Het is niet eens ''het volk'' het is een deel van de bevolking dat zich blijkbaar nergens wat van aantrekt, nou ja, hun eigen behoeftes dan, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je anders verwacht met dit soort maatregelen?
Vind het niet eerlijk dat je die schuld bij 'het volk' legt, in plaats van een kabinet dat schijnbaar hun volk niet goed genoeg kent.
Is dat Limburgs? Net doen alsof er drie camera’s hangen maar dat is er dan maar eentje?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:16 schreef Sfancta het volgende:
Sfeer in Roermond
http://83.163.223.211/view/viewer_index.shtml?id=6
Sfeer in SIttard
https://webcamsittard.nl/index.php/en/camera2
Er is niks boeiends te zien?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:16 schreef Sfancta het volgende:
Sfeer in Roermond
Sfeer in SIttard
Als er zoveel uitzonderingen mogelijk worden gemaakt...quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat het huidige kabinet zwalkt en stuntelt doet daar weinig aan af.
Ik kan de ondernemers wel begrijpen, die zien hun omzet voor de rest van het jaar, en voor begin volgend jaar nu gewoon opdrogen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Alle zaken zijn er druk essentiële zaken aan het bijverzinnen.Wie had dat verwacht. Straks zijn alleen de scholen nog volledig dicht. Het argument ‘Ja maar, wij ontlasten de supermarkten met onze producten’ vind ik nog wel het mooiste. Wat een land
![]()
In dat geval 100% eens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet eens ''het volk'' het is een deel van de bevolking dat zich blijkbaar nergens wat van aantrekt, nou ja, hun eigen behoeftes dan, dat dan weer wel.
Dat het huidige kabinet zwalkt en stuntelt doet daar weinig aan af. Daar zit ook gewoon een stuk verantwoordelijkheid bij, als je nu een reden gaat verzinnen om tóch open te gaan terwijl je wéét dat dat gelul is ben je gewoon een egoïstische eikel, hoe triest ik het ook vind voor de horeca en andere toko's die op omvallen staan.
Dat vind ik nog steeds een groot voordeel van de situatie. Lekker uitslapen iedere dag en niet nutteloos in de file staan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stond nog net niet in de file maar het scheelde weinig.
A1 Barneveld - Hoevelaken was trouwens drukker dan de A28 Hoevelaken - Maarn.
Mijn zus is pedicure. Mag alleen de medisch noodzakelijke gevallen behandelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:20 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik kan de ondernemers wel begrijpen, die zien hun omzet voor de rest van het jaar, en voor begin volgend jaar nu gewoon opdrogen.
Gebrulsde avondklok incoming, sluiten toegangswegen met pasjescontrole.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Hahaha wat een aanfluiting dit, het is gewoon nog steeds druk op de weg, en talloze winkels zijn gewoon open. Wat een kutvolkje zijn we toch ooken maar janken. Goddomme zeg.
Straks is het echt een lockdown des doods en dan is het weer mimimimimimi!!
NB: tekst (tussen haakjes) is mijn aanbeveling,quote:bron: nctv
De NCTV draagt bij aan een veilig en stabiel Nederland door op vraagstukken van nationale veiligheid partijen te verbinden, aanmoedigen en stimuleren om de juiste maatregelen te nemen. De focus ligt op het voorkomen en beperken van maatschappelijke ontwrichting.
Hoofdopdrachten
• Nederland digitaal veilig maken (subsversieve meldingen verwijderen)
• Aanslagen voorkomen en extremisme en terrorisme bestrijden (wappies onderdrukken)
• Nederland weerbaar maken tegen dreigingen door statelijke actoren (vaccins)
Wat moeten we hiermee?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:16 schreef Sfancta het volgende:
Sfeer in Roermond
Sfeer in SIttard
Ben ik ook met je eens. Je had kunnen weten dat het op bepaalde momenten erg druk is in de stad. En hier hadden de mensen rekening mee kunnen houden. Helaas kunnen de meesten dat niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet eens ''het volk'' het is een deel van de bevolking dat zich blijkbaar nergens wat van aantrekt, nou ja, hun eigen behoeftes dan, dat dan weer wel.
Dat het huidige kabinet zwalkt en stuntelt doet daar weinig aan af. Daar zit ook gewoon een stuk verantwoordelijkheid bij, als je nu een reden gaat verzinnen om tóch open te gaan terwijl je wéét dat dat gelul is ben je gewoon een egoïstische eikel, hoe triest ik het ook vind voor de horeca en andere toko's die op omvallen staan.
Dat was natuurlijk te verwachten, dat als je voor de één (Hema = warenhuis, maar verkoopt ook voedsel, dus mag open. Tuincentrum, moet dicht, maar verkoopt ook dierenvoer, dus mag open), dat dan iedereen zich in bochten gaat wringen om ook open te mogen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Alle zaken zijn er druk essentiële zaken aan het bijverzinnen.Wie had dat verwacht. Straks zijn alleen de scholen nog volledig dicht. Het argument ‘Ja maar, wij ontlasten de supermarkten met onze producten’ vind ik nog wel het mooiste. Wat een land
![]()
https://www.nu.nl/economi(...)ssentiele-zaken.html
Mijn man werkt al vanaf maart thuis. Scheelt 10 uur reistijd in de week.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:24 schreef hjansen82 het volgende:
Dat vind ik nog steeds een groot voordeel van de situatie. Lekker uitslapen iedere dag en niet nutteloos in de file staan.
Of juist bij het beperken van die voortplanting voor wappies.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:27 schreef hjansen82 het volgende:
De seksshop is essentieel want het helpt bij de voortplanting.
Kan nog aangescherpt worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
Dat was natuurlijk te verwachten, dat als je voor de één (Hema = warenhuis, maar verkoopt ook voedsel, dus mag open. Tuincentrum, moet dicht, maar verkoopt ook dierenvoer, dus mag open), dat dan iedereen zich in bochten gaat wringen om ook open te mogen.
Had gewoon duidelijk en rechtlijnig geweest.
Dit mag open. Dat niet. Punt.
Huh? Waarom nou weer kutvolkjequote:Op dinsdag 15 december 2020 13:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Hahaha wat een aanfluiting dit, het is gewoon nog steeds druk op de weg, en talloze winkels zijn gewoon open. Wat een kutvolkje zijn we toch ooken maar janken. Goddomme zeg.
Straks is het echt een lockdown des doods en dan is het weer mimimimimimi!!
Tja, als de slager open mag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:27 schreef hjansen82 het volgende:
Ik vernam dat zelfs een kringloop, als UPS afhaalpunt, open is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:09 schreef kol7680 het volgende:
De primera waar een postnl punt is in de stad verkoopt ook nog alles ook buiten postnl punt te zijn. Geniaal!
Die verkopen juist veel substitutiegoederen voor seks toch? Lijkt me dat echte seks door sluiting van seksshops juist toeneemt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:27 schreef hjansen82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |