Zit je vol ja?quote:
Oooooh mag ik dat kasteeltje?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:39 schreef Karzai het volgende:
Gebakjes gehaald voor de visite![]()
[ afbeelding ]
is dat die roze?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oooooh mag ik dat kasteeltje?
als je om 1 uur langskomt krijg je er nog een koppie thee bijquote:Op woensdag 16 december 2020 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, heerlijke roze marsepein
Shit, te laatquote:Op woensdag 16 december 2020 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je om 1 uur langskomt krijg je er nog een koppie thee bij
dat ga ik ook makenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks friet met soort van stoofvlees met ui en paprika, zin in
Heerlijk hè, mijn pan staat al een uurtje in de oven nu, ruikt zo lekker!quote:
Visite was er blij mee, kasteeltje nam mijn zusje die is bijna jarigquote:Op woensdag 16 december 2020 13:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Shit, te laat
Hopelijk was ie lekker (of vond de visite em lekker)
Lekker! Is het ovenfriet?quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
Verse worstenbroodjes, straks verse kerststol
ja avikoquote:
PIZZAquote:Op donderdag 17 december 2020 20:37 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wat voor plaatje zit er onder je patat?
In de ochtend verse worstenbroodjes, in de avond verse worstquote:
Mwoah, 'vers'quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In de ochtend verse worstenbroodjes, in de avond verse worst![]()
pics graag!quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:43 schreef golfer het volgende:
We laten vanavond een compleet menu door een restaurant bezorgen.
komen later in dit topic CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt? te staan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
pics graag!
vanavond, zwaardvis, spinazie en gebakken krieltjes
Hiop dat het jullie smaakt, jarige jopquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:43 schreef golfer het volgende:
We laten vanavond een compleet menu door een restaurant bezorgen.
Een beetje van de Lidl en een beetje van jezelf! Klinkt lekkerrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:41 schreef maily het volgende:
Kaasfondue (Lidl), aangevuld met gruyere, appenzeller en rocquefort. Slokje wit en slokje kirsch.
Met champignons en stokbrood.
En fijngesneden bosuitjes om de stukjes brood met warme fondue in te dippen
Hier ook nougat en thee, toevallig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:53 schreef Karzai het volgende:
vanavond nog een paar stukjes nougat en een kopje thee
quote:
resultaat: CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoop dat het jullie smaakt, jarige jop![]()
Het was zaaalig! En nog niet helemaal op, dus het restje gaat morgen waarschijnlijk bij het boerenomeletquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een beetje van de Lidl en een beetje van jezelf! Klinkt lekkerrrrr
Ooh lekkerquote:Op zondag 20 december 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
Straks tosti's bakken..
Vanavond beef wellington proefbakken voor kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |