Ja maar dat mag want bidden is religieus en dan gelden al die regels niet of zo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja ik moet ook gewoon eten hebben voor mijn bidsprinkhaan.
Bestelde kleding mag wel afgehaald worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, want de kleding mag niet verkocht worden. Dus je mag dan alleen die stokbroden verkopen.
Keer een tegel op je terras ondersteboven en voer hem wat pissebedden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja ik moet ook gewoon eten hebben voor mijn bidsprinkhaan.
Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:32 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nee idd. Wij maken de regels niet en blijkbaar kunnen we ons ook niet moreel juist gedragen.
En als er wel strict gehandhaaft gaat worden loop je weer te klagen dat het een politiestaat is. Tja.
Hij is nog jong en eet alleen fruitvliegen die niet kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Keer een tegel op je terras ondersteboven en voer hem wat pissebedden.
Ja, duh. Dat is toch heel iets anders? Je mag niet in de rekken snuffelen, passen, etc.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bestelde kleding mag wel afgehaald worden.
Bias: definieer "eigen wijs". Het is verschrikkelijk omdat het iemand niet uitkomt of van pas komt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het dieptriest dat men zo verschrikkelijk eigenwijs is.
In de rekken passen is nog nooit een goed idee geweest.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, duh. Dat is toch heel iets anders? Je mag niet in de rekken snuffelen, passen, etc.
Error. Geen mondkapje.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:41 schreef hjansen82 het volgende:
Als je naakt gaat shoppen mag je de kledingwinkel binnen. Want dan is het essentieel.
Wat? We zijn net een paar uur onderweg. Wat is je probleem met een gesloten Ikea, Hornbach, scholen etc etc? Hier is het heerlijk rustig.quote:
Scholen gaan pas morgen dichtquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat? We zijn net een paar uur onderweg. Wat is je probleem met een gesloten Ikea, Hornbach, scholen etc etc?
In de lampen hangen is beterquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de rekken passen is nog nooit een goed idee geweest.
Banaan kopen, laten rotten. Fruitvliegen genoeg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hij is nog jong en eet alleen fruitvliegen die niet kunnen vliegen.
Zou mij niets verbazen.... verkopen ook eten.quote:
Passen mag gewoon hoor. Doe je thuis en daarna weer terug naar de winkel om te ruilen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, duh. Dat is toch heel iets anders? Je mag niet in de rekken snuffelen, passen, etc.
Toch wel popcorn van de Action dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen.... verkopen ook eten.
We gaan het vast horen. #Popcorn besteld.
Hornbach heeft een afhaal loket. Er verandert dus geen zak. Je zoekt thuis alles uit en je haalt het op. Is nog efficiënter ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat? We zijn net een paar uur onderweg. Wat is je probleem met een gesloten Ikea, Hornbach, scholen etc etc?
Ja, maar die kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Banaan kopen, laten rotten. Fruitvliegen genoeg.
Gepoederde ongevleugelde fruitvliegen kweken!quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hij is nog jong en eet alleen fruitvliegen die niet kunnen vliegen.
Helpt niet tegen coronaquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:43 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Hornbach heeft een afhaal loket. Er verandert dus geen zak. Je zoekt thuis alles uit en je haalt het op. Is nog efficiënter ook.
Ja. Zie tweets marianne zwagerman.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vernam dat zelfs een kringloop, als UPS afhaalpunt, open is.
Het is olie op het vuur maar wel één die lekker brandt en fikt.
Natuurlijk zal het niet lang duren voordat burgemeesters deze etterende wonden gaan desinfecteren met hun handhaving. #MakeMyDay
Dan ondernemend volk voor tokkies uitmaken is vooral die drie vinger Rutte die naar je liegende zelf wijzen.
Pffff... misplaatste argumenten gebruiken dat twee keer zoveel mensen onder de 50 op de IC liggen dan van boven te 80. Je moet het maar scenario maar durven te schetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |