde ik alleen nog bij warm aanvoelen of duidelijk niet lekker.
Wat een plottwist! Hopelijk vanavond knuffelen!quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Donna het volgende:
Klein staartje aan dit verhaal;
Vanochtend heeft de landelijke GGD me dus 2x verteld dat sneltesten van hun niet bestaan en dat alle testen max. 48 uur zijn, snellere zijn er niet. Ik had voor A. een CB afspraak die ik moest afzeggen en na de lunch werd ik teruggebeld door het CB voor een nieuwe afspraak en toen deed ik mijn verhaal en die vrouw was zo verbaast en nijdig bijna eigenlijk, want sneltesten zijn er dus wel van de GGD. Ze keek in de computer, kon een half uur later terecht (vol gas erheen) en heb als het goed is binnen 2 uren de uitslag!
Jeej! Fijn zeg!quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Donna het volgende:
Klein staartje aan dit verhaal;
Vanochtend heeft de landelijke GGD me dus 2x verteld dat sneltesten van hun niet bestaan en dat alle testen max. 48 uur zijn, snellere zijn er niet. Ik had voor A. een CB afspraak die ik moest afzeggen en na de lunch werd ik teruggebeld door het CB voor een nieuwe afspraak en toen deed ik mijn verhaal en die vrouw was zo verbaast en nijdig bijna eigenlijk, want sneltesten zijn er dus wel van de GGD. Ze keek in de computer, kon een half uur later terecht (vol gas erheen) en heb als het goed is binnen 2 uren de uitslag!
Yes!quote:Op maandag 21 december 2020 15:42 schreef Donna het volgende:
Ja m'n neus is wel kapot getest nu haha, maar ik ben NEGATIEF
Haha nou ja 8 uur ligt hij wel vaak. Hij kan goed vroeg slapen ja. En uitslapen ookquote:Op zondag 20 december 2020 16:22 schreef SQ het volgende:
Gaat jouw man om half 8 slapen Hilmo?
Staan jullie altijd om 4 uur op ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |