Dat wordt dan een one-two weeks afterpill met de huidige post dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Condooms, batterijen en ook de Mring after pil kunnen gewoon direct besteld worden, is brievenbuspost.
Dus niet urgent.
Lijkt me vrij essentieel. Nadat ik In Babylon in een ruk had uitgelezen er voor de zekerheid maar een paar oxazepam tegenaan gegooid, denk dat ik het anders niet had overleefd.quote:
Ik heb alles wat ik besteld had op tijd binnen, die pil is trouwens ook te halen bij de apotheek.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:41 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat wordt dan een one-two weeks afterpill met de huidige post dan.
Zodat Rutte en De Jonge ongestoord het bloed van kinderen kunnen drinken in een lege ikea natuurlijk, DENK NA!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de reden van de lockdown?
Sorry. Dit heeft direct met mijn werk te maken. Daarom reageer ik zo. Ik weet waar je het over hebt. Ik ben daar direct bij betrokken. Dus ik heb redenen om te reageren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een topic op fok. Geen proefschrift.
Je hoeft geen complotgek te zijn om te beseffen dat er wat er gebeurt, gehandeld en gepresenteerd wordt niet klopt. Of wil je iedereen die een beetje of veel kritiek heeft op de overheid wegzetten als een complotgek, want dan spoor je zelf niet. Veel enger dan de complotgekken zijn de mensen die blindelings de overheid geloven en op alles amen zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zodat Rutte en De Jonge ongestoord het bloed van kinderen kunnen drinken in een lege ikea natuurlijk, DENK NA!!
Bij de vorige lockdown in Maart/April gingen de bouwmarkten in Duitsland anders rap weer open na 2 wekenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik blijf me hier over verbazen. In Duitsland zijn de regels ongeveer gelijk en iedereen snapt dat de Action en de bouwmarkt dicht zijn en de supermarkt open.
Dat wil niet zeggen dat je je als een Trump kunt gedragen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een topic op fok. Geen proefschrift.
Bouwmarkten sluiten is ook te zot voor woorden.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:27 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Bij de vorige lockdown in Maart/April gingen de bouwmarkten in Duitsland anders rap weer open na 2 weken
Want de politici hadden wel door dat de bouwmarkten sluiten toch al te dol was...
Nice! Rutte krijgt ons er niet onder!quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het was gewoon nog steeds best druk in de stad
quote:Op woensdag 16 december 2020 07:27 schreef EenheidV het volgende:
[..]
Je hoeft geen complotgek te zijn om te beseffen dat er wat er gebeurt, gehandeld en gepresenteerd wordt niet klopt. Of wil je iedereen die een beetje of veel kritiek heeft op de overheid wegzetten als een complotgek, want dan spoor je zelf niet. Veel enger dan de complotgekken zijn de mensen die blindelings de overheid geloven en op alles amen zeggen.
Nou ja, die lock down had veel eerder moeten plaats vinden.(Bij de eerste golf). Maar goed, ik ben er wel om praktische redenen klaar mee. Nog niet zozeer die lock-down maar die mondkapjes waarbij je als brildrager steeds je bril af moet zetten omdat je bril beslaat. Zeker nu in deze periode als ik buiten werkzaamheden moet verrichten. En dan te bedenken dat diverse onderzoeken aantonen dat ze niet helpen.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:27 schreef EenheidV het volgende:
[..]
Je hoeft geen complotgek te zijn om te beseffen dat er wat er gebeurt, gehandeld en gepresenteerd wordt niet klopt. Of wil je iedereen die een beetje of veel kritiek heeft op de overheid wegzetten als een complotgek, want dan spoor je zelf niet. Veel enger dan de complotgekken zijn de mensen die blindelings de overheid geloven en op alles amen zeggen.
Hier snappen we het eigenlijk ook wel maar we zijn eigenwijs en een bouwmarkt die niet wil sluiten zegt dan 'Ja maar, wij hebben toch ook snickers bij de kassa liggen? De regels zijn wel erg onduidelijk hoor!'.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik blijf me hier over verbazen. In Duitsland zijn de regels ongeveer gelijk en iedereen snapt dat de Action en de bouwmarkt dicht zijn en de supermarkt open.
En toch ga ik vanmiddag even snel, voordat ze straks alsnog moeten sluiten.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:57 schreef ootjekatootje het volgende:
400 actions open...
Ongelofelijk wat een egotripperij.
Om wat te halen? Ze verkopen nu alleen wat levensmiddelen en drogisterij-artikelen. Hebben zij iets wat niet bij een supermarkt of drogist ligt?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En toch ga ik vanmiddag even snel, voordat ze straks alsnog moeten sluiten.
Vast dat dat een hele hoop andere mensen ook denken.
Ja, ik wil ergens voor kijken wat online bij Kruidvat en Bol uitverkocht was inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Om wat te halen? Ze verkopen nu alleen wat levensmiddelen en drogisterij-artikelen. Hebben zij iets wat niet bij een supermarkt of drogist ligt?
Blijkbaar ook in Nederland? Ik zou als winkel ook wat shampoo en dergelijke toevoegen aan mijn assortiment en ik mag weer open?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een action essentieel vinden, dat kan alleen in Belgi...
Nee, want je omzet moet (voor de sluiting) minimaal al uit 30% van die "essentile" producten bestaan en je mag de andere producten dan niet verkopen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Blijkbaar ook in Nederland? Ik zou als winkel ook wat shampoo en dergelijke toevoegen aan mijn assortiment en ik mag weer open?
Dus alle winkels stappen voor hun omzet over op 30% essentile producten en het probleem is opgelost.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, want je omzet moet (voor de sluiting) minimaal al uit 30% van die "essentile" producten bestaan en je mag de andere producten dan niet verkopen.
Nee, want je moest die omzet voorheen ook al draaien. Je mag dus niet opeens je assortiment wijzigen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus alle winkels stappen voor hun omzet over op 30% essentile producten en het probleem is opgelost.
quote:HEMA mag dus open, maar mag dan wel alleen essentile spullen verkopen, als die voorheen zeker 30 procent van de omzet uitmaakten.
In elk geval is duidelijk dat de grote winkelketens er beter van af komen dan de kleine ondernemers.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, want je moest die omzet voorheen ook al draaien. Je mag dus niet opeens je assortiment wijzigen.
Wel respect voor Intratuin, die breken massaal die kerstshows af, bomen worden gedoneerd aan instellingen en nieuwe voorraad kerstbomen aan de dierentuinen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval is duidelijk dat de grote winkelketens er beter van af komen dan de kleine ondernemers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |