Wat een helden zo lekker anoniem in die witte pakkies. Geen woord voor hoe triest dit isquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:16 schreef Za het volgende:
Dat dit de realiteit is waarin ik nu leef...
[ twitter ]

In de bovenste grafiek zie jequote:Op dinsdag 15 december 2020 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap denk ik gewoon niet goed wat ik zie in die grafiek. Ik dacht daar het totaal aantal besmettingen per dag te zien (waar DOO bekend is, DOO; anders 1 van de andere). Maar het gaat hier maar om een paar duizend per dag.

Dat is niet 0.2%.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:18 schreef JosMert het volgende:
[..]
Weer stellen alsof het een killervirus is. Hou daar toch eens mee op. Ja het is ernstig, maar nee de gehele bevolking zou niet sterven als je het virus laat uitrazen. Er zijn al 2 miljoen mensen besmet geraakt met het virus. Bron: rivm vorige week van dissel. Waarvan 10.000 doden. Dat zijn de feiten.
Dat is 0.2%.

Klopt. 2 miljoen mensen zouden al besmet zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:18 schreef JosMert het volgende:
[..]
Weer stellen alsof het een killervirus is. Hou daar toch eens mee op. Ja het is ernstig, maar nee de gehele bevolking zou niet sterven als je het virus laat uitrazen. Er zijn al 2 miljoen mensen besmet geraakt met het virus. Bron: rivm vorige week van dissel. Waarvan 10.000 doden. Dat zijn de feiten.
Dat is 0.2%.

Als chantage en shaming de enige opties zijn, tja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als je nog een jaar lang vast zit aan lockdowns, beperkingen en mondkapjes zakt de motivatie wel voor een vaccin denk ik.

Ja, het woord an sich is niet nieuw voor me, maar sinds wanneer is het ineens in de mode voor mensen die anders over de huidige coronasituatie denken, waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de term van mensen die 'van de wap' zijn (ofwel, compleet lam aan de drugs).

Mee eens. Waarom zou ik een vaccin nemen als zaken zoals social distancing en mondkapjes dragen permanent zijn volgens het WHO?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
Nog minder reden om me te laten vaccineren.

Heb wel eens een tijdje een administratief bijbaantje in de zorg gehad. Software daar is drama, verbaast me totaal niet dat ze niet ingericht zijn op zo'n crisis als dit. En nieuwe software ontwikkelen en implementeren gaat heel veel tijd overheen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:19 schreef timmmmm het volgende:
vraag: hoe kan het dat de systemen van de GGD keer op keer falen?
Zoveel verstand heb ik er niet van, maar het lijkt me dat dit echt niet bijna wekelijks zou mogen gebeuren? Iemand een verklaring?

Er wordt helemaal niet gedaan alsof het een killervirus is, dat is jouw onzin statement, het gaat om bereikbaarheid en beschikbaarheid van de zorg in Nederland. Dat zijn de feiten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:18 schreef JosMert het volgende:
[..]
Dat is 0.2%.

zitten sommige users na 9 maanden nog steeds op dit niveau ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet gedaan alsof het een killervirus is, dat is jouw onzin statement, het gaat om bereikbaarheid en beschikbaarheid van de zorg in Nederland. Dat zijn de feiten.

quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:21 schreef Predator40 het volgende:
kanker is ook besmettelijk van haga domme lul

Ik vermoed dat jij wel eens zonder mondkapje binnen 1,5 meter komt van een ander mens of nerts?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:21 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Mee eens. Waarom zou ik een vaccin nemen als zaken zoals social distancing en mondkapjes dragen permanent zijn volgens het WHO?

Geen goede vergelijking. Door coronadoden te voorkomen, gaan er niet meer mensen dood.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
Nee, niet met dat doel op zich. Maar wat als je het doet om de rest te kunnen redden? De economie te redden? Als ik 100 katten heb waarvan ik de helft met zekerheid kan redden door er 5 te laten sterven is het een moeilijke maar logische keuze.

quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:23 schreef JosMert het volgende:
Zit net te rekenen.
Zeg dat dat 15.000 mensen zijn gestorven aan corona want werkelijke doden zal hoger liggen.
Er zijn 2 miljoen mensen besmet. Is 0,0075% er aan overleden.

Welkom in de wondere wereld van HIPAA en dat soort ongein. Alles is aan elkaar geknoopt met virtuele kroonsteentjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb wel eens een tijdje een administratief bijbaantje in de zorg gehad. Software daar is drama, verbaast me totaal niet dat ze niet ingericht zijn op zo'n crisis als dit. En nieuwe software ontwikkelen en implementeren gaat heel veel tijd overheen.

Ja. Zie posts in dit topic.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zitten sommige users na 9 maanden nog steeds op dit niveau ?

Mortaliteit cijfer lag rond de 0,65% volgens mij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:23 schreef JosMert het volgende:
Zit net te rekenen.
Zeg dat dat 15.000 mensen zijn gestorven aan corona want werkelijke doden zal hoger liggen.

dat er zoveel doden vallen aan kanker......quote:

Nee, nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:23 schreef JosMert het volgende:
Zit net te rekenen.

Ja jongen, het gaat niet om aantal doden. De tering hee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:23 schreef JosMert het volgende:
Zit net te rekenen.

Euthanasie van het MKBquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:21 schreef Predator40 het volgende:
kanker is ook besmettelijk van haga domme lul

True, maar dat beeld, die gesloten winkels, lege staat wel met kerstversiering en dan deze lui. Heden een normaal straatbeeld, wie had dat gedacht in 2019.quote:

Hij heeft natuurlijk in de leer gezeten bij Tjerrrrrie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Euthanasie van het MKB
Toegegeven, het is wel een woordkunstenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |