Bij ons ook. En naar kantoor komen, is echt een no no.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier hebben ze het vanaf dag 1 al super goed en professioneel aangepakt. Respect hoor.Moet ook wel bij zo'n grote organisatie.
Vakanties zouden door moeten kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Bij ons ook. En naar kantoor komen, is echt een no no.
Ik wacht nog vol smart op bericht van winterwoods. In principe zou het mogelijk moeten zijn, we moeten ons eigen eten koken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vakanties zouden door moeten kunnen gaan
Dat is toch het belangrijkste nieuws momenteel
Winterwoods, dat klinkt zo DNDquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wacht nog vol smart op bericht van winterwoods. In principe zou het mogelijk moeten zijn, we moeten ons eigen eten koken.
Ja ik wacht ook nog een paar dagen of er geen afmeld bericht komt voor ons tripje. Ik wilde toch al boodschappen van thuis meenemen zodat ik daar niet hoefde enzo. Dus dat past allemaal netjes binnen de adviezen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik wacht nog vol smart op bericht van winterwoods. In principe zou het mogelijk moeten zijn, we moeten ons eigen eten koken.
Ik zal ook voor jouw duimen!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik wacht ook nog een paar dagen of er geen afmeld bericht komt voor ons tripje. Ik wilde toch al boodschappen van thuis meenemen zodat ik daar niet hoefde enzo. Dus dat past allemaal netjes binnen de adviezen.
Zat het net even te bekijken, maar ziet er wel enorm knus uit!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:54 schreef babylon het volgende:
[..]
https://winterwoods.nl/drenthe
Bijna. Er zijn wel bordspellen!
Dat kan/mag in principe nog. Volgens mij ook nog specifiek in de persco benoemd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zat het net even te bekijken, maar ziet er wel enorm knus uit!
Zou moeten kunnen doorgaan lijkt me!
Whoh, da's een mooie tentquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Baden in alcohol!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
sportscholen en zwembaden moeten dicht, maar slijterijen mogen open blijven
het is een teken...!
Kekke tentjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met erin baden, ik zou alleen het bad niet leegdrinken.quote:
Ja maar wij hebben wel camping van Staatsbosbeheer, dus meestal wel net wat braver dan de rest.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan/mag in principe nog. Volgens mij ook nog specifiek in de persco benoemd.
Voor mij zal het wel niet doorgaan, dus dan maar een extra dag naar mijn ouders met Cali. Zal ze leuk vinden.
Winter wood hue huequote:
oh ja, Dranquiloquote:
maar dan moeten ze er wel één lijn in trekken en niet dat teamleden van de ene teamleider wel naar kantoor mogen en anderen niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn dat er managers zijn die meedenken. Zeker single mensen maanden alleen thuis laten zitten is vaak echt niet gezond. Dus als er mensen zijn met die behoefte is het fijn als daar beperkt(!!) ruimte voor gemaakt kan worden.
Echter moet dat wel kunnen, zoals nu met de lock down gewoon weer een tijdje volledig thuis lijkt me.
Ik zit nu ook weer volledig thuis, ik ging nog 1x per week afgelopen maand om nieuwe collega in te werken. Ze kan nu best wat dus ik ga weer thuis, kan zij ook thuis. Scheelt weer.
Ja sowieso zou het een bedrijfsbeleid moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
maar dan moeten ze er wel één lijn in trekken en niet dat teamleden van de ene teamleider wel naar kantoor mogen en anderen niet.
En bij een aantal heeft het ook niets met de geestelijke gesteldheid te maken, maar met kinderen over de vloer.
Nope nope nope nope nopequote:Op dinsdag 15 december 2020 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan/mag in principe nog. Volgens mij ook nog specifiek in de persco benoemd.
Voor mij zal het wel niet doorgaan, dus dan maar een extra dag naar mijn ouders met Cali. Zal ze leuk vinden.
Thuiswerken is echt goddelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja ik heb nu dus wel een collega die met het 2 dagen per week op kantoor mentaal al nauwelijks trok, daar maak ik me best zorgen omOverweeg haar dus een dagje bij mij thuis uit te nodigen, dat we op 1,5m afstand gaan zitten werken.
Hier nog een.. ik had het er gisteren nog met een vriendin over... heel het jaar superbraaf binnen hokken, echt bijna niemand over de vloer, op één hand te tellen, het hele jaar alquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitten wij dan he, vanaf Maart braaf te wezen
Krijg je ook nog eens commentaar dat je met een vingertje aan het wijzen bent naar anderen...quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:15 schreef K.loon het volgende:
[..]
Hier nog een.. ik had het er gisteren nog met een vriendin over... heel het jaar superbraaf binnen hokken, echt bijna niemand over de vloer, op één hand te tellen, het hele jaar al... Om je heen doet iedereen maar, gaat op vakanties, naar de kroeg, Illegale feesten in de weekenden, alles... En nog steeds krijgen we dezelfde straf als zij die overal met de pet naar gooien en het hele jaar lekker overal kak aan hadden en lol hebben geschopt
Je vraagt je soms echt af of je wel goede bezig bent, en niet gewoon mee moet gaan doen, want het voelt gewoon alsof je jezelf tekort doet, terwijl het eigenlijk keihard andersom is
Whehe.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog eens commentaar dat je met een vingertje aan het wijzen bent naar anderen...
Zou je zat worden via je porien?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met erin baden, ik zou alleen het bad niet leegdrinken.
Al lijkt het me wel plakkerig.
Daar wil ik echt niet in zittenquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, hele mooie yurt.
Geen yurt kelder, wel jammer
Hehehe, ja, true story.. jij 'gunt' ze hun pleziertje niet, met je zure bakkesquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je ook nog eens commentaar dat je met een vingertje aan het wijzen bent naar anderen...
Ik drink dus echt heel veel minderquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Dranquillo tijdens een lockdown, helemaal waus!
Zat niet denk ik. Beroerd wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou je zat worden via je porien?
Sowieso van de dampen wel
Je moet slap gedrag niet belonen!quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja ik heb nu dus wel een collega die met het 2 dagen per week op kantoor mentaal al nauwelijks trok, daar maak ik me best zorgen omOverweeg haar dus een dagje bij mij thuis uit te nodigen, dat we op 1,5m afstand gaan zitten werken.
Jep, behoorlijk hetzelfde gevoel hier.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:15 schreef K.loon het volgende:
[..]
Hier nog een.. ik had het er gisteren nog met een vriendin over... heel het jaar superbraaf binnen hokken, echt bijna niemand over de vloer, op één hand te tellen, het hele jaar al... Om je heen doet iedereen maar, gaat op vakanties, naar de kroeg, Illegale feesten in de weekenden, alles... En nog steeds krijgen we dezelfde straf als zij die overal met de pet naar gooien en het hele jaar lekker overal kak aan hadden en lol hebben geschopt
Je vraagt je soms echt af of je wel goede bezig bent, en niet gewoon mee moet gaan doen, want het voelt gewoon alsof je jezelf tekort doet, terwijl het eigenlijk keihard andersom is
DoE eIgEn ONdeRZoeK!!11!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus geen!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Solo drinken doe ik idd nooit, maar samen met kerel gaat het nog wel eens hard.
Single had het me wel echt veel zwaarder gevallen ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus geen!
..................
Snap ik, helemaal omdat binnenshuis toch niet gecontroleerd mag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep, behoorlijk hetzelfde gevoel hier.
En onze harde kern (basically mijn gezin, maar dan vrienden) is met 4.
Dus daar zou nu 1 af moeten vallen.
Als ik dan om me heen kijk, de volle winkelstraten zie, de ollegale feestjes, de fluitdebielen, de mensen die naar kantoor gaan terwijl t niet nodig is etc etc....... dan krijg ik steeds meer een "fuck you, we blijven met 4" gevoel.
Zwarte Piet en vuurwerk afsteken is ze ook al afgenomen. Ik ga de discussie niet meer aan, want er is toch geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DoE eIgEn ONdeRZoeK!!11!!
De regering zuigt!!! Ze willen t land kapot hebben man!
Jij hebt toch wel een redelijk grote sociale kring(spier)?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus geen!
..................
Ik heb gisteren echt op m'n handen gezeten in een groepsapp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwarte Piet en vuurwerk afsteken is ze ook al afgenomen. Ik ga de discussie niet meer aan, want er is toch geen beginnen aan.
Alsof 3 of 4 mensen in huis een enorm verschil maakt. Anderhalve meter afstand houden lukt toch niet in een normale woning, of je nu met 3 of 4 bent.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik dan om me heen kijk, de volle winkelstraten zie, de ollegale feestjes, de fluitdebielen, de mensen die naar kantoor gaan terwijl t niet nodig is etc etc....... dan krijg ik steeds meer een "fuck you, we blijven met 4" gevoel.
JE MOET WEERSTAND OPBOUWEN EN DE NATUUR ZN WERK LATEN DOEN, WEERSTAND!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt op m'n handen gezeten in een groepsapp.jA MAaR BuiTEnLUCht WERkt BETer dAN VacCIn.
Gast. Gooi jezelf weg ofzo.
Dat is voor het gros van de mensen veel te moeilijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In die situaties denk ik iedere keer aan de uitspraak van mijn arts "Denk gewoon een beetje na".
AGENDA 2030!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DoE eIgEn ONdeRZoeK!!11!!
De regering zuigt!!! Ze willen t land kapot hebben man!
Dus al die lui die nu in het ziekenhuis liggen moeten ze eik gewoon buiten op de stoep leggen? Briljant plan wel, kunnen ze direct de gewone zorg weer oppakken omdat er weer ruimte in de ziekenhuizen komt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt op m'n handen gezeten in een groepsapp.jA MAaR BuiTEnLUCht WERkt BETer dAN VacCIn.
Prima,ik wacht al maanden op een operatie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus al die lui die nu in het ziekenhuis liggen moeten ze eik gewoon buiten op de stoep leggen? Briljant plan wel, kunnen ze direct de gewone zorg weer oppakken omdat er weer ruimte in de ziekenhuizen komt.
Zo'n "bubbel" aanhouden is mi een prima manier ja. Al was het alleen maar zodat je een eventuele besmetting ook zoveel mogelijk binnen die bubbel houdt. Maar ja. Mensen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alsof 3 of 4 mensen in huis een enorm verschil maakt. Anderhalve meter afstand houden lukt toch niet in een normale woning, of je nu met 3 of 4 bent.
In die situaties denk ik iedere keer aan de uitspraak van mijn arts "Denk gewoon een beetje na".
Dus niet naar feestjes met lui waarvan je niet weet wie waar heeft uitgehangen, niet met veel mensen naar kantoor etc. Maar even een middagje sinterklaas bij mijn broer die ook thuis werkt en mijn ouders die verder nergens komen, zie ik geen probleem in.
Bezoekje aan mijn andere broer paar weken geleden wel afgezegd omdat ik niet helemaal fit was. Dan neem ik gewoon het risico niet.
Ja, I guess. Ik heb me maar afzijdig gehouden, het was van m'n vrijwilligerswerk en ik ken niet iedereen in die groep even goed.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus al die lui die nu in het ziekenhuis liggen moeten ze eik gewoon buiten op de stoep leggen? Briljant plan wel, kunnen ze direct de gewone zorg weer oppakken omdat er weer ruimte in de ziekenhuizen komt.
Als je in een bad met alcohol gaat liggen, gaan er op zeker een paar dingen niet helemaal goed komen. Wijn zal wel meevallen, maar ik zou niet in een badje Whisky of Wodka gaan liggen.. echt geen goed plan. Ethanol is opneembaar door de huid, geen idee of dat snel genoeg gaat om lazerus te worden, maar ik denk dat je huid zelf het ook niet echt waardeert; verwacht grote vellen en gruwelijke uitdroging, misschien zelfs wel lichte brandwonden als het lang duurtquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou je zat worden via je porien?
Sowieso van de dampen wel
Ik schaam me serieus voor de mentaliteit die we tonen aan de wereld.. Er was een tijd dat ik overal ter wereld trots durfde te roepen dat ik een kaaskop ben; borstje (pensquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ook die wordt dus steeds kleiner in corona-tijdenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een redelijk grote sociale kring(spier)?
Ik had een chat op Lexa vorige week met zo'n domme doos.. helemaal verbaasd ws dat ik dr blokkeerde ongeveer 10 seconden na : 'covid is maar een griepje'.. echt, ze zijn er echt nog steeds, en gezien de stats. zijn het er fucking veel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, maar hoe zit het daar met bevolkingsdichtheid en bewegingen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:44 schreef K.loon het volgende:
[..]
Als je in een bad met alcohol gaat liggen, gaan er op zeker een paar dingen niet helemaal goed komen. Wijn zal wel meevallen, maar ik zou niet in een badje Whisky of Wodka gaan liggen.. echt geen goed plan. Ethanol is opneembaar door de huid, geen idee of dat snel genoeg gaat om lazerus te worden, maar ik denk dat je huid zelf het ook niet echt waardeert; verwacht grote vellen en gruwelijke uitdroging, misschien zelfs wel lichte brandwonden als het lang duurt![]()
Als je ooit een overvulde zippo in je broekzak hebt gehad weet je watsgeburt.. bijna hetzelfde effect als alcohol.
[..]
Ik schaam me serieus voor de mentaliteit die we tonen aan de wereld.. Er was een tijd dat ik overal ter wereld trots durfde te roepen dat ik een kaaskop ben; borstje (pens) vooruit, neusje in de lucht... Maar na dit fiasco
![]()
Ik sprak een kennisje in Nigeria vorige week, over covid natuurlijk, tweede golf dit dat, lockdown maybe... krijg ik een heel verbaasde reactie, dat het daar bijna weg is.. Die mensen wonen in huizen zonder ramen en deuren, het ziekenhuis heeft niet eens ramen.. iedereen komt daar bij elkaar over de vloer, mensen eten samen met anderen die het slechter hebben. en het is bijna weg... En kijk even wat wij hier allemaal hebben en kunnen. en hier we ervoor staan; dan schaam je je toch kapot?
Tierappie werkt ook hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima,ik wacht al maanden op een operatie.Best leuk als ik weer eens normaal zou kunnen neuken.
Ik vond de dis van Rutte tijdens zijn toespraak wel leukquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:47 schreef K.loon het volgende:
[..]
Ik had een chat op Lexa vorige week met zo'n domme doos.. helemaal verbaasd ws dat ik dr blokkeerde ongeveer 10 seconden na : 'covid is maar een griepje'.. echt, ze zijn er echt nog steeds, en gezien de stats. zijn het er fucking veel.
Ik vertik die discussies echt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:47 schreef K.loon het volgende:
[..]
Ik had een chat op Lexa vorige week met zo'n domme doos.. helemaal verbaasd ws dat ik dr blokkeerde ongeveer 10 seconden na : 'covid is maar een griepje'.. echt, ze zijn er echt nog steeds, en gezien de stats. zijn het er fucking veel.
Met sommige collega's in het buitenland heb ik best regelmatig contact daarover. Alle landen hebben grofweg dezelfde problemen (en grofweg vergelijkbare maatregelen).quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, maar hoe zit het daar met bevolkingsdichtheid en bewegingen?
Port Harcourt.. 5 miljoen mensen op een klutje waarvan 3 miljoen onder de armoedegrens, zonder stromend water en elektra in huis, gedeeld sanitair, douchen dmv een tank met water op het dak en bij kaarslicht... Afrika zoals Afrika is in de grote stad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, maar hoe zit het daar met bevolkingsdichtheid en bewegingen?
Beter had ie ze gewoon genegeerd.. al zou ik ook mijn bek niet kunnen houden denk ik. Ik had ze gemoond door het raam denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de dis van Rutte tijdens zijn toespraak wel leuk
Richting die buitenfluiters.
Ik had gescreenshot, pas op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:53 schreef K.loon het volgende:
[..]
Beter had ie ze gewoon genegeerd.. al zou ik ook mijn bek niet kunnen houden denk ik. Ik had ze gemoond door het raam denk ik
Het heeft ook vooral te maken met reisbewegingen van buitenaf denk ik, waardoor t binnenkomt en ook harder verspreid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:51 schreef K.loon het volgende:
[..]
Port Harcourt.. 5 miljoen mensen op een klutje waarvan 3 miljoen onder de armoedegrens, zonder stromend water en elektra in huis, gedeeld sanitair, douchen dmv een tank met water op het dak en bij kaarslicht... Afrika zoals Afrika is in de grote stad.
Bewegingen zijn taxi's, tuktuks, lopen, met 3/4 man op een motortax op brommertje... wat je zou verwachten. Zijn wel auto's, maar daar zitten ook niet altijd deuren en ramen in, en lang niet iedereen heeft er eentje.
Van het zomer was er hier toen iedereen buiten was ook niet echt een probleem. Maar dat is nu geen optie meer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:51 schreef K.loon het volgende:
[..]
Port Harcourt.. 5 miljoen mensen op een klutje waarvan 3 miljoen onder de armoedegrens, zonder stromend water en elektra in huis, gedeeld sanitair, douchen dmv een tank met water op het dak en bij kaarslicht... Afrika zoals Afrika is in de grote stad.
Bewegingen zijn taxi's, tuktuks, lopen, met 3/4 man op een motortax op brommertje... wat je zou verwachten. Zijn wel auto's, maar daar zitten ook niet altijd deuren en ramen in, en lang niet iedereen heeft er eentje.
Ik dus ook...quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertik die discussies echt.En dan komen de onvermijdelijke "ja maar hullie doen het fout"-uitspraken er ook nog eens achteraan.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:23 schreef K.loon het volgende:
Net een chat (lexa) met een juffrouw die doodleuk verkondigt dat covid maar een griepje is, en dat ze zelf wel uitmaakt wat ze doet qua regels.. want ze had een prima groep mensen om zich heen verzameld die allemaal net zoveel schijt hebben, en dus blijkbaar immuun zijn.![]()
Eerste keer dat ik me eigenlijk realiseerde dat ik ook een ondergrens voor IQ hanteer
/care.. iedereen die blij wordt van mijn derriére is welkom.quote:
PH is een vrij drukke bestemming.. hoop offshore/oliebende daar eh.. daarom was ik er toentertijd ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft ook vooral te maken met reisbewegingen van buitenaf denk ik, waardoor t binnenkomt en ook harder verspreid.
Zo is t van China naar Italie gekomen. En van Italie met wintersport weer hierheen.
En na de zomer met al die vakantiegangers overal. Zulke grote reisbewegingen zorgen ook voor steeds weer nieuwe oplevingen.
Zo is Singapore als reis-hub ook dik getroffen.
Maar die hebben daarna alles vanuit t buitenland geweerd en daar is de 2e golf wel gekomen, maar minder heftig.
Wij laten Wilma en Henk gewoon naar Spanje gaan want ze hebben recht op vakantie
Ik heb illegaal Sinterklaas gevierd met ons gezin dat al sinds begin maart niet meer compleet is geweest. Wel op 1,5m afstand (mijn moeder heeft een grote woonkamer), maar met teveel mensen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar jullie houden je strikt aan de 3 mensen met kerst, bijvoorbeeld? Netjes hoor.
Mijn kerst is nog empty zelfs.. Heb wel opties, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin, geen kerststemming ook.. overal is het kut en droefenis, en dan wederom.. IS HET NODIG? Het is nog steeds allemaal geklooi in de marge.. 'omdat het KAN'..quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar jullie houden je strikt aan de 3 mensen met kerst, bijvoorbeeld? Netjes hoor.
Ik heb de schurft aan verplicht gezellig doen, dus ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja, maar hoeveel bewegingen van en naar dat gebied? Geen verse gevallen binnenhalen helpt ook enorm om er vanaf te komen, kijk ook maar naar de aanpak van Nieuw-Zeeland.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:51 schreef K.loon het volgende:
[..]
Pff, geen idee, het is net als elke andere 3e wereld mierenhoop.. alles krioelt door- en over elkaar heen, en hoewel ze daar waanzinnig street-smart zijn, ligt het gemiddelde IQ niet bepaald hoog zeg maar.. je kunt wel zeggen niet samenscholen en geen contact, maar op zondag zit alles en iedereen in de openluchtkerken langs de weg gezellig liedjes te zingen met zo'n kerel in een gewaad ervoor, op klapstoeltjes, schouder aan schouder, met honderden, zoniet duizenden op een klutje.. en dat gaan ze ECHT NIET laten..quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel bewegingen van en naar dat gebied? Geen verse gevallen binnenhalen helpt ook enorm om er vanaf te komen, kijk ook maar naar de aanpak van Nieuw-Zeeland.
En het gebrek aan ramen zal per ongeluk geholpen hebben, want een goed geventileerde ruimte helpt wel degelijk. Al snapt iedereen dat dat met vrieskou óók niet echt een optie is (zoals vorige week hier).
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef K.loon het volgende:
[..]
We zijn gewoon een kudde domme egocentrische debielen hier; niet meer, en zeker niet minder.
Dikgedrukte sowieso.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:33 schreef K.loon het volgende:
[..]
Pff, geen idee, het is net als elke andere 3e wereld mierenhoop.. alles krioelt door- en over elkaar heen, en hoewel ze daar waanzinnig street-smart zijn, ligt het gemiddelde IQ niet bepaald hoog zeg maar.. je kunt wel zeggen niet samenscholen en geen contact, maar op zondag zit alles en iedereen in de openluchtkerken langs de weg gezellig liedjes te zingen met zo'n kerel in een gewaad ervoor, op klapstoeltjes, schouder aan schouder, met honderden, zoniet duizenden op een klutje.. en dat gaan ze ECHT NIET laten..
Zó vreselijk andere wereld.. toen het begon was ik erg bezorgd om hen, omdat je wéét hoe hun leven eruit ziet, wat ze doen, en absoluut niet gaan laten... en nu zijn we 9 maanden verder, en zitten wij vet in de penarie, en zij huppelen allang weer vrolijk rond
We zijn gewoon een kudde domme egocentrische debielen hier; niet meer, en zeker niet minder.
Kweekjes mee naar huis en op het aanrecht verzorgen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:59 schreef Californium het volgende:
Hier zijn ze er nog niet uit of we nu dicht gaan of niet... schiet lekkerrrr oppppp
En dan maar hopen dat je gasten het niet als dipsaus zien voor het kerstdiner.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:59 schreef AirwiN het volgende:
Kweekjes mee naar huis en op het aanrecht verzorgen.
Geen slecht ideequote:Op dinsdag 15 december 2020 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kweekjes mee naar huis en op het aanrecht verzorgen.
Welke gastenquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je gasten het niet als dipsaus zien voor het kerstdiner.
gcjoel en aanhangsel?quote:
Gas geven maar.quote:
Vanwege die ene kamer...quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:37 schreef gcjoel het volgende:
Alsof ze hier zijn met kerst![]()
Die kiezen natuurlijk voor de villa van ce.
Op kantoor? Uit huis? Nou ga je dood.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:41 schreef Q. het volgende:
Ik ben op kantoor! Voor het eerst sinds maart. Migratie verliep niet lekker waardoor ik verbinding met het bedrijfsnetwerk moest maken.
Maar de belangrijkste vraag is, zat er iemand op je vaste flexplek?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:41 schreef Q. het volgende:
Ik ben op kantoor! Voor het eerst sinds maart. Migratie verliep niet lekker waardoor ik verbinding met het bedrijfsnetwerk moest maken.
Gelukkig weer thuis. Hopelijk ga ik niet voor 1 januari dood want ik wil me graag een keer aan mn goede voornemens houden.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Op kantoor? Uit huis? Nou ga je dood.
Bij ons was het ook uitgestorven, bijna niemand in het gebouw. Paar essentials die vanwege beveiliging alleen op kantoor kunnen werken.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:10 schreef babylon het volgende:
Krijg net een mail, kantoor gaat nog verder dicht. 15 verdiepingen sowieso op slot. De rest alleen op aanvraag. En kantine dicht tot 19-1. Netjes hoor.
Geen idee, niet gebouw waar ik standaard zat, die is 100% dicht. Dit was op het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is, zat er iemand op je vaste flexplek?
Oh, gelukkig, dan zit er dus zeker weten niemand op je plek. Kun je weer met een gerust hart verder thuiswerkenquote:Op woensdag 16 december 2020 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, niet gebouw waar ik standaard zat, die is 100% dicht. Dit was op het hoofdkantoor.
Meteen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:32 schreef STING het volgende:
En heb je trouwens al een nieuwe wakeup light besteld?
ja, stel je voor je zou 5 weken niet goedkope prul bij de action kunnen halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |