Ik heb nooit de radio aan, dus tot nu toe nog niets gehoordquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef minilot het volgende:
Inzake kerstdeunen, zullen we met de SC dit nog even spelen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whamageddon
Zijn er hier al bij voorbaat af? Ik ben vooralsnog toevallig LastChristmasvrij!
Ditquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nooit de radio aan, dus tot nu toe nog niets gehoord
Ik ben redelijk beschermd, maarrrrrrrrrr komende donderdag feestelijk laatste werkoverleg (jaja, don't ask) en dat doen we altijd met muziek en bingo, en dan nu met muziek en pubquiz, en ik vrees met grote vreze.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef minilot het volgende:
Inzake kerstdeunen, zullen we met de SC dit nog even spelen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whamageddon
Zijn er hier al bij voorbaat af? Ik ben vooralsnog toevallig LastChristmasvrij!
De supermarkt en bij mijn ouders thuis geeft dus het grootste risico. Maar pa heeft ook heel vaak de hele dag de tv aan en dan niet op muziekzenders oid.quote:
Nu je het zegt...donderdag loop ik wel gevaar bij mijn moederquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De supermarkt en bij mijn ouders thuis geeft dus het grootste risico. Maar pa heeft ook heel vaak de hele dag de tv aan en dan niet op muziekzenders oid.
Oh, mijn spreadsheet that rules al spreadsheets (al weet ik zo snel even niet welke dat ook al weer was) gebruikt enge matrixformules die ik zelf niet eens meer begrijp nadat ik ze ooit heb gemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:25 schreef borisz het volgende:
Op werk zet ik af en toe de muziek aan, maar meestal is het stil.
Vandaag had ik een hele dag excelcursus. Was toch weer fijn om eens een dagje in de wat geavanceerdere formules te duiken.
Sukkels gonna sukkelquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Achterkant van mijn huis loopt een vrij drukke doorgaande weg. Het was daar drukker dan ooit, had ik het gevoel. Ik denk dan de hele tijd: waaaaar gaan jullie dan allemaal naar toe?! En als ik dan lees dat de Hema's gewoon open waren en dat de Action ook gewoon weer open wil (want verkopen eten en shampoo...) en zoals Tele6 haar sportclub de regels in hun voordeel probeert te buigen: dit wordt helemaal niksHet wordt misschien minder omdat de scholen nu dicht zijn, maar dat is ook het enige.
Huidig bedrijf draait volledig op Excelquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:25 schreef borisz het volgende:
Op werk zet ik af en toe de muziek aan, maar meestal is het stil.
Vandaag had ik een hele dag excelcursus. Was toch weer fijn om eens een dagje in de wat geavanceerdere formules te duiken.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef sigme het volgende:
Kijk; in tabblad 'schemaberekingen':
{=MAX(ALS(perceelgewastype=TEKST.SAMENVOEGEN($B19;"-";H$1);jaren;""))}
En dan in het schema met de bedden deze:
=ALS(schemaberekeningen!G3=0;"JA";ALS((VERT.ZOEKEN(G$2;type_wachttijd;2;0))-(zoekjaar-schemaberekeningen!G3)<0;"JA";"NEE"))
En dan gecombineerd met voorwaardelijke opmaak zie ik zo welke plantfamilie ik wel/niet in een te kiezen jaar in een bepaald bed mag zetten, op basis van wat er de afgelopen jaren heeft gestaan![]()
[ afbeelding ]
ooooh, ik ben ook altijd zo teleurgesteld als er een idioot smáákje aan zitquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer smaken musketkransjes naar sinaasappel?
Gast... Sinaasappel? Yuck. Echt yuck. Die horen naar zachte suikercreme en toekomstige tandrot te smakenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer smaken musketkransjes naar sinaasappel?
Mooi. Dan maakt het niet uit voor het pakje dat nog in België ligt. Dit jaar zou mooi zijn, maar begin volgend jaar ook geen ramp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Wie had het hier laatst ook al weer over pakjes van buiten EU en dat per 1 januari je bij elke bestelling BTW moet gaan betalen en niet alleen bij >22 euro?
Ik wilde wat op Ali bestellen dus ging even zoeken, en dat is uitgesteld tot 1 juli!
Hier bericht op belastingdienst.nl
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Wie had het hier laatst ook al weer over pakjes van buiten EU en dat per 1 januari je bij elke bestelling BTW moet gaan betalen en niet alleen bij >22 euro?
Ik wilde wat op Ali bestellen dus ging even zoeken, en dat is uitgesteld tot 1 juli!
Hier bericht op belastingdienst.nl
Laatst knettersuiker in een chocoladeletter,, wie verzint zoiets!?!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooh, ik ben ook altijd zo teleurgesteld als er een idioot smáákje aan zit
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gast... Sinaasappel? Yuck. Echt yuck. Die horen naar zachte suikercreme en toekomstige tandrot te smaken
Hoe hadden ze dat dan moeten controlerenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Mooi. Dan maakt het niet uit voor het pakje dat nog in België ligt. Dit jaar zou mooi zijn, maar begin volgend jaar ook geen ramp.
Nee. 1-1 door de douane. Dus alles dat aan de verkeerde kant van de grens ligt kost geld.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat dan moeten controleren![]()
Gaat toch om pakketjes die per 1-1 (en nu dus later) verstuurd worden neem ik aan
Maar hema mag alleen de essentiële spullen verkopen. Dus de rest moet weggestopt worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Achterkant van mijn huis loopt een vrij drukke doorgaande weg. Het was daar drukker dan ooit, had ik het gevoel. Ik denk dan de hele tijd: waaaaar gaan jullie dan allemaal naar toe?! En als ik dan lees dat de Hema's gewoon open waren en dat de Action ook gewoon weer open wil (want verkopen eten en shampoo...) en zoals Tele6 haar sportclub de regels in hun voordeel probeert te buigen: dit wordt helemaal niksHet wordt misschien minder omdat de scholen nu dicht zijn, maar dat is ook het enige.
Ahquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. 1-1 door de douane. Dus alles dat aan de verkeerde kant van de grens ligt kost geld.
De verstuurdatum maakt niet uit.
Holtkampquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar hema mag alleen de essentiële spullen verkopen. Dus de rest moet weggestopt worden.
Dan maakt het ook weinig verschil met andere winkels die open zijn.
En waar moet je anders je kerst tompouce kopen?
Lekker voor het personeel, al die discussiesquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:01 schreef gcjoel het volgende:
Maar hema mag alleen de essentiële spullen verkopen. Dus de rest moet weggestopt worden.
Dan maakt het ook weinig verschil met andere winkels die open zijn.
En waar moet je anders je kerst tompouce kopen?
Ik zie net op het nieuws dat de spullen zijn afgeplakt waar je niet bij mag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker voor het personeel, al die discussies
Nee, dit is heel makkelijk en wordt ook gebruikt door grote bedrijven met onderdelen die de wereld over moeten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Klinkt als onuitvoerbaar, maar goed, je moet wat
Probleem hebben we eerder gezien bij de totale lockdown in België.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie net op het nieuws dat de spullen zijn afgeplakt waar je niet bij mag.
Maar het zal niet leuk zijn.
Dat vond ik steeds zulke rare dingen. Je hebt toch gewoon een Nederlands of belgisch adres en dat is het? Maar het zal wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Probleem hebben we eerder gezien bij de totale lockdown in België.
De zeeman staat in Baarle-hertog op/over de grens met baarle-nassau. Dus in de winkel loopt de grens.
Alles dat aan de Belgische kant lag mocht niet verkocht worden. Voordeur zat aan de Nederlandse kant. De kassa gelukkig ook.
Heh, jemig!quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:13 schreef Syrena het volgende:
Mijn werk maakte een coronanummer. Moest er aan denken toen ik met bijlezen las dat iemand het over mini's lengte had![]()
(ik link normaal nooit, dus geen idee hoe dat netjes moet)
Bluh!quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier net weer een afspraak kunnen maken voor een paar coronatestenG maakte vorige week woensdag schoon bij iemand die zaterdag klachten kreeg en gister of vandaag een positief testresultaat terugkreeg
En zij is aan het hoesten en ik heb keelpijn en een lichte verkoudheid
Kun je iets aanraden? Ik heb nog nooit wat gerekt, maar het lijkt me wel aangenaam na het hollenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:37 schreef Tele6 het volgende:
De online sportlesjes verschijnen ook weer. Zonet lekker een uurtje gerekt en nu ben ik een elastiekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |