Ik keek ff in de oude topics uit 2014 omdat ik een oud hax filmpje zochtquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoe jij dit zo gevonden hebt.
Mooie meltdown.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.
GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.
Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
SPOILER: BeachvolleyballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cops and RobbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FutsalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yellow obstacle runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kurwa chairsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meteors SurvivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PenaltyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TennisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WallgameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Collision Team RaceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BasketballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BoundlessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HandballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PacmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Olympic 200mOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WaterpoloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sumo versusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Table FootballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gravity TowerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IcehockeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DodgeballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 18-12-2020 19:13:38 ]What can change the nature of a man?![]()
@-jos-
@3rr0r
@Bluedisplay
@GGMM
@ChevyCaprice
@Oriente
@T3hTommay
@Scrummie
@MC-Morgan
@FireFox1
@Max23
@Dj_Day-V
@JR-Style-93
Aidsmaps met uitlegWhat can change the nature of a man?![]()
Ik waardeer de moeite die je erin steekt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:38 schreef Coco het volgende:
@:-jos-
@:3rr0r
@:bluedisplay
@:GGMM
@:ChevyCaprice
@:Oriente
@:t3htommay
@:scrummie
@:MC-Morgan
@:FireFox1
@:Max23
@:Dj_Day-V
@:Jr-Style-93
Aidsmaps met uitleg
Maar ik ga daar NOOIT aan meedoen.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:33 schreef Coco het volgende:
SPOILER: BeachvolleyballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cops and RobbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FutsalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yellow obstacle runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kurwa chairsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meteors SurvivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PenaltyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TennisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WallgameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Collision Team RaceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BasketballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BoundlessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HandballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PacmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Olympic 200mOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WaterpoloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sumo versusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Table FootballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gravity TowerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar normaal of rambo.SPOILER: IcehockeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik waardeer de moeite die je erin steekt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:38 schreef Coco het volgende:
@:-jos-
@:3rr0r
@:bluedisplay
@:GGMM
@:ChevyCaprice
@:Oriente
@:t3htommay
@:scrummie
@:MC-Morgan
@:FireFox1
@:Max23
@:Dj_Day-V
@:Jr-Style-93
Aidsmaps met uitleg
En ik ben zeer benieuwd naar Boundless.![]()
Dan blijkt @Oriente ineens een hele modale speler te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:09 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit Boundless wil ik wel een keer proberen![]()
SPOILER: BeachvolleyballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cops and RobbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FutsalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yellow obstacle runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kurwa chairsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meteors SurvivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PenaltyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TennisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WallgameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Collision Team RaceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BasketballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BoundlessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HandballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PacmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Olympic 200mOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WaterpoloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sumo versusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Table FootballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gravity TowerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zijn de bugloze maps van @Oriente ?SPOILER: IcehockeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk ook die stuntdubbels die je hebt gebruikt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk ook die stuntdubbels die je hebt gebruikt.
What can change the nature of a man?![]()
Wat voor mappen maakte ik ook alweerquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar zijn de bugloze maps van @:Oriente ?zo lang geleden dat ik dat niet eens meer weet
Ping pong of zo geloof ik![]()
Rubgy had je ookquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat voor mappen maakte ik ook alweerzo lang geleden dat ik dat niet eens meer weet
Ping pong of zo geloof ikGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Die bestaat en is aidsquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat voor mappen maakte ik ook alweerzo lang geleden dat ik dat niet eens meer weet
Ping pong of zo geloof ikWhat can change the nature of a man?![]()
Ik vaak genoeg uit. Maar als ik dat doe willen sommige graag de bal zo snel mogelijk naar mijn doel schieten zodat iemand hem erin tiktquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:40 schreef Coco het volgende:
Vanavond de kans om je progressie te laten zien!
Ik geef jullie huiswerk mee.
@:-jos- pak niet de bal af van je medespeler
@:3rr0r loop niet in de weg en vertrouw op je medespelers
@:bluedisplay sta niet te ver uit je doel
@:Coco schiet eens fatsoenlijk op het doel
@:GGMM Hou je een beetje in als je kritiek hebt. Dank.
@:ChevyCaprice blijf van je iphone af en sta eens niet achter de doellijn
@:Oriente eet eens een frikandel minder, probeer eens niet via het muurtje en minder buitenspel staan
@:t3htommay je mag ook wel eens niet keepen
@:scrummie ren eens niet als een debiel rond bij rambo
@:MC-Morgan dump je vriendin
@:FireFox1 speel eens vaker mee en gooi die waterkoeler weg
@:Max23 kerstvakantie, meespelen!
@:Dj_Day-V kom eens uit bij ramboDaar trap ik niet meer in.
![]()
Het was de bedoeling dat Pax niet bij de bal komt. Je ziet mij ook richting hem gaan. Prima geluktquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon prima neergelegd van mijn makker @:dj_day-vDie niks met die bal kon op dat moment.
Error had waarschijnlijk de bal weggeschoten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ping pong of zo geloof ikquote:Honkbal blijkbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel eens gespeeld.
Moest daarna direct m'n moederbord vervangen![]()
Toen ook alquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij dat laatste rambo potje 15 aftrappen 13 op mij ofzoEcht sad als je het niet tegen iemand anders kan.
Er gingen ook maar 3 in ofzo
What can change the nature of a man?![]()
SPOILER: BeachvolleyballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cops and RobbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FutsalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yellow obstacle runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kurwa chairsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meteors SurvivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PenaltyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TennisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WallgameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Collision Team RaceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BasketballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BoundlessOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HandballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PacmanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Olympic 200mOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WaterpoloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sumo versusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Table FootballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gravity TowerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IcehockeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BeachvolleyballSPOILER: DodgeballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Futsal
Penalty
Tennis
Wallgame
Table Football
Wel leuk om 1 of 2 keer tussendoor te doen.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=tBsaM84gR4Aquote:What can change the nature of a man?![]()
Dat was vrij dom.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:36 schreef tralalala het volgende:
GGMM: ik zeg toch dat ik dit niet leuk vindt
Bedankt voor het hosten tophost![]()
Opzichte manier om het goed te maken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vooral blij dat pax toch aanwezig was bij die allerlaatste![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Opzichte manier om het goed te maken.![]()
![]()
Tosti hielp wel voor de concentratie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Of een vroegertje. Het is maar hoe je het bekijkt.Oh.![]()
Wat zat eropquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tosti hielp wel voor de concentratie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: