Ik heb nooit de radio aan, dus tot nu toe nog niets gehoordquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef minilot het volgende:
Inzake kerstdeunen, zullen we met de SC dit nog even spelen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whamageddon
Zijn er hier al bij voorbaat af? Ik ben vooralsnog toevallig LastChristmasvrij!
Ditquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nooit de radio aan, dus tot nu toe nog niets gehoord
Ik ben redelijk beschermd, maarrrrrrrrrr komende donderdag feestelijk laatste werkoverleg (jaja, don't ask) en dat doen we altijd met muziek en bingo, en dan nu met muziek en pubquiz, en ik vrees met grote vreze.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef minilot het volgende:
Inzake kerstdeunen, zullen we met de SC dit nog even spelen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whamageddon
Zijn er hier al bij voorbaat af? Ik ben vooralsnog toevallig LastChristmasvrij!
De supermarkt en bij mijn ouders thuis geeft dus het grootste risico. Maar pa heeft ook heel vaak de hele dag de tv aan en dan niet op muziekzenders oid.quote:
Nu je het zegt...donderdag loop ik wel gevaar bij mijn moederquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De supermarkt en bij mijn ouders thuis geeft dus het grootste risico. Maar pa heeft ook heel vaak de hele dag de tv aan en dan niet op muziekzenders oid.
Oh, mijn spreadsheet that rules al spreadsheets (al weet ik zo snel even niet welke dat ook al weer was) gebruikt enge matrixformules die ik zelf niet eens meer begrijp nadat ik ze ooit heb gemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:25 schreef borisz het volgende:
Op werk zet ik af en toe de muziek aan, maar meestal is het stil.
Vandaag had ik een hele dag excelcursus. Was toch weer fijn om eens een dagje in de wat geavanceerdere formules te duiken.
Sukkels gonna sukkelquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Achterkant van mijn huis loopt een vrij drukke doorgaande weg. Het was daar drukker dan ooit, had ik het gevoel. Ik denk dan de hele tijd: waaaaar gaan jullie dan allemaal naar toe?! En als ik dan lees dat de Hema's gewoon open waren en dat de Action ook gewoon weer open wil (want verkopen eten en shampoo...) en zoals Tele6 haar sportclub de regels in hun voordeel probeert te buigen: dit wordt helemaal niksHet wordt misschien minder omdat de scholen nu dicht zijn, maar dat is ook het enige.
Huidig bedrijf draait volledig op Excelquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:25 schreef borisz het volgende:
Op werk zet ik af en toe de muziek aan, maar meestal is het stil.
Vandaag had ik een hele dag excelcursus. Was toch weer fijn om eens een dagje in de wat geavanceerdere formules te duiken.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:36 schreef sigme het volgende:
Kijk; in tabblad 'schemaberekingen':
{=MAX(ALS(perceelgewastype=TEKST.SAMENVOEGEN($B19;"-";H$1);jaren;""))}
En dan in het schema met de bedden deze:
=ALS(schemaberekeningen!G3=0;"JA";ALS((VERT.ZOEKEN(G$2;type_wachttijd;2;0))-(zoekjaar-schemaberekeningen!G3)<0;"JA";"NEE"))
En dan gecombineerd met voorwaardelijke opmaak zie ik zo welke plantfamilie ik wel/niet in een te kiezen jaar in een bepaald bed mag zetten, op basis van wat er de afgelopen jaren heeft gestaan![]()
[ afbeelding ]
ooooh, ik ben ook altijd zo teleurgesteld als er een idioot smáákje aan zitquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer smaken musketkransjes naar sinaasappel?
Gast... Sinaasappel? Yuck. Echt yuck. Die horen naar zachte suikercreme en toekomstige tandrot te smakenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
Sinds wanneer smaken musketkransjes naar sinaasappel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |